Nee hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef Zenon het volgende:
[..]
Maar als mensen dan meteen het topic aanklikken en de OP is leeg, dan schrikken ze misschien wel heel erg!
Nee, dat doe je verkeerd. Je opent meteen een nieuw tpoic, dan zeg je in de OP dat je de OP zoekt en dan ga je de OP zoeken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Zenon het volgende:
[..]
Ik moest eerst op de wiki opzoeken wat ik in de OP moest posten
JortK en slechte grappen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je niet eens een keer klaar met deze 'grap' ?
Nee, hoor, ik doe dat altijd, maar ik open niet zo vaak omdat ik immer kwaliteitsposts maak.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef Zenon het volgende:
[..]
Maar als mensen dan meteen het topic aanklikken en de OP is leeg, dan schrikken ze misschien wel heel erg!
Dat duurt ook langquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat doe je verkeerd. Je opent meteen een nieuw tpoic, dan zeg je in de OP dat je de OP zoekt en dan ga je de OP zoeken.
quote:
Dat zeg ik, gelukkig heb ik slangenleren stoelen en luipaarden dak.quote:
Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, dat doe je verkeerd. Je opent meteen een nieuw tpoic, dan zeg je in de OP dat je de OP zoekt en dan ga je de OP zoeken.
Fritsquote:
Ik doe oook nog andere dingen, zoals msn-en met erik afwassenquote:
Like duh, maar het maakt de reeks "af".quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid.
Opzich is die OP ook onzin, want daar kijkt toch bejaat niemand in.
[..]
Frits![]()
Heel goed, doet Mart ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:37 schreef Zenon het volgende:
oplossing: ik maak in de KSC geen laatste posts meer
Afwassenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe oook nog andere dingen, zoals msn-en met erik afwassen
C.C.L.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Like duh, maar het maakt de reeks "af".
Is dat net zo iets als sebiet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:37 schreef eer-ik het volgende:
Mja, als je die er niet inpleurt en die mod van GC komt weer eens langs, gaat ie zeiken....quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid.
nee, zoals frietquote:
Vaatwassersquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe oook nog andere dingen, zoals msn-en met erik afwassen
Daar zijn het mods voorquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, als je die er niet inpleurt en die mod van GC komt weer eens langs, gaat ie zeiken....
Heel verstandig!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:38 schreef Zenon het volgende:
Dan bespaar ik me die moeite om een nieuw topic te openen maar kijg ik wel een halve epilepsie aanval van het F5'en
Oja toen met Lenny dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, als je die er niet inpleurt en die mod van GC komt weer eens langs, gaat ie zeiken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |