nogmaals, doe wat je wiltquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar als ze 10 kilo geleden goedzaten zijn ze nu toch echt te groot
ik geef al mjin oude kleding weg, of doe het naar het Leger des Heils inderdaad.... of ik was het een keer heet + droger en het is meteen kleinerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat een geruzie dat miss_s haar kleding kwijt wilAls je het zelf niet meer leuk vindt, doe je het toch niet meer aan.
Verkopen zou ik niet zo snel doen, eerder gewoon onderop de stapel laten liggen en eens in de zoveel tijd de kast uitmesten en dan is het zo slecht geworden dat het naar het leger des heils kan (misschien vind ik het dan later nog terug in de chill out van de bijenkorf voor 40 euro)
Ik geef het meestal weg, maar vond dit inderdaad ook nog op de bodem van mijn kastquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat een geruzie dat miss_s haar kleding kwijt wilAls je het zelf niet meer leuk vindt, doe je het toch niet meer aan.
Verkopen zou ik niet zo snel doen, eerder gewoon onderop de stapel laten liggen en eens in de zoveel tijd de kast uitmesten en dan is het zo slecht geworden dat het naar het leger des heils kan (misschien vind ik het dan later nog terug in de chill out van de bijenkorf voor 40 euro)
Stamppot maak ik echt nooit zelf, veel te veel moeite! Maar in de winter weleens zuurkool los erbij.
Waarom denk je dan wel dat anderen hier zo jaloers (op jou) zijn aangelegd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef Miss_S het volgende:
Ik word niet zo snel jaloers op iemands lichaam, ben erg tevreden met wat ik heb (gelukkig maar)
In de categorie: 'dingen waar ik écht geen medelijden mee heb' nu ook: Katersquote:
Niet gaan kotsen, dat geeft zo'n troepquote:
Dat was niet erg serieus bedoeltquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Waarom denk je dan wel dat anderen hier zo jaloers (op jou) zijn aangelegd?
Dan moet je wel heel erg nuttig werk doenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:39 schreef Faithy het volgende:
oh, ik voel me er verder niet echt naar bij hoor
zit op mn werk, heb Fok!, koffie en wateren ga lekker eerder afhaken (ruime bezetting) zodat ik vroeg naar mijn mamsiepamsie kan om gezellig wat quality-time te hebben.
De kater was 't wel waard trouwenserg gezellig feestje gehad
op de vrijdag is al het werk al gedaan ongeveerquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg nuttig werk doenFok! + kater
Oja op andere dagen zit je niet op Fok! tijdens je werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:43 schreef Faithy het volgende:
[..]
op de vrijdag is al het werk al gedaan ongeveerdus zit hier vooral op telefoontjes en mensen die aan de balie komen te wachten.. maar als die óók niet komen schiet 't niet echt op...
had liever gehad dat 't wel druk was/er wel werk was, want zo gaat de dag niet echt snel..
Het is namelijk best leuk werkmaar ja..
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oja op andere dagen zit je niet op Fok! tijdens je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |