Die komt ook op de PS3 uit.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:54 schreef robbolo het volgende:
[..]
Je had saints row bij de ps3 spellen gezet
Hahah my bad. Maar wel goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die komt ook op de PS3 uit.
[ afbeelding ]
Hoe zit het met de regio's van die 360-games? Die kan ik niet vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:26 schreef Sackboy het volgende:
Nog meer nieuwe pre-orders bij Gamehubs:
X360
Baja: Edge of Control
LEGO Batman: The Videogame
Viva Pinata: Trouble in Paradise
Rise of the Argonauts
Warhammer: Battle March
Golden Axe: Beast Rider
Fallout 3
Fable II
Far Cry 2
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Prince of Persia
Elk voor ¤33
PS3
Rise of the Argonauts
Fallout 3
Far Cry 2
Prince of Persia
Elk voor ¤38
Ook maar even een paypal aanmaken dan want dit wordt wel erg goedkoopquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:26 schreef Sackboy het volgende:
Nog meer nieuwe pre-orders bij Gamehubs:
X360
Viva Pinata: Trouble in Paradise
Rise of the Argonauts
Warhammer: Battle March
Fallout 3
Fable II
Far Cry 2
Prince of Persia
Elk voor ¤33
PS3
Rise of the Argonauts
Fallout 3
Far Cry 2
Prince of Persia
Elk voor ¤38
Ze gaan er van uit dat ze regiovrij zijn, als ze dat later toch niet blijken te zijn storten ze gewoon je geld terug.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe zit het met de regio's van die 360-games? Die kan ik niet vinden.
Je moet direct betalen bij het bestellenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook maar even een paypal aanmaken dan want dit wordt wel erg goedkoop![]()
Sackboy als je een preorder doet moet je die dan nu al betalen? of pas als die uitkomt o.i.d?
En je krijgt wel engels hoesje en boekje toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze gaan er van uit dat ze regiovrij zijn, als ze dat later toch niet blijken te zijn storten ze gewoon je geld terug.
[..]
Je moet direct betalen bij het bestellen
Crackdown, Mass Effect, Blue Dragon, PGR3/4, Viva Pinata Party Animals, Scene-It, Gears of War en Halo 3 waren ook regiovrij.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, maar Fable is niet regiovrij, want dat is een game van Microsoft zelf.
Yep.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En je krijgt wel engels hoesje en boekje toch?
Dankjewel Sackyquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Crackdown, Mass Effect, Blue Dragon, PGR3/4, Viva Pinata Party Animals, Scene-It, Gears of War en Halo 3 waren ook regiovrij.
Kameo, Perfect Dark Zero, Viva Pinata, Forza 2 en Shadowrun waren dat niet.
Fable II kan dus best regiovrij worden
[..]
Yep.
chello net zo betroubaar als hotmail/livemailquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou me even bij Gamehubs aanmelden enz en gebruik een chello emailadres!
maar dan krijg ik deze melding
We are having problem to send emails to Hotmail/MSN Live users.
Please use another email account.
Klopt ik heb mijn gmail account gebruikt voor gamehubs.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou me even bij Gamehubs aanmelden enz en gebruik een chello emailadres!
maar dan krijg ik deze melding
We are having problem to send emails to Hotmail/MSN Live users.
Please use another email account.
Klote dan maar ff een andere vatten!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt ik heb mijn gmail account gebruikt voor gamehubs.
Das vreemd, ik heb gewoon gmail gebruikt. Het is nu even kutten misschien, maar de prijzen maken alles goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
Gmail pakt die ook niet wat is dit voor gekut![]()
Haters
Ik ontvang wel gewoon dat mailtje van dat je een account hebt aangemaakt en ik kan ook gewoon al mijn gegevens daarna invoeren dus ik neem aan dat het gewoon wel goed is nuquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Das vreemd, ik heb gewoon gmail gebruikt. Het is nu even kutten misschien, maar de prijzen maken alles goed
als je een verzekering afneemt idd als ik het zo 123 leesquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:28 schreef Sackboy het volgende:
http://racsmiles.co.uk/index.php?s=indulge
Hier kan je een code krijgen voor 5% korting bij Play.com
Dat hoeft dus nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
als je een verzekering afneemt idd als ik het zo 123 lees
Mag ook wel hier denk ik. Ik heb er een alinea aan gewijdt in de OPquote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:27 schreef koei het volgende:
Bestaat er ook zo'n soort topic voor Bluray films? Die dingen zijn zo duur hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |