Dan maar harde maatregelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent niet de enige... maar de subtiele hints worden niet begrepen.
Wat is er?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik er iets van zeggen, zit nog steeds op dezelfde?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een epidemie?quote:
Grote tuin?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
Oh dat, van die ONZ users die denken dat dat grappig is. Jostis. Ze mogen later als ze groot zijn mijn tuin komen doen.
An sich welquote:
het is geen kwestie van denken dta het grappig is, het is gewoon de manier waarop ik de emo.gif gebruik al eeuwen, lekker belangrijk wel om daar over te vallenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
Oh dat, van die ONZ users die denken dat dat grappig is. Jostis. Ze mogen later als ze groot zijn mijn tuin komen doen.
I couldn't care less.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is geen kwestie van denken dta het grappig is, het is gewoon de manier waarop ik de emo.gif gebruik al eeuwen, lekker belangrijk wel om daar over te vallen
Ah, komt mijn vrouw zo thuis om meteen flink van bil te gaan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:27 schreef JortK het volgende:
Pheno jou moment zit eraan te komen!
half halfquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:28 schreef Zenon het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist? heeft pheno nog tieten gepost?
Dat doe ik nooitquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:28 schreef Zenon het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist? heeft pheno nog tieten gepost?
Mijn vrouw komt wel zo thuis als het goed is!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, komt mijn vrouw zo thuis om meteen flink van bil te gaan?
Heeft ze een rokje aan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, komt mijn vrouw zo thuis om meteen flink van bil te gaan?
Die van mij ook, in een paardrijbroekquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn vrouw komt wel zo thuis als het goed is!
straks niet meerquote:
jij leest terug?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef Zenon het volgende:
pheno heeft een plaatje van een opblaaspop gepost?
Gratis tietenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg vandaag een Veronicagids in de brievenbus... vast om me weer lid te maken. Nu hebben ze een actie dat je nieuwe borsten kan winnen. Ik ga ze denk ik even mailen om te vragen of er dan wel een leuke vriendin aan die borsten vastzit.
OH NOESSS!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:30 schreef Zenon het volgende:
pheno heeft een plaatje van een opblaaspop gepost?
2 hele pagina'squote:
beter natuurlijke tietenquote:
Blijkbaar?quote:
Een vrouw in broekquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo, heeft ze dan weer de broek aan thuis?
Er zal vast iemand tussen komenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:33 schreef JortK het volgende:
Pheno bijna!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |