ja ik ga zo ff.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ook mensen naar Heechspanning?
tuurlijk wel, dik feestquote:
tsjong! das bij mij achterquote:Drie gewonden bij steekpartij Sneek
(tekst: 112 Fryslân)
Woensdagavond zijn diverse politie eenheden en 3 ambulances voor een steekpartij naar de Scherwolderhemstraat in Sneek gestuurd.
De politie had deze avond al een aantal meldingen gehad dat er ruzie was aan de Lemmerweg-west. De ruzie liep op het laatst zo hoog op dat er over en weer gestoken werd. Bij de steekpartij raakten 3 mensen gewond en moesten met spoed per ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd, waar ze door de politie bewaakt werden. Dit omdat er gedacht wordt dat ze zelf ook dader zijn.
Datum: Donderdag, 1 Mei 2008
Ik ben ook niet gegaan... gister wel even naar Kleintje Sneekweek geweest...quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:13 schreef Neviathien het volgende:
Ik ben niet gegaan, uiteindelijk geen zin in. (A)
Yeah!quote:
je spot me ook altijd! Volgens mij stalk je mij ofzoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yeah!
en ik heb Apotheose en Angeliquetje gespot
Zelfde vriendin als die met Geert Hoes flirtte?quote:Die psychobillydudes waren wel vet cool trouwens! ;t laatste nummer werd vlak voor m;n neus gespeeld, omdat een vriendin van me (die naast me stond) met de dikke gast flirtte ofzo.(bij de dokter daaro.
)
Nee we komen gewoon vaak op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je spot me ook altijd! Volgens mij stalk je mij ofzo![]()
[..]
Zelfde vriendin als die met Geert Hoes flirtte?![]()
Kleintje Sneekweek heb ik niet meegemaakt. Was 't wat gezellie? Ik wacht wel op de grote sneekweek
k......?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee andere, 1 van de alto;s van Heeg. Tenminste, dat was ze altijd, maar nu ziet ze er niet meer zo uit.
Was neit voor jou bedoelt.quote:
Als ik thuis ben eens even goed bekijken... misschien kom ik mezelf nog wel tegenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oldtimerfestival en Zwarte Gekke Race Hoornsterzwaag
Ah, altijd fijn... een mede cruiser!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ah, altijd fijn... een mede cruiser!
Lekker hè, zonnebrilletje petje op, raampje naar beneden... rapmetaalmuziek door de speakers...
Ja, ik cruise wat af door Sneek Fryslân...
Dikke alto;s zijn eng.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag zonet onderweg naar huis een dikke alto lopenhelemaal zwart wt gestreept
En dat in Stiens
een vriendin van mij is ook zo;n altooowww en die woont in stiens. >:Cquote:
En dik?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
een vriendin van mij is ook zo;n altooowww en die woont in stiens. >:C
Ken ik haar?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
een vriendin van mij is ook zo;n altooowww en die woont in stiens. >:C
Ja.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ken ik haar?Heb 19 jaar in Stiens gewoond
Een SM kelder in Stiens?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee.
Franka Feenstra.
Haar ouders hebben een SM-kelder.
/zoekt foto
Neh, zegt me niks.. Was iig niet de zebra van gister. Wel een typisch heksenkopjequote:
Jij hebt een SM-kelder in Cornjum?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een SM kelder in Stiens?Ik ken alleen mn eigen kelder
OH MIJN GOD ER ZIJN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERquote:[..]
Neh, zegt me niks.. Was iig niet de zebra van gister. Wel een typisch heksenkopje![]()
en opa's zijn ook hip! Vooral als ze het doen met hun dochter! Hij noemt zich dan ook terecht een familiemanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:02 schreef DeToXiC het volgende:
Kelders zijn hip tegenwoordig... zijn ook veel in het journaal.
Ik heb alleen maar een garage, kan ik misschien ook wel een SM-garage van gaan maken. Want, als het hip is wil DeToXiC er ook één natuurlijk.
is niet om voor te lachenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en opa's zijn ook hip! Vooral als ze het doen met hun dochter! Hij noemt zich dan ook terecht een familieman
dat heet relativerenquote:
Nee, een drankkelder. Is wat te krap voor SMquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt een SM-kelder in Cornjum?
[..]
OH MIJN GOD ER ZIJN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
ik ken er nog wel 1 trouwens maar dat is een hij.
Ik heb ook een garage, maar die staat vol met een van mn autowrakken en nog meer autoonderdelenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:02 schreef DeToXiC het volgende:
Kelders zijn hip tegenwoordig... zijn ook veel in het journaal.
Ik heb alleen maar een garage, kan ik misschien ook wel een SM-garage van gaan maken. Want, als het hip is wil DeToXiC er ook één natuurlijk.
ik ben er niet but good luck u will need it! kneiter warm en dan ook nog een pokke eind fietsenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow Magi, je staat wel ff langs de route he maandag! Sms wel![]()
Gaje dan ook naar mij zwaaien! Ben nu zowaar mijn auto aan het schoonmakenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:04 schreef DeToXiC het volgende:
Ik lig in de tuin maandag denk ik, net ff in Makkum geweest
Ze houden ons maandag uit elkaarquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:56 schreef Apotheose het volgende:
wie komt me dan aanmoedigen in Sneek (of ergens anders op de route) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |