quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor zwemmen
Maar ik denk niet dat ik een massale groepsmeet durf. Alleen PF, of alleen iemand anders durf ik dan weer wel. Verder nog nooit enge mensen ontmoet via internet, omdat ik nog nooit iemand heb ontmoet via internet
.
Good luckquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga zo maar eens tentamenwaarts!
To the FAIL!
Duhquote:
Heb ik liever ook niet, nee en dat heb ik in het vorige topic ook gezegdquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Duh![]()
![]()
![]()
Ik heb toch liever geen TT over poepseks eigenlijk, of je moet beloven dat het topic heel snel volgaat/dichtgaat.
Met glijbaanglijden verbrand je geen calorieën!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
succes met je tentamen
ja zwemmen is leukik was afgelopen week nog wezen zwemmen. en van de glijbaan af
Autsjjj... ik vond dat zó vervelend hè, vroegerquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
jawelopstoppingen kosten echt veel energie
![]()
Ik ga vanavond zwemmen/glijbaanglijden en ik weet zeker dat ik wel wat verbrandquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met glijbaanglijden verbrand je geen calorieën!.
had daarnet moeten lerenquote:
Nee, jij praatte liever over poepseksquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had daarnet moeten lerenmaar het was toch kansloos. Maandag is de herkansing, daar ga ik wel voor
Je spant zo'n beetje iedere spier in je lichaam aan, om maar in 1 stuk naar beneden te komen. Ik wel iig, kan moeilijk zeggen dat ik ontspannen in een glijbaan ligquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En hoe kun je nou cals verbranden met glijbaanglijden?.
Succesquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had daarnet moeten lerenmaar het was toch kansloos. Maandag is de herkansing, daar ga ik wel voor
Jawel, maar zit vanaf eind juni wel in Engeland voor 6 maanden, dus ik zou in ieder geval dan pas kunnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Datumpje prikken ergens na de vakantie?
Ah kijk, zulke verhalen heb ik wat aan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, ik heb eens gekeken bij fit for free, maar ik vond het echt vreselijk. Keiharde muziek in een golfplatenhal, heel veel patserige lowlife-achtige kerels, en helemaal geen training/begeleiding. De spinning-les was gewoon 6 fietsen rond een TV
Investeer een tientje meer per maand en je zit bij een fatsoenlijke sportschool...
Kan natuurlijk ook verschillen per vestiging, je kunt allicht gaan kijken... Maar ik vind goede begeleiding bij een sportschool wel een minimale vereiste!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah kijk, zulke verhalen heb ik wat aan.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, jij praatte liever over poepseks.
En hoe kun je nou cals verbranden met glijbaanglijden?.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het ging klote, maar ik wist 1 van de 5 vragen wél
Ik ga zondag leren, durfde nog niet echt omdat ik bang was voor deze resultatenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:21 schreef Ewelina het volgende:
Jemig, wat een postdiarree hier.
Miss_S, fijn dat je school goed gaat. Al aan het leren voor de statistiektoets?
Vandaag gewerkt, ik heb dus weer geld verdiend. Ben nu mijn grillgroenten aan het opeten
Yay!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:41 schreef mordradead het volgende:
Het gaat weer stukken beter, dankjulliewel!
Jij mag datquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag ik even zeggen dat worteltjes een geweldige uitvinding zijn?
Tuurlijk, ik vind ze ranzigquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag ik even zeggen dat worteltjes een geweldige uitvinding zijn?
Arme jij... ze vullen namelijk best wel goed voor iets met zo weinig calorieën.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind ze ranzigmag dat?
Ook allemaal erg lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben ook niet zo dol op worteltjes. Geef mij maar sla, komkommer, tomaat, meloen en nog veel ander fruit
Mijn tosti vanavond ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind mijn beker ijs heel gezond hoor. Het maakt mij gelukkig en dat is gezond!
Ja, dat ook allemaal...quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben ook niet zo dol op worteltjes. Geef mij maar sla, komkommer, tomaat, meloen en nog veel ander fruit
Yes, hij is lekker maar je moet hem niet te vaak/veel gebruikenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, dat ook allemaal...
Heeft iemand die frambozendressing van Calvé al eens geprobeerd? Hij lijkt mij best lekker, misschien op een salade met gerookte kip en wat verse vruchtjes. Dat is toch best wel gezond en zomers.
alleen gekookt vind ik ze lekker.. ik blijf het maar proberen, elke keer als een collega ze voorhoudt ofzo, maar ik lust ze gewoon écht niet rauwquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Arme jij... ze vullen namelijk best wel goed voor iets met zo weinig calorieën.
Ach, een salade met een beetje slechte dressing is altijd nog beter dan veel warme maaltijden. Dit weekend wordt het vast salade-weer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Yes, hij is lekker maar je moet hem niet te vaak/veel gebruiken
Thanks for the reminder, heb deze aflevering gemistquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, een salade met een beetje slechte dressing is altijd nog beter dan veel warme maaltijden. Dit weekend wordt het vast salade-weer.
Zo, nu lekker kansloos Ranking the Stars kijken.
Heel vervelend zo'n scheiding...gedoe met je ouders is nooit leuk, weet ik uit ervaring. Knuf!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bah, heb draadjes tussen mn tanden van mango! maar wel lekker. En dat vind ik ook vd frambozendressing![]()
Gedoe met ouders: ik heb best duidelijk een kant gekozen geloof ik, al probeer ik het wel te vermijden, want ik wil geen echte hekel aan mn ma krijgen. Of mn pa nog wil dat het goed komt, misschien wel, maar de papieren zijn al onderweg, dus het gaat echt gebeuren. Maar mn ma profiteert echt
Bij mij was het pas de vierde date en daar voelde ik mij na de derde date ook echt kut om. Er is hoop. Echtquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heel vervelend zo'n scheiding...gedoe met je ouders is nooit leuk, weet ik uit ervaring. Knuf!![]()
Kom net terug, een beetje down. Als een jongen je niet zoent na de 4e date, betekent dat dan dat ie het meisje niet leuk vindt?Want meisje is erg verlegen en durft jongen zelf niet te zoenen
![]()
Kwam een beetje down thuis eerlijk daarom, maar dat gevoel is misschien een beetje versterkt door de roséetjes. Kga maar slapen nu
Aah hmm...misschien. Hij vroeg wel gelijk of hij mijn huis eens mocht zien. Misschien is er echt wel hoop. Of misschien wilt hij alleen vriendschap. Ik weet het niet...ik zie het wel danquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Bij mij was het pas de vierde date en daar voelde ik mij na de derde date ook echt kut om. Er is hoop. Echt
Wat is een kaki?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Heb een kaki bijin de beschermdingetjes zodat ie goed gebleven is in m'n tas. En ook een grapefruit.
![]()
Heb wel niet zo heel veel zin in de verjaardag van m'n broertje komend weekend. Gelukkig komen de opa's en oma niet, want dan zou het pas echt vuurwerk worden
Een kleur, soort mislukt witquote:
Nee dat gaat echt supergoed, die nieuwe voorshcriften zitten echt al helemaal in mn systeem, weeg alles netjes af enzo. In het begin lijkt het wel weinig, maar 100 gram kip, pasta, rijst enzo, maar het gaat er natuurlijk om wat er totaal op je bord lig. En als je dan wel extra groenten hebt, dan heb je op het eind toch wel genoeg gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat gaat super, Sylvana!
Heb je er ook moeite mee om je aan de 'voorschiften' te houden, of gaat het je allemaal gemakkelijk af? En je vriend, hoe is die er nu onder?
Netjes!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:49 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Sterkte met het hele scheidingsgedoe VS, hier gaat het ook niet echt goed qua scheidingsgedoe, maar ff geen zin om het daar over te hebben, want:
2 kg kwijt
8 mei: 63.1 kg
15 mei: 62.5 kg
22 mei: 62.1 kg
29 mei: 61.7 kg
5 juni: 61.1 kg
Mooi schema dacht ik zo
Om 11 uur naar de diëtist, van 13-17 uur werken en vanavond weer zwemmen
Knap hoor, vooral dat laatste.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee dat gaat echt supergoed, die nieuwe voorshcriften zitten echt al helemaal in mn systeem, weeg alles netjes af enzo. In het begin lijkt het wel weinig, maar 100 gram kip, pasta, rijst enzo, maar het gaat er natuurlijk om wat er totaal op je bord lig. En als je dan wel extra groenten hebt, dan heb je op het eind toch wel genoeg gehadEn mn vriend is er nog steeds hetzelfde onder. Die doet gewoon nog precies hetzelfde als eerst. En als ik bij hem kook, dan weeg ik gewoon mijn gedeelte af na het koken en eet hij de rest op. En het lukt me ook steeds beter om gewoon helemaal geen chips of koek te nemen als hij het wel neemt, en dan in het weekend dan neem ik 1 dag een koek bij de koffie en de andere dag 1 schaaltje met 50 gram chips
Ik koop tegenwoordig hele pure chocolade, met meer dan 70% cacao: het rare is, dat ik dat wel lekker vind, maar niet de neiging heb om de hele reep te verorberen. Mijn valkuil op het moment is de Katjang pinda's: die koop ik maar ff niet meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bij een ander lukt het me best goed om me in te houden, maar als ik zelf chips of koekjes koop gaat de zak geheid leegdus dat koop ik dan maar niet (behalve soms als ik me slecht voel
)
Ik moest een scriptieonderzoek doen en een onderzoekscollege, vandaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe zit dat precies Viking, hoeveel onderzoeken moet je doen voor je studie zelf? Ik gewoon één namelijk. Of blijf je voorlopig op de uni hangen?
Haha ja ik edit mn post meestal nog wel vlak nadat ik hem gepost heb, vergeet altijd wel nog wat te zeggen of moet nog typfouten verbeteren ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Edit je nou trouwens steeds nog even of lees ik gewoon de eerste keer niet goed?.
Dat is wel knap van jequote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee dat gaat echt supergoed, die nieuwe voorshcriften zitten echt al helemaal in mn systeem, weeg alles netjes af enzo. In het begin lijkt het wel weinig, maar 100 gram kip, pasta, rijst enzo, maar het gaat er natuurlijk om wat er totaal op je bord lig. En als je dan wel extra groenten hebt, dan heb je op het eind toch wel genoeg gehadEn mn vriend is er nog steeds hetzelfde onder. Die doet gewoon nog precies hetzelfde als eerst. En als ik bij hem kook, dan weeg ik gewoon mijn gedeelte af na het koken en eet hij de rest op. En het lukt me ook steeds beter om gewoon helemaal geen chips of koek te nemen als hij het wel neemt, en dan in het weekend dan neem ik 1 dag een koek bij de koffie en de andere dag 1 schaaltje met 50 gram chips
Nouja, in principe wel natuurlijk, anders zitten die kilo's er zo weer aan. Maar als ik eenmaal op streefgewicht ben, kan ik wel iets vaker een keer wat lekkers nemen, maar ga natuurlijk niet gelijk weer elke dag een zak chips leegeten, of weer heel veel avondeten. En dan denk ik ook niet dat ik dat 3 keer in de week zwemmen zal blijven doen, maar weer terugga naar 2 keer in de week. Want heb nu helemaal geen vrije avond meer, maar met 3 keer in de week zwemmen gaat het afvallen natuurlijk wel iets makkelijkerquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel knap van je
Hoe zie je de toekomst? ben je van plan dit altijd te blijven doen?
Heb ook al weken geen weegschaal gezien. Van het weekend gaat het gebeurenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, netjes zeg!
En veiligheidsspeldje, wat een rotsituatie. Misschien goed om te proberen wat afstand te nemen; ze 'mogen' jou niet gebruiken om dingen onderling te regelen, jij bent hun dochter en dat hoort niet tot je takenpakket. Hoor
Ik heb al weken geen weegschaal gezien, maar m'n broek zakt af en ik mag gaan beginnen met zwemmen van mijn kine
Wat mooi!quote:
Heel herkenbaar, je verhaal over je moeder.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Heb ook al weken geen weegschaal gezien. Van het weekend gaat het gebeuren![]()
Verder: M'n moeder is altijd al gewend dat ze veel hulp krijgt bij dingen en ze is niet erg zelfstandig. Daardoor zitten we met het evenwicht dat ze wel graag zelf dingen wil doen en regelen nu, maar aan de andere kant vaak niet kan, omdat ze eigenlijk niets weet van bv. computers en financieën. Daarin zal ze in elk geval op weg geholpen moeten worden, maar of ze het daarna zelf gaat kunnen moet dan nog blijken.
En m'n pa heeft af en toe behoefte erover te praten en doet dat soms tegen mij als ik thuis ben. Vaak is dat nog best constructief dus dat vind ik minder erg eigenlijk, maar dat zorgt wel dat ik steeds meer naar m'n vaders kant ga hangen en dat moet niet te erg worden denk ik.
Feliquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:51 schreef Jeipod het volgende:
Hej allemaal! Ten eerste: IK BEN GESLAAGD!!! Ben nu een echte juf! De cijfers vielen me erg tegen, heb gem een 6.2, had het echt zoveel beter verwacht. Magoed, geslaagd is geslaagd, toch?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:51 schreef Jeipod het volgende:
Hej allemaal! Ten eerste: IK BEN GESLAAGD!!! Ben nu een echte juf! De cijfers vielen me erg tegen, heb gem een 6.2, had het echt zoveel beter verwacht. Magoed, geslaagd is geslaagd, toch?
Gisteren niet veel gegeten, smorgensvroeg de klas doen, direct door naar mn studie voor eindgesprek en toen direct door naar mn werk waar ik tot half 12 gewerkt heb. Toen mocht ik ook niet meer eten van mezelf, want ik wilde meteen naar bed. Btw: wat een brutale mensen heb je soms in de horeca, bah!
En nu ga ik straks eens iets eten met yoghurt als dat er is hopelijk!
Lekker En jijpod ook zekerquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik ben alweer bijna klaar met een verslag, dan moet ik nog 2 verslagen en ben ik gewoon klaar voor dit jaar
En heb je dan je p?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik ben alweer bijna klaar met een verslag, dan moet ik nog 2 verslagen en ben ik gewoon klaar voor dit jaar
Als ik daar een voldoende voor hebquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En heb je dan je p?
Wanneer ik vakantie heb hangt er vanaf hoe hard ik door werk. En ik weet sowieso niet of er wel echt vakantie in zit, want ik moet solliciteren e.d. Misschien heb ik ook wel heel lang vakantie
. Dat hoop ik toch echt niet, want thuis zitten...
.
Welke twee studies doe je? En welke taalminor ga je doen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:06 schreef Ewelina het volgende:
En 1 september begint het collegejaar weer. Ga een taalminor doen, hard werken dusEn dan wil ik toch wel volgend jaar iig 1 bachelor binnen hebben
Europese studies en Geschiedenis aan de UvA. Ik ga een taalminor Frans doen, dat is het plan (als inschrijven tenminste lukt, 2 geleden lukte het ook al niet en toen zat ik opgescheept met Zweedsquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke twee studies doe je? En welke taalminor ga je doen?.
Succes hahaha.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik wil zometeen liften naar de stad van viking want de bussen rijden niet echt en heb niet zo veel geld voor een kaartje!
Met een bordje langs de wegquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik wil zometeen liften naar de stad van viking want de bussen rijden niet echt en heb niet zo veel geld voor een kaartje!
ik weet niet eens hoe het moetquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Succes hahaha.
Is het wel veilig voor zo'n klein meisje als jij om te liften? Of ga je je kickboksskilzzz showen in case of danger?
Mijn studentenvereniging organiseert elk jaar een liftwedstrijd... vorig jaar ging de reis naar Berlijn, dit jaar naar Keulen. Niet meegedaan overigens.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe het moetleek me wel een avontuur
ik heb geen zin dat ze weten waar ik heengaquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn studentenvereniging organiseert elk jaar een liftwedstrijd... vorig jaar ging de reis naar Berlijn, dit jaar naar Keulen. Niet meegedaan overigens.
Ik zou overigens niet in je eentje gaan liften. Kun je je ouders niet lief aankijken voor een kaartje?
Ik wil je het geld voor een kaartje wel voorschieten, maar dan moet je me wel in natura komen betalen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb geen zin dat ze weten waar ik heenga
oh. wat erg.
Je bent 20! Dan mag je toch heus wel zelf weten wat je doet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
oh. wat erg.
oké prima.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil je het geld voor een kaartje wel voorschieten, maar dan moet je me wel in natura komen betalen!
Dat klinkt ook lekker foutquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
oh. wat erg.
jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je bent 20! Dan mag je toch heus wel zelf weten wat je doet?
Gelukkig weet je niet waar ik woon, anders stond jij hier over een paar uurtjes ook op de stoep.quote:
Ja, maar niemand neemt een meisje mee als er een jongen bij staat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt ook lekker fout
Hoe oud was je ook al weer? (vergeet ik altijd heeft verder hier niets me te maken maar dacht er opeens aan)
Ik zou alleen liften met een jongen bij meben niet zo stoer
Nee, absoluut niet. M'n ma gaat dood als ik vertel dat ik er weinig probleem mee heb om na de nachttrein naar huis te wandelen op zaterdagnachtquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
jamaar jij verteld toch ook niet al je avonturen aan je ouders
quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. M'n ma gaat dood als ik vertel dat ik er weinig probleem mee heb om na de nachttrein naar huis te wandelen op zaterdagnachtDat soort dingen vertel ik ook niet, maar doe ik gewoon. Toen ik nog thuis woonde ging ik vaak bij iemand 'logeren' als ik iets deed waar ze hun twijfels bij zouden hebben.
28 euro voor een kaartje (retourtje?) naar Groningen? Met de trein? Waar woon je dan in godsnaam?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
is 28 euro of zo dat kaartje
gekkenhuis
weet je hoe stoer ik wil altijd al liftenen de bussen rijden niet dus ik moet wel
Mijn vader zei ook altijd zoietsquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O jee, maak me nu niet bang!
M'n vader maakt me dood als hij er achter komt. Denk ik.
Volg jij toevallig Peking Express?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar niemand neemt een meisje mee als er een jongen bij staat.
Dan moet je het zo doen:
Meisje gaat in kort rokje langs de weg staan en jongen verstopt zich in de bosjes. Als er een auto stopt, komt de jongen ook snel tevoorschijn. Kans is dan alleen wel groot dat de auto alsnog doorrijdt.
PF heeft geen OV jaarkaart volgens mij, dus voor haar zou het nog duurder zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar wel met de trein? Een enkele reis vanaf Breda naar Groningen is 20 euro, dus ik vraag me af waar je dan helemaal vandaan moet komen.. (Een retourtje is dan trouwens 25).
20 euro voor been dingenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
@ Principessa: ga volgende week even bellen wanneer ik het best kan komen kijkenwat betaal je overigens voor een beetje uitrusting? (handschoenen enzo) kan ik in het begin huren
dat wel
The trip was veel leukerquote:
Oh ja, natuurlijk. Ik heb OV en m'n vriend een Voordeelurenkaart, dus die prijzen zaten in m'n hoofd. Sorry.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF heeft geen OV jaarkaart volgens mij, dus voor haar zou het nog duurder zijn.
Ahh dat kan ookquote:
Als je naast een studentikoos iemand gaat zitten kan je ook reductietarief nemen. Zeg dat je met diegene meerijdt!quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hm oke. ik kan ook vrienden bellen en ze dwingen om mij een stuk te brengenof m'n ouders geld aftroggelen
of zwartrijden.
maar goed.
Dat werkt inderdaad bijna altijd welquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je naast een studentikoos iemand gaat zitten kan je ook reductietarief nemen. Zeg dat je met diegene meerijdt!
Oja eens kijken of ik mijn salaris al heb anders kan ik dat meteen vanmiddag melden op het hoofdkantoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:45 schreef -marz- het volgende:
Of je gaat eerst een baan zoeken zodat je niet al op de 5e van de maand zonder geld zit!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:51 schreef Jeipod het volgende:
Wat goedkoop allemaalquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
20 euro voor been dingen
8 euro voor bandage
30 euro voor handschoenen
zo iets
mijn beendingen waren 35 maar dat was echt te duur
en ik mocht ze gewoon lenen
kan ook best aan de bank liggen. Om 11, 2 en 4 uur zijn er altijd nog wel wat 'refreshes', in ieder geval bij de Postbank en ABN-Amro wel.. kan altijd nog komen dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:57 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga zo nog een keer tosti's eten
En mijn salaris stond er niet opvraag me af wat er fout is gegaan
Ja maar het is van de maand Aprilquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kan ook best aan de bank liggen. Om 11, 2 en 4 uur zijn er altijd nog wel wat 'refreshes', in ieder geval bij de Postbank en ABN-Amro wel.. kan altijd nog komen dus
quote:
Je hield het volgens mij al veel langer vol dan de meeste van ons zoudenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Erg hè. Die telefoon zat de hele tijd zo verleidelijk naar me te loeren
.
Wat doe je zoal op die boterhammen? (ik wil ook zo veel boterhammen eten)quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en moet toch minimaal 3 boterhammen eten, omdat daar jodium in zit, wat niet in crackers zit. En als ik dan 3 boterhammen eet, moet ik dus nog 6 crackers eten, aangezien 2 crackers dus voor 1 boterham staat.
Niks.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hield het volgens mij al veel langer vol dan de meeste van ons zouden
Wat ben je nu van plan?
Je hebt verschillende typen eters.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat doe je zoal op die boterhammen? (ik wil ook zo veel boterhammen eten)
En, wellicht nog belangrijker, WTF is een externe eter ?
Misschien heb ik iets gemist (Sorry daarvoor)quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks.
Ik heb gewoon even van me laten horen. Ik weet niet of ze terugsmst - denk het niet eigenlijk, want daar is ze te verstandig voor - maar ik heb iig aan de verleiding toegegeven. Als ze wel terugsmst, sms ik ook niet meer terug, hoor. Pas zaterdag weer. Dit was gewoon even een klein tussendoortje.
Nee, we zouden gewoon even een week geen contact hebben. Dat hebben we gewoon afgesproken. Maar ja, als je een week geen contact met iemand mág hebben, dan wordt het alleen maar lastiger om dat vol te houden. Als we dat niet zo hadden afgesproken was het misschien wel (beter) gelukt. Bij mij is het 1 dag echt goed gegaan (maandag)quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist (Sorry daarvoor)
Maar waarom zou ze niet terug smsen? ik dacht dat jij alleen ff rust wou?
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef -marz- het volgende:
Ok bedankt voor de uitleg viking.
"Emotionele eter" vind ik flauwekul.
Je zou ze de kost moeten geven...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef -marz- het volgende:
"Emotionele eter" vind ik flauwekul.
Ok dan begrijp ik het weerquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, we zouden gewoon even een week geen contact hebben. Dat hebben we gewoon afgesproken. Maar ja, als je een week geen contact met iemand mág hebben, dan wordt het alleen maar lastiger om dat vol te houden. Als we dat niet zo hadden afgesproken was het misschien wel (beter) gelukt. Bij mij is het 1 dag echt goed gegaan (maandag).
Denk dat dat wel meevalt (helaasch)quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok dan begrijp ik het weer
Ben benieuwd of ze reageert, wie weet heeft ze het net zo moeilijk als jij
Dit vind ik dan weer wel dikke onzin hoor. Het betekent m.i. dat je probleem eerder op het psychologische vlak is en dat je dat uit via overmatig eten. Om het op te lossen is het dus handiger om niet alleen aan je eetpatroon te werken. Maar dat betekent niet dat emotioneel eten niet bestaat, of dat het een excuus zou zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok dan begrijp ik het weer
Ben benieuwd of ze reageert, wie weet heeft ze het net zo moeilijk als jij
En 'emotionele eter' ik ben er ook niet echt fan van, als of je dan geen discipline hoeft te hebben want je kan er toch niets aan doen
Dat is dan met alle types eters zo!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Miss_S het volgende:
En 'emotionele eter' ik ben er ook niet echt fan van, als of je dan geen discipline hoeft te hebben want je kan er toch niets aan doen
Hoe oud is ze dan? En is ze mooi?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt (helaasch). Zij is ouder - dus niet zo'n doldwaze jonge hond meer als ik - en ze heeft een leven en ik zit alleen maar een beetje te werken achter m'n pc'tje
.
Ik ga even afleiding zoeken. Again..
Ik zeg ook niet dat het een excuus is, maar dat het door sommige wel als excuus wordt gebruikt om er niets aan te doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer wel dikke onzin hoor. Het betekent m.i. dat je probleem eerder op het psychologische vlak is en dat je dat uit via overmatig eten. Om het op te lossen is het dus handiger om niet alleen aan je eetpatroon te werken. Maar dat betekent niet dat emotioneel eten niet bestaat, of dat het een excuus zou zijn.
Dat klopt, maar emotionele eter hoor je toch wel het vaakste (of het nu echt zo is of niet)quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is dan met alle types eters zo!
Ik ben geen emotionele eter en ook geen externe eter.
Ik eet voornamelijk uit verveling, of omdat ik ben begonnen met eten en het érg lekker vind en dan nog één pak, en nog één, en nog één........
Iedereen heeft wel z'n redenen om te eten. Of om ongezond/ te veel te eten.
Allemaal redenen die je zult moeten stoppen, maar het is wél handig om te weten waarom je eet. Dan is het makkelijker te stoppen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt (helaasch). Zij is ouder - dus niet zo'n doldwaze jonge hond meer als ik - en ze heeft een leven en ik zit alleen maar een beetje te werken achter m'n pc'tje
.
Ik ga even afleiding zoeken. Again..
Komt waarschijnlijk doordat snoep heel vaak als troostmiddel wordt gebruikt, je ziet het al vanaf kleins af aan, dat ouders hun kinderen snoep geven zodat ze maar ophouden met huilen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klopt, maar emotionele eter hoor je toch wel het vaakste (of het nu echt zo is of niet)
Ja, iets wat ik later dus echt niet wil gaan doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat snoep heel vaak als troostmiddel wordt gebruikt, je ziet het al vanaf kleins af aan, dat ouders hun kinderen snoep geven zodat ze maar ophouden met huilen.
Ha! Jij zegt in feite hetzelfde als ik, maar dan mooierquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Van acute stress schakelt je hongergevoel uit en door chronische stress wordt het juist extra actief
Dus allemaal acute stress opzoeken
Dan waren deze topics niet nodig, maar eerder 'hoe voorkom ik dat ik omval'quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef -marz- het volgende:
Niemand is "een eter", wat voor soort dan ook.
Ho ho, ik zeg toch niet dat het onmogelijk is dat mensen meer eten onder stress of depressie?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb me vanaf m'n 13e tot m'n 16e heel slecht gevoeld, heel weinig naar school gaan ook bijv. door mijn thuissituatie toen, en een aantal andere dingen. Ik was toen op mijn dikst, 77 kg. Ik denk niet dat dat toeval was, dus wel degelijk emotie eten of eten door stress.
Het komt meer over als een excuus inderdaad. Dat je er niets aan kan doen, terwijl je altijd een andere keuze kan maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:11 schreef -marz- het volgende:
Ho ho, ik zeg toch niet dat het onmogelijk is dat mensen meer eten onder stress of depressie?
Ik heb het zelf ook meegemaakt sdb. Maar ik zou nooit beweren dat ik een "emotionele eter" ben of was. Het eten is een symptoom, geen kenmerk van iemand. Dat is wat ik bedoel te zeggen. Maar nogmaals, het is meer dat ik me erger aan de term zelf en het daarom flauwekul noem.
Ok, mee eensch danquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:11 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ho ho, ik zeg toch niet dat het onmogelijk is dat mensen meer eten onder stress of depressie?
Ik heb het zelf ook meegemaakt sdb. Maar ik zou nooit beweren dat ik een "emotionele eter" ben of was. Het eten is een symptoom, geen kenmerk van iemand. Dat is wat ik bedoel te zeggen. Maar nogmaals, het is meer dat ik me erger aan de term zelf en het daarom flauwekul noem.
Ik eet al gezonder dat hiervoor, maar echt veel kan ik niet veranderen. Het is bij mij echt gewoon dat friet eten. En dat doe ik dus omdat ik me slecht voel door school en stage. En ik heb het nu een paar keer niet gedaan (jezelf dwingen ftw), maar ik weet verder niet wat te doen. Ik eet al meer fruit en zuivel, en ik probeer meer te bewegen, alleen kwam eerst die knie en nu heb ik de griep. Het werkt niet echt mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ok, mee eensch dan![]()
En Inderdaad, ik heb toen op de een of andere manier een knop om gedraaid...ik ben eerst begonnen met gezonder eten, en voelde me daardoor lekkerder in mijn vel, waardoor ik andere nare dingen wat beter kon verwerken. Ook met school kwam het toen uiteindelijk wel goed. Het is echt een cirkeltje, dus misschien is het een idee om gewoon eerst echt beginnen met dat eten, i.p.v. je eerst op school te richten? Stoppen met school zou idd wel zonde zijn.
Bij mij is seizoensgebonden depressie de oorzaak (= extreem veel slapen, eten en kut voelen).quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ok, mee eensch dan![]()
En Inderdaad, ik heb toen op de een of andere manier een knop om gedraaid...ik ben eerst begonnen met gezonder eten, en voelde me daardoor lekkerder in mijn vel, waardoor ik andere nare dingen wat beter kon verwerken. Ook met school kwam het toen uiteindelijk wel goed. Het is echt een cirkeltje, dus misschien is het een idee om gewoon eerst echt beginnen met dat eten, i.p.v. je eerst op school te richten? Stoppen met school zou idd wel zonde zijn.
Wat kan en doe jij daar dan aan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef -marz- het volgende:
[..]
Bij mij is seizoensgebonden depressie de oorzaak (= extreem veel slapen, eten en kut voelen).
Toen ik jong was had ik geen idee wat er met me mis was, wat niet helpt, maar ik weet nu wel waar ik last van heb en wat ik eraan kan doen.
Ik heb dat deze winter ook heel erg gehad, al realiseerde ik me dat pas toen het dit jaar voor het eerst echt mooi weer was. Ik bloeide helemaal opquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef -marz- het volgende:
[..]
Bij mij is seizoensgebonden depressie de oorzaak (= extreem veel slapen, eten en kut voelen).
Toen ik jong was had ik geen idee wat er met me mis was, wat niet helpt, maar ik weet nu wel waar ik last van heb en wat ik eraan kan doen. Wat alsnog wel moeiiljk is, want zodra de zon verdwijnt, verdwijnt ook plotsklaps alle motivatie om het deze winter goed te doen en wil ik eigenlijk alleen maar onder de wol kruipen en slapen en me ziekmelden van werk en sociale dingen![]()
In de zomer ben ik alsnog standaard 5 kilo lichter dan in de winter, hoewel dat wel af lijkt te nemen.
Inderdaad: je bent dus al wel op de goede weghet is normaal om steeds terug te vallen (helaas).
Ja, als ik na een keertje friet eten hetzelfde weeg word ik overmoedig. Zo van: "Ah, kijk, dat kan ik dus best hebben." Vervolgens kom ik in een patroon van friet eten terecht en kom ik wél aanquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:49 schreef Inderdaad het volgende:
Viking84,
Gelukkig dat meer mensen dat hebben, al eet ik weleens 4x per week friet.. Ergste is dat ik (na dat 2 weken gedaan te hebben) nog hetzelfde weeg, weg motivatie weer.Broodjes kroket zijn ook lekker ja. <3
En wel een aardige reactie van haar.
Ik vind de zomer trouwens erger dan de winter, te warm enzo en je hebt in de zomervakantie zoveel vrij.Winter vind ik altijd meevallen: snel voorbij.
Bij jou is het goedgekomen, ik heb dus nog hoop.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, als ik na een keertje friet eten hetzelfde weeg word ik overmoedig. Zo van: "Ah, kijk, dat kan ik dus best hebben." Vervolgens kom ik in een patroon van friet eten terecht en kom ik wél aan.
Maar 4 keer per week is wel extreem vaak, al mag ik niks zeggen, want ik ging naast dat friet eten een hele tijd (misschien wel een jaar lang) 1 á 2 keer per week uit eten (en dan ook echt góed uit eten).
'gewoon' proberen door te zetten en de verplichte dingen te doen (boodschappen, koken). Accepteren dat ik me somberder voel dan anderen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:41 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Wat kan en doe jij daar dan aan?
(bij mij is het niet seizoensgebonden, maar 'handig' om te weten)
Dat zou je zeggen hè, maar ik heb heel vroeger een bijbaantje gehad in een soort cafetaria bij een sporthal waar ze ook friet en zo verkochten, nou er ging geen dag voorbij dat ik niet een paar frietjes uit de bak jatte en even onder de fritessauspomp hield. Mèn, wat was dat lekker....quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:12 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ga je elke dag friet eten. Dan ben je het vanzelf wel zat.
Ik ook niet, helemaal niet meer zelfs (maar kroketten... zalig!!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:59 schreef Inderdaad het volgende:
Ik vind friet trouwens niet eens elke keer lekker.
Ik heb ook een tijdje in een cafetaria gehad, en inderdaad, elke dag een groot bord friet en een kroket of frikandel als lunchquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen hè, maar ik heb heel vroeger een bijbaantje gehad in een soort cafetaria bij een sporthal waar ze ook friet en zo verkochten, nou er ging geen dag voorbij dat ik niet een paar frietjes uit de bak jatte en even onder de fritessauspomp hield. Mèn, wat was dat lekker....
Iddquote:
En als je niet met vrouwen wílt sms'en, dan moet je het toch gewoon dóen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:24 schreef -marz- het volgende:
[..]
Iddelke nacht frikandellen in de frituur.
Maar misschien als je geen frietjes wíl eten, moet je van die hele friet niet zo'n big deal maken.
Probeer maar eens niet aan een roze olifant te denken.
Juist!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, helemaal niet meer zelfs (maar kroketten... zalig!!).
En dan heb ik geen zin om te koken en de gewoonte is dan om maar friet te bestellen, terwijl ik natuurlijk ook een eitje kan bakken ofzo.
Mijn snelle maaltijd isquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:29 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Juist!Zo slecht.
Ik moet een nieuwe snelle maaltijd, die toch lekker is, verzinnen.
Iemand tips?
Geef eens een lijstje met wat je allemaal wel lekker vindt? Dan heb ik een beetje en idee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Inderdaad het volgende:
Oke, waarom lust ik zo weinig??? Wat dat betreft kan ik soms zoo boos op mezelf zijn.
Ik ga wel vaker brood eten als avondmaaltijd.
Ik lust wel: aardappelen, de meeste groenten, sla, tomaat, kip, gehakt, karbonade, vissticks enzo.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Geef eens een lijstje met wat je allemaal wel lekker vindt? Dan heb ik een beetje en idee.
Dat maakt niet uit hoor, ook met aardappelen groenten en vlees kan je best varieren!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:12 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Ik lust wel: aardappelen, de meeste groenten, sla, tomaat, kip, gehakt, karbonade, vissticks enzo.
Ik lust niet: rijst, champignons, en veel van die buitenlandse gerechten.
Ik schat in dat Inderdaad ook niet van knoflook en couscous houdt. Maar voor mij is zo'n kipprutje met groenten ook altijd de ideale snelle maaltijd. Vanavond weer! Hoewel ik het tegenwoordig grill in de grillpan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:45 schreef loveli het volgende:
Mijn snelle maaltijd:
Kipfilet in blokjes knippen (waarom snijden als het makkelijk kan), beetje knof en gember door de knoflookpers, gesnipperd uitje en ketjap erbij, olijfolie erover, even laten marineren. Kip roerbakken, prei roerbakken zodat het meeste water eruit is, rijst erbij, klaar.
Jij houdt niet van rijst, dan kun je er bv. couscous bij doen. Of alleen prei met kip, dan hoef je ook geen nutteloze koolhydraten naar binnen te werken.
Goh, het klinkt echt alsof je mij beschrijft. Dat heb ik ook al een paar jaar gehad, weg willen kruipen van alle verplichtingen en plekken waar je sociaal moet zijn, omdat je het gewoon niet op kunt brengen. De kleinste dingen leken opeens een vreselijke opgave, zelfs dingen die ik de rest van het jaar gewoon leuk vind. Uiteindelijk wilde ik alleen nog maar alleen binnen zitten, en eten dus. Blijkbaar ben ik een echte emo-eter, of kan mijn lijn me op die momenten gewoon niet meer schelen, want dan gaat echt de ene ongezonde snack na de andere de oven in. Vaak staat bij beschrijvingen van depressie dat je eetlust en nachtrust omlaag gaan, maar ik doe juist niks anders meer dan slapen en eten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef -marz- het volgende:
[..]
Toen ik jong was had ik geen idee wat er met me mis was, wat niet helpt, maar ik weet nu wel waar ik last van heb en wat ik eraan kan doen. Wat alsnog wel moeiiljk is, want zodra de zon verdwijnt, verdwijnt ook plotsklaps alle motivatie om het deze winter goed te doen en wil ik eigenlijk alleen maar onder de wol kruipen en slapen en me ziekmelden van werk en sociale dingen![]()
Kaas met tomaat of komkommer, smeerkaas, philadelphia, of ik maak tosti's.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat doe je zoal op die boterhammen? (ik wil ook zo veel boterhammen eten)
En, wellicht nog belangrijker, WTF is een externe eter ?
Klopt. Thuis, bij anderen, snackbar, burger king, mac ... ik heb er altijd last vanquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:05 schreef Ewelina het volgende:
Vkiking, sommige mensen kunnen gewoon niet goed tegen gefrituurd voedsel. Krijgen ze last van hun maag. Maakt niet uit welke snackbar of welke frituurpan het is.
Nou met allerlei soorten sla en fruit erdoor is het toch erg lekker nu hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:17 schreef freecell het volgende:
Stamppot? Met deze temperaturen?
Voor mij voelt dat heel raar. Beetje als snert eten in augustus
Ja, omdat jij het vandaag at kan het jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:19 schreef Chicolate het volgende:
Ik at vandaag andijviestamppot met spekjes. Het kan dus best.
Wij eten het hele jaar door behalve als het echt warm isquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:29 schreef freecell het volgende:
Het kán ook wel. Alleen ik associeer stamppot gewoon met winter
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
gewinkeld
kleren
zelfs schoenen
en twee bh's van de Hema.. push ups![]()
geld![]()
nu wegBeestfeest!!! Fijne avond!
Als het niet had gekund, zou ik geen hap kunnen nemen. Dus ja, het kanquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het vandaag at kan het ja.
Dat verklaart een boelquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
Maar het was hier nauwelijks 20 graden dus niet zoveel moeite mee
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat verklaart een boelHet was hier sowieso een behoorlijk eindje over de 25 graden en erg broeierig
En raapstelenstampot (kelenstamp) dan.Raapstelen zijn alleen nu verkijgbaar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het is ook wel typische winterkost natuurlijk
show ze maar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
gewinkeld
en twee bh's van de Hema.. push ups![]()
Ja dat is het exact!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, het klinkt echt alsof je mij beschrijft. Dat heb ik ook al een paar jaar gehad, weg willen kruipen van alle verplichtingen en plekken waar je sociaal moet zijn, omdat je het gewoon niet op kunt brengen. De kleinste dingen leken opeens een vreselijke opgave, zelfs dingen die ik de rest van het jaar gewoon leuk vind. Uiteindelijk wilde ik alleen nog maar alleen binnen zitten, en eten dus. Blijkbaar ben ik een echte emo-eter, of kan mijn lijn me op die momenten gewoon niet meer schelen, want dan gaat echt de ene ongezonde snack na de andere de oven in. Vaak staat bij beschrijvingen van depressie dat je eetlust en nachtrust omlaag gaan, maar ik doe juist niks anders meer dan slapen en eten.
Deze winter had ik zo'n Wake-up Light gekregen en dat hielp toch wel. Heb je dat al eens geprobeerd? Daarnaast hielp het bij mij heel erg om een strak ritme aan te houden, en elke dag hetzelfde ochtendritueel te doen. Als ik eenmaal een beetje op gang was en bezig bleef, viel de rest van de dag wel mee. Regelmatig naar buiten gaan hielp ook, ook al zie je er tegenop.
Zo raar, zo gauw het weer mooier weer wordt ben ik weer helemaal happy en stabiel.
Ik vind de meeste niet echt te groot bij jou? Dat zilveren truitje staat je volgens mij heel leuk bijv. en die grijze eronder zit ook wel goed.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[TK] Zomerkleding (voor vrouwen/meisjes) Zomerkleding die te groot is geworden voor mij
Ook al wegen de meeste meiden hier minder maar misschien een ander figuur
Nou als je het in het echt ziet is het echt veel en veelste groot.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:56 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik vind de meeste niet echt te groot bij jou? Dat zilveren truitje staat je volgens mij heel leuk bijv. en die grijze eronder zit ook wel goed.
Hiermee bedoel ik niet dat je eigenlijk nog steeds maat XL/42 hebt, maar ik ben er zelf wel voor als het wat losser op de heupen ligt ipv strak, vind het wel mooi staan. Kan ook aan de foto's liggen, misschien mis ik de flubberende lappen stof aan de achterkant![]()
Dat groene geval is wel echt een tent
dat dacht ik ook, maar ik denk, ik zeg 't maar niet..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:56 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik vind de meeste niet echt te groot bij jou? Dat zilveren truitje staat je volgens mij heel leuk bijv. en die grijze eronder zit ook wel goed.
Hiermee bedoel ik niet dat je eigenlijk nog steeds maat XL/42 hebt, maar ik ben er zelf wel voor als het wat losser op de heupen ligt ipv strak, vind het wel mooi staan. Kan ook aan de foto's liggen, misschien mis ik de flubberende lappen stof aan de achterkant![]()
Dat groene geval is wel echt een tent
Kom hier kijken zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:52 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar ik denk, ik zeg 't maar niet..
vooral dat eerste truitje zit nog prima
Nou ik had al gereageerd op Marz en dan kom jij nog een keer dus kennelijk geloof jij mijn antwoord nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Faithy het volgende:
dus ík denk dat je liegt, en marz mag 't gewoon zeggen?
Ja maar als ze 10 kilo geleden goedzaten zijn ze nu toch echt te grootquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:57 schreef Faithy het volgende:
ik reageerde alleen omdat ik in eerste instantie hetzelfde dacht.
je moet ze verkopen als jij vindt/ziet dat ze te groot zijn, alleen leek 't bij sommige truitjes nog best te kunnen, m.i.
nogmaals, doe wat je wiltquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar als ze 10 kilo geleden goedzaten zijn ze nu toch echt te groot
ik geef al mjin oude kleding weg, of doe het naar het Leger des Heils inderdaad.... of ik was het een keer heet + droger en het is meteen kleinerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat een geruzie dat miss_s haar kleding kwijt wilAls je het zelf niet meer leuk vindt, doe je het toch niet meer aan.
Verkopen zou ik niet zo snel doen, eerder gewoon onderop de stapel laten liggen en eens in de zoveel tijd de kast uitmesten en dan is het zo slecht geworden dat het naar het leger des heils kan (misschien vind ik het dan later nog terug in de chill out van de bijenkorf voor 40 euro)
Ik geef het meestal weg, maar vond dit inderdaad ook nog op de bodem van mijn kastquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat een geruzie dat miss_s haar kleding kwijt wilAls je het zelf niet meer leuk vindt, doe je het toch niet meer aan.
Verkopen zou ik niet zo snel doen, eerder gewoon onderop de stapel laten liggen en eens in de zoveel tijd de kast uitmesten en dan is het zo slecht geworden dat het naar het leger des heils kan (misschien vind ik het dan later nog terug in de chill out van de bijenkorf voor 40 euro)
Stamppot maak ik echt nooit zelf, veel te veel moeite! Maar in de winter weleens zuurkool los erbij.
Waarom denk je dan wel dat anderen hier zo jaloers (op jou) zijn aangelegd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef Miss_S het volgende:
Ik word niet zo snel jaloers op iemands lichaam, ben erg tevreden met wat ik heb (gelukkig maar)
In de categorie: 'dingen waar ik écht geen medelijden mee heb' nu ook: Katersquote:
Niet gaan kotsen, dat geeft zo'n troepquote:
Dat was niet erg serieus bedoeltquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Waarom denk je dan wel dat anderen hier zo jaloers (op jou) zijn aangelegd?
Dan moet je wel heel erg nuttig werk doenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef Faithy het volgende:
oh, ik voel me er verder niet echt naar bij hoor
zit op mn werk, heb Fok!, koffie en wateren ga lekker eerder afhaken (ruime bezetting) zodat ik vroeg naar mijn mamsiepamsie kan om gezellig wat quality-time te hebben.
De kater was 't wel waard trouwenserg gezellig feestje gehad
op de vrijdag is al het werk al gedaan ongeveerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg nuttig werk doenFok! + kater
Oja op andere dagen zit je niet op Fok! tijdens je werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:43 schreef Faithy het volgende:
[..]
op de vrijdag is al het werk al gedaan ongeveerdus zit hier vooral op telefoontjes en mensen die aan de balie komen te wachten.. maar als die óók niet komen schiet 't niet echt op...
had liever gehad dat 't wel druk was/er wel werk was, want zo gaat de dag niet echt snel..
Het is namelijk best leuk werkmaar ja..
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oja op andere dagen zit je niet op Fok! tijdens je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |