abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59151169
stamppot met dit weer, ik moet er ook niet aan denken hoor
pi_59151444
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:29 schreef freecell het volgende:
Het kán ook wel. Alleen ik associeer stamppot gewoon met winter
Wij eten het hele jaar door behalve als het echt warm is
Maar het was hier nauwelijks 20 graden dus niet zoveel moeite mee
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:31:13 #253
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59152429
Hier is de frituurpan kapot vlak voor het EK nog wel (een vriend van me neemt echt overal waar hij komt bittergarnituur mee dus het moet wel aanwezig zijn )
Bernie en ik zijn tof.
pi_59152878
[TK] Zomerkleding (voor vrouwen/meisjes) Zomerkleding die te groot is geworden voor mij
Ook al wegen de meeste meiden hier minder maar misschien een ander figuur
pi_59153213
gewinkeld

kleren

zelfs schoenen

en twee bh's van de Hema.. push ups

geld

nu weg Beestfeest!!! Fijne avond!
Ja doei.
pi_59153619
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
gewinkeld

kleren

zelfs schoenen

geld

nu weg Beestfeest!!! Fijne avond!

Foto's!!
pi_59153824
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, omdat jij het vandaag at kan het ja .
Als het niet had gekund, zou ik geen hap kunnen nemen. Dus ja, het kan (en zo warm is het hier niet, heb een vest en dikke lange broek aan).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59153994
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:

Maar het was hier nauwelijks 20 graden dus niet zoveel moeite mee
Dat verklaart een boel Het was hier sowieso een behoorlijk eindje over de 25 graden en erg broeierig
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:40:52 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59154008
Zeurende moeders .
Ik weet weer waarom ik haar 2 weken gemeden heb .
Niet meer actief op Fok!
pi_59154083
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat verklaart een boel Het was hier sowieso een behoorlijk eindje over de 25 graden en erg broeierig
... hier was het dus ook koud. Verklaart inderdaad een hoop .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59154445
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het is ook wel typische winterkost natuurlijk
En raapstelenstampot (kelenstamp) dan.Raapstelen zijn alleen nu verkijgbaar.
#35.
pi_59156115
Zo, ik ben weer terug van het zwemmen 3 kwartier aquarobics, vooral conditie en armen ( met dumbells) en daarna 3 kwartier aquajoggen, ook vooral conditie en armen ( met dumbells) Deze week weer braaf 3 keer geweest, nou een paar dagen rust

Nog eventjes wat dingetjes in huis doen en dan lekker slapen. Morgen weer vroeg op om te werken.
pi_59157273
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
gewinkeld

show ze maar.
#35.
pi_59163106
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goh, het klinkt echt alsof je mij beschrijft. Dat heb ik ook al een paar jaar gehad, weg willen kruipen van alle verplichtingen en plekken waar je sociaal moet zijn, omdat je het gewoon niet op kunt brengen. De kleinste dingen leken opeens een vreselijke opgave, zelfs dingen die ik de rest van het jaar gewoon leuk vind. Uiteindelijk wilde ik alleen nog maar alleen binnen zitten, en eten dus. Blijkbaar ben ik een echte emo-eter, of kan mijn lijn me op die momenten gewoon niet meer schelen, want dan gaat echt de ene ongezonde snack na de andere de oven in. Vaak staat bij beschrijvingen van depressie dat je eetlust en nachtrust omlaag gaan, maar ik doe juist niks anders meer dan slapen en eten.
Deze winter had ik zo'n Wake-up Light gekregen en dat hielp toch wel. Heb je dat al eens geprobeerd? Daarnaast hielp het bij mij heel erg om een strak ritme aan te houden, en elke dag hetzelfde ochtendritueel te doen. Als ik eenmaal een beetje op gang was en bezig bleef, viel de rest van de dag wel mee. Regelmatig naar buiten gaan hielp ook, ook al zie je er tegenop.
Zo raar, zo gauw het weer mooier weer wordt ben ik weer helemaal happy en stabiel.
Ja dat is het exact! heel gek idd, de hele zomer ben ik weer happy en barst ik (voor mijn doen) van de energie, ik kan me dan niet meer voorstellen dat het ooit anders geweest is.
Een wake-up light kan ik niet gebruiken ivm onregelmatig rooster van m'n vriend, maar het lijkt me wel ideaal. Of zo'n Philips daylight lamp voor donkere dagen. Een strak ritme aanhouden helpt heel erg idd. Op tijd opstaan scheelt al zo veel. Maar ik ben dan nog wel erg moe en er komen zoveel negatieve gedachten die het lastig maken. Wat ik ook heb is afwisselend extreme trek in hartig/zoet voedsel, waardoor ik wel de hele dag chips - chocolade - chips - chocolade kan eten naar buiten gaan of sporten helpt dan wel enigszins maar ik kan haast niet voorkomen dat ik toch zwaarder word en het sporten gaat gewoon niet optimaal door de brakheid.

Anyway, ontopic maar weer ... ik heb me al meer dan een week niet gewogen dus ik heb geen idee
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59163170
Goeiemorgen

Damn, wat heb ik een spierpijn in mn armen zeg

Zo van 9-13 werken, dan boodschappen doen, afwassen en stofzuigen en dan komt Peter hierheen Vanavond naar het vurwerk van de kermis kijken en dan van het weekend echt ff naar de kermis toe
pi_59163188
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[TK] Zomerkleding (voor vrouwen/meisjes) Zomerkleding die te groot is geworden voor mij
Ook al wegen de meeste meiden hier minder maar misschien een ander figuur
Ik vind de meeste niet echt te groot bij jou? Dat zilveren truitje staat je volgens mij heel leuk bijv. en die grijze eronder zit ook wel goed.

Hiermee bedoel ik niet dat je eigenlijk nog steeds maat XL/42 hebt, maar ik ben er zelf wel voor als het wat losser op de heupen ligt ipv strak, vind het wel mooi staan. Kan ook aan de foto's liggen, misschien mis ik de flubberende lappen stof aan de achterkant

Dat groene geval is wel echt een tent
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59163330
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 07:56 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ik vind de meeste niet echt te groot bij jou? Dat zilveren truitje staat je volgens mij heel leuk bijv. en die grijze eronder zit ook wel goed.

Hiermee bedoel ik niet dat je eigenlijk nog steeds maat XL/42 hebt, maar ik ben er zelf wel voor als het wat losser op de heupen ligt ipv strak, vind het wel mooi staan. Kan ook aan de foto's liggen, misschien mis ik de flubberende lappen stof aan de achterkant

Nou als je het in het echt ziet is het echt veel en veelste groot.
Alleen dat ene grijze shirtje met 72 er op misschien niet, maar dat was mijn sportshirtje en ik vind het lekkerder als die echt strak zit.
Maar dat zilveren truitje kan ik echt niet met goed fatsoen meer aan
Gelukkig aan de ene kant
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:27:26 #268
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59163418
ik ga kotsen geloof ik
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:52:48 #269
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59163735
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 07:56 schreef -marz- het volgende:

[..]

dat dacht ik ook, maar ik denk, ik zeg 't maar niet..

vooral dat eerste truitje zit nog prima
Doei.
pi_59163752
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:52 schreef Faithy het volgende:

[..]

dat dacht ik ook, maar ik denk, ik zeg 't maar niet..

vooral dat eerste truitje zit nog prima
Kom hier kijken zou ik zeggen
Maar goed je mag natuurlijk ook geloven dat ik lieg
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:55:17 #271
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59163769
dus ík denk dat je liegt, en marz mag 't gewoon zeggen?
Doei.
pi_59163779
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Faithy het volgende:
dus ík denk dat je liegt, en marz mag 't gewoon zeggen?
Nou ik had al gereageerd op Marz en dan kom jij nog een keer dus kennelijk geloof jij mijn antwoord niet
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:57:39 #273
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59163812
ik reageerde alleen omdat ik in eerste instantie hetzelfde dacht.

je moet ze verkopen als jij vindt/ziet dat ze te groot zijn, alleen leek 't bij sommige truitjes nog best te kunnen, m.i.
Doei.
pi_59163881
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:57 schreef Faithy het volgende:
ik reageerde alleen omdat ik in eerste instantie hetzelfde dacht.

je moet ze verkopen als jij vindt/ziet dat ze te groot zijn, alleen leek 't bij sommige truitjes nog best te kunnen, m.i.
Ja maar als ze 10 kilo geleden goedzaten zijn ze nu toch echt te groot
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:04:58 #275
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59163916
maar verder: GOEDEMORGEN!

foto's komen nog wel ergens na het weekend, ben nogal druk/weg dit weekend

jurkje is iig érg leuk, rokje gisteren aangehad, en heb voor 5 euro een soort van bruine hoge 'allstars' gekocht maatje te groot eigenlijk, maar kan best

verder nu een van die BH's aan, en 't zit best grappig of daar foto's van komen, ik denk 't niet... die periode ben ik voorbij
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')