Nee, ik ga lekker loungen in de tuin... Coronaatje erbij...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:56 schreef Apotheose het volgende:
wie komt me dan aanmoedigen in Sneek (of ergens anders op de route) ?
ik moet de hele dag fietsenquote:
ik start om 6.12u en nee ik word ff keurig gebracht.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Tussen 7:00 en 9:00 rijden we in verschillende groepen weg bij het FEC ( WTC). Ik zit zelf in de groep met starttijd 8:30-9:00, maar ben er al om 7:00, om fotos te maken.
Hoe laat start jij? En ga je wel keurig op de fiets naar Bolsward?
quote:Op zondag 11 mei 2008 18:13 schreef Apotheose het volgende:
nou , van je medefokkers moet je t hebben
Is het nuje eerste keer, of was dat vorig jaar?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik start om 6.12u en nee ik word ff keurig gebracht.Maar misschien fiets ik dan daarna wel naar huis.
![]()
ja, morgen he? neem aan dat de route weer door het dorp gaat...quote:Op zondag 11 mei 2008 20:20 schreef Apotheose het volgende:
ach we zien wel hoe het morgen verloopt fietst. Ben je in Heech geweest? Wat daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heechquote:Op zondag 11 mei 2008 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Had zaterdag btw een verslaggever in Heech gestationeerd
Jep! En flink aangefietst ook! Dacht, ik zie wel of ik me inderdaad kapot fiets ja of neequote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:30 schreef DeToXiC het volgende:
Iedereen veilig aangekomen? Allemaal gefinished!
Idd, maar in Heeg is het veel rustiger dan in Sneek. Veel minder overlast.quote:Op maandag 12 mei 2008 22:55 schreef MagiLune het volgende:
Heech is mooi plaatsje. s' winters is er niets maar anders was ik er blijven wonenach Heeg - Sneek, bist er ek samar nou!
's zomers is er weekend wel wat, qua rotzooi, lawaai, pissen door de brievenbus, steen door het ruit, auto's vernielen, heg in de fik steken, deurbel jatten etc etc. Ach is ook sfeerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Idd, maar in Heeg is het veel rustiger dan in Sneek. Veel minder overlast.
Drylts mien jong!quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:40 schreef DeToXiC het volgende:
Doe dan een Wymbrits topic... ik kom oorsronkelijk uit woudsend
Het zijn alleen maar kutdorpen, behalve Heeg in de zomer.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:46 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ja, maar jammer dat er ook van die kutdorpen onder vallen zoals Oudega W en Blauwhuis.
Tja, IJlst is eigenlijk maar een kutstadje. Totaal geen "binnenstad", geen evenementen (IJVC feestenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zijn alleen maar kutdorpen, behalve Heeg in de zomer.Ja en IJlst niet, omdat dat eigenlijk een stad is.
Maar het blijft een gehucht.
Wat was er dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 21:12 schreef Apotheose het volgende:
Snits was nog op de televee afgelopen zaterdag en zondag (hh). Heb t gemist en op rtlgemist doet ie t hier niet
Drylts oer de grins!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Tja, IJlst is eigenlijk maar een kutstadje. Totaal geen "binnenstad", geen evenementen (IJVC feesten).
ow dat stond er weer niet zo helder bij maar t was voor t progr Bestemming Nederland. Dus alle gezellige leuke plekjes van Nederland worden daarin ff onder de loep genomen en dus ook sneek.quote:
wickedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaan er volgende week vrijdag naar de Legend? Gay party.
En zo geschiede. Was een leuk dagje! Een beetje van mezelf en een beetje van Magiquote:Dit moet op Fok. Maak er maar een mooi verslagje van. Wel een leuke kick.![]()
Kom je?quote:
Niet?quote:
Die zonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:49 schreef Apotheose het volgende:
[ afbeelding ]
ow ja:
Magi en ik zijn afgelopen donderdag (gisteren inderdaad) ff over de banenmarkt gestruund in Ljouwert. Niks gevonden by the way. Maar goed, wij sportievelingen zijn op de fiets er maar heen gepeddeld en op de terugweg maar ff in Boazum een picknicktafel opgezocht waar we ff onze maagjes konden voorzien van de nodige vitaminen. Zie feauteau:
[ afbeelding ]
links MagiLune en rechts Apotheose![]()
Uiteraard ook ff de boel afbakenen:
[ afbeelding ]
MagiLune:
[..]
En zo geschiede. Was een leuk dagje! Een beetje van mezelf en een beetje van Magi![]()
je was wat te vroeg, schat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was ook op de banenmarkt. Weinig soeps idd.
Normaal zou ik nog dik 2 uur wachten, maar ik ben echt TE brak, ga zo op bed... En als het meezit ben ik morgen niet online... Dus....
Gefelicicteerd met je 17e verjaardag DevilsWhore
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was ook op de banenmarkt. Weinig soeps idd.
Normaal zou ik nog dik 2 uur wachten, maar ik ben echt TE brak, ga zo op bed... En als het meezit ben ik morgen niet online... Dus....
Gefelicicteerd met je 17e verjaardag DevilsWhore
Zeker allemaal gratis kaartjesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:49 schreef Apotheose het volgende:
[ afbeelding ]
ow ja:
Magi en ik zijn afgelopen donderdag (gisteren inderdaad) ff over de banenmarkt gestruund in Ljouwert. Niks gevonden by the way. Maar goed, wij sportievelingen zijn op de fiets er maar heen gepeddeld en op de terugweg maar ff in Boazum een picknicktafel opgezocht waar we ff onze maagjes konden voorzien van de nodige vitaminen. Zie feauteau:
[ afbeelding ]
links MagiLune en rechts Apotheose![]()
Uiteraard ook ff de boel afbakenen:
[ afbeelding ]
MagiLune:
[..]
En zo geschiede. Was een leuk dagje! Een beetje van mezelf en een beetje van Magi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |