Kan je nagaan, zonder kleren.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kop ook?Nou ja wel eerlijk in ieder geval
Ik scheer me soms. Maarbaard istoffer. Voel me naakt zonder baard.
Zonder broek maar wel met baard...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar heb ik dan weer weiging problemen mee
en... wat je representatief genoeg? waar moest jij solliciteren? wat voor baan etcquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat voor baan en waar? ik heb er morgen een geloof ik.... maar ik ben te lame om mn baard er af te halen, dus ik hoop maar dat ze niet een represenatatief iemand zoeken.
Imn baard.
Ach de persoon waar ik een gesprek mee had was nogal warrigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:29 schreef MagiLune het volgende:
[..]
en... wat je representatief genoeg? waar moest jij solliciteren? wat voor baan etc
Ik heb maandag in Joure op een basisschool een sollicitatie gesprek voor de functie onderwijsassistent. Op de Friese Poort (waar ik nu werk) kunnen ze met geen contract aanbieden. Toooooo bad maar ja tis nie anders
wahahaquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach de persoon waar ik een gesprek mee had was nogal warrigBleek om meerdere functies te gaan, een hoef ik niet, orderpicker AGF. Maar ze zochten ook een bijrijder voor op een drankauto, dat lijkt me wel tof, cafés bevoorraden met bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De trompet is geniaal.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
al die mongolen die zijn niet voor nederland, maar voor holland. daar distancieer ik me van. Vind het al erg genoeg dat ik een nederlander ben, maar een hollander zal ik nooit worden....nederland... holland... what's the difference? Zelfde land toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
Wel, de trompet en het brulshirt zijn de enige geniale dingen aan het EK, ook al zou het brulshirt veel cooler zijn als ;ie echt zou brullen.quote:
Het idee is geniaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |