Bedankt, ik heb hem toegevoegdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef existenz het volgende:
www.playusa.com ook goeie ervaringen mee. Bovendien zijn ze bijna sneller in leveren dan play.com zelf
is dat een nieuwe uitdrukking tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
Plaats ik toch maar een TVP, ookal is het Sackboy
Alles in de OP is betrouwbaar, ook die drie eBay storesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:28 schreef robbolo het volgende:
Zijn al die shops die in de OP staan betrouwbaar, Of moet je altijd uitkijken? Vertrouw t nooit zo snel als ik moet improteren van Ebay
Een beetje stomme vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Alles in de OP is betrouwbaar, ook die drie eBay stores
Prima, heb er een zooitje blu-ray films besteld, en die waren allemaal in minder dan een week binnen. En als je in ponden betaald valt de prijs lager uit dan wanneer je in euro's betaald.quote:Op zondag 8 juni 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn de ervaringen met www.blahdvd.com?
Je betaald dat contant aan de deur aan de bezorger en het is (dacht ik) 19% van het totaalbedrag + iets van ¤7 inklaringskosten.quote:Op maandag 9 juni 2008 07:08 schreef Michelinmannetje het volgende:
Vraagje:
Als je een spel besteld uit b.v. canada en je zou heffing moeten betalen... Hoeveel zou dit zijn en hoe betaal je dat?
Is waarschijnlijk van dezelfde eigenaar, maar het zijn toch twee verschillende stores. Ze hebben soms een verschillend aanbod qua games, en ook de prijzen verschillen van elkaar. Zo is bijvoorbeeld Bioshock bij Biz-com2 ¤6 goedkoper dan bij Biz-com, en andere keren is het weer andersom.quote:
Reken op 1 tot 2 weken.quote:En die winkel?hoe lang duurt het bij julie met verzenden?bij mij duurde het 1 week maar die prijzen zijn wel om te
Play-Asia meldt het op de website als ik het goed heb.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef Lexie het volgende:
Krijg je wel Engelse handleidingen als je bij Aziatische webshops/ebayverkopers iets bestelt?
Bij Aziatische versies is de handleiding vrijwel altijd in het Engels. Bij Japanse versies niet, maar als het een Japanse versie is staat dat wel aangegeven op de site.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef Lexie het volgende:
Krijg je wel Engelse handleidingen als je bij Aziatische webshops/ebayverkopers iets bestelt?
Betrouwbare shop inderdaad, alleen qua games vind ik ze niet bepaald goedkoop.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:44 schreef Webby het volgende:
thehut.com, ook handig voor eu console game imports
Civ Revo besteld. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:47 schreef Sackboy het volgende:
Prima, heb er een zooitje blu-ray films besteld, en die waren allemaal in minder dan een week binnen. En als je in ponden betaald valt de prijs lager uit dan wanneer je in euro's betaald.
Zoiets?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:21 schreef Fallen het volgende:
Heb zelf inmiddels ook een Paypal account, nu nog gaan zoeken naar een goedkope DS3 in het zilver...
Heel erg zoiets als dat!quote:
Uitstekende webshop, pas ook weer GRiD ontvangen in precies een week. Ze hebben trouwens wat nieuwe pre-orders op de site gezet:quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
Heeft iemand ervaring met gamehubs.com? ik heb namelijk wel intresse om een aantal games daar te kopen.
Oké dan, 2x battlefield en 1x gh aerosmith besteld.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Uitstekende webshop, pas ook weer GRiD ontvangen in precies een week. Ze hebben trouwens wat nieuwe pre-orders op de site gezet:
PS3
Beijing 2008 voor ¤38
Brothers in Arms: Hell's Highway voor ¤38
Ghostbusters voor ¤38
Guitar Hero: Aerosmith voor ¤38
Initial D: Extreme Stage voor ¤38
Star Wars Force Unleashed voor ¤38
X360
Beijing 2008 voor ¤38
Ghostbusters voor ¤32
Guitar Hero: Aerosmith voor ¤38
Star Wars Force Unleashed voor ¤32
Too Human voor ¤32
Unreal Tournament III voor ¤32
Bij Gamehubs dus
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ze hebben een mooi overzicht om te zien welke Xbox 360 games op welke regio te spelen zijn.
[..]
even naar de rabo gaan om je rekeningen in te kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:32 schreef Lexie het volgende:
Net maar een Paypalaccount aangemaakt om een Dual Shock te kunnen bestellen op Ebay. Blijkt dat ik twee dagen moet wachten op een Paypal-activiatiecode op mijn cc-afschrift. Dus ik al balen, kom ik er nu achter dat ik geen online rekeningoverzicht van mijn Rabocard heb. Kan ik dus eerst gaan wachten totdat het papieren afschrift binnen is, om vervolgens pas te kunnen bestellen en te moeten wachten tot het pakketje eindelijk aankomt.
IK WIL HEM NU!
Waren ze allevier los verpakt, of zat alles in 1 pakket?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:06 schreef Catch_me het volgende:
Heb 4 exemplaren van Grid besteld bij gamehubs vorige week woensdag en deze zijn vandaag bezorgd door de TNT (dus niet metselecktvracht
).
Geen invoerkosten en snelle levering dus.
Lik-Sang bestaat niet meer volgens mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:08 schreef Catch_me het volgende:
Overigens moet je bij Lik-sang nooit de UPS verzendoptie kiezen. Ik had toen der tijd animal crossing voor de DS besteld, op een spelletje van 50 euro kwam er 23 euro extra kosten op (invoerkosten en extra ups kosten omdat zij de invoerkosten gelijk voor je betalen).
Neequote:
Had ik laatst iets raars mee; had Condemned 2 voor een spotprijsje gekocht, was wel NTSC, maar werkte wel op mijn Xbox. Staat het aangegeven op de doos dat het regiovrij is, of kan je dat alleen weten via het internet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
Zo zijn sommige Xbox 360 games niet regiovrij en sommige weer wel
Dat staat niet aangegeven op het doosje zelf, maar je kunt in deze lijst kijken of het spel wel of niet regiovrij is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:53 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Had ik laatst iets raars mee; had Condemned 2 voor een spotprijsje gekocht, was wel NTSC, maar werkte wel op mijn Xbox. Staat het aangegeven op de doos dat het regiovrij is, of kan je dat alleen weten via het internet?
Hoe minder groot de bestelling, hoe kleiner de kans dat douane hem eruitpikt. Al denk ik dat het met een controller + 1 game niet zoveel verschil maakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:21 schreef R_B het volgende:
Stel je besteld een game met een ds3 controller bij bijv. yesasia.
Dan lijkt mij de kans dat het door de douane onderschept wordt groter dan als je ze los besteld of niet?
Of maakt het niet uit.
Wees blij kut winkel was het en vet duurquote:
Vet duurquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:24 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wees blij kut winkel was het en vet duurEn alles bij Douane aageven deden ze
Was één pakket, op de achterkant stond nog iets geschreven van "Customs, gift:game".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waren ze allevier los verpakt, of zat alles in 1 pakket?
[..]
Lik-Sang bestaat niet meer volgens mij.
Link werkt nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat staat niet aangegeven op het doosje zelf, maar je kunt in deze lijst kijken of het spel wel of niet regiovrij is.
Link werkt bij mij prima, alleen duurt het even voor dat er reactie komt.quote:
Vreemd, bij mij werkt ie gewoon. Anders kan je altijd nog Play-Asia gebruiken.quote:
Tof! Hoeveel korting krijg je dan (als ie werkt)?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:54 schreef Kremers het volgende:
Voor de mensen die een aankoop doen via eBay en deze betalen via PayPal: CNSEBAY0508 gebruiken als kortingscode
Geen idee of het nog werkt. Ik heb hem zojuist gebruikt mar ik weet niet of het een algmene code is, of eentje die maar één keer werkt. Maar proberen kan altijd natuurlijk
Net geprobeerd, hij werkt nietquote:
Oké, dan heeft eBay ze toch op naam aangemaakt... Vond de code er zo simpel uit zien, dat ik dacht dat er maar 1 was.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:36 schreef Slappy het volgende:
Zal wel weer niet werken die code in Eu.
quote:Works World Wide
Zal best wel werken, die van Gamehubs werken ook wereldwijd. Ik weet alleen niet of die zaak betrouwbaar is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:56 schreef Slappy het volgende:
Wow codes werken per regio volgens mij.Als het werkt koop ik gelijk voorraad in
Oops, foutje inderdaadquote:
Je kan toch gewoon een PayPal account aanmaken met automatische incasso op je bank/giro-rekening?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Animocheck, ik wil binnekort een paar games bestellen voor de zomer (de ironie, binnenzitten met lekker weer) namelijk: BFBC, MGS4, IJL en DBZBL
Nu is het zo dat ik atm geen CC of PP hebm dus even een check of iemand bereid is om samen met mij wat leuks uit te zoeken en de verzendkosten te delen eventueel!
True, ik wou ze apart bestellen (aangezien de verzendkosten toch altijd PER spel gaan) Ik slinger morgen wel even een paypal accountje aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:09 schreef Sackboy het volgende:
En vier games tegelijk bestellen is niet aan te raden i.v.m. douane onderschepping.
Zo, Ninja Gaiden 2 is wel erg snel in prijs gedaald.quote:
quote:EINDHOVEN, BEST,
NL 26/06/2008 16:58 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
Ik zou ze zeker los bestellen. Gamehubs rekent toch geen verzendkosten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:11 schreef Glennz het volgende:
ik ben van plan 2 spellen te bestellen bij gamehubs, is dit verstandig of kan ik ze beter los bestellen?
Ok, en kan ik het dan verdelen in dagen. Elke dag een andere game ofzo, of moet ik langer wachten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zou ze zeker los bestellen. Gamehubs rekent toch geen verzendkosten.
Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat als je ze allebei achter elkaar besteld dat Gamehubs ze sowieso apart van elkaar verstuurt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, en kan ik het dan verdelen in dagen. Elke dag een andere game ofzo, of moet ik langer wachten?
Hmm, okquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat als je ze allebei achter elkaar besteld dat Gamehubs ze sowieso apart van elkaar verstuurt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:53 schreef Glennz het volgende:
[..]
Hmm, okDenk je ook dat het zo is bij meerdere games?
Biz ken ik niet dus daar kan ik niets over zeggen, ik heb wel battlefield bad company besteld bij gamehubbs, de gold edition is daar 37 euro en die kwam op de dag van de release binnen dus wel goede service en goedkoop.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil het volgende gaan importeren, heb gekeken op diverse sites en vraag me af of iemand het goedkoper kan dan dit:
Metal Gear Solid 4 42 euro incl Biz-com2
LEGO Indiana Jones 35 euro incl Biz-com2
Dragon Ball Z Burst Limit 42 euro Gamehubs.com
Battlefield Bad Company 34 euro incl Biz-com2
Metal Gear Solid 4 ¤39 incl Big3mktquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil het volgende gaan importeren, heb gekeken op diverse sites en vraag me af of iemand het goedkoper kan dan dit:
Metal Gear Solid 4 42 euro incl Biz-com2
LEGO Indiana Jones 35 euro incl Biz-com2
Dragon Ball Z Burst Limit 42 euro Gamehubs.com
Battlefield Bad Company 34 euro incl Biz-com2
All hail the master of EBAYquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 4 ¤39 incl Big3mkt
Lego Indiana Jones ¤31 incl ProGamerShop88
Dragonball Burst Limit ¤36 incl Gaminghub369
Ik wil geen halfbekraste cd-tjes, gekraakte doosjes en vernaggelde boekies, ik wil al m'n games nieuwquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kopen jullie die spellen wie al weer een maandje ofzo uit zijn niet gewoon 2de hands dat is nog een stuk goedkoper. Voor nieuew games bij de release is dit idd wel beter.
Geldige redenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik wil geen halfbekraste cd-tjes, gekraakte doosjes en vernaggelde boekies, ik wil al m'n games nieuw
Net na de release idd wel maar na een maandje vind je ze vaak al veel goedkoper. Of tenminste Sackboy komt vaak met iets van aanbiedingen ofzo van al die wedsite's maar dan heb ik die spellen al vaak 2dehands gekocht ofzo voor goedkoper dus daarom had ik zo iets van hoezo zijn dit goeie aanbiedingen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:54 schreef koei het volgende:
In veel gevallen zijn games 2e hands maar enkele euro's goedkoper of zelfs duurder kort na de release. 40 euro is een normale prijs voor een net nieuwe game, en diezelfde game kun je gloednieuw vaak goedkoper kopen door te importeren. Dan ben je minder afhankelijk van een verkoper en heb je minder gedoe. (met gedoe bedoel ik goed zoeken of de game ergens goedkoop op marktplaats of iets staat en dat als de deal bijna rond is iemand een euro meer biedt bijvoorbeeld...) En games worden tegenwoordig redelijk snel afgeprijsd, vooral online.
Ik koop vrijwel geen 2e hands games meer, ik vind het gewoon teveel gedoe. Games die ik erg graag wil hebben ten tijde van de release haal ik meestal bij gamehubs en van andere games wacht ik gewoon totdat ze ergens in de uitverkoop gaan en een voor mij acceptabele prijs worden.
Omdat we hier in nederland kampen met debiele verkopers die menen dat ze hun Bart Smit aankoop van 70 euro moeten verkopen voor 69 omdat 'hij net nieuw is'. Wat deze mensen niet snappen is dat de game 40 nieuw kost online. Vandaar de massale import aan mijn kant iig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kopen jullie die spellen wie al weer een maandje ofzo uit zijn niet gewoon 2de hands dat is nog een stuk goedkoper. Voor nieuew games bij de release is dit idd wel beter.
Daar heb je idd wel een puntquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omdat we hier in nederland kampen met debiele verkopers die menen dat ze hun Bart Smit aankoop van 70 euro moeten verkopen voor 69 omdat 'hij net nieuw is'. Wat deze mensen niet snappen is dat de game 40 nieuw kost online. Vandaar de massale import aan mijn kant iig.
Dus mogelijk heb je nu al minder kans op douane onderscheppingenquote:Wel lijkt de douane nu al het drempelbedrag van 150 euro te hanteren, al wordt dit door de douane zelf officieel ontkend.
Tofquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:27 schreef Sackboy het volgende:
Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
[..]
Dus mogelijk heb je nu al minder kans op douane onderscheppingen
Dat weet ik ook wel (staat ook in de OP), het ging mij alleen ff om dat zinnetje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh God, dat is al weken, zo niet maanden bekend. Lekker op tijd van FOK! en de Telegraaf
Wat is datquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef disjfa het volgende:
De discussies die ik daar over heb gehadNee 150 euro. Echt niet *boehoe insert import rant over btw betalen*
Binnenkort heb ik deze uit spelend-asie
[ afbeelding ]
Waar heb je je xbox gekocht?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:25 schreef Sorella het volgende:
Hm even een vraagje tussendoor hoe kan je zien welke regio je xbox heeft ? er staat ntsc-j en ntsc-u ja en bij pal staat nee.
Dit is de eerste keer dat ik buiten europa een spel wil bestellen dus wil dan wel zeker zijn dat ik de goede versie koop.
Dus waar kan ik zien welke regio(,s) mijn xbox heeft ?
P.s. het gaat om battlefield bad company gold edition.
PAL en NTSC maken tegenwoordig niets meer uit, gezien alle TV's van tegenwoordig ook NTSC ondersteunen. Voor de goede orde: Europa is PAL. Waar het om gaat is of het spel een regio lock heeft. De meeste XBOX360 spellen beschikken over een regio lock en kunnen niet op een Europese XBOX360 afgespeeld worden.quote:
De meeste? Dat valt reuze mee. Schat dat het zo'n 50/50 is.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:53 schreef Kremers het volgende:
De meeste XBOX360 spellen beschikken over een regio lock en kunnen niet op een Europese XBOX360 afgespeeld worden.
Ben jaren tevreden geweest over play, maar ze maken er nu een bende van. Laatste spel dat ik er bestelde was 'in stock', zodra ik had besteld 'out of stock/on order', moest 3 maanden wachten voordat hij verstuurd werd en kwam na 2 weken zwaar gehavend aan (doosje helemaal aan gort, disc gelukkig ok). Heb eerder ook al problemen gehad met een return waarvoor ik maar geen refund kreeg en zeker 5 keer heb moeten opbellen. Voor mij even geen play meer.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:10 schreef MartinoGilieam het volgende:
hebben jullie ook (slechte) ervaringen met play.com?
2 spellen besteld daar en de eerste is inmiddels al meer dan 3 weken geleden verstuurd dus geld teruggevraagd. Zit nu nog (tevergeefs) te wachten op mijn andere spel... zucht....
Ik moest mijn eerste bestelling bij dvdbox een kopie van mijn laatste cc afschrift sturen, omdat ze fraude gehad hadden met mastercard. Bij visa hoefde dat niet. Maar sindsdien bestel ik gewoon, ik weet niet of dat nu nog zo is.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:03 schreef Glennz het volgende:
Ben van plan een DS3 bij dvdboxoffice te bestellen. Lekker goedkoop enzo.
Iemand ervaringen met dvdboxoffice, en moet ik nog ergens rekening mee houden?
Klopt. Ik weet ook niet precies waar het aan ligt.. Ik had laatst een spel en audio cd besteld. De audio cd werd de week erop afgeleverd door TNT pakketpost (paste niet door de brievenbus). Het spel een paar dagen later.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:33 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb mixed ervaringen met Play.com. De ene keer duurt het heel lang, de andere keer gaat het weer best snel. Op GT5:Prologue heb ik drie weken moeten wachten, maar laatst bestelde ik een setje Gioteck Triggers en die waren in 1 week binnen.
Lukt bij mij ook niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:26 schreef Gamedemon het volgende:
Ik krijg bij thehut.com mijn Huis nummer niet achter mijn adres..
Met geen mogelijkheid...
Hoort dit zo?
Net een bericht gehad of ik mijn adres voluit kon terug typen naar ze en dan zouden ze er naar kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:28 schreef koei het volgende:
ik vond dat adresdeel op thehut ook al erg raar. Mijn adres is nu:
Lord *insert naam (dat vond ik dan wel weer leuk)
straatnaam + nummer straatnaam + nummer
straatnaam + nummer
postcode woonplaats
Nederland
postcode
Ik mag hopen dat de post zo in iedergeval wel weet waar het heen moetIk had volgens mij mn huisnummer achter mn straatnaam geplakt. En mijn order is 1 juli verzonden, en als hij na 10 werkdagen nog niet binnen zou zijn moest ik contact opnemen, dus nog een paar dagen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef disjfa het volgende:
De discussies die ik daar over heb gehadNee 150 euro. Echt niet *boehoe insert import rant over btw betalen*
Binnenkort heb ik deze uit spelend-asie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:45 schreef Sackboy het volgende:
Gamehubs heeft weer een zooitje nieuwe pre-orders!
PS3
Ferrari Challenge voor ¤38
Pure voor ¤38
Silent Hill: Homecoming voor ¤38
Midnight Club LA voor ¤38
Saints Row 2 voor[b] ¤33[/b]
Fracture voor ¤38
Tomb Raider Underworld voor ¤38
X360
Pure voor ¤33
Midnight Club LA voor ¤33
Saints Row 2 voor[b] ¤33
Fracture voor ¤33
Gears of War 2 voor ¤33
Tomb Raider Underworld voor ¤33
quote:
Kun je het niet invullen achter je straatnaam? Of achter je postcode?quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:03 schreef Gamedemon het volgende:
9 Juni wat verstuurd bij TheHut.com, nog steeds niks binnen, ze hebben vandaag een vervanging verstuurd... vraag me af of ze het uberhaupt wel goed opsturen..
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn huisnummer ACHTER mijn adres.
www.thehut.comquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kun je het niet invullen achter je straatnaam? Of achter je postcode?
Kan niet, ik heb het ook al geprobeerd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kunt gewoon als straat 'Straatnaam 11' invullen, en een - in velden die dan niet nodig zijn...
Die komt ook op de PS3 uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:54 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je had saints row bij de ps3 spellen gezet
Hahah my bad. Maar wel goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die komt ook op de PS3 uit.
[ afbeelding ]
Hoe zit het met de regio's van die 360-games? Die kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:26 schreef Sackboy het volgende:
Nog meer nieuwe pre-orders bij Gamehubs:
X360
Baja: Edge of Control
LEGO Batman: The Videogame
Viva Pinata: Trouble in Paradise
Rise of the Argonauts
Warhammer: Battle March
Golden Axe: Beast Rider
Fallout 3
Fable II
Far Cry 2
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Prince of Persia
Elk voor ¤33
PS3
Rise of the Argonauts
Fallout 3
Far Cry 2
Prince of Persia
Elk voor ¤38
Ook maar even een paypal aanmaken dan want dit wordt wel erg goedkoopquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:26 schreef Sackboy het volgende:
Nog meer nieuwe pre-orders bij Gamehubs:
X360
Viva Pinata: Trouble in Paradise
Rise of the Argonauts
Warhammer: Battle March
Fallout 3
Fable II
Far Cry 2
Prince of Persia
Elk voor ¤33
PS3
Rise of the Argonauts
Fallout 3
Far Cry 2
Prince of Persia
Elk voor ¤38
Ze gaan er van uit dat ze regiovrij zijn, als ze dat later toch niet blijken te zijn storten ze gewoon je geld terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe zit het met de regio's van die 360-games? Die kan ik niet vinden.
Je moet direct betalen bij het bestellenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook maar even een paypal aanmaken dan want dit wordt wel erg goedkoop![]()
Sackboy als je een preorder doet moet je die dan nu al betalen? of pas als die uitkomt o.i.d?
En je krijgt wel engels hoesje en boekje toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze gaan er van uit dat ze regiovrij zijn, als ze dat later toch niet blijken te zijn storten ze gewoon je geld terug.
[..]
Je moet direct betalen bij het bestellen
Crackdown, Mass Effect, Blue Dragon, PGR3/4, Viva Pinata Party Animals, Scene-It, Gears of War en Halo 3 waren ook regiovrij.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, maar Fable is niet regiovrij, want dat is een game van Microsoft zelf.
Yep.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En je krijgt wel engels hoesje en boekje toch?
Dankjewel Sackyquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Crackdown, Mass Effect, Blue Dragon, PGR3/4, Viva Pinata Party Animals, Scene-It, Gears of War en Halo 3 waren ook regiovrij.
Kameo, Perfect Dark Zero, Viva Pinata, Forza 2 en Shadowrun waren dat niet.
Fable II kan dus best regiovrij worden
[..]
Yep.
chello net zo betroubaar als hotmail/livemailquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou me even bij Gamehubs aanmelden enz en gebruik een chello emailadres!
maar dan krijg ik deze melding
We are having problem to send emails to Hotmail/MSN Live users.
Please use another email account.
Klopt ik heb mijn gmail account gebruikt voor gamehubs.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou me even bij Gamehubs aanmelden enz en gebruik een chello emailadres!
maar dan krijg ik deze melding
We are having problem to send emails to Hotmail/MSN Live users.
Please use another email account.
Klote dan maar ff een andere vatten!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt ik heb mijn gmail account gebruikt voor gamehubs.
Das vreemd, ik heb gewoon gmail gebruikt. Het is nu even kutten misschien, maar de prijzen maken alles goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
Gmail pakt die ook niet wat is dit voor gekut![]()
Haters
Ik ontvang wel gewoon dat mailtje van dat je een account hebt aangemaakt en ik kan ook gewoon al mijn gegevens daarna invoeren dus ik neem aan dat het gewoon wel goed is nuquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Das vreemd, ik heb gewoon gmail gebruikt. Het is nu even kutten misschien, maar de prijzen maken alles goed
als je een verzekering afneemt idd als ik het zo 123 leesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:28 schreef Sackboy het volgende:
http://racsmiles.co.uk/index.php?s=indulge
Hier kan je een code krijgen voor 5% korting bij Play.com
Dat hoeft dus nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
als je een verzekering afneemt idd als ik het zo 123 lees
Mag ook wel hier denk ik. Ik heb er een alinea aan gewijdt in de OPquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:27 schreef koei het volgende:
Bestaat er ook zo'n soort topic voor Bluray films? Die dingen zijn zo duur hier
Bij amazon weet ik niet, bij dealextreme heb ik 2 ds 3 controlers besteld en het was allemaal in ordequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef Glennz het volgende:
Ik ga een DS3 bestellen bij Amazon.com. Moet ik nog ergens rekening mee houden oid?
Ik kan ze niet vinden op dealextremequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bij amazon weet ik niet, bij dealextreme heb ik 2 ds 3 controlers besteld en het was allemaal in orde
Zwart: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12677quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:11 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik kan ze niet vinden op dealextreme
ah thnxquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zwart: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12677
Wit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12678
Maar alle release datums zijn anders dus krijg altijd maar 1, hooguit 2 spellen per keer binnen. Dat zou toch geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:05 schreef koei het volgende:
Ik zou het gewoon los bestellen. Dan heb je geen risico op invoerrechten, en de verzending zit toch al bij de prijs inbegrepen
Op elk pakketje hoort een prijs te staan. Boven de ¤40 kan de douane al boetes gaan berekenen. Wanneer ze dus bundelen kun je een probleem hebben.. Maar zelfs inclusief boete is gamehubs waarschijnlijk nog goedkoper... Bovendien heb ik het pas 3x meegemaakt op minimaal 20 bestellingenquote:Op donderdag 11 september 2008 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar alle release datums zijn anders dus krijg altijd maar 1, hooguit 2 spellen per keer binnen. Dat zou toch geen probleem moeten zijn.
Iig alvast bedankt voor je reactie
@ Klonk: Hoe is dit bij jou afgelopen?quote:PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
Bij gratis verzending is de kans op dit soort gedoe veel kleiner.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:31 schreef emokid het volgende:
Zuur zeg, ik dacht dat gamehubs dat slim deed. Dan blaas ik mijn plan om er drie games te bestellen voor gratis verzendkosten af. Dat wordt mij helemaal duur als dat onderschept gaat worden.
Is dat zo ja? Op hoeveel euro staat het nu dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:34 schreef disjfa het volgende:
Over 3 maanden mag je tot 150 euro zonder extra kosten importeren. Nu nog niet
Damn. das uiteindelijk duurder dan hier in de winkelquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
19% BTW en 8 euro inklaringskosten. Een euro of 15 kost je dat dus extra.
Je krijgt in ieder geval brieven die je moet invullen en opsturen. Mijn pakketje werd ook eens onderschept maar hoefde er niet voor te betalen, weet niet waarom.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Damn. das uiteindelijk duurder dan hier in de winkelHoe moet ik dat eigenlijk betalen? Sturen ze een acceptgiro ofzo?
22quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:36 schreef emokid het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Op hoeveel euro staat het nu dan?
UPS is direct aan de postbode. Sommige anderen (Fed Ex bijv) doen het wel met acceptgiroquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Damn. das uiteindelijk duurder dan hier in de winkelHoe moet ik dat eigenlijk betalen? Sturen ze een acceptgiro ofzo?
Ik mag aannemen dat ik er bericht van krijg hoeveel ik dan op zak moet hebben?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
22
[..]
UPS is direct aan de postbode. Sommige anderen (Fed Ex bijv) doen het wel met acceptgiro
Nope..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ik er bericht van krijg hoeveel ik dan op zak moet hebben?
Als ze het komen afleveren zeggen ze hoeveel het is jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ik er bericht van krijg hoeveel ik dan op zak moet hebben?
Ja, maar gewoon bellen na de eerste keer of om een afspraak te maken of het zelf op te gaan halen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:00 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als ze het komen afleveren zeggen ze hoeveel het is jaEn als je niet thuis bent staat het op de tnt bon. Was het niet zo bij UPS dat als je 2 keer niet thuis was het weer terug gestuurd werd.
Ik wel. Ik bestel zo veel via eBay, DealExtreme en Gamehubs dat dat echt niets is hoor. T'is makkelijker dan hier naar de winkel gaan, en heel veel goedkoper. Ik wacht liever een paar dagen voor bijvoorbeeld een game die ik van gamehubs voor ruim 20 Euro goedkoper kan krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:02 schreef disjfa het volgende:
Je kan ook gewoon de winkel in lopen en de game kopenAls je al gaat importeren denk je niet "even" een game te kopen imo.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef emokid het volgende:
Ik heb Fable II pre-ordered op Gamehubs. Hoe cancel ik hem?
quote:Cancel an Order
You are unable to cancel your order if it is your fault. But you are able to change it to other game instead of cancelling your order.
If it is our fault such as release date delayed, restock date delayed, out of stock & game region not compatible, you are able to get a full refund.
Niet alle 360 games. Ze zijn niet allemaal regiovrij. Hoe dat precies met 360 games zit, weet ik verder ook niet.quote:BTW ik heb sinds kort een xbox360 elite (gekocht in nederland)... kan ik dan wel gewoon 360 spelletjes uit Azie laten komen? Via gamehubs ofzo? Bijv Saints Row 2
Ben je niet beschermd? Dat je binnen 7 dagen nadat je het product hebt gekregen het product mag terugsturen en je geld terugkrijgt?quote:
Bij SaintsRow 2 staat wel in de details overal een vinkje bij "NTSC-J, NTSC-U/C & PAL"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Sackboy het volgende:
Dat staat dus gewoon in de OP, inclusief link.
En de eerste Saints Row was regiovrij, dus ik ga ervan uit dat Saints Row 2 ook regiovrij wordt.
Het is geen nederlands bedrijf dus is ook niet aan die regels verbonden. Die regels gelden voor bijv. aankopen via internet/telefoon bij een winkel als Bol.com. Zolang de winkel in Nederland is gevestigd kun je beroep doen op dat soort regels. Import is voor eigen risico. Ze kunnen hun eigen regels opstellen met betrekking tot returns/refunds/exchanges.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ben je niet beschermd? Dat je binnen 7 dagen nadat je het product hebt gekregen het product mag terugsturen en je geld terugkrijgt?
Dit bedoel ik: http://consuwijzer.nl/Ik_(...)_bij_koop_op_afstand
Alle spellen bij Gamehubs zijn in principe regiovrij. Als ze dat later toch niet blijken te zijn wordt je order geannuleerd en krijg je je geld terug.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij SaintsRow 2 staat wel in de details overal een vinkje bij "NTSC-J, NTSC-U/C & PAL"
bedoel je dat?
Waar moet ik dan bij andere spelletjes op letten? Of ze PAL ondersteunen?
Mezelf quoten.tsk tsk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:10 schreef wdn het volgende:
*trilt* Ik heb vandaag mijn eerste credit card aankoop gedaan op het web
Disgaea 3 bij video games plus
*nerveus*
niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:53 schreef emokid het volgende:
Doet GameStop aan internationaal verzenden? Interessant.
Hier een overzicht met regiovrij:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:48 schreef -SG- het volgende:
Ik heb even een vraagje over de xbox360 games...
Welke sites hebben regiovrije games voor de 360? Heb namelijk geen zin in gekloot dat hij het niet doet als ik een spel bestel.
- wel naar Nederland;quote:International Handling
Billing and Shipping Address Must Match
For orders shipped outside of the United States or Canada our system can only ship to your credit card billing address. Your billing address must match the billing address on file with your credit card issuing bank.
Address verification for International orders
It is very difficult to obtain verification information from banks outside of the United States and Canada. For your protection, in most cases you will be required to fax us a copy of your most recent credit card statement. If you are ordering from outside the US or Canada, please contact your credit card issuing bank and ask them to release address verification information to GameStop.com. Without this verification, we will be unable to process your order.
What International Handling options does GameStop.com offer? GameStop.com currently ships International orders via "International Economy".
All other Countries:
International Economy
Rates: 19.99 verzendkosten indien bestelling tot $75.00. Add $5.00 for each additional $50.00
Ships to Billing Address Only. No P.O. boxes.
Allow up to 1 business day for Processing.
Delivered in 3 to 5 Business Days after processing. Remote locations may take longer.
Anders kijk je gewoon even op de website van play.com ofzo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:06 schreef AngelosC het volgende:
Moet je als je bij Play.com iets besteld, verzendkosten betalen?
Alvast bedankt
quote:Delivery Policy
At Play.com delivery is free on everything both in the UK and outside the UK.
Nee, alles is inclusief, nul verzendkostenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:06 schreef AngelosC het volgende:
Moet je als je bij Play.com iets besteld, verzendkosten betalen?
Alvast bedankt
Die van technical support heb ik al eens geprobeerd, ga ik nog eens doen, maar daar heb ik nooit reactie op gehad.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:25 schreef wdn het volgende:
Frutsel https://www.play.com/Helpdesk.aspx?page=technical&r=HOME&pa=
Denk niet dat die pagina ervoor bedoeld is maar je weet maar nooit
privacy@play.com zou ook moeten werken.
customercare@play.com ook.
Maar bellen gaat een stuk sneller: 01534 877595 is zo te zien hun nummer.
Waaromquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Klopt. gemiddeld iets van 2 Euro per game.
Gamehubs wordt sowieso steeds wat duurder. Ik gebruik uitsluitend nog eBay, dan ben je vrijwel altijd goedkoper uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Is Gamehubs omhoog gegaan met de PS 3 games ?
Misschien kopen ze zelf wel in met dollars? Misschien komen ze er achter dat ze de kosten niet goed genoeg kunnen dekken met lagere prijzen. Of misschien willen ze gewoon een hogere winstmarge. Weet ik veel. Ze zijn nog steeds de goedkoopste volgens mij dus ik klaag nog niet. Jammer is het wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:00 schreef Slappy het volgende:
[..]
WaaromZe werken toch niet via Dollars daar ofzo
Jammer, want bestelde er vaakquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gamehubs wordt sowieso steeds wat duurder. Ik gebruik uitsluitend nog eBay, dan ben je vrijwel altijd goedkoper uit.
Welke verkoper dan ?Bizz ofzo is ook al veel duurder gewordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Gamehubs wordt sowieso steeds wat duurder. Ik gebruik uitsluitend nog eBay, dan ben je vrijwel altijd goedkoper uit.
Kredietcrisisquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:15 schreef Slappy het volgende:
[..]
Welke verkoper dan ?Bizz ofzo is ook al veel duurder geworden
offerhousequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:15 schreef Slappy het volgende:
[..]
Welke verkoper dan ?Bizz ofzo is ook al veel duurder geworden
Ja. De Aziatische dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijg je dan ook NTSC-J versies ?
http://shop.ebay.nl/merchant/pro_gamer_shop88quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://stores.ebay.nl/offerhouse < offerhouse
??? < pro_gamer_shop88
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef emokid het volgende:
http://cgi.ebay.nl/127K-X(...)ZphotoQQcmdZViewItem
Is dit echt?
SB baas der importquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/merchant/pro_gamer_shop88
[..]
Ja.
Die krijg je ook niet. Ze versturen vrijwel altijd dezelfde dag nog.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Besteld, nog geen reactie van verzonden.
Okequote:Op zaterdag 1 november 2008 13:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die krijg je ook niet. Ze versturen vrijwel altijd dezelfde dag nog.
Is niet goedkoper hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:57 schreef anoniemm het volgende:
gamehubs is goedkoper als je free delivery kiest hoor..
Ach, paypal heeft kopersbescherming hequote:Op zaterdag 1 november 2008 21:04 schreef Klonk het volgende:
die progamershop is dus echt betrouwbaar ? ik ben nogal nuchter wat dat betreft en heb snel het gevoel dat als het mooi voor woorden is dat het ook wel niet kan kloppen
Niet waar.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:57 schreef anoniemm het volgende:
gamehubs is goedkoper als je free delivery kiest hoor..
Ook niet waar. Die gast die Gamehubs runt deed het vroeger ook via eBay, maar besloot toen een eigen website op te zetten. In feite is het dus net zo betrouwbaar als eBay stores, alhoewel je op eBay naast Paypal kopersbescherming ook nog bij eBay zelf terecht kan bij eventuele problemen. eBay is waarschijnlijk dus nog betrouwbaarder dan Gamehubs.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:57 schreef anoniemm het volgende:
en waarschijnlijk ook betrouwbaarder
De meeste van die supergoedkope shops hebben dat niet. Weet ook niet waarom het erbij staat, volgens mij doet eBay dat automatisch ofzo. Je krijgt bij de meeste shops geen korting op de verzendkosten omdat de verzendkosten niet alleen uit de verzendkosten bestaan. De verkopers maken de verzendkosten zo hoog omdat de verkoopprijs dan lager is waardoor ze minder van hun winst hoeven af te staan aan eBay.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:35 schreef scorelord het volgende:
Hoe werkt het bij bijvoorbeeld ebay offerhouse om je verzendkosten te besparen??
Bespaar op verzendkosten door ook andere objecten van deze verkoper te kopen!
Kan alleen per object aanklkken en dan heb je al betaald inclusief verzendkosten. Hoe druk je de korting er door en hoeveel is dat?
Yep, is gewoon betrouwbaar. Maar let dus wel op de verzendkosten van 10 pond.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:04 schreef Klonk het volgende:
die progamershop is dus echt betrouwbaar ? ik ben nogal nuchter wat dat betreft en heb snel het gevoel dat als het mooi voor woorden is dat het ook wel niet kan kloppen
Dat ze bemiddelen in conflicten geloof ik.quote:Op zondag 2 november 2008 18:50 schreef emokid het volgende:
Wat houdt het kopersbescherming-systeem van eBay precies in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |