Jawel, maar zit vanaf eind juni wel in Engeland voor 6 maanden, dus ik zou in ieder geval dan pas kunnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Datumpje prikken ergens na de vakantie?
Ah kijk, zulke verhalen heb ik wat aan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, ik heb eens gekeken bij fit for free, maar ik vond het echt vreselijk. Keiharde muziek in een golfplatenhal, heel veel patserige lowlife-achtige kerels, en helemaal geen training/begeleiding. De spinning-les was gewoon 6 fietsen rond een TV
Investeer een tientje meer per maand en je zit bij een fatsoenlijke sportschool...
Kan natuurlijk ook verschillen per vestiging, je kunt allicht gaan kijken... Maar ik vind goede begeleiding bij een sportschool wel een minimale vereiste!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah kijk, zulke verhalen heb ik wat aan.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, jij praatte liever over poepseks.
En hoe kun je nou cals verbranden met glijbaanglijden?.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het ging klote, maar ik wist 1 van de 5 vragen wél
Ik ga zondag leren, durfde nog niet echt omdat ik bang was voor deze resultatenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:21 schreef Ewelina het volgende:
Jemig, wat een postdiarree hier.
Miss_S, fijn dat je school goed gaat. Al aan het leren voor de statistiektoets?
Vandaag gewerkt, ik heb dus weer geld verdiend. Ben nu mijn grillgroenten aan het opeten
Yay!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:41 schreef mordradead het volgende:
Het gaat weer stukken beter, dankjulliewel!
Jij mag datquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag ik even zeggen dat worteltjes een geweldige uitvinding zijn?
Tuurlijk, ik vind ze ranzigquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag ik even zeggen dat worteltjes een geweldige uitvinding zijn?
Arme jij... ze vullen namelijk best wel goed voor iets met zo weinig calorieën.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vind ze ranzigmag dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |