Oja eens kijken of ik mijn salaris al heb anders kan ik dat meteen vanmiddag melden op het hoofdkantoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:45 schreef -marz- het volgende:
Of je gaat eerst een baan zoeken zodat je niet al op de 5e van de maand zonder geld zit!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:51 schreef Jeipod het volgende:
Hej allemaal! Ten eerste: IK BEN GESLAAGD!!! Ben nu een echte juf! De cijfers vielen me erg tegen, heb gem een 6.2, had het echt zoveel beter verwacht. Magoed, geslaagd is geslaagd, toch?
Wat goedkoop allemaalquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
20 euro voor been dingen
8 euro voor bandage
30 euro voor handschoenen
zo iets
mijn beendingen waren 35 maar dat was echt te duur
en ik mocht ze gewoon lenen
kan ook best aan de bank liggen. Om 11, 2 en 4 uur zijn er altijd nog wel wat 'refreshes', in ieder geval bij de Postbank en ABN-Amro wel.. kan altijd nog komen dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:57 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga zo nog een keer tosti's eten
En mijn salaris stond er niet opvraag me af wat er fout is gegaan
Ja maar het is van de maand Aprilquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kan ook best aan de bank liggen. Om 11, 2 en 4 uur zijn er altijd nog wel wat 'refreshes', in ieder geval bij de Postbank en ABN-Amro wel.. kan altijd nog komen dus
quote:
Je hield het volgens mij al veel langer vol dan de meeste van ons zoudenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Erg hè. Die telefoon zat de hele tijd zo verleidelijk naar me te loeren
.
Wat doe je zoal op die boterhammen? (ik wil ook zo veel boterhammen eten)quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en moet toch minimaal 3 boterhammen eten, omdat daar jodium in zit, wat niet in crackers zit. En als ik dan 3 boterhammen eet, moet ik dus nog 6 crackers eten, aangezien 2 crackers dus voor 1 boterham staat.
Niks.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hield het volgens mij al veel langer vol dan de meeste van ons zouden
Wat ben je nu van plan?
Je hebt verschillende typen eters.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat doe je zoal op die boterhammen? (ik wil ook zo veel boterhammen eten)
En, wellicht nog belangrijker, WTF is een externe eter ?
Misschien heb ik iets gemist (Sorry daarvoor)quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks.
Ik heb gewoon even van me laten horen. Ik weet niet of ze terugsmst - denk het niet eigenlijk, want daar is ze te verstandig voor - maar ik heb iig aan de verleiding toegegeven. Als ze wel terugsmst, sms ik ook niet meer terug, hoor. Pas zaterdag weer. Dit was gewoon even een klein tussendoortje.
Nee, we zouden gewoon even een week geen contact hebben. Dat hebben we gewoon afgesproken. Maar ja, als je een week geen contact met iemand mág hebben, dan wordt het alleen maar lastiger om dat vol te houden. Als we dat niet zo hadden afgesproken was het misschien wel (beter) gelukt. Bij mij is het 1 dag echt goed gegaan (maandag)quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist (Sorry daarvoor)
Maar waarom zou ze niet terug smsen? ik dacht dat jij alleen ff rust wou?
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef -marz- het volgende:
Ok bedankt voor de uitleg viking.
"Emotionele eter" vind ik flauwekul.
Je zou ze de kost moeten geven...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef -marz- het volgende:
"Emotionele eter" vind ik flauwekul.
Ok dan begrijp ik het weerquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, we zouden gewoon even een week geen contact hebben. Dat hebben we gewoon afgesproken. Maar ja, als je een week geen contact met iemand mág hebben, dan wordt het alleen maar lastiger om dat vol te houden. Als we dat niet zo hadden afgesproken was het misschien wel (beter) gelukt. Bij mij is het 1 dag echt goed gegaan (maandag).
Denk dat dat wel meevalt (helaasch)quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok dan begrijp ik het weer
Ben benieuwd of ze reageert, wie weet heeft ze het net zo moeilijk als jij
Dit vind ik dan weer wel dikke onzin hoor. Het betekent m.i. dat je probleem eerder op het psychologische vlak is en dat je dat uit via overmatig eten. Om het op te lossen is het dus handiger om niet alleen aan je eetpatroon te werken. Maar dat betekent niet dat emotioneel eten niet bestaat, of dat het een excuus zou zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok dan begrijp ik het weer
Ben benieuwd of ze reageert, wie weet heeft ze het net zo moeilijk als jij
En 'emotionele eter' ik ben er ook niet echt fan van, als of je dan geen discipline hoeft te hebben want je kan er toch niets aan doen
Dat is dan met alle types eters zo!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:45 schreef Miss_S het volgende:
En 'emotionele eter' ik ben er ook niet echt fan van, als of je dan geen discipline hoeft te hebben want je kan er toch niets aan doen
Hoe oud is ze dan? En is ze mooi?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt (helaasch). Zij is ouder - dus niet zo'n doldwaze jonge hond meer als ik - en ze heeft een leven en ik zit alleen maar een beetje te werken achter m'n pc'tje
.
Ik ga even afleiding zoeken. Again..
Ik zeg ook niet dat het een excuus is, maar dat het door sommige wel als excuus wordt gebruikt om er niets aan te doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer wel dikke onzin hoor. Het betekent m.i. dat je probleem eerder op het psychologische vlak is en dat je dat uit via overmatig eten. Om het op te lossen is het dus handiger om niet alleen aan je eetpatroon te werken. Maar dat betekent niet dat emotioneel eten niet bestaat, of dat het een excuus zou zijn.
Dat klopt, maar emotionele eter hoor je toch wel het vaakste (of het nu echt zo is of niet)quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is dan met alle types eters zo!
Ik ben geen emotionele eter en ook geen externe eter.
Ik eet voornamelijk uit verveling, of omdat ik ben begonnen met eten en het érg lekker vind en dan nog één pak, en nog één, en nog één........
Iedereen heeft wel z'n redenen om te eten. Of om ongezond/ te veel te eten.
Allemaal redenen die je zult moeten stoppen, maar het is wél handig om te weten waarom je eet. Dan is het makkelijker te stoppen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt (helaasch). Zij is ouder - dus niet zo'n doldwaze jonge hond meer als ik - en ze heeft een leven en ik zit alleen maar een beetje te werken achter m'n pc'tje
.
Ik ga even afleiding zoeken. Again..
Komt waarschijnlijk doordat snoep heel vaak als troostmiddel wordt gebruikt, je ziet het al vanaf kleins af aan, dat ouders hun kinderen snoep geven zodat ze maar ophouden met huilen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klopt, maar emotionele eter hoor je toch wel het vaakste (of het nu echt zo is of niet)
Ja, iets wat ik later dus echt niet wil gaan doenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat snoep heel vaak als troostmiddel wordt gebruikt, je ziet het al vanaf kleins af aan, dat ouders hun kinderen snoep geven zodat ze maar ophouden met huilen.
Ha! Jij zegt in feite hetzelfde als ik, maar dan mooierquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Van acute stress schakelt je hongergevoel uit en door chronische stress wordt het juist extra actief
Dus allemaal acute stress opzoeken
Dan waren deze topics niet nodig, maar eerder 'hoe voorkom ik dat ik omval'quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef -marz- het volgende:
Niemand is "een eter", wat voor soort dan ook.
Ho ho, ik zeg toch niet dat het onmogelijk is dat mensen meer eten onder stress of depressie?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb me vanaf m'n 13e tot m'n 16e heel slecht gevoeld, heel weinig naar school gaan ook bijv. door mijn thuissituatie toen, en een aantal andere dingen. Ik was toen op mijn dikst, 77 kg. Ik denk niet dat dat toeval was, dus wel degelijk emotie eten of eten door stress.
Het komt meer over als een excuus inderdaad. Dat je er niets aan kan doen, terwijl je altijd een andere keuze kan maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:11 schreef -marz- het volgende:
Ho ho, ik zeg toch niet dat het onmogelijk is dat mensen meer eten onder stress of depressie?
Ik heb het zelf ook meegemaakt sdb. Maar ik zou nooit beweren dat ik een "emotionele eter" ben of was. Het eten is een symptoom, geen kenmerk van iemand. Dat is wat ik bedoel te zeggen. Maar nogmaals, het is meer dat ik me erger aan de term zelf en het daarom flauwekul noem.
Ok, mee eensch danquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:11 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ho ho, ik zeg toch niet dat het onmogelijk is dat mensen meer eten onder stress of depressie?
Ik heb het zelf ook meegemaakt sdb. Maar ik zou nooit beweren dat ik een "emotionele eter" ben of was. Het eten is een symptoom, geen kenmerk van iemand. Dat is wat ik bedoel te zeggen. Maar nogmaals, het is meer dat ik me erger aan de term zelf en het daarom flauwekul noem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |