kleine ronde vriendjesquote:
Theequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
quote]Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof ik mn irl naam hier ga plaatsen![]()
Woon in een huis in Groningen en ik drink geen koffie, ik drink thee en ik vind koekjes heel erg lekker en ik heb twee katten en die vind ik heel liev enzo!
dan moet je maar mod wordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
Was ik druk aan het typen, was het al weer vol ....
quote:
Dat kun je dan toch hier postenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
Was ik druk aan het typen, was het al weer vol ....
Dat heb ik al gedaanquote:
IK ZOU HIER NOOIT DURVEN POSTEN DAT IK ERIK ZOU HETEN GEK!!!!!1!1!1quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:29 schreef DrakenVlieg het volgende:
Alsof ik mn irl naam hier ga plaatsen![]()
Woon in een huis in Groningen en ik drink geen koffie, ik drink thee en ik vind koekjes heel erg lekker en ik heb twee katten en die vind ik heel liev enzo!
Ik vond de TT er al vreemd uitzienquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef JortK het volgende:
DaMart knal eens ff blokhaken om KSC #858 heen, anders gata Piles zn stats ding over de zeik
Goed verneukt die quote pikquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IK ZOU HIER NOOIT DURVEN POSTEN DAT IK ERIK ZOU HETEN GEK!!!!!1!1!1
Doe eensquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat een verhaal, wil je ook mijn verhaal horen?
hihi wat een gekke naam zegquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
IK ZOU HIER NOOIT DURVEN POSTEN DAT IK ERIK ZOU HETEN GEK!!!!!1!1!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |