stomme quotes.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef Apotheose het volgende:
Nou dan pleur ik t hier wel neer:
Ook hier zijn we in de oranje stemming:
[..]
Maar de kleur valt alleen bij DW niet echt goed, toch DW?
[..]
En over roze gesproken:
[..]
oh wacht, daar had ik toch ook wat van via Hyvesquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:16 schreef Apotheose het volgende:
Ja, toch kleurt dit topic meer en meer oranje!!![]()
[spam] Nu we het toch over voetbal enzo hebben. In het vorige topic gaf ik al aan dat we een EK actie op touw gaan zetten en dat is nu rond. Voorspel en win! Dan wordt je zaterdag in onze uitzending op Radio Markant teruggebeld. Op onze site staat wel wat er te winnen valt. Check www.radioactief.net[/spam]
klopt ik ben er ook nog weerquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige hier die nog verstand heeft.
Niks mis met felle haarkleuren. ROze en groen zijn tof bijvoorbeeld. Maar oranje is gewoon gay. Hoe dan ook.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee ben je gek. Mag dan wel oranjefan zijn maar ga geen felle kleuren in mn haar spuiten.
quote:
Inderdaad!quote:[..]
Niks mis met felle haarkleuren. ROze en groen zijn tof bijvoorbeeld. Maar oranje is gewoon gay. Hoe dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
het waren niet mijn quotes he. Die van jou zat er ook bij. Maar een OP maken in wiki heeft dan ook weinig zin als het niet allemaal wordt meegenomen.quote:
quote:oh wacht, daar had ik toch ook wat van via HyvesHeelrijk achterlijke reply op gegeven
Maar goed, vorige week was het EK, en ik heb genoten
[..]
Moet je maar scherper zijn om zelf de boel op tijd te starten.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het waren niet mijn quotes he. Die van jou zat er ook bij. Maar een OP maken in wiki heeft dan ook weinig zin als het niet allemaal wordt meegenomen.![]()
[..]
[..]
ja zo fanatiek ben ik ook weer niet. met Fokken. Die OP staat er niet voor jan lul. Maar goed, ik hou op. See yaquote:Op maandag 9 juni 2008 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je maar scherper zijn om zelf de boel op tijd te starten.Part of the game.
Voor de liefhebbers: Foto's van het EK stockcar in Sint Annaparochie!![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn jongste omkesizzer had vandaag een Italië shirt aanProvoceren zit er al vroeg in
Ik heb de laatste 5 minuten gezien, terwijl ik voetbal haat.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 5 minuten gezien, terwijl ik voetbal haat.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:55 schreef spy08 het volgende:
Sneek,volgens mij is dat echt zo een stad voor oude van dagen en wanabee oude van dagen die alleen maar de rust opzoeken en zondag naar de zondagkerkdienst gaan. Kan me ook niet aan de gedachte ontrekken dat je als jongere in Sneek niet kan:
- chillen
- uitgaan
- normaal Nederlands praten(zal wel dialect zijn)
- shoppen
- meest recente gadgets vinden
Kijk, als je nou in sneek bent geweest en je concludeert dit dan zeg ik: ok, meningen verschillen. Maar als je nog nooit 1 voet binnen de waterpoortstad hebt gezet of zelfs niet eens op Friesche bodem... dan moet je je niet maar iets gaan roepen. Dus eerst een bezoekje - dan weer postenquote:Op woensdag 11 juni 2008 13:55 schreef spy08 het volgende:
Sneek,volgens mij is dat echt zo een stad voor oude van dagen en wanabee oude van dagen die alleen maar de rust opzoeken en zondag naar de zondagkerkdienst gaan. Kan me ook niet aan de gedachte ontrekken dat je als jongere in Sneek niet kan:
- chillen
- uitgaan
- normaal Nederlands praten(zal wel dialect zijn)
- shoppen
- meest recente gadgets vinden
Ik vind het wel een mooie quote voor de volgende OPquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Kijk, als je nou in sneek bent geweest en je concludeert dit dan zeg ik: ok, meningen verschillen. Maar als je nog nooit 1 voet binnen de waterpoortstad hebt gezet of zelfs niet eens op Friesche bodem... dan moet je je niet maar iets gaan roepen. Dus eerst een bezoekje - dan weer posten
Ga eens naar ;t schaapmarktplein, daar zitten alle homies te chillen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:55 schreef spy08 het volgende:
- chillen
Niet normaal Nederlands?quote:- normaal Nederlands praten(zal wel dialect zijn)
quote:
scheelt wel wat voor functie je doet zeg maar. Als je meer de onderwijskant enzo hebt staan op je CV dan kan je je CV wel 100 jaar online hebben staan maar geen hond die reageert.quote:
Dan ken je mij nog niet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:23 schreef Apotheose het volgende:
Viel weinig af te kraken zeker. 3 - 0 man!
Doe je goed.quote:
Ervaring?quote:Op donderdag 12 juni 2008 08:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
scheelt wel wat voor functie je doet zeg maar. Als je meer de onderwijskant enzo hebt staan op je CV dan kan je je CV wel 100 jaar online hebben staan maar geen hond die reageert.
m balen.quote:
Tip: ga je heftruckrijbewijs halenquote:Op donderdag 12 juni 2008 08:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
scheelt wel wat voor functie je doet zeg maar. Als je meer de onderwijskant enzo hebt staan op je CV dan kan je je CV wel 100 jaar online hebben staan maar geen hond die reageert.
Duim nu al!quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:57 schreef MagiLune het volgende:
ik heb maandag een sollicitatie gesprek! kwart over 5 duimen jullie voor me?
Tis bij t schuttersveld.quote:Algemene tournee-informatie en kaartverkoop
Aanvangstijden:
Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag om 19.00 uur.
Zondag 15.00 uur. Op woensdag kan er ook gespeeld worden om 15.00 uur.
wat voor baan en waar? ik heb er morgen een geloof ik.... maar ik ben te lame om mn baard er af te halen, dus ik hoop maar dat ze niet een represenatatief iemand zoeken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:57 schreef MagiLune het volgende:
ik heb maandag een sollicitatie gesprek! kwart over 5 duimen jullie voor me?
Je kop ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |