quote:
Nergens, ik kijk geen voetbal.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:34 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb vanalles gemist zeker. Was ook weinig input van jullie kant maar who cares. En je hebt wel een puntje. Het is een Sneektopic en geen voetbaltopic.
Moving on:
Waar gaan jullie voetbal kijken in Sneek?
Maar welk oeleh boele verhaal?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:12 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik wilde het even over een andere boeg gooien...
Ok.quote:
Verdwenen omdat een 17-jarige haar kinderachtig vindt.quote:
Die is aan het bewijzen dat ze niet zo'n geode moeder is, ze heeft haar kindje alleen gelaten.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die is aan het bewijzen dat ze niet zo'n geode moeder is, ze heeft haar kindje alleen gelaten.
Ik denk hetzelfde als jij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Dankje Slari
Als de persoon hem weg heeft gehaald waar ik dat van vermoed, zou ze me nog meer teleurstellen dan ze dat tot nu toe al gedaan heeft.
Ik! Lowlands.quote:Op zondag 22 juni 2008 13:33 schreef MagiLune het volgende:
Wie gaat er op vakantie deze zomer en laat het mooie Fryslan even achter?
Denemarken!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb geen concrete plannenZou vandaag ff naar denemarken, maar is niet door gegaan
W00t!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:26 schreef Slarioux het volgende:
Dag fryslan mensen,
Ik heb jullie OP op de wiki ff hersteld; hij was weggehaald door iemand. Mocht het weer gebeuren; de wiki heeft een geschiedenis functie dus je kan hem altijd terug vinden.
wij gaan 6 juli voor 2 weken naar Denemarken. Pracht land, vorig jaar 1 week geweest en die vroeg om herhaling. Geweldig! Mijn vriend gaat dan surfen/kiten en ik fotograferen, beetje fietsen, veel lezen en luierenquote:
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:18 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga lekker naar Frankrijk... bruin worden, croissants eten... je kent het wel. Daarna ff bijkomen en dan: SNEEKWEEK!!!! WOOHOOO!!!!
Dat plaatje is wel heel ergquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Even een mooi plaatje uit ;t goedemorgentopic.
[ afbeelding ]
Daar heb je meer dit soort dingen voor:quote:
+ jus 'd orange en aarbeienjam, badjas aan en lekker in de tuin gaan zitten. Daarna een Marlborootje roken. Dat is een mooie dagopening dacht ik zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ook een dilemma. zal ik met afbak-croissantjes ontbijten, of met verse witte bollen
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb je meer dit soort dingen voor:
[ afbeelding ]
ik rook niet, heb geen badjas,en geen zin de pot aardbeienjam open te draaienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
+ jus 'd orange en aarbeienjam, badjas aan en lekker in de tuin gaan zitten. Daarna een Marlborootje roken. Dat is een mooie dagopening dacht ik zo.
Wel versgeperste jus d;orange.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
+ jus 'd orange en aarbeienjam, badjas aan en lekker in de tuin gaan zitten. Daarna een Marlborootje roken. Dat is een mooie dagopening dacht ik zo.
En aardbeienjam is bah.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rook niet, heb geen badjas,en geen zin de pot aardbeienjam open te draaien
hmmzz... altijd al zo geweest of een O.D gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
het is lettelrijk zo. als ik kaas in mijn mond krijg, gata dat er ook via de mond weer uit....![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |