abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59130382
Ik ben ook niet zo dol op worteltjes. Geef mij maar sla, komkommer, tomaat, meloen en nog veel ander fruit
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59130418
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben ook niet zo dol op worteltjes. Geef mij maar sla, komkommer, tomaat, meloen en nog veel ander fruit
Ook allemaal erg lekker
Morgen maar weer lekker gezond doen
pi_59130495
Ik vind mijn beker ijs heel gezond hoor. Het maakt mij gelukkig en dat is gezond!

pi_59130519
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind mijn beker ijs heel gezond hoor. Het maakt mij gelukkig en dat is gezond!

Mijn tosti vanavond ook
pi_59130549
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Ewelina het volgende:
Ja, dat ook allemaal...

Heeft iemand die frambozendressing van Calvé al eens geprobeerd? Hij lijkt mij best lekker, misschien op een salade met gerookte kip en wat verse vruchtjes. Dat is toch best wel gezond en zomers.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59130603
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, dat ook allemaal...

Heeft iemand die frambozendressing van Calvé al eens geprobeerd? Hij lijkt mij best lekker, misschien op een salade met gerookte kip en wat verse vruchtjes. Dat is toch best wel gezond en zomers.
Yes, hij is lekker maar je moet hem niet te vaak/veel gebruiken
pi_59130691
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Arme jij... ze vullen namelijk best wel goed voor iets met zo weinig calorieën.
alleen gekookt vind ik ze lekker.. ik blijf het maar proberen, elke keer als een collega ze voorhoudt ofzo, maar ik lust ze gewoon écht niet rauw
Ja doei.
pi_59130916
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Yes, hij is lekker maar je moet hem niet te vaak/veel gebruiken
Ach, een salade met een beetje slechte dressing is altijd nog beter dan veel warme maaltijden. Dit weekend wordt het vast salade-weer.

Zo, nu lekker kansloos Ranking the Stars kijken.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59130983
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ach, een salade met een beetje slechte dressing is altijd nog beter dan veel warme maaltijden. Dit weekend wordt het vast salade-weer.

Zo, nu lekker kansloos Ranking the Stars kijken.
Thanks for the reminder, heb deze aflevering gemist
pi_59132787
Bah, heb draadjes tussen mn tanden van mango! maar wel lekker. En dat vind ik ook vd frambozendressing
Gedoe met ouders: ik heb best duidelijk een kant gekozen geloof ik, al probeer ik het wel te vermijden, want ik wil geen echte hekel aan mn ma krijgen. Of mn pa nog wil dat het goed komt, misschien wel, maar de papieren zijn al onderweg, dus het gaat echt gebeuren. Maar mn ma profiteert echt
Het mooi kotsende meisje.
pi_59132913
Nu op Net5 een programma over een modellenbureau waar net en superskinny meisje een Fat Cow werd genoemd!!
pi_59133889
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bah, heb draadjes tussen mn tanden van mango! maar wel lekker. En dat vind ik ook vd frambozendressing
Gedoe met ouders: ik heb best duidelijk een kant gekozen geloof ik, al probeer ik het wel te vermijden, want ik wil geen echte hekel aan mn ma krijgen. Of mn pa nog wil dat het goed komt, misschien wel, maar de papieren zijn al onderweg, dus het gaat echt gebeuren. Maar mn ma profiteert echt
Heel vervelend zo'n scheiding...gedoe met je ouders is nooit leuk, weet ik uit ervaring. Knuf!

Kom net terug, een beetje down. Als een jongen je niet zoent na de 4e date, betekent dat dan dat ie het meisje niet leuk vindt? Want meisje is erg verlegen en durft jongen zelf niet te zoenen

Kwam een beetje down thuis eerlijk daarom, maar dat gevoel is misschien een beetje versterkt door de roséetjes. Kga maar slapen nu
pi_59134104
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:32 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Heel vervelend zo'n scheiding...gedoe met je ouders is nooit leuk, weet ik uit ervaring. Knuf!

Kom net terug, een beetje down. Als een jongen je niet zoent na de 4e date, betekent dat dan dat ie het meisje niet leuk vindt? Want meisje is erg verlegen en durft jongen zelf niet te zoenen

Kwam een beetje down thuis eerlijk daarom, maar dat gevoel is misschien een beetje versterkt door de roséetjes. Kga maar slapen nu
Bij mij was het pas de vierde date en daar voelde ik mij na de derde date ook echt kut om. Er is hoop. Echt
pi_59134193
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 00:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Bij mij was het pas de vierde date en daar voelde ik mij na de derde date ook echt kut om. Er is hoop. Echt
Aah hmm...misschien. Hij vroeg wel gelijk of hij mijn huis eens mocht zien. Misschien is er echt wel hoop. Of misschien wilt hij alleen vriendschap. Ik weet het niet...ik zie het wel dan
pi_59134832
komt goed. anders ga je steeds iets dichter bij. steeds meer aanraken. etc
pi_59135708
Goedemorgen ik werk m'n sinaasappeltje weg en een krentenbol, en dan weer op weg naar school. Heb geen zin! In het lokaal waar ik vandaag grotendeels lesgeef wordt het op warme dagen 31 graden neem het de kinderen dan maar eens kwalijk dat ze niet echt meewerken..
  donderdag 5 juni 2008 @ 07:24:37 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59135785
Goedemorgen,

Nog zo'n 500 gram van het gewicht in het lijstje verwijderd. Grrrmblll, stomme Dame Blanche van dinsdag . Maar dat komt dit weekend wel weer goed en dan gaan we weer omláág!!

Ik heb gisteravond voor het slapen gaan ook nog even naar Ranking the stars gekeken. Veel mensen schijnen het mannenseizoen leuker te hebben gevonden, maar ik vind die vrouwen gewoon veel leuker. Moet wel zeggen: Als Paul het niet presenteerde was het meteen een stuk minder grappig geweest .
Niet meer actief op Fok!
pi_59135821
Goedemorgen allemaal
Ik ga vandaag er weer goed tegenaan
pi_59137345
Goedemorgen!

Heb een kaki bij in de beschermdingetjes zodat ie goed gebleven is in m'n tas. En ook een grapefruit.
Heb wel niet zo heel veel zin in de verjaardag van m'n broertje komend weekend. Gelukkig komen de opa's en oma niet, want dan zou het pas echt vuurwerk worden
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:36:11 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59137355
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!

Heb een kaki bij in de beschermdingetjes zodat ie goed gebleven is in m'n tas. En ook een grapefruit.
Heb wel niet zo heel veel zin in de verjaardag van m'n broertje komend weekend. Gelukkig komen de opa's en oma niet, want dan zou het pas echt vuurwerk worden
Wat is een kaki? .
Niet meer actief op Fok!
pi_59137417
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is een kaki? .

Lekker zoete vrucht
pi_59137454
Goedemorgen!

Ik had een afspraak bij de opticien om 10.00u, maar ik heb me verslapen. Oeps
Zometeen maar even bellen voor een nieuwe afspraak.
pi_59137482
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is een kaki? .
Een kleur, soort mislukt wit

Goeiemorgen allemaal. Ik ben nog steeds kapot van gisteren. Nu weet ik opeens waarom je wel kcal verbrand met glijbaanglijden: het is niet het glijden, maar die enorme trappen die het em doen. Was na 5 uur echt te moe om nog een trap op te komen . Zwemmen was wel superlekker om te doen .

Sterkte met de situatie VS!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59137561
Dank jullie allemaal
Het zal vast beter zijn als ik er meer aan gewend raak. Nu moet ik vooral zorgen dat ik geen hekel krijg aan m'n ouders en proberen te denken dat ze het allemaal maar uit moeten zoeken. Wel moeilijk als de een dan met je gaat praten erover en de ander hulp wil bij het regelen van alles en nog wat.
pi_59137602
Goeiemorgen

Sterkte met het hele scheidingsgedoe VS, hier gaat het ook niet echt goed qua scheidingsgedoe, maar ff geen zin om het daar over te hebben, want:

2 kg kwijt

8 mei: 63.1 kg
15 mei: 62.5 kg
22 mei: 62.1 kg
29 mei: 61.7 kg
5 juni: 61.1 kg

Mooi schema dacht ik zo

Om 11 uur naar de diëtist, van 13-17 uur werken en vanavond weer zwemmen
pi_59137652
Dat gaat super, Sylvana!

Heb je er ook moeite mee om je aan de 'voorschiften' te houden, of gaat het je allemaal gemakkelijk af? En je vriend, hoe is die er nu onder?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59137759
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat gaat super, Sylvana!

Heb je er ook moeite mee om je aan de 'voorschiften' te houden, of gaat het je allemaal gemakkelijk af? En je vriend, hoe is die er nu onder?
Nee dat gaat echt supergoed, die nieuwe voorshcriften zitten echt al helemaal in mn systeem, weeg alles netjes af enzo. In het begin lijkt het wel weinig, maar 100 gram kip, pasta, rijst enzo, maar het gaat er natuurlijk om wat er totaal op je bord lig. En als je dan wel extra groenten hebt, dan heb je op het eind toch wel genoeg gehad En mn vriend is er nog steeds hetzelfde onder. Die doet gewoon nog precies hetzelfde als eerst. En als ik bij hem kook, dan weeg ik gewoon mijn gedeelte af na het koken en eet hij de rest op. En het lukt me ook steeds beter om gewoon helemaal geen chips of koek te nemen als hij het wel neemt, en dan in het weekend dan neem ik 1 dag een koek bij de koffie en de andere dag 1 schaaltje met 50 gram chips
pi_59137778
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:49 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Sterkte met het hele scheidingsgedoe VS, hier gaat het ook niet echt goed qua scheidingsgedoe, maar ff geen zin om het daar over te hebben, want:

2 kg kwijt

8 mei: 63.1 kg
15 mei: 62.5 kg
22 mei: 62.1 kg
29 mei: 61.7 kg
5 juni: 61.1 kg

Mooi schema dacht ik zo

Om 11 uur naar de diëtist, van 13-17 uur werken en vanavond weer zwemmen
Netjes!
pi_59137815
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee dat gaat echt supergoed, die nieuwe voorshcriften zitten echt al helemaal in mn systeem, weeg alles netjes af enzo. In het begin lijkt het wel weinig, maar 100 gram kip, pasta, rijst enzo, maar het gaat er natuurlijk om wat er totaal op je bord lig. En als je dan wel extra groenten hebt, dan heb je op het eind toch wel genoeg gehad En mn vriend is er nog steeds hetzelfde onder. Die doet gewoon nog precies hetzelfde als eerst. En als ik bij hem kook, dan weeg ik gewoon mijn gedeelte af na het koken en eet hij de rest op. En het lukt me ook steeds beter om gewoon helemaal geen chips of koek te nemen als hij het wel neemt, en dan in het weekend dan neem ik 1 dag een koek bij de koffie en de andere dag 1 schaaltje met 50 gram chips
Knap hoor, vooral dat laatste. .
pi_59137818
goed bezig Sylvana

goedemorgen

* motorbloempje gaat haasten, verslapen
Ja doei.
pi_59137830
Edit je nou trouwens steeds nog even of lees ik gewoon de eerste keer niet goed? .
pi_59137844
Bij een ander lukt het me best goed om me in te houden, maar als ik zelf chips of koekjes koop gaat de zak geheid leeg dus dat koop ik dan maar niet (behalve soms als ik me slecht voel )
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:05:15 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59137902
Sterkte met de situatie, veiligheidsspeldje (dat had ik nog niet gezegd, geloof ik ; egoïst die ik ben!).

Ik kan ook geen chips in huis hebben . Vandaag lekker aan het schrijven voor mijn tweede onderzoek. Schiet zo lekker op. Alleen krijgen jullie morgen nog geen taart, want ik blijk op het laatste moment toch nog iets aan de prof te moeten vragen over de afwerking van mijn scriptie en dat gaat pas volgende week lukken .
Niet meer actief op Fok!
pi_59137935
Hoe zit dat precies Viking, hoeveel onderzoeken moet je doen voor je studie zelf? Ik gewoon één namelijk. Of blijf je voorlopig op de uni hangen?
pi_59137951
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bij een ander lukt het me best goed om me in te houden, maar als ik zelf chips of koekjes koop gaat de zak geheid leeg dus dat koop ik dan maar niet (behalve soms als ik me slecht voel )
Ik koop tegenwoordig hele pure chocolade, met meer dan 70% cacao: het rare is, dat ik dat wel lekker vind, maar niet de neiging heb om de hele reep te verorberen. Mijn valkuil op het moment is de Katjang pinda's: die koop ik maar ff niet meer.

Way to go Sylvana: 2 kilo in nog geen maand is héél netjes!!
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:10:10 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59138014
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hoe zit dat precies Viking, hoeveel onderzoeken moet je doen voor je studie zelf? Ik gewoon één namelijk. Of blijf je voorlopig op de uni hangen?
Ik moest een scriptieonderzoek doen en een onderzoekscollege, vandaar . Voor de scriptie krijg ik 20 ECTS en voor het onderzoekscollege 10 ECTS. De scriptie is nu zo goed als af, maar door de scriptie is dat andere onderzoek er een beetje bij in geschoten en nu haal ik de schade dus in .
En nee, het is wel de bedoeling dat ik nu snel van de uni ben, want m'n moeder zit me flink achter de broek en ik kan haar telefoontjes niet veel langer blijven negeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_59138217
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Edit je nou trouwens steeds nog even of lees ik gewoon de eerste keer niet goed? .
Haha ja ik edit mn post meestal nog wel vlak nadat ik hem gepost heb, vergeet altijd wel nog wat te zeggen of moet nog typfouten verbeteren ofzo

En thnx iedereen, ben echt trots op mezelf dat ik het toch wel kan
pi_59138278
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat is wel knap van je
Hoe zie je de toekomst? ben je van plan dit altijd te blijven doen?
pi_59138384
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel knap van je
Hoe zie je de toekomst? ben je van plan dit altijd te blijven doen?
Nouja, in principe wel natuurlijk, anders zitten die kilo's er zo weer aan. Maar als ik eenmaal op streefgewicht ben, kan ik wel iets vaker een keer wat lekkers nemen, maar ga natuurlijk niet gelijk weer elke dag een zak chips leegeten, of weer heel veel avondeten. En dan denk ik ook niet dat ik dat 3 keer in de week zwemmen zal blijven doen, maar weer terugga naar 2 keer in de week. Want heb nu helemaal geen vrije avond meer, maar met 3 keer in de week zwemmen gaat het afvallen natuurlijk wel iets makkelijker
pi_59138386
Sylvana, netjes zeg!

En veiligheidsspeldje, wat een rotsituatie. Misschien goed om te proberen wat afstand te nemen; ze 'mogen' jou niet gebruiken om dingen onderling te regelen, jij bent hun dochter en dat hoort niet tot je takenpakket. Hoor

Ik heb al weken geen weegschaal gezien, maar m'n broek zakt af en ik mag gaan beginnen met zwemmen van mijn kine
pi_59138628
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, netjes zeg!

En veiligheidsspeldje, wat een rotsituatie. Misschien goed om te proberen wat afstand te nemen; ze 'mogen' jou niet gebruiken om dingen onderling te regelen, jij bent hun dochter en dat hoort niet tot je takenpakket. Hoor

Ik heb al weken geen weegschaal gezien, maar m'n broek zakt af en ik mag gaan beginnen met zwemmen van mijn kine
Heb ook al weken geen weegschaal gezien. Van het weekend gaat het gebeuren
Verder: M'n moeder is altijd al gewend dat ze veel hulp krijgt bij dingen en ze is niet erg zelfstandig. Daardoor zitten we met het evenwicht dat ze wel graag zelf dingen wil doen en regelen nu, maar aan de andere kant vaak niet kan, omdat ze eigenlijk niets weet van bv. computers en financieën. Daarin zal ze in elk geval op weg geholpen moeten worden, maar of ze het daarna zelf gaat kunnen moet dan nog blijken.
En m'n pa heeft af en toe behoefte erover te praten en doet dat soms tegen mij als ik thuis ben. Vaak is dat nog best constructief dus dat vind ik minder erg eigenlijk, maar dat zorgt wel dat ik steeds meer naar m'n vaders kant ga hangen en dat moet niet te erg worden denk ik.
pi_59138721
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:49 schreef Sylvana het volgende:

2 kg kwijt
Wat mooi! Fijn ook dat je nu zo duidelijk ziet dat die stap naar de dietist zo goed voor jou heeft gewerkt! Je doet het echt heel erg goed, blijf vooral zo doorgaan.

Oh zo moe
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59138795
Sylvana: Ge-fe-li-ci-teeeeerd ! ik ben trots op je !!! En maar een klein beetje jaloers op die 2kg!

Ik probeer vandaag eerder naar huis te gaan van werk om nog even te kunnen fitnessen voordat ik weer weg moet. Heb verder echt geen tijd deze week

Snap ook nooit waar MoBlo de tijd vandaan haalt om te gaan spinnen, pilatessen, rennen én squashen en dat soms allemaal op één dag ?!

Edit: ben ook moe ben zelfs koffie gaan drinken
Springfield's looking pretty dusty today
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:49:58 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59138842
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Heb ook al weken geen weegschaal gezien. Van het weekend gaat het gebeuren
Verder: M'n moeder is altijd al gewend dat ze veel hulp krijgt bij dingen en ze is niet erg zelfstandig. Daardoor zitten we met het evenwicht dat ze wel graag zelf dingen wil doen en regelen nu, maar aan de andere kant vaak niet kan, omdat ze eigenlijk niets weet van bv. computers en financieën. Daarin zal ze in elk geval op weg geholpen moeten worden, maar of ze het daarna zelf gaat kunnen moet dan nog blijken.
En m'n pa heeft af en toe behoefte erover te praten en doet dat soms tegen mij als ik thuis ben. Vaak is dat nog best constructief dus dat vind ik minder erg eigenlijk, maar dat zorgt wel dat ik steeds meer naar m'n vaders kant ga hangen en dat moet niet te erg worden denk ik.
Heel herkenbaar, je verhaal over je moeder.
Marks ouders zijn vorig jaar (of twee jaar geleden alweer?) ook gescheiden. Zij was volledig afhankelijk van hem, want hij regelde alles. Nu moet ze het allemaal zelf doen en dat gaat haar niet al te best af.
In het begin waren wij nog wel eens bereid te helpen met het één of het ander, maar op een gegeven moment komt het moment dat ze zichzelf moet kunnen redden... Het is triest om haar te zien wegkwijnen - al gaat ze nu wel naar een psycholoog - maar uiteindelijk is zij degene die uit het dal moet opkrabbelen.
Niet meer actief op Fok!
pi_59138853
Veiligheidsspeldje, ik begriijp heel goed dat je niet zomaar afstand kunt nemen, ik heb zelf ook weleens met zoiets te maken gehad en je wilt ze graag helpen omdat het je ouders zijn en je om ze geeft. Blijf je gewoon realiseren dat het niet je TAAK is om dingen voor hen op te lossen, of om problemen aan te horen. Als het je te zwaar valt, mag je stop zeggen, zeg maar En eigenlijk liefst al eerder, voordat het een probleem wordt.
pi_59138860
Hej allemaal! Ten eerste: IK BEN GESLAAGD!!! Ben nu een echte juf! De cijfers vielen me erg tegen, heb gem een 6.2, had het echt zoveel beter verwacht. Magoed, geslaagd is geslaagd, toch?

Gisteren niet veel gegeten, smorgensvroeg de klas doen, direct door naar mn studie voor eindgesprek en toen direct door naar mn werk waar ik tot half 12 gewerkt heb. Toen mocht ik ook niet meer eten van mezelf, want ik wilde meteen naar bed. Btw: wat een brutale mensen heb je soms in de horeca, bah!

En nu ga ik straks eens iets eten met yoghurt als dat er is hopelijk!
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:52:35 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59138887
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:51 schreef Jeipod het volgende:
Hej allemaal! Ten eerste: IK BEN GESLAAGD!!! Ben nu een echte juf! De cijfers vielen me erg tegen, heb gem een 6.2, had het echt zoveel beter verwacht. Magoed, geslaagd is geslaagd, toch?
Feli .
Kan me voorstellen dat je baalt van je cijfers, maar uiteindelijk gaat het erom dat je geslaagd bent en dat je een goede juf bent / wordt .
Niet meer actief op Fok!
pi_59138989
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:51 schreef Jeipod het volgende:

Gisteren niet veel gegeten, smorgensvroeg de klas doen, direct door naar mn studie voor eindgesprek en toen direct door naar mn werk waar ik tot half 12 gewerkt heb. Toen mocht ik ook niet meer eten van mezelf, want ik wilde meteen naar bed. Btw: wat een brutale mensen heb je soms in de horeca, bah!

En nu ga ik straks eens iets eten met yoghurt als dat er is hopelijk!
Gefeliciteerd

Ik ben alweer bijna klaar met een verslag, dan moet ik nog 2 verslagen en ben ik gewoon klaar voor dit jaar
pi_59139013
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Ik ben alweer bijna klaar met een verslag, dan moet ik nog 2 verslagen en ben ik gewoon klaar voor dit jaar
Lekker En jijpod ook zeker
Ik moet nog tot eind juli aan m'n onderzoek werken en dan heb ik 2,5 maand vakantie. Daarna moeten jullie maar nooit meer ziek worden hoor
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:01:29 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59139062
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

En heb je dan je p?

Wanneer ik vakantie heb hangt er vanaf hoe hard ik door werk . En ik weet sowieso niet of er wel echt vakantie in zit, want ik moet solliciteren e.d. Misschien heb ik ook wel heel lang vakantie . Dat hoop ik toch echt niet, want thuis zitten... .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')