Nee, ik ga ervoor naar japan als ik het koop. Denk in november/december weer eensquote:
je hebt 2 optiesquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:42 schreef Zenon het volgende:
[..]
Wat doe jij met je vingers dat ze naar pis gaan stinken?
sushi is inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe.
Vis is wel ftw maar sushi niet.
Paella ook niet.![]()
Dat moet ook wel, als ik een LennyTopicwaardig topic moet openen vandaagquote:
Volendamquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
En dan naar de tokyo vismarkt, zo vers krijg je het nergens
Paëlla is echt wel ftwquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bek houwe.
Vis is wel ftw maar sushi niet.
Paella ook niet.![]()
Maar zo smerig....quote:
Morgen mag ook!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, als ik een LennyTopicwaardig topic moet openen vandaag
Azijn!quote:
behalve dan in alle kustplaatsen in japan, zoals chibaquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
En dan naar de tokyo vismarkt, zo vers krijg je het nergens
zekers, met zeevruchtenquote:
Alleen leuk als je zeegel wilt eten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
behalve dan in alle kustplaatsen in japan, zoals chiba
Heeft die Maddy?quote:
Kaik, met jou ken ik pratenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is toch wel een van de meest lompe opmerkingen die k gehoord heb vandaag.
zeeëgelquote:
Sinterklaas = fritzl ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:48 schreef Zenon het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft allemaal kleine meisjes in zijn kelder, dus zou best kunnen
OH NOESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!1111EINS!1!!!!1ICHI!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef JortK het volgende:
Sinterklaas bestaat niet!
Heerlijk indien supervers.quote:
ik jaquote:
Nu ga je te verquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef murp het volgende:
oja, ik llas net dat ik mn handen ging wassen, nu ook maar gelijk effe mn toetsenbord, het plakt allemaal een beetje, en mn muisknop blijft soms hangen
Ik ben te lui om alt comis te gebruiken. En nee, ik heb niet die windows toetsenbord indeling met tig keer spatie svoor een kutquote. Devvers haten dat.quote:
knoeiertquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef murp het volgende:
oja, ik llas net dat ik mn handen ging wassen, nu ook maar gelijk effe mn toetsenbord, het plakt allemaal een beetje, en mn muisknop blijft soms hangen
* Zenon mompelt iets over squirten...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef murp het volgende:
Uit zijn hol?quote:
DOE EENS JE CAPSLOCK UIT!!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
JORT, JIJ BENT ÉCHT EEN VAN DE GRAPPIGSTE MENSEN TER WERELD!!!!11!1!!11``one
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |