Bedoel treinkaartje van Sneek <-> Leeuwardenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
kaartjes?Je had geen kaartjenodig om binnen te komen. En ik had ook geen brief. Ik ben op papier namelijk pas over een week werkeloos, en heb op papier nu nog vakantie
Wat is dan wel leuk in Sneek om uit te gaan?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou het was superdruk dus er zijn genoeg die het helemaal geweldig vinden
Uitgaan in Fryslânquote:Op zondag 25 mei 2008 21:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Wat is dan wel leuk in Sneek om uit te gaan?
uitgaan is soooooooooooooooo overratedquote:
Nah, het KAN leuk zijn. In Brabant.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
uitgaan is soooooooooooooooo overrated
ik ben sowieso meer van de kroegejs mara euhm ik ben 4 weekenden per jaar in sneek, zegt genoegquote:Op zondag 25 mei 2008 21:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Je moet het zelf leuk maken hè... ik ben vrijdagavond in Neigbours geweest... voormalige Peanuts. Dik okay!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat is toch dit weekend geopend ? of niet zo lang geleden iigquote:Op maandag 26 mei 2008 10:45 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je moet het zelf leuk maken hè... ik ben vrijdagavond in Neigbours geweest... voormalige Peanuts. Dik okay!
ben je gay?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:37 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Dat is toch dit weekend geopend ? of niet zo lang geleden iig
bar The Legend vermaak ik me wel. wel of geen gay night, altijd lol
Die ging vrijdag open volgens mij. Veel bekenden dus erg geslaagd..!!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:37 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Dat is toch dit weekend geopend ? of niet zo lang geleden iig
Gay nights in The Legend?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:37 schreef MagiLune het volgende:
bar The Legend vermaak ik me wel. wel of geen gay night, altijd lol
Oh help.quote:
Verjaardag van Irma toevallig?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben weer in Sneek, gister verjaardag gehad en daarna gingen we uitnaar de
alcatraz
twijfelde al of ik uberhaupt meeging, maar dacht ff kijken, 3 muntjes gekocht, biertje en cola gekocht, tegelijk, heel snel opgedronken andere muntje aan die jarige vriendin gegeven en met gierende banden weg gegaan. ik haaaat die tent.
euuh.. nope. Zo bedoelde ik het niet, maar nu ik het zo terug lees lijkt het wel zoquote:
met jou kan ik praten.quote:
Inderdaad, ook al kom ik er de laatste tijd bijna nooit meer.quote:
Komt nog welquote:
Je bent niet objectief Alexxx!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Roze haar is tof. Basta. Bij jonge vrouwmensen dan. Oranje is gay. Zowel als kleur op t forum, als in je haar.
Waarom zou ik? Ik heb een hekel aan oranje.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:14 schreef DeToXiC het volgende:
Hoe wordt je Oranjefan? wil ik ook... En ik verwacht DW volgende week oranje ipv roze
Niks is beter dan roze, alleen Ben & Jerry;s, maar dat is geen kleur.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:37 schreef Apotheose het volgende:
hier posten: Vraag hier een oranje kleurtje aan! #4 en dan wordt je vanzelf oranjeIdd een betere kleur dan roze
imho dan he
Nee...nee!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb een hekel aan oranje.
Nee, ik wil niet eens naar Pinkpopquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:14 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Nee...nee!!!
ben je nog op Pinkpop geweest? Hoefde je ook niet zo'n pet te kopen...
dacht dat roze altijd de kleur van gay wasquote:Op maandag 2 juni 2008 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Roze haar is tof. Basta. Bij jonge vrouwmensen dan. Oranje is gay. Zowel als kleur op t forum, als in je haar.
Ja want roze is heel vrolijk en oranje is gewoon een lelijke kutkleur.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dacht dat roze altijd de kleur van gay was
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |