quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:53 schreef emokid het volgende:
Ik heb Fable II pre-ordered op Gamehubs. Hoe cancel ik hem?
quote:Cancel an Order
You are unable to cancel your order if it is your fault. But you are able to change it to other game instead of cancelling your order.
If it is our fault such as release date delayed, restock date delayed, out of stock & game region not compatible, you are able to get a full refund.
Niet alle 360 games. Ze zijn niet allemaal regiovrij. Hoe dat precies met 360 games zit, weet ik verder ook niet.quote:BTW ik heb sinds kort een xbox360 elite (gekocht in nederland)... kan ik dan wel gewoon 360 spelletjes uit Azie laten komen? Via gamehubs ofzo? Bijv Saints Row 2
Ben je niet beschermd? Dat je binnen 7 dagen nadat je het product hebt gekregen het product mag terugsturen en je geld terugkrijgt?quote:
Bij SaintsRow 2 staat wel in de details overal een vinkje bij "NTSC-J, NTSC-U/C & PAL"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:57 schreef Sackboy het volgende:
Dat staat dus gewoon in de OP, inclusief link.
En de eerste Saints Row was regiovrij, dus ik ga ervan uit dat Saints Row 2 ook regiovrij wordt.
Het is geen nederlands bedrijf dus is ook niet aan die regels verbonden. Die regels gelden voor bijv. aankopen via internet/telefoon bij een winkel als Bol.com. Zolang de winkel in Nederland is gevestigd kun je beroep doen op dat soort regels. Import is voor eigen risico. Ze kunnen hun eigen regels opstellen met betrekking tot returns/refunds/exchanges.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ben je niet beschermd? Dat je binnen 7 dagen nadat je het product hebt gekregen het product mag terugsturen en je geld terugkrijgt?
Dit bedoel ik: http://consuwijzer.nl/Ik_(...)_bij_koop_op_afstand
Alle spellen bij Gamehubs zijn in principe regiovrij. Als ze dat later toch niet blijken te zijn wordt je order geannuleerd en krijg je je geld terug.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij SaintsRow 2 staat wel in de details overal een vinkje bij "NTSC-J, NTSC-U/C & PAL"
bedoel je dat?
Waar moet ik dan bij andere spelletjes op letten? Of ze PAL ondersteunen?
Mezelf quoten.tsk tsk.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:10 schreef wdn het volgende:
*trilt* Ik heb vandaag mijn eerste credit card aankoop gedaan op het web
Disgaea 3 bij video games plus
*nerveus*
niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:53 schreef emokid het volgende:
Doet GameStop aan internationaal verzenden? Interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |