Ah, altijd fijn... een mede cruiser!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:31 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ah, altijd fijn... een mede cruiser!
Lekker hè, zonnebrilletje petje op, raampje naar beneden... rapmetaalmuziek door de speakers...
Ja, ik cruise wat af door Sneek Fryslân...
Dikke alto;s zijn eng.quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag zonet onderweg naar huis een dikke alto lopenhelemaal zwart wt gestreept
En dat in Stiens
een vriendin van mij is ook zo;n altooowww en die woont in stiens. >:Cquote:
En dik?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
een vriendin van mij is ook zo;n altooowww en die woont in stiens. >:C
Ken ik haar?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
een vriendin van mij is ook zo;n altooowww en die woont in stiens. >:C
Ja.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ken ik haar?Heb 19 jaar in Stiens gewoond
Een SM kelder in Stiens?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee.
Franka Feenstra.
Haar ouders hebben een SM-kelder.
/zoekt foto
Neh, zegt me niks.. Was iig niet de zebra van gister. Wel een typisch heksenkopjequote:
Jij hebt een SM-kelder in Cornjum?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een SM kelder in Stiens?Ik ken alleen mn eigen kelder
OH MIJN GOD ER ZIJN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERquote:[..]
Neh, zegt me niks.. Was iig niet de zebra van gister. Wel een typisch heksenkopje![]()
en opa's zijn ook hip! Vooral als ze het doen met hun dochter! Hij noemt zich dan ook terecht een familiemanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:02 schreef DeToXiC het volgende:
Kelders zijn hip tegenwoordig... zijn ook veel in het journaal.
Ik heb alleen maar een garage, kan ik misschien ook wel een SM-garage van gaan maken. Want, als het hip is wil DeToXiC er ook één natuurlijk.
is niet om voor te lachenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en opa's zijn ook hip! Vooral als ze het doen met hun dochter! Hij noemt zich dan ook terecht een familieman
dat heet relativerenquote:
Nee, een drankkelder. Is wat te krap voor SMquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt een SM-kelder in Cornjum?
[..]
OH MIJN GOD ER ZIJN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
ik ken er nog wel 1 trouwens maar dat is een hij.
Ik heb ook een garage, maar die staat vol met een van mn autowrakken en nog meer autoonderdelenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:02 schreef DeToXiC het volgende:
Kelders zijn hip tegenwoordig... zijn ook veel in het journaal.
Ik heb alleen maar een garage, kan ik misschien ook wel een SM-garage van gaan maken. Want, als het hip is wil DeToXiC er ook één natuurlijk.
ik ben er niet but good luck u will need it! kneiter warm en dan ook nog een pokke eind fietsenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow Magi, je staat wel ff langs de route he maandag! Sms wel![]()
Gaje dan ook naar mij zwaaien! Ben nu zowaar mijn auto aan het schoonmakenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:04 schreef DeToXiC het volgende:
Ik lig in de tuin maandag denk ik, net ff in Makkum geweest
Ze houden ons maandag uit elkaarquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:56 schreef Apotheose het volgende:
wie komt me dan aanmoedigen in Sneek (of ergens anders op de route) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |