Sorry, maar hierbij doe ik dan toch echt een officiele doodsverwensing jou kant op.... holland is een provincie, een deel van nederland. nederlands is een land. Het is al verschikkelijk dat onder aanvoering van holland 509 jaar gelden Fryslân is opgegaan in nederland, maar met holland heb ik dus NIKS maar dan ook NIKS van doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nederland... holland... what's the difference? Zelfde land toch?
Ik ben hier in dit land geboren . Nederland / Holland, hoe je het ook maar wil noemen. Zie idd dat Holland voor zuid en noordholland staat maar wat is daar mis mee? Denk dat al die lui op de tribunes echt geen benul hebben dat als ze Holland schreeuwen in feite alleen die provincies roepen hoor. Dat er neerbuigend gedaan wordt over FRL .. ja er zitten apekoppen tussen. Maar die heb je overalquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat het mongolen zonder verstand zijn. Valt me vies van je tegen dat jij jezelf ook tot die groep hebt gevoegd.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat daar mis mee is?Daar woon ik niet
En ik benin Fryslân geboren, niet ergens anders.
En door mensne als jij die het geen hol boeit zijn we al 500 jaar de slaafjes van het westen
Als je zo graag over voetbal wil praten, rot je toch lekker op en ga je hier maar mekkeren.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Apotheose het volgende:
nou, kom maar op met iets over Sneek. Gaan de snekers vanavodn ook voetbal kijken? en HOLLAND! roepen?![]()
ja en daar mocht ik me niet druk om maken. Doe dat dan ook niet over het voetbal want ook dat leeft in sneek, whether you like it or notquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Doe je zelf ook, zie gemekker over OP op pagina 1
Maak ik me hier dan druk om? Nee, ik wil ;t alleen gezellig houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en daar mocht ik me niet druk om maken. Doe dat dan ook niet over het voetbal want ook dat leeft in sneek, whether you like it or not
En daarom mekkerde je gelijk dat ik niet die quotes in de OP gelaten had.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef Apotheose het volgende:
hey tis Fok hoor. Niet druk maken als iemand ff niet naar je pijpen danst
agossie. Vervelend is dat he. Wordt moderator ofzo. Kun je er een slotje opgooien.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maak ik me hier dan druk om? Nee, ik wil ;t alleen gezellig houden.
En dat voetbal hadden we allang gehad, je hoeft niet het hele topic lang alleen maar over voetbal te lullen, omdat jij dat toevallig leuk vindt, en DeToxiC, maar voor de rest niemand hier.
Dan begin je maar lekker een Sneek - oranje topic ofzo.
Er is geen vacatue voor STA mod, Misstique doet het alleen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
agossie. Vervelend is dat he. Wordt moderator ofzo. Kun je er een slotje opgooien.
Wat ben jij ontzettend kinderachtig bezig zeg. Ik vraag je gewoon of je op kan houden om de hele tijd over het voetbal te praten, aangezien je allang gemerkt hebt dat jij en DeToxiC de enigen zijn die ervan houden hier. Af en toe vind ik niet erg, maar dit is niet het voetbaltopic ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
agossie. Vervelend is dat he. Wordt moderator ofzo. Kun je er een slotje opgooien.
Hmmm... ik heb vanalles gemist zeker. Was ook weinig input van jullie kant maar who cares. En je hebt wel een puntje. Het is een Sneektopic en geen voetbaltopic.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maak ik me hier dan druk om? Nee, ik wil ;t alleen gezellig houden.
En dat voetbal hadden we allang gehad, je hoeft niet het hele topic lang alleen maar over voetbal te lullen, omdat jij dat toevallig leuk vindt, en DeToxiC, maar voor de rest niemand hier.
Dan begin je maar lekker een Sneek - oranje topic ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |