quote:
weet ik, had ik weggehaald, geen oranje in mijn OP!!quote:
quote:De OP is gemaakt door Apotheose en kan men hier terugvinden
quote:
Jou OP? Onze OPquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
weet ik, had ik weggehaald, geen oranje in mijn OP!!
Maar de kleur valt alleen bij DW niet echt goed, toch DW?quote:
En over roze gesproken:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja want roze is heel vrolijk en oranje is gewoon een lelijke kutkleur.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende: sorry ik houd niet van anusbatsen.
ze lachtte mij laatst uit met mn oranjekleur...quote:
Ik ben gelukkig niet de enige hier die nog verstand heeft.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze lachtte mij laatst uit met mn oranjekleur...
je haar?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze lachtte mij laatst uit met mn oranjekleur...
nee ben je gek. Mag dan wel oranjefan zijn maar ga geen felle kleuren in mn haar spuitenquote:
Alleen...quote:
Ja jeweet.quote:
Is er ook een programma van?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:11 schreef Apotheose het volgende:
Ja allemaal bandjes, toneelgroepjes, hiphoppertjes en weet ik t allemaal in 't centrum van Sneek. Van 12 - 18u. Zijn er met de radio ook de hele dag bij.
Wat is er nog meer?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:49 schreef DevilsWhore het volgende:
Theatersport is in de Verandering! meer weet ik niet.
als je het Sneeker Nieuwsblad van gister hebt gekregen ... daar zit namelijk een Ut Sneek bijlage in.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Is er ook een programma van?
Hiphoppers hè... DIK!
Ik heb een mooie sticker op mijn brievenbus met NEE! NEE!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
als je het Sneeker Nieuwsblad van gister hebt gekregen ... daar zit namelijk een Ut Sneek bijlage in.
/care!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:11 schreef Apotheose het volgende:
Sneeker Nieuwsblad wil ik dan nog wel hebben
Jeuh!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:46 schreef Apotheose het volgende:
gaat ook gewoon om de nieuwtjes ipv alleen dat progr
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:58 schreef OldJeller het volgende:
Zien jullie jaarlijks de komst van de jeugdige, dronken, promiscueuze zeilers tegemoet in de zomer?
Truequote:
misschien er is gewoon een dood?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:14 schreef Freeflyer het volgende:whehe die mensen in de Alberdastraat die de Nederlandse vlag al halfstok hebben hangen hebben veel vertrouwen.
stomme quotes.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef Apotheose het volgende:
Nou dan pleur ik t hier wel neer:
Ook hier zijn we in de oranje stemming:
[..]
Maar de kleur valt alleen bij DW niet echt goed, toch DW?
[..]
En over roze gesproken:
[..]
oh wacht, daar had ik toch ook wat van via Hyvesquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:16 schreef Apotheose het volgende:
Ja, toch kleurt dit topic meer en meer oranje!!![]()
[spam] Nu we het toch over voetbal enzo hebben. In het vorige topic gaf ik al aan dat we een EK actie op touw gaan zetten en dat is nu rond. Voorspel en win! Dan wordt je zaterdag in onze uitzending op Radio Markant teruggebeld. Op onze site staat wel wat er te winnen valt. Check www.radioactief.net[/spam]
klopt ik ben er ook nog weerquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige hier die nog verstand heeft.
Niks mis met felle haarkleuren. ROze en groen zijn tof bijvoorbeeld. Maar oranje is gewoon gay. Hoe dan ook.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee ben je gek. Mag dan wel oranjefan zijn maar ga geen felle kleuren in mn haar spuiten.
quote:
Inderdaad!quote:[..]
Niks mis met felle haarkleuren. ROze en groen zijn tof bijvoorbeeld. Maar oranje is gewoon gay. Hoe dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
het waren niet mijn quotes he. Die van jou zat er ook bij. Maar een OP maken in wiki heeft dan ook weinig zin als het niet allemaal wordt meegenomen.quote:
quote:oh wacht, daar had ik toch ook wat van via HyvesHeelrijk achterlijke reply op gegeven
Maar goed, vorige week was het EK, en ik heb genoten
[..]
Moet je maar scherper zijn om zelf de boel op tijd te starten.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het waren niet mijn quotes he. Die van jou zat er ook bij. Maar een OP maken in wiki heeft dan ook weinig zin als het niet allemaal wordt meegenomen.![]()
[..]
[..]
ja zo fanatiek ben ik ook weer niet. met Fokken. Die OP staat er niet voor jan lul. Maar goed, ik hou op. See yaquote:Op maandag 9 juni 2008 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je maar scherper zijn om zelf de boel op tijd te starten.Part of the game.
Voor de liefhebbers: Foto's van het EK stockcar in Sint Annaparochie!![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn jongste omkesizzer had vandaag een Italië shirt aanProvoceren zit er al vroeg in
Ik heb de laatste 5 minuten gezien, terwijl ik voetbal haat.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 5 minuten gezien, terwijl ik voetbal haat.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:55 schreef spy08 het volgende:
Sneek,volgens mij is dat echt zo een stad voor oude van dagen en wanabee oude van dagen die alleen maar de rust opzoeken en zondag naar de zondagkerkdienst gaan. Kan me ook niet aan de gedachte ontrekken dat je als jongere in Sneek niet kan:
- chillen
- uitgaan
- normaal Nederlands praten(zal wel dialect zijn)
- shoppen
- meest recente gadgets vinden
Kijk, als je nou in sneek bent geweest en je concludeert dit dan zeg ik: ok, meningen verschillen. Maar als je nog nooit 1 voet binnen de waterpoortstad hebt gezet of zelfs niet eens op Friesche bodem... dan moet je je niet maar iets gaan roepen. Dus eerst een bezoekje - dan weer postenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:55 schreef spy08 het volgende:
Sneek,volgens mij is dat echt zo een stad voor oude van dagen en wanabee oude van dagen die alleen maar de rust opzoeken en zondag naar de zondagkerkdienst gaan. Kan me ook niet aan de gedachte ontrekken dat je als jongere in Sneek niet kan:
- chillen
- uitgaan
- normaal Nederlands praten(zal wel dialect zijn)
- shoppen
- meest recente gadgets vinden
Ik vind het wel een mooie quote voor de volgende OPquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Kijk, als je nou in sneek bent geweest en je concludeert dit dan zeg ik: ok, meningen verschillen. Maar als je nog nooit 1 voet binnen de waterpoortstad hebt gezet of zelfs niet eens op Friesche bodem... dan moet je je niet maar iets gaan roepen. Dus eerst een bezoekje - dan weer posten
Ga eens naar ;t schaapmarktplein, daar zitten alle homies te chillen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:55 schreef spy08 het volgende:
- chillen
Niet normaal Nederlands?quote:- normaal Nederlands praten(zal wel dialect zijn)
quote:
scheelt wel wat voor functie je doet zeg maar. Als je meer de onderwijskant enzo hebt staan op je CV dan kan je je CV wel 100 jaar online hebben staan maar geen hond die reageert.quote:
Dan ken je mij nog niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef Apotheose het volgende:
Viel weinig af te kraken zeker. 3 - 0 man!
Doe je goed.quote:
Ervaring?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
scheelt wel wat voor functie je doet zeg maar. Als je meer de onderwijskant enzo hebt staan op je CV dan kan je je CV wel 100 jaar online hebben staan maar geen hond die reageert.
m balen.quote:
Tip: ga je heftruckrijbewijs halenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
scheelt wel wat voor functie je doet zeg maar. Als je meer de onderwijskant enzo hebt staan op je CV dan kan je je CV wel 100 jaar online hebben staan maar geen hond die reageert.
Duim nu al!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:57 schreef MagiLune het volgende:
ik heb maandag een sollicitatie gesprek! kwart over 5 duimen jullie voor me?
Tis bij t schuttersveld.quote:Algemene tournee-informatie en kaartverkoop
Aanvangstijden:
Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag om 19.00 uur.
Zondag 15.00 uur. Op woensdag kan er ook gespeeld worden om 15.00 uur.
wat voor baan en waar? ik heb er morgen een geloof ik.... maar ik ben te lame om mn baard er af te halen, dus ik hoop maar dat ze niet een represenatatief iemand zoeken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:57 schreef MagiLune het volgende:
ik heb maandag een sollicitatie gesprek! kwart over 5 duimen jullie voor me?
Je kop ook?quote:
Kan je nagaan, zonder kleren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kop ook?Nou ja wel eerlijk in ieder geval
Ik scheer me soms. Maarbaard istoffer. Voel me naakt zonder baard.
Zonder broek maar wel met baard...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer weiging problemen mee
en... wat je representatief genoeg? waar moest jij solliciteren? wat voor baan etcquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat voor baan en waar? ik heb er morgen een geloof ik.... maar ik ben te lame om mn baard er af te halen, dus ik hoop maar dat ze niet een represenatatief iemand zoeken.
Imn baard.
Ach de persoon waar ik een gesprek mee had was nogal warrigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:29 schreef MagiLune het volgende:
[..]
en... wat je representatief genoeg? waar moest jij solliciteren? wat voor baan etc
Ik heb maandag in Joure op een basisschool een sollicitatie gesprek voor de functie onderwijsassistent. Op de Friese Poort (waar ik nu werk) kunnen ze met geen contract aanbieden. Toooooo bad maar ja tis nie anders
wahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach de persoon waar ik een gesprek mee had was nogal warrigBleek om meerdere functies te gaan, een hoef ik niet, orderpicker AGF. Maar ze zochten ook een bijrijder voor op een drankauto, dat lijkt me wel tof, cafés bevoorraden met bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De trompet is geniaal.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
al die mongolen die zijn niet voor nederland, maar voor holland. daar distancieer ik me van. Vind het al erg genoeg dat ik een nederlander ben, maar een hollander zal ik nooit worden....nederland... holland... what's the difference? Zelfde land toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Wel, de trompet en het brulshirt zijn de enige geniale dingen aan het EK, ook al zou het brulshirt veel cooler zijn als ;ie echt zou brullen.quote:
Het idee is geniaal.quote:
Sorry, maar hierbij doe ik dan toch echt een officiele doodsverwensing jou kant op.... holland is een provincie, een deel van nederland. nederlands is een land. Het is al verschikkelijk dat onder aanvoering van holland 509 jaar gelden Fryslân is opgegaan in nederland, maar met holland heb ik dus NIKS maar dan ook NIKS van doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nederland... holland... what's the difference? Zelfde land toch?
Ik ben hier in dit land geboren . Nederland / Holland, hoe je het ook maar wil noemen. Zie idd dat Holland voor zuid en noordholland staat maar wat is daar mis mee? Denk dat al die lui op de tribunes echt geen benul hebben dat als ze Holland schreeuwen in feite alleen die provincies roepen hoor. Dat er neerbuigend gedaan wordt over FRL .. ja er zitten apekoppen tussen. Maar die heb je overalquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat het mongolen zonder verstand zijn. Valt me vies van je tegen dat jij jezelf ook tot die groep hebt gevoegd.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat daar mis mee is?Daar woon ik niet
En ik benin Fryslân geboren, niet ergens anders.
En door mensne als jij die het geen hol boeit zijn we al 500 jaar de slaafjes van het westen
Als je zo graag over voetbal wil praten, rot je toch lekker op en ga je hier maar mekkeren.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Apotheose het volgende:
nou, kom maar op met iets over Sneek. Gaan de snekers vanavodn ook voetbal kijken? en HOLLAND! roepen?![]()
ja en daar mocht ik me niet druk om maken. Doe dat dan ook niet over het voetbal want ook dat leeft in sneek, whether you like it or notquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe je zelf ook, zie gemekker over OP op pagina 1
Maak ik me hier dan druk om? Nee, ik wil ;t alleen gezellig houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en daar mocht ik me niet druk om maken. Doe dat dan ook niet over het voetbal want ook dat leeft in sneek, whether you like it or not
En daarom mekkerde je gelijk dat ik niet die quotes in de OP gelaten had.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef Apotheose het volgende:
hey tis Fok hoor. Niet druk maken als iemand ff niet naar je pijpen danst
agossie. Vervelend is dat he. Wordt moderator ofzo. Kun je er een slotje opgooien.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maak ik me hier dan druk om? Nee, ik wil ;t alleen gezellig houden.
En dat voetbal hadden we allang gehad, je hoeft niet het hele topic lang alleen maar over voetbal te lullen, omdat jij dat toevallig leuk vindt, en DeToxiC, maar voor de rest niemand hier.
Dan begin je maar lekker een Sneek - oranje topic ofzo.
Er is geen vacatue voor STA mod, Misstique doet het alleen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
agossie. Vervelend is dat he. Wordt moderator ofzo. Kun je er een slotje opgooien.
Wat ben jij ontzettend kinderachtig bezig zeg. Ik vraag je gewoon of je op kan houden om de hele tijd over het voetbal te praten, aangezien je allang gemerkt hebt dat jij en DeToxiC de enigen zijn die ervan houden hier. Af en toe vind ik niet erg, maar dit is niet het voetbaltopic ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
agossie. Vervelend is dat he. Wordt moderator ofzo. Kun je er een slotje opgooien.
Hmmm... ik heb vanalles gemist zeker. Was ook weinig input van jullie kant maar who cares. En je hebt wel een puntje. Het is een Sneektopic en geen voetbaltopic.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maak ik me hier dan druk om? Nee, ik wil ;t alleen gezellig houden.
En dat voetbal hadden we allang gehad, je hoeft niet het hele topic lang alleen maar over voetbal te lullen, omdat jij dat toevallig leuk vindt, en DeToxiC, maar voor de rest niemand hier.
Dan begin je maar lekker een Sneek - oranje topic ofzo.
quote:
Nergens, ik kijk geen voetbal.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:34 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb vanalles gemist zeker. Was ook weinig input van jullie kant maar who cares. En je hebt wel een puntje. Het is een Sneektopic en geen voetbaltopic.
Moving on:
Waar gaan jullie voetbal kijken in Sneek?
Maar welk oeleh boele verhaal?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik wilde het even over een andere boeg gooien...
Ok.quote:
Verdwenen omdat een 17-jarige haar kinderachtig vindt.quote:
Die is aan het bewijzen dat ze niet zo'n geode moeder is, ze heeft haar kindje alleen gelaten.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is aan het bewijzen dat ze niet zo'n geode moeder is, ze heeft haar kindje alleen gelaten.
Ik denk hetzelfde als jij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Dankje Slari
Als de persoon hem weg heeft gehaald waar ik dat van vermoed, zou ze me nog meer teleurstellen dan ze dat tot nu toe al gedaan heeft.
Ik! Lowlands.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef MagiLune het volgende:
Wie gaat er op vakantie deze zomer en laat het mooie Fryslan even achter?
Denemarken!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb geen concrete plannenZou vandaag ff naar denemarken, maar is niet door gegaan
W00t!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:26 schreef Slarioux het volgende:
Dag fryslan mensen,
Ik heb jullie OP op de wiki ff hersteld; hij was weggehaald door iemand. Mocht het weer gebeuren; de wiki heeft een geschiedenis functie dus je kan hem altijd terug vinden.
wij gaan 6 juli voor 2 weken naar Denemarken. Pracht land, vorig jaar 1 week geweest en die vroeg om herhaling. Geweldig! Mijn vriend gaat dan surfen/kiten en ik fotograferen, beetje fietsen, veel lezen en luierenquote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga lekker naar Frankrijk... bruin worden, croissants eten... je kent het wel. Daarna ff bijkomen en dan: SNEEKWEEK!!!! WOOHOOO!!!!
Dat plaatje is wel heel ergquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Even een mooi plaatje uit ;t goedemorgentopic.
[ afbeelding ]
Daar heb je meer dit soort dingen voor:quote:
+ jus 'd orange en aarbeienjam, badjas aan en lekker in de tuin gaan zitten. Daarna een Marlborootje roken. Dat is een mooie dagopening dacht ik zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ook een dilemma. zal ik met afbak-croissantjes ontbijten, of met verse witte bollen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je meer dit soort dingen voor:
[ afbeelding ]
ik rook niet, heb geen badjas,en geen zin de pot aardbeienjam open te draaienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
+ jus 'd orange en aarbeienjam, badjas aan en lekker in de tuin gaan zitten. Daarna een Marlborootje roken. Dat is een mooie dagopening dacht ik zo.
Wel versgeperste jus d;orange.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
+ jus 'd orange en aarbeienjam, badjas aan en lekker in de tuin gaan zitten. Daarna een Marlborootje roken. Dat is een mooie dagopening dacht ik zo.
En aardbeienjam is bah.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rook niet, heb geen badjas,en geen zin de pot aardbeienjam open te draaien
hmmzz... altijd al zo geweest of een O.D gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
het is lettelrijk zo. als ik kaas in mijn mond krijg, gata dat er ook via de mond weer uit....![]()
![]()
Das waar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij houden haar niet tegen hier te posten hoor, de enige die dat doet is ze zelf. Vind het ook jammer dat ze weg is, maar dat is toch echt haar eigen keus geweest.
Geen idee waarom ze zo overdreven reageerde, van mij hoefde ze niet weg te blijven, maar ja, bij haar is het blijkbaar het ene uiterste of het andere. Over voetbal praten hier, of wegblijven. Maar als ze zo kinderachtig blijft doen, hoeft ze ook niet terug te komen IMO.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:21 schreef MagiLune het volgende:
ach... zonde... tis zoooo lekker
ff wat anders:
apotheose blijft wel heel lang weg. Wat hebben jullie met haar gedaan! Nu is onze oprichter, topic kicker weg
Dsat heb ik ook! Kaas...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
het is lettelrijk zo. als ik kaas in mijn mond krijg, gata dat er ook via de mond weer uit....![]()
![]()
Kaasquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Waterpoortstad Sneek 11 - gjin tsiis Bijna Sneekweek!
Lexxquote:
Hoe gaat ;t?quote:
Mooi saquote:
ek jerquote:
Zo oud ben ik nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:02 schreef DeToXiC het volgende:
Met je friese been uit bed gestapt, ouwe?
quote:
Osdorp Posse?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:53 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
![]()
iPod mee naar het werk... heerlijk hoor... Betje hiphop tijdens het werk...
Osdorp Posse!!! Morgen weer in ;t bolwerk en ik moet werken:(quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:35 schreef DeToXiC het volgende:
Van alles een beetje. Van Opgezwolle tot Xzibit tot Eminem tot Onyx...
Inderdaad, al tijden niet de kroeg in geweest, en zaterdag naar de Legend, Triade (2 sec) en de Amsterdammer!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb nog ff snel gerookt in de kroegen dit weekend!!!
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Triade
Ik kon ook alleen buiten blijven staan.quote:
De witte kat is schijt man.quote:
Stiekem ben je een pauper he!quote:
quote:
Ludiek is ook voor paupers.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
![]()
Ik ben afgelopen weekend niet geweest!![]()
Wel naar Neighbours en Ludiek...
Moet je rap zijn, ineens allemaal mensen die me een kutbaan an willen smerenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
IJlst ook.
Ik kom binnekort even langs trouwens.
Hoera, eindelijk! Maar alsof je in ;t weekend moet werken dan. :wquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je rap zijn, ineens allemaal mensen die me een kutbaan an willen smeren
Meeste weekenden werk ik voor mezlefquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoera, eindelijk! Maar alsof je in ;t weekend moet werken dan. :w
Ja ok maar met je verjaardag ben je wel thuis toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meeste weekenden werk ik voor mezleffotos op evenementen en zulks he? En zondag ff naar Duitsland geweest
denk het welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ok maar met je verjaardag ben je wel thuis toch?
Nou dan!quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
zou Apotheose haar bijnaam tsiis zijn btw?
Je loopt achter, je zit al in 10.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:13 schreef DeToXiC het volgende:
Is het al bijna tijd voor het Waterpoortstad Sneek deeltje 10 - Gjin tsjis topique?
Ja, was tof!quote:
Ja onvoorstelbaarquote:Op zondag 13 juli 2008 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Wow en geeneens negatief gekleurd terwijl het over Fryslân gaat!
Nee.quote:
Al die dingen zijn erg, Ludiek, Alcatrash, Triade.quote:
Wat heb je tegen de Sneekweekquote:
Dat vind ik niet eens erg, Sneekweek is gezellig.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan heb jij het te druk omdat je dan extra hard moet werken! Dat heb ik er tegen!
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens erg, Sneekweek is gezellig.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestMaar goed ik houd dan ook niet van gezelligheid
![]()
Ja klopt, volgend weekend begint het.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah wie weet. Is volgedne week toch? Kan ikwat van Fryslân laten zien.
Hoezo wat je verafschuwt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
omg ik ben geworden wat ik verafschuw aan anderen![]()
nu ja tijd voor ballen
nou ja wie weet ff kijken dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja klopt, volgend weekend begint het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |