wij gaan 6 juli voor 2 weken naar Denemarken. Pracht land, vorig jaar 1 week geweest en die vroeg om herhaling. Geweldig! Mijn vriend gaat dan surfen/kiten en ik fotograferen, beetje fietsen, veel lezen en luierenquote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga lekker naar Frankrijk... bruin worden, croissants eten... je kent het wel. Daarna ff bijkomen en dan: SNEEKWEEK!!!! WOOHOOO!!!!
Dat plaatje is wel heel ergquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Even een mooi plaatje uit ;t goedemorgentopic.
[ afbeelding ]
Daar heb je meer dit soort dingen voor:quote:
+ jus 'd orange en aarbeienjam, badjas aan en lekker in de tuin gaan zitten. Daarna een Marlborootje roken. Dat is een mooie dagopening dacht ik zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ook een dilemma. zal ik met afbak-croissantjes ontbijten, of met verse witte bollen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je meer dit soort dingen voor:
[ afbeelding ]
ik rook niet, heb geen badjas,en geen zin de pot aardbeienjam open te draaienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
+ jus 'd orange en aarbeienjam, badjas aan en lekker in de tuin gaan zitten. Daarna een Marlborootje roken. Dat is een mooie dagopening dacht ik zo.
Wel versgeperste jus d;orange.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
+ jus 'd orange en aarbeienjam, badjas aan en lekker in de tuin gaan zitten. Daarna een Marlborootje roken. Dat is een mooie dagopening dacht ik zo.
En aardbeienjam is bah.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rook niet, heb geen badjas,en geen zin de pot aardbeienjam open te draaien
hmmzz... altijd al zo geweest of een O.D gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
het is lettelrijk zo. als ik kaas in mijn mond krijg, gata dat er ook via de mond weer uit....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |