Wij eten het hele jaar door behalve als het echt warm isquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:29 schreef freecell het volgende:
Het kán ook wel. Alleen ik associeer stamppot gewoon met winter
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
gewinkeld
kleren
zelfs schoenen
en twee bh's van de Hema.. push ups![]()
geld![]()
nu wegBeestfeest!!! Fijne avond!
Als het niet had gekund, zou ik geen hap kunnen nemen. Dus ja, het kanquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het vandaag at kan het ja.
Dat verklaart een boelquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:45 schreef Miss_S het volgende:
Maar het was hier nauwelijks 20 graden dus niet zoveel moeite mee
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat verklaart een boelHet was hier sowieso een behoorlijk eindje over de 25 graden en erg broeierig
En raapstelenstampot (kelenstamp) dan.Raapstelen zijn alleen nu verkijgbaar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, het is ook wel typische winterkost natuurlijk
show ze maar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
gewinkeld
en twee bh's van de Hema.. push ups![]()
Ja dat is het exact!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goh, het klinkt echt alsof je mij beschrijft. Dat heb ik ook al een paar jaar gehad, weg willen kruipen van alle verplichtingen en plekken waar je sociaal moet zijn, omdat je het gewoon niet op kunt brengen. De kleinste dingen leken opeens een vreselijke opgave, zelfs dingen die ik de rest van het jaar gewoon leuk vind. Uiteindelijk wilde ik alleen nog maar alleen binnen zitten, en eten dus. Blijkbaar ben ik een echte emo-eter, of kan mijn lijn me op die momenten gewoon niet meer schelen, want dan gaat echt de ene ongezonde snack na de andere de oven in. Vaak staat bij beschrijvingen van depressie dat je eetlust en nachtrust omlaag gaan, maar ik doe juist niks anders meer dan slapen en eten.
Deze winter had ik zo'n Wake-up Light gekregen en dat hielp toch wel. Heb je dat al eens geprobeerd? Daarnaast hielp het bij mij heel erg om een strak ritme aan te houden, en elke dag hetzelfde ochtendritueel te doen. Als ik eenmaal een beetje op gang was en bezig bleef, viel de rest van de dag wel mee. Regelmatig naar buiten gaan hielp ook, ook al zie je er tegenop.
Zo raar, zo gauw het weer mooier weer wordt ben ik weer helemaal happy en stabiel.
Ik vind de meeste niet echt te groot bij jou? Dat zilveren truitje staat je volgens mij heel leuk bijv. en die grijze eronder zit ook wel goed.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:49 schreef Miss_S het volgende:
[TK] Zomerkleding (voor vrouwen/meisjes) Zomerkleding die te groot is geworden voor mij
Ook al wegen de meeste meiden hier minder maar misschien een ander figuur
Nou als je het in het echt ziet is het echt veel en veelste groot.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:56 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik vind de meeste niet echt te groot bij jou? Dat zilveren truitje staat je volgens mij heel leuk bijv. en die grijze eronder zit ook wel goed.
Hiermee bedoel ik niet dat je eigenlijk nog steeds maat XL/42 hebt, maar ik ben er zelf wel voor als het wat losser op de heupen ligt ipv strak, vind het wel mooi staan. Kan ook aan de foto's liggen, misschien mis ik de flubberende lappen stof aan de achterkant![]()
Dat groene geval is wel echt een tent
dat dacht ik ook, maar ik denk, ik zeg 't maar niet..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:56 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik vind de meeste niet echt te groot bij jou? Dat zilveren truitje staat je volgens mij heel leuk bijv. en die grijze eronder zit ook wel goed.
Hiermee bedoel ik niet dat je eigenlijk nog steeds maat XL/42 hebt, maar ik ben er zelf wel voor als het wat losser op de heupen ligt ipv strak, vind het wel mooi staan. Kan ook aan de foto's liggen, misschien mis ik de flubberende lappen stof aan de achterkant![]()
Dat groene geval is wel echt een tent
Kom hier kijken zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:52 schreef Faithy het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar ik denk, ik zeg 't maar niet..
vooral dat eerste truitje zit nog prima
Nou ik had al gereageerd op Marz en dan kom jij nog een keer dus kennelijk geloof jij mijn antwoord nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:55 schreef Faithy het volgende:
dus ík denk dat je liegt, en marz mag 't gewoon zeggen?
Ja maar als ze 10 kilo geleden goedzaten zijn ze nu toch echt te grootquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:57 schreef Faithy het volgende:
ik reageerde alleen omdat ik in eerste instantie hetzelfde dacht.
je moet ze verkopen als jij vindt/ziet dat ze te groot zijn, alleen leek 't bij sommige truitjes nog best te kunnen, m.i.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |