kleine ronde vriendjesquote:
Theequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
quote]Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof ik mn irl naam hier ga plaatsen![]()
Woon in een huis in Groningen en ik drink geen koffie, ik drink thee en ik vind koekjes heel erg lekker en ik heb twee katten en die vind ik heel liev enzo!
dan moet je maar mod wordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
Was ik druk aan het typen, was het al weer vol ....
quote:
Dat kun je dan toch hier postenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
Was ik druk aan het typen, was het al weer vol ....
Dat heb ik al gedaanquote:
IK ZOU HIER NOOIT DURVEN POSTEN DAT IK ERIK ZOU HETEN GEK!!!!!1!1!1quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
Alsof ik mn irl naam hier ga plaatsen![]()
Woon in een huis in Groningen en ik drink geen koffie, ik drink thee en ik vind koekjes heel erg lekker en ik heb twee katten en die vind ik heel liev enzo!
Ik vond de TT er al vreemd uitzienquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef JortK het volgende:
DaMart knal eens ff blokhaken om KSC #858 heen, anders gata Piles zn stats ding over de zeik
Goed verneukt die quote pikquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IK ZOU HIER NOOIT DURVEN POSTEN DAT IK ERIK ZOU HETEN GEK!!!!!1!1!1
Doe eensquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat een verhaal, wil je ook mijn verhaal horen?
hihi wat een gekke naam zegquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IK ZOU HIER NOOIT DURVEN POSTEN DAT IK ERIK ZOU HETEN GEK!!!!!1!1!1
Een fragment uit mijn bekende KSC boek:quote:
quote:Suspendisse ultrices sapien mattis ipsum. Quisque auctor. Nulla vehicula. Nam non nunc. Ut non nisi. Aliquam enim. Proin ipsum. Vivamus congue, augue non consequat feugiat, leo nisi laoreet purus, non ultrices dolor nunc vitae lorem. Morbi eu turpis. Vivamus diam dui, consectetuer eget, lobortis sit amet, tempor sit amet, risus. Suspendisse elementum tincidunt erat. Phasellus eget lectus a felis auctor congue. In bibendum laoreet felis. Etiam pulvinar vehicula tellus. Fusce aliquet libero ac nulla. Proin et arcu ut metus interdum pellentesque. Donec tellus metus, rutrum vitae, tincidunt et, cursus quis, augue. Pellentesque orci nisi, porta ut, adipiscing non, sagittis quis, justo. Vestibulum gravida.
Duis vehicula facilisis lacus. Praesent eget nisl. Vestibulum blandit, sapien vel sodales sagittis, massa lectus scelerisque velit, ut sagittis lectus est sed orci. Integer justo nibh, pulvinar non, aliquam euismod, cursus a, mauris. Proin convallis dui et dolor elementum fermentum. In erat magna, gravida et, semper eu, luctus sit amet, mi. Maecenas sodales enim. Suspendisse potenti. Quisque bibendum elementum augue. Morbi imperdiet. Curabitur nec elit. Fusce felis massa, molestie sed, facilisis non, varius et, sem. Pellentesque eget sem vitae lacus ultricies ullamcorper. Proin ut pede. Etiam sed nunc pretium erat placerat fringilla. Praesent vitae enim. Sed elit. Aliquam sit amet lectus. Fusce venenatis vestibulum lectus. Vivamus tincidunt facilisis nibh.
Nulla eu pede. Duis pellentesque, lacus vitae commodo ullamcorper, sapien quam pellentesque arcu, ut egestas ante pede eu enim. Etiam hendrerit lectus vitae pede. Integer rhoncus lectus ac dui. Nulla pulvinar nulla et nisl. Vestibulum interdum pede quis lectus. Proin sit amet turpis sed metus condimentum venenatis. Fusce auctor. Donec in metus. Donec porta porta dui. Morbi pretium ligula vel erat. Maecenas at dui nec urna suscipit vulputate. Vestibulum tincidunt, mi sed semper dictum, pede lectus semper libero, vitae tristique libero diam at ipsum. Pellentesque metus augue, scelerisque sit amet, tincidunt eu, viverra in, magna. Nulla ullamcorper, nibh eget pellentesque ultricies, mauris justo semper pede, sit amet volutpat enim arcu id justo. Fusce consectetuer pede nec urna.
Aenean tellus leo, dignissim non, faucibus at, blandit non, diam. Fusce metus. Duis elementum, quam sit amet lacinia tincidunt, eros urna cursus nisl, nec laoreet urna nisi quis dui. Integer scelerisque. Curabitur tellus mauris, sodales eget, hendrerit in, molestie sit amet, dui. Phasellus tortor. Proin quis mi. Nulla ullamcorper blandit libero. Integer scelerisque lorem ac lacus. Aenean dignissim, erat a bibendum feugiat, ligula enim vulputate ipsum, vitae convallis arcu sapien vitae dolor. Proin consectetuer. Nullam vel magna a nulla tristique blandit. Integer congue semper tellus.
Aliquam eget urna. Mauris iaculis posuere elit. Vestibulum sollicitudin. In tellus orci, rutrum eu, mattis ac, blandit at, erat. Proin et mi et leo auctor hendrerit. Maecenas id tortor. Integer fermentum tristique lorem. Nulla felis. Duis hendrerit pulvinar nibh. Pellentesque nibh nibh, rutrum pharetra, viverra ut, gravida a, ipsum. Sed pretium sem at ligula. Nulla ullamcorper ipsum vitae enim. Sed non mauris et erat tincidunt ullamcorper. Donec egestas. Phasellus tincidunt condimentum lectus. In pretium neque ut velit. Cras tortor. Quisque risus. Nullam laoreet ullamcorper risus.
Pellentesque nulla diam, fringilla a, congue a, posuere at, massa. Fusce commodo. Curabitur faucibus, sapien eget scelerisque convallis, eros purus malesuada dolor, id ultricies sem eros non tortor. Praesent ultrices, magna ornare congue condimentum, purus mauris tempor orci, sit amet egestas quam lectus non diam. Vivamus pulvinar. Fusce ac dolor. Fusce ac mi. Vestibulum in est a purus egestas feugiat. In eros erat, convallis in, viverra vitae, convallis eget, lorem. Curabitur quis augue eu magna pretium venenatis. Vestibulum sit amet purus. Nunc pretium dictum nunc. Duis erat urna, scelerisque quis, lacinia a, interdum vitae, est. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Proin nisl tortor, tempor ut, facilisis vehicula, posuere nec, risus. Nullam non nulla. Phasellus orci pede, adipiscing nec, tempus quis, convallis quis, diam. Praesent mattis ullamcorper nunc.
Vestibulum sodales. Nullam posuere, turpis a tristique porttitor, ipsum massa sodales nibh, at faucibus diam dolor eu lectus. Curabitur eget nisl. Praesent ligula justo, sagittis sed, vehicula id, eleifend rutrum, dui. In velit nibh, varius a, lobortis quis, tempus sit amet, purus. Aliquam erat volutpat. Nullam eget lectus et mi rutrum tincidunt. Duis et tellus et magna scelerisque congue. Aliquam elit lorem, blandit sit amet, congue quis, lobortis at, felis. Pellentesque sapien. Quisque consectetuer. Proin rhoncus. Fusce neque. Duis purus. Pellentesque diam enim, suscipit eget, porttitor quis, ornare eu, elit. Fusce felis diam, faucibus eu, tempus quis, dapibus eu, nulla. Maecenas odio. Nullam auctor neque at mi. Nulla facilisi. Aliquam luctus hendrerit urna.
Maecenas cursus. Donec vel nisl. Integer interdum egestas massa. Cras in urna porttitor massa vehicula condimentum. Sed ipsum turpis, ornare nec, semper rutrum, fermentum ac, elit. Maecenas vel massa. Nullam lacus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Quisque nec neque. Sed nulla. Nullam quis neque. Sed magna. Vestibulum sem.
Phasellus ipsum metus, porta vitae, viverra quis, consectetuer nec, sem. Donec tincidunt rutrum felis. Sed imperdiet cursus lorem. Praesent vulputate nulla eget dolor. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Nulla imperdiet enim non tellus. Ut risus elit, pulvinar ut, aliquam at, mollis a, lorem. Quisque magna. Donec ultrices odio ac arcu. Curabitur arcu. Mauris porta mi at nunc. Phasellus sed purus. Duis sed orci nec enim sollicitudin sodales. Fusce justo lacus, aliquam sed, blandit quis, pellentesque vitae, lectus. Aenean condimentum. Praesent lorem neque, dapibus non, feugiat et, pretium et, arcu. Cras ultricies, pede quis eleifend consequat, mauris purus ultrices libero, sit amet ornare odio quam venenatis felis. Sed auctor, turpis sit amet semper congue, sem arcu blandit enim, varius pellentesque dolor dolor quis est. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
In hac habitasse platea dictumst. Duis tincidunt massa hendrerit velit. Aenean a mi vitae nisl interdum sodales. Phasellus fermentum dictum est. Sed tristique. Suspendisse congue molestie sapien. Pellentesque justo. Aenean quis sapien ut ante varius facilisis. Curabitur quis massa et neque scelerisque pharetra. Suspendisse vehicula, quam in aliquet commodo, diam eros viverra nunc, et venenatis sapien turpis non quam. Vivamus tempor congue pede. Aliquam rhoncus diam eget metus.
Vivamus condimentum ullamcorper eros. Pellentesque placerat. Duis pellentesque. Aliquam erat volutpat. Fusce placerat turpis eget leo. Aliquam hendrerit posuere lectus. Mauris iaculis pede a turpis. Donec a magna vel dolor accumsan tempus. Integer id urna. Nullam ac erat et est tempus facilisis. Phasellus molestie lacus at purus. Phasellus fringilla ullamcorper lacus. Integer sit amet felis eget pede eleifend commodo. Maecenas velit lacus, bibendum eget, semper sit amet, venenatis quis, nulla. Cras sed elit.
Nullam felis lectus, porttitor sed, auctor convallis, malesuada eu, metus. Praesent ac neque. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus leo leo, aliquam id, commodo et, rutrum at, mauris. Nam adipiscing. Quisque semper, purus nec pulvinar viverra, diam pede vehicula dolor, eu congue tortor lorem et libero. Nunc eu sem non arcu dignissim vehicula. Vestibulum vel diam at felis mattis eleifend. Sed sed odio nec sapien eleifend feugiat. Phasellus suscipit tempus diam. Sed mi. Proin odio. In sed nibh. Sed ac nibh non magna venenatis auctor.
Praesent sit amet lectus eu purus varius euismod. Curabitur non odio. Nam fermentum imperdiet quam. Cras eget arcu. Quisque blandit feugiat turpis. Nunc nec ipsum. Fusce vel orci et est eleifend blandit. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Integer gravida ipsum ut lorem. Praesent dui augue, rhoncus sit amet, condimentum at, porta vitae, velit. Donec at mauris et lectus tempus molestie. Sed facilisis nisl. Quisque mattis orci molestie purus faucibus tincidunt. Sed tincidunt sodales ante.
Nulla pretium, orci vitae posuere dictum, lacus libero eleifend felis, in sagittis sapien nulla ut est. Ut diam nulla, laoreet nec, sagittis sed, vehicula eget, tellus. Proin leo elit, sodales quis, pretium a, volutpat non, lacus. Proin volutpat porttitor nibh. Cras felis neque, venenatis sit amet, sagittis ut, auctor eu, sapien. Sed suscipit, orci vel adipiscing tempus, sem sem tempus urna, eget mattis nisl est id orci. Etiam ultrices euismod lectus. Aliquam augue. Sed ut velit. Nam ac urna quis velit blandit ullamcorper. Etiam urna felis, rhoncus quis, fringilla quis, mollis vitae, orci.
Proin ultricies enim vel nisl. Vivamus vitae nibh sed leo mollis auctor. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Vestibulum a ante eu pede lacinia sollicitudin. Aliquam placerat mollis velit. In feugiat, elit ac fringilla faucibus, ipsum tellus varius diam, nec aliquet diam urna vel libero. Praesent vel ipsum eu massa ornare auctor. Sed ut neque blandit lacus iaculis blandit. Sed ipsum justo, lobortis non, volutpat a, fringilla ac, odio. In non enim.
In hac habitasse platea dictumst. Nunc ac nisi. Nunc congue. Quisque vestibulum pretium sapien. Nulla arcu sem, congue nec, elementum ac, volutpat eget, dolor. Sed id risus. Vivamus rutrum consectetuer nulla. Nulla ante mauris, tempor in, gravida nec, iaculis eu, velit. Vivamus accumsan ante in ipsum. In hac habitasse platea dictumst. Vestibulum tortor. Vivamus hendrerit ultrices diam.
Ut rutrum imperdiet est. Nam convallis blandit nunc. Nam eget erat. Curabitur nisl. Sed elit pede, tempus at, volutpat eu, placerat in, nibh. Mauris quis ligula vel enim porta molestie. Fusce neque. Nulla fringilla pede ut lorem. Sed ac quam ac leo molestie rutrum. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nam sit amet elit a massa euismod placerat. Sed dignissim mauris ut erat. Nam semper pulvinar quam. Nulla facilisi.
Duis at erat at nisi mollis tempor. Integer elementum velit euismod tortor. Aliquam ante odio, consectetuer quis, volutpat at, vestibulum ut, velit. Nullam sed sem. Fusce et neque id nisi aliquam consectetuer. In hac habitasse platea dictumst. Nam tellus metus, pharetra id, ornare a, iaculis sit amet, ipsum. Morbi nec quam. Ut in felis quis sem vulputate blandit. Pellentesque condimentum, dui pellentesque suscipit ornare, purus lectus egestas mauris, vel tincidunt mauris quam et erat.
Proin dictum lectus id nunc. Vivamus eget turpis pulvinar justo interdum malesuada. Nulla commodo enim in erat. Aliquam mattis aliquet odio. Maecenas tellus dui, lacinia at, dapibus non, aliquet eu, nisi. Vestibulum pellentesque mi a eros. Vestibulum scelerisque ipsum sed nunc. Nam ac lacus a est suscipit cursus. In commodo, nisl in pellentesque ultricies, pede purus fermentum velit, non accumsan risus massa at magna. Cras consectetuer, ligula ac placerat sodales, dui pede gravida enim, a mattis neque nisl vitae risus. Morbi aliquet auctor dui.
Curabitur dignissim augue at lacus. Cras consequat pede posuere tortor. Etiam iaculis vestibulum erat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aliquam purus. Phasellus elementum suscipit ligula. Nullam gravida justo. Curabitur ac est. Aliquam venenatis pulvinar velit. Vestibulum consectetuer accumsan neque. Vivamus gravida fringilla mauris. Sed sed ante. Nulla rutrum lectus sit amet libero. Morbi sollicitudin. Vestibulum scelerisque sodales velit. Suspendisse pretium, ante vulputate vulputate ullamcorper, neque felis aliquam nisl, vel lobortis lectus ante in lorem. Nunc ligula. Donec malesuada. Praesent adipiscing. Nulla nec diam eu est pulvinar condimentum.
In pellentesque mi eu dui. Nunc gravida lacinia purus. Quisque congue, libero eu aliquet vulputate, felis leo congue libero, eu aliquet libero arcu venenatis tellus. Cras dui erat, lobortis et, congue sit amet, tincidunt ac, leo. Nam tortor dui, lacinia et, aliquam ut, vehicula vitae, magna. Nunc eros. Morbi diam libero, interdum sed, convallis at, aliquet quis, ante. Nunc tempus purus et pede. Sed molestie tellus a est. Donec sed odio non magna vulputate tincidunt. Nulla vel nibh. In nec sem. Vestibulum mattis adipiscing diam.
Fusce nec ligula ut nibh viverra consectetuer. Vestibulum adipiscing urna in orci posuere porttitor. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Aenean convallis. Vestibulum ac mauris a velit facilisis aliquet. Vivamus quis ante posuere pede bibendum aliquet. Maecenas at risus rhoncus sapien pulvinar aliquam. Integer congue pellentesque massa. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Curabitur lobortis, eros non volutpat volutpat, dolor ligula porttitor erat, eu egestas dolor lacus non turpis. Etiam nulla. Praesent sed elit. Etiam a nibh. Mauris diam. Morbi porta malesuada lorem.
Nullam pellentesque tellus et mi. Aliquam feugiat velit aliquam leo. In luctus, tellus mollis tempor cursus, dolor ante consequat nisi, id imperdiet odio metus at felis. Sed quis quam. Fusce condimentum velit quis neque. Nunc a risus ac massa tempus sollicitudin. Fusce mi metus, mattis a, porta vitae, pharetra eu, enim. Suspendisse venenatis odio quis metus. Phasellus pharetra mauris et enim feugiat molestie. Donec sit amet lorem ac felis blandit convallis. Fusce eu sem. Donec sit amet lectus eget lectus dictum cursus.
In hac habitasse platea dictumst. Donec auctor pulvinar nunc. Pellentesque dignissim. Curabitur non orci. Donec imperdiet adipiscing neque. Pellentesque sagittis porttitor libero. Phasellus ipsum nunc, imperdiet semper, consectetuer nec, sagittis porta, ante. Etiam id turpis. Curabitur mollis risus id risus. Pellentesque sit amet ipsum. Pellentesque ac dolor. Cras sollicitudin metus vitae urna. Integer rhoncus sem pharetra pede. Nam molestie tempor eros. Duis consectetuer auctor urna. Nam quis elit.
Fusce a mauris. Proin nec leo ut metus cursus sodales. Sed purus velit, convallis eu, tincidunt non, commodo et, mi. Nunc lacinia viverra risus. Sed cursus ante sed turpis vulputate sodales. In tortor nunc, malesuada sed, malesuada a, mattis ac, orci. Mauris imperdiet nunc in risus. Praesent fringilla luctus nulla. Vestibulum dui. Pellentesque velit nisl, dictum nec, facilisis non, egestas eget, mauris. Etiam pretium. Etiam semper aliquet mi. Duis magna orci, eleifend sit amet, porttitor quis, luctus ut, elit. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Sed consectetuer dui ultrices purus. Nulla id nulla vitae nisi aliquet pretium. Integer sed nunc. Aliquam eget leo. Donec eget erat sed nisi dapibus faucibus. Morbi egestas eros eget pede.
Etiam mi. Donec felis. Sed ipsum. Etiam lectus ligula, fermentum id, sodales ac, dapibus a, urna. Proin eu tellus sed nunc vestibulum rhoncus. Proin tincidunt dolor sed nisi. Maecenas rutrum. Maecenas aliquam mauris vel erat. Mauris scelerisque, urna sit amet rutrum congue, eros enim facilisis libero, sit amet sodales erat lacus vel neque. Phasellus ultrices elit nec tortor. Curabitur malesuada, nisl at dictum iaculis, ligula ipsum molestie augue, a cursus magna purus varius sapien. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. In in odio. Aenean vitae velit a purus gravida varius. Vestibulum cursus ultricies magna. Nullam mattis. Maecenas sem erat, vestibulum quis, rutrum at, viverra vitae, leo. Donec fermentum viverra libero. Integer rutrum neque sed quam. Vestibulum venenatis, diam ut commodo molestie, turpis urna tincidunt nunc, consequat faucibus magna mi non nibh.
als ik diepgang wil dan tast ik in mijn zakkenquote:
helemaal niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Zenon het volgende:
[..]
Ik moest eerst op de wiki opzoeken wat ik in de OP moest posten
Die heb je niet in je bookmarks staanquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Zenon het volgende:
[..]
.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
helemaal niet.
Je moet gewoon een topic openen en dan later de OP erin doen.
Dat is een optie...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
helemaal niet.
Je moet gewoon een topic openen en dan later de OP erin doen.
Ben je niet eens een keer klaar met deze 'grap' ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Een fragment uit mijn bekende KSC boek:
[..]
Geen grap, pure noodzaakquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je niet eens een keer klaar met deze 'grap' ?
Maar als mensen dan meteen het topic aanklikken en de OP is leeg, dan schrikken ze misschien wel heel erg!quote:
Met je Priusquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me een treehugging hippy
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef Zenon het volgende:
[..]
Maar als mensen dan meteen het topic aanklikken en de OP is leeg, dan schrikken ze misschien wel heel erg!
Nee, dat doe je verkeerd. Je opent meteen een nieuw tpoic, dan zeg je in de OP dat je de OP zoekt en dan ga je de OP zoeken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Zenon het volgende:
[..]
JortK en slechte grappen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je niet eens een keer klaar met deze 'grap' ?
Nee, hoor, ik doe dat altijd, maar ik open niet zo vaak omdat ik immer kwaliteitsposts maak.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef Zenon het volgende:
[..]
Maar als mensen dan meteen het topic aanklikken en de OP is leeg, dan schrikken ze misschien wel heel erg!
Dat duurt ook langquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat doe je verkeerd. Je opent meteen een nieuw tpoic, dan zeg je in de OP dat je de OP zoekt en dan ga je de OP zoeken.
quote:
Dat zeg ik, gelukkig heb ik slangenleren stoelen en luipaarden dak.quote:
Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat doe je verkeerd. Je opent meteen een nieuw tpoic, dan zeg je in de OP dat je de OP zoekt en dan ga je de OP zoeken.
Fritsquote:
Ik doe oook nog andere dingen, zoals msn-en met erik afwassenquote:
Like duh, maar het maakt de reeks "af".quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid.
Opzich is die OP ook onzin, want daar kijkt toch bejaat niemand in.
[..]
Frits![]()
Heel goed, doet Mart ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:37 schreef Zenon het volgende:
oplossing: ik maak in de KSC geen laatste posts meer
Afwassenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe oook nog andere dingen, zoals msn-en met erik afwassen
C.C.L.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Like duh, maar het maakt de reeks "af".
Is dat net zo iets als sebiet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:37 schreef eer-ik het volgende:
Mja, als je die er niet inpleurt en die mod van GC komt weer eens langs, gaat ie zeiken....quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid.
nee, zoals frietquote:
Vaatwassersquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe oook nog andere dingen, zoals msn-en met erik afwassen
Daar zijn het mods voorquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, als je die er niet inpleurt en die mod van GC komt weer eens langs, gaat ie zeiken....
Heel verstandig!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef Zenon het volgende:
Dan bespaar ik me die moeite om een nieuw topic te openen maar kijg ik wel een halve epilepsie aanval van het F5'en
Oja toen met Lenny dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, als je die er niet inpleurt en die mod van GC komt weer eens langs, gaat ie zeiken....
bekant welquote:
Ze zeiken maar een end weg.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Lennytopicsquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Oja toen met Lenny dat waren nog eens tijden
Grieks etenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:40 schreef Pheno het volgende:
Geen vaat hebben, (of ontkennen) is ook een optie.
Als ik de volgende mag maken....quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze zeiken maar een end weg.
[..]
Lennytopics
KSC858
geen OP.
Dat zeg ik, net een goede griekse maaltijd op, zelfgemaakt ftw natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Grieks eten
Gewoon borden wegsmijten na eten
Sukkel, dat is geen sushi, die crap van de AHquote:
Wat doe jij met je vingers dat ze naar pis gaan stinken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:41 schreef murp het volgende:
mn hand stinkt naar pis, ben effe handen wassen
Gevoellige snaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sukkel, dat is geen sushi, die crap van de AH
Jezus man wat een figuurquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:41 schreef murp het volgende:
mn hand stinkt naar pis, ben effe handen wassen
Hier bij de chinees om de hoek geven ze ook plastic bakjesquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sukkel, dat is geen sushi, die crap van de AH
Gekochte sushi uit NLquote:
Nee, ik ga ervoor naar japan als ik het koop. Denk in november/december weer eensquote:
je hebt 2 optiesquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:42 schreef Zenon het volgende:
[..]
Wat doe jij met je vingers dat ze naar pis gaan stinken?
sushi is inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe.
Vis is wel ftw maar sushi niet.
Paella ook niet.![]()
Dat moet ook wel, als ik een LennyTopicwaardig topic moet openen vandaagquote:
Volendamquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
En dan naar de tokyo vismarkt, zo vers krijg je het nergens
Paëlla is echt wel ftwquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe.
Vis is wel ftw maar sushi niet.
Paella ook niet.![]()
Maar zo smerig....quote:
Morgen mag ook!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, als ik een LennyTopicwaardig topic moet openen vandaag
Azijn!quote:
behalve dan in alle kustplaatsen in japan, zoals chibaquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
En dan naar de tokyo vismarkt, zo vers krijg je het nergens
zekers, met zeevruchtenquote:
Alleen leuk als je zeegel wilt eten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
behalve dan in alle kustplaatsen in japan, zoals chiba
Heeft die Maddy?quote:
Kaik, met jou ken ik pratenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is toch wel een van de meest lompe opmerkingen die k gehoord heb vandaag.
zeeëgelquote:
Sinterklaas = fritzl ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:48 schreef Zenon het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft allemaal kleine meisjes in zijn kelder, dus zou best kunnen
OH NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!1111EINS!1!!!!1ICHI!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef JortK het volgende:
Sinterklaas bestaat niet!
Heerlijk indien supervers.quote:
ik jaquote:
Nu ga je te verquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef murp het volgende:
oja, ik llas net dat ik mn handen ging wassen, nu ook maar gelijk effe mn toetsenbord, het plakt allemaal een beetje, en mn muisknop blijft soms hangen
Ik ben te lui om alt comis te gebruiken. En nee, ik heb niet die windows toetsenbord indeling met tig keer spatie svoor een kutquote. Devvers haten dat.quote:
knoeiertquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef murp het volgende:
oja, ik llas net dat ik mn handen ging wassen, nu ook maar gelijk effe mn toetsenbord, het plakt allemaal een beetje, en mn muisknop blijft soms hangen
* Zenon mompelt iets over squirten...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef murp het volgende:
Uit zijn hol?quote:
DOE EENS JE CAPSLOCK UIT!!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JORT, JIJ BENT ÉCHT EEN VAN DE GRAPPIGSTE MENSEN TER WERELD!!!!11!1!!11``one
murp is tubgirlquote:
Liefde? keiharde sex straks!quote:
sex+liefde = l33tquote:
quote:
h5xx0rquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:56 schreef PeZu het volgende:
i said wut wut in the but
Bel een loodgieter, er is iets mis met je waterleiding!quote:
Ja de buurvrouw heeft erin lopen zeikenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bel een loodgieter, er is iets mis met je waterleiding!
Of er zit azijn inquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja de buurvrouw heeft erin lopen zeiken
Ja het valt ook allemaal reuze meequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:58 schreef Zenon het volgende:
Jortk, je post 200 berichten per dag, maar je postgemiddelde is 16?
Waarschijnlijk kan hij dat niet. De frietgeneratiequote:
SMSen danquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan hij dat niet. De frietgeneratie
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JORT, JIJ BENT ÉCHT EEN VAN DE GRAPPIGSTE MENSEN TER WERELD!!!!11!1!!11``one
Zal zo even kijken, even long december pinkpop checkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:58 schreef JortK het volgende:
Pheno doe trouwens eens wat tieten posten, tis jou beurt
Deel het aantal posts eens door het aantal dagen datie geregistreerd is?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:58 schreef Zenon het volgende:
Jortk, je post 200 berichten per dag, maar je postgemiddelde is 16?
Ja.quote:
frietquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan hij dat niet. De frietgeneratie
quote:
quote:
Nieuwe rage geloof ik inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:04 schreef eer-ik het volgende:
kan ik ergens invullen dat ik geen _ kan zien?
quote:
Heb de dvdquote:
oh noes een underscorequote:
quote:
Diabetes?quote:
ooh wat danquote:
Het is er elke keer weer een.quote:
Neequote:
lekker fokking belangrik welquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is er elke keer weer een.
Het is geen kwestie van een typefout meer, dit is consequente onzin.
Ook stip?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
hij doet nog pogingen, maar ik vrees met grote vrezen
Briljante serie en filmsquote:
freesmij sloganquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee
hij doet nog pogingen, maar ik vrees met grote vrezen
troutslappingquote:
waar een mens zich aan kan ergeren manquote:
Gejat is het, zeg ik je!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK slaps Pheno around with a large piece of trout
http://www.petitiononline.com/irctrout/petition.htmlquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK slaps Pheno around with a large piece of trout
rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef OA het volgende:
Bij voorbaat: R.I.P. Suiker
Niet te gelovenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.petitiononline.com/irctrout/petition.html
He, its irc, my birthplace.quote:
Dan maar harde maatregelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... maar de subtiele hints worden niet begrepen.
Wat is er?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik er iets van zeggen, zit nog steeds op dezelfde?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een epidemie?quote:
Grote tuin?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
Oh dat, van die ONZ users die denken dat dat grappig is. Jostis. Ze mogen later als ze groot zijn mijn tuin komen doen.
An sich welquote:
het is geen kwestie van denken dta het grappig is, het is gewoon de manier waarop ik de emo.gif gebruik al eeuwen, lekker belangrijk wel om daar over te vallenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
Oh dat, van die ONZ users die denken dat dat grappig is. Jostis. Ze mogen later als ze groot zijn mijn tuin komen doen.
I couldn't care less.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is geen kwestie van denken dta het grappig is, het is gewoon de manier waarop ik de emo.gif gebruik al eeuwen, lekker belangrijk wel om daar over te vallen
Ah, komt mijn vrouw zo thuis om meteen flink van bil te gaan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:27 schreef JortK het volgende:
Pheno jou moment zit eraan te komen!
half halfquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:28 schreef Zenon het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist? heeft pheno nog tieten gepost?
Dat doe ik nooitquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:28 schreef Zenon het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist? heeft pheno nog tieten gepost?
Mijn vrouw komt wel zo thuis als het goed is!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, komt mijn vrouw zo thuis om meteen flink van bil te gaan?
Heeft ze een rokje aan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, komt mijn vrouw zo thuis om meteen flink van bil te gaan?
Die van mij ook, in een paardrijbroekquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn vrouw komt wel zo thuis als het goed is!
straks niet meerquote:
jij leest terug?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef Zenon het volgende:
pheno heeft een plaatje van een opblaaspop gepost?
Gratis tietenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg vandaag een Veronicagids in de brievenbus... vast om me weer lid te maken. Nu hebben ze een actie dat je nieuwe borsten kan winnen. Ik ga ze denk ik even mailen om te vragen of er dan wel een leuke vriendin aan die borsten vastzit.
OH NOESSS!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef Zenon het volgende:
pheno heeft een plaatje van een opblaaspop gepost?
2 hele pagina'squote:
beter natuurlijke tietenquote:
Blijkbaar?quote:
Een vrouw in broekquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo, heeft ze dan weer de broek aan thuis?
Er zal vast iemand tussen komenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:33 schreef JortK het volgende:
Pheno bijna!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |