Ook allemaal erg lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben ook niet zo dol op worteltjes. Geef mij maar sla, komkommer, tomaat, meloen en nog veel ander fruit
Mijn tosti vanavond ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind mijn beker ijs heel gezond hoor. Het maakt mij gelukkig en dat is gezond!
Ja, dat ook allemaal...quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben ook niet zo dol op worteltjes. Geef mij maar sla, komkommer, tomaat, meloen en nog veel ander fruit
Yes, hij is lekker maar je moet hem niet te vaak/veel gebruikenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, dat ook allemaal...
Heeft iemand die frambozendressing van Calvé al eens geprobeerd? Hij lijkt mij best lekker, misschien op een salade met gerookte kip en wat verse vruchtjes. Dat is toch best wel gezond en zomers.
alleen gekookt vind ik ze lekker.. ik blijf het maar proberen, elke keer als een collega ze voorhoudt ofzo, maar ik lust ze gewoon écht niet rauwquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Arme jij... ze vullen namelijk best wel goed voor iets met zo weinig calorieën.
Ach, een salade met een beetje slechte dressing is altijd nog beter dan veel warme maaltijden. Dit weekend wordt het vast salade-weer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Yes, hij is lekker maar je moet hem niet te vaak/veel gebruiken
Thanks for the reminder, heb deze aflevering gemistquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach, een salade met een beetje slechte dressing is altijd nog beter dan veel warme maaltijden. Dit weekend wordt het vast salade-weer.
Zo, nu lekker kansloos Ranking the Stars kijken.
Heel vervelend zo'n scheiding...gedoe met je ouders is nooit leuk, weet ik uit ervaring. Knuf!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bah, heb draadjes tussen mn tanden van mango! maar wel lekker. En dat vind ik ook vd frambozendressing![]()
Gedoe met ouders: ik heb best duidelijk een kant gekozen geloof ik, al probeer ik het wel te vermijden, want ik wil geen echte hekel aan mn ma krijgen. Of mn pa nog wil dat het goed komt, misschien wel, maar de papieren zijn al onderweg, dus het gaat echt gebeuren. Maar mn ma profiteert echt
Bij mij was het pas de vierde date en daar voelde ik mij na de derde date ook echt kut om. Er is hoop. Echtquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heel vervelend zo'n scheiding...gedoe met je ouders is nooit leuk, weet ik uit ervaring. Knuf!![]()
Kom net terug, een beetje down. Als een jongen je niet zoent na de 4e date, betekent dat dan dat ie het meisje niet leuk vindt?Want meisje is erg verlegen en durft jongen zelf niet te zoenen
![]()
Kwam een beetje down thuis eerlijk daarom, maar dat gevoel is misschien een beetje versterkt door de roséetjes. Kga maar slapen nu
Aah hmm...misschien. Hij vroeg wel gelijk of hij mijn huis eens mocht zien. Misschien is er echt wel hoop. Of misschien wilt hij alleen vriendschap. Ik weet het niet...ik zie het wel danquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Bij mij was het pas de vierde date en daar voelde ik mij na de derde date ook echt kut om. Er is hoop. Echt
Wat is een kaki?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Heb een kaki bijin de beschermdingetjes zodat ie goed gebleven is in m'n tas. En ook een grapefruit.
![]()
Heb wel niet zo heel veel zin in de verjaardag van m'n broertje komend weekend. Gelukkig komen de opa's en oma niet, want dan zou het pas echt vuurwerk worden
Een kleur, soort mislukt witquote:
Nee dat gaat echt supergoed, die nieuwe voorshcriften zitten echt al helemaal in mn systeem, weeg alles netjes af enzo. In het begin lijkt het wel weinig, maar 100 gram kip, pasta, rijst enzo, maar het gaat er natuurlijk om wat er totaal op je bord lig. En als je dan wel extra groenten hebt, dan heb je op het eind toch wel genoeg gehadquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat gaat super, Sylvana!
Heb je er ook moeite mee om je aan de 'voorschiften' te houden, of gaat het je allemaal gemakkelijk af? En je vriend, hoe is die er nu onder?
Netjes!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:49 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen
Sterkte met het hele scheidingsgedoe VS, hier gaat het ook niet echt goed qua scheidingsgedoe, maar ff geen zin om het daar over te hebben, want:
2 kg kwijt
8 mei: 63.1 kg
15 mei: 62.5 kg
22 mei: 62.1 kg
29 mei: 61.7 kg
5 juni: 61.1 kg
Mooi schema dacht ik zo
Om 11 uur naar de diëtist, van 13-17 uur werken en vanavond weer zwemmen
Knap hoor, vooral dat laatste.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee dat gaat echt supergoed, die nieuwe voorshcriften zitten echt al helemaal in mn systeem, weeg alles netjes af enzo. In het begin lijkt het wel weinig, maar 100 gram kip, pasta, rijst enzo, maar het gaat er natuurlijk om wat er totaal op je bord lig. En als je dan wel extra groenten hebt, dan heb je op het eind toch wel genoeg gehadEn mn vriend is er nog steeds hetzelfde onder. Die doet gewoon nog precies hetzelfde als eerst. En als ik bij hem kook, dan weeg ik gewoon mijn gedeelte af na het koken en eet hij de rest op. En het lukt me ook steeds beter om gewoon helemaal geen chips of koek te nemen als hij het wel neemt, en dan in het weekend dan neem ik 1 dag een koek bij de koffie en de andere dag 1 schaaltje met 50 gram chips
Ik koop tegenwoordig hele pure chocolade, met meer dan 70% cacao: het rare is, dat ik dat wel lekker vind, maar niet de neiging heb om de hele reep te verorberen. Mijn valkuil op het moment is de Katjang pinda's: die koop ik maar ff niet meer.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bij een ander lukt het me best goed om me in te houden, maar als ik zelf chips of koekjes koop gaat de zak geheid leegdus dat koop ik dan maar niet (behalve soms als ik me slecht voel
)
Ik moest een scriptieonderzoek doen en een onderzoekscollege, vandaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe zit dat precies Viking, hoeveel onderzoeken moet je doen voor je studie zelf? Ik gewoon één namelijk. Of blijf je voorlopig op de uni hangen?
Haha ja ik edit mn post meestal nog wel vlak nadat ik hem gepost heb, vergeet altijd wel nog wat te zeggen of moet nog typfouten verbeteren ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Edit je nou trouwens steeds nog even of lees ik gewoon de eerste keer niet goed?.
Dat is wel knap van jequote:Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee dat gaat echt supergoed, die nieuwe voorshcriften zitten echt al helemaal in mn systeem, weeg alles netjes af enzo. In het begin lijkt het wel weinig, maar 100 gram kip, pasta, rijst enzo, maar het gaat er natuurlijk om wat er totaal op je bord lig. En als je dan wel extra groenten hebt, dan heb je op het eind toch wel genoeg gehadEn mn vriend is er nog steeds hetzelfde onder. Die doet gewoon nog precies hetzelfde als eerst. En als ik bij hem kook, dan weeg ik gewoon mijn gedeelte af na het koken en eet hij de rest op. En het lukt me ook steeds beter om gewoon helemaal geen chips of koek te nemen als hij het wel neemt, en dan in het weekend dan neem ik 1 dag een koek bij de koffie en de andere dag 1 schaaltje met 50 gram chips
Nouja, in principe wel natuurlijk, anders zitten die kilo's er zo weer aan. Maar als ik eenmaal op streefgewicht ben, kan ik wel iets vaker een keer wat lekkers nemen, maar ga natuurlijk niet gelijk weer elke dag een zak chips leegeten, of weer heel veel avondeten. En dan denk ik ook niet dat ik dat 3 keer in de week zwemmen zal blijven doen, maar weer terugga naar 2 keer in de week. Want heb nu helemaal geen vrije avond meer, maar met 3 keer in de week zwemmen gaat het afvallen natuurlijk wel iets makkelijkerquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel knap van je
Hoe zie je de toekomst? ben je van plan dit altijd te blijven doen?
Heb ook al weken geen weegschaal gezien. Van het weekend gaat het gebeurenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, netjes zeg!
En veiligheidsspeldje, wat een rotsituatie. Misschien goed om te proberen wat afstand te nemen; ze 'mogen' jou niet gebruiken om dingen onderling te regelen, jij bent hun dochter en dat hoort niet tot je takenpakket. Hoor
Ik heb al weken geen weegschaal gezien, maar m'n broek zakt af en ik mag gaan beginnen met zwemmen van mijn kine
Wat mooi!quote:
Heel herkenbaar, je verhaal over je moeder.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Heb ook al weken geen weegschaal gezien. Van het weekend gaat het gebeuren![]()
Verder: M'n moeder is altijd al gewend dat ze veel hulp krijgt bij dingen en ze is niet erg zelfstandig. Daardoor zitten we met het evenwicht dat ze wel graag zelf dingen wil doen en regelen nu, maar aan de andere kant vaak niet kan, omdat ze eigenlijk niets weet van bv. computers en financieën. Daarin zal ze in elk geval op weg geholpen moeten worden, maar of ze het daarna zelf gaat kunnen moet dan nog blijken.
En m'n pa heeft af en toe behoefte erover te praten en doet dat soms tegen mij als ik thuis ben. Vaak is dat nog best constructief dus dat vind ik minder erg eigenlijk, maar dat zorgt wel dat ik steeds meer naar m'n vaders kant ga hangen en dat moet niet te erg worden denk ik.
Feliquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:51 schreef Jeipod het volgende:
Hej allemaal! Ten eerste: IK BEN GESLAAGD!!! Ben nu een echte juf! De cijfers vielen me erg tegen, heb gem een 6.2, had het echt zoveel beter verwacht. Magoed, geslaagd is geslaagd, toch?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:51 schreef Jeipod het volgende:
Hej allemaal! Ten eerste: IK BEN GESLAAGD!!! Ben nu een echte juf! De cijfers vielen me erg tegen, heb gem een 6.2, had het echt zoveel beter verwacht. Magoed, geslaagd is geslaagd, toch?
Gisteren niet veel gegeten, smorgensvroeg de klas doen, direct door naar mn studie voor eindgesprek en toen direct door naar mn werk waar ik tot half 12 gewerkt heb. Toen mocht ik ook niet meer eten van mezelf, want ik wilde meteen naar bed. Btw: wat een brutale mensen heb je soms in de horeca, bah!
En nu ga ik straks eens iets eten met yoghurt als dat er is hopelijk!
Lekker En jijpod ook zekerquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik ben alweer bijna klaar met een verslag, dan moet ik nog 2 verslagen en ben ik gewoon klaar voor dit jaar
En heb je dan je p?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik ben alweer bijna klaar met een verslag, dan moet ik nog 2 verslagen en ben ik gewoon klaar voor dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |