even naar de rabo gaan om je rekeningen in te kijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:32 schreef Lexie het volgende:
Net maar een Paypalaccount aangemaakt om een Dual Shock te kunnen bestellen op Ebay. Blijkt dat ik twee dagen moet wachten op een Paypal-activiatiecode op mijn cc-afschrift. Dus ik al balen, kom ik er nu achter dat ik geen online rekeningoverzicht van mijn Rabocard heb. Kan ik dus eerst gaan wachten totdat het papieren afschrift binnen is, om vervolgens pas te kunnen bestellen en te moeten wachten tot het pakketje eindelijk aankomt.
IK WIL HEM NU!
Waren ze allevier los verpakt, of zat alles in 1 pakket?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:06 schreef Catch_me het volgende:
Heb 4 exemplaren van Grid besteld bij gamehubs vorige week woensdag en deze zijn vandaag bezorgd door de TNT (dus niet metselecktvracht
).
Geen invoerkosten en snelle levering dus.
Lik-Sang bestaat niet meer volgens mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:08 schreef Catch_me het volgende:
Overigens moet je bij Lik-sang nooit de UPS verzendoptie kiezen. Ik had toen der tijd animal crossing voor de DS besteld, op een spelletje van 50 euro kwam er 23 euro extra kosten op (invoerkosten en extra ups kosten omdat zij de invoerkosten gelijk voor je betalen).
Neequote:
Had ik laatst iets raars mee; had Condemned 2 voor een spotprijsje gekocht, was wel NTSC, maar werkte wel op mijn Xbox. Staat het aangegeven op de doos dat het regiovrij is, of kan je dat alleen weten via het internet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef Sackboy het volgende:
Zo zijn sommige Xbox 360 games niet regiovrij en sommige weer wel
Dat staat niet aangegeven op het doosje zelf, maar je kunt in deze lijst kijken of het spel wel of niet regiovrij is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:53 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Had ik laatst iets raars mee; had Condemned 2 voor een spotprijsje gekocht, was wel NTSC, maar werkte wel op mijn Xbox. Staat het aangegeven op de doos dat het regiovrij is, of kan je dat alleen weten via het internet?
Hoe minder groot de bestelling, hoe kleiner de kans dat douane hem eruitpikt. Al denk ik dat het met een controller + 1 game niet zoveel verschil maakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:21 schreef R_B het volgende:
Stel je besteld een game met een ds3 controller bij bijv. yesasia.
Dan lijkt mij de kans dat het door de douane onderschept wordt groter dan als je ze los besteld of niet?
Of maakt het niet uit.
Wees blij kut winkel was het en vet duurquote:
Vet duurquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:24 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wees blij kut winkel was het en vet duurEn alles bij Douane aageven deden ze
Was één pakket, op de achterkant stond nog iets geschreven van "Customs, gift:game".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waren ze allevier los verpakt, of zat alles in 1 pakket?
[..]
Lik-Sang bestaat niet meer volgens mij.
Link werkt nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:03 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat staat niet aangegeven op het doosje zelf, maar je kunt in deze lijst kijken of het spel wel of niet regiovrij is.
Link werkt bij mij prima, alleen duurt het even voor dat er reactie komt.quote:
Vreemd, bij mij werkt ie gewoon. Anders kan je altijd nog Play-Asia gebruiken.quote:
Tof! Hoeveel korting krijg je dan (als ie werkt)?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:54 schreef Kremers het volgende:
Voor de mensen die een aankoop doen via eBay en deze betalen via PayPal: CNSEBAY0508 gebruiken als kortingscode
Geen idee of het nog werkt. Ik heb hem zojuist gebruikt mar ik weet niet of het een algmene code is, of eentje die maar één keer werkt. Maar proberen kan altijd natuurlijk
Net geprobeerd, hij werkt nietquote:
Oké, dan heeft eBay ze toch op naam aangemaakt... Vond de code er zo simpel uit zien, dat ik dacht dat er maar 1 was.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:36 schreef Slappy het volgende:
Zal wel weer niet werken die code in Eu.
quote:Works World Wide
Zal best wel werken, die van Gamehubs werken ook wereldwijd. Ik weet alleen niet of die zaak betrouwbaar is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:56 schreef Slappy het volgende:
Wow codes werken per regio volgens mij.Als het werkt koop ik gelijk voorraad in

Oops, foutje inderdaadquote:
Je kan toch gewoon een PayPal account aanmaken met automatische incasso op je bank/giro-rekening?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Animocheck, ik wil binnekort een paar games bestellen voor de zomer (de ironie, binnenzitten met lekker weer) namelijk: BFBC, MGS4, IJL en DBZBL
Nu is het zo dat ik atm geen CC of PP hebm dus even een check of iemand bereid is om samen met mij wat leuks uit te zoeken en de verzendkosten te delen eventueel!
True, ik wou ze apart bestellen (aangezien de verzendkosten toch altijd PER spel gaan) Ik slinger morgen wel even een paypal accountje aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:09 schreef Sackboy het volgende:
En vier games tegelijk bestellen is niet aan te raden i.v.m. douane onderschepping.
Zo, Ninja Gaiden 2 is wel erg snel in prijs gedaald.quote:
quote:EINDHOVEN, BEST,
NL 26/06/2008 16:58 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
Ik zou ze zeker los bestellen. Gamehubs rekent toch geen verzendkosten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:11 schreef Glennz het volgende:
ik ben van plan 2 spellen te bestellen bij gamehubs, is dit verstandig of kan ik ze beter los bestellen?
Ok, en kan ik het dan verdelen in dagen. Elke dag een andere game ofzo, of moet ik langer wachten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zou ze zeker los bestellen. Gamehubs rekent toch geen verzendkosten.
Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat als je ze allebei achter elkaar besteld dat Gamehubs ze sowieso apart van elkaar verstuurt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, en kan ik het dan verdelen in dagen. Elke dag een andere game ofzo, of moet ik langer wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |