Hmm, okquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat als je ze allebei achter elkaar besteld dat Gamehubs ze sowieso apart van elkaar verstuurt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:53 schreef Glennz het volgende:
[..]
Hmm, okDenk je ook dat het zo is bij meerdere games?
Biz ken ik niet dus daar kan ik niets over zeggen, ik heb wel battlefield bad company besteld bij gamehubbs, de gold edition is daar 37 euro en die kwam op de dag van de release binnen dus wel goede service en goedkoop.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil het volgende gaan importeren, heb gekeken op diverse sites en vraag me af of iemand het goedkoper kan dan dit:
Metal Gear Solid 4 42 euro incl Biz-com2
LEGO Indiana Jones 35 euro incl Biz-com2
Dragon Ball Z Burst Limit 42 euro Gamehubs.com
Battlefield Bad Company 34 euro incl Biz-com2
Metal Gear Solid 4 ¤39 incl Big3mktquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil het volgende gaan importeren, heb gekeken op diverse sites en vraag me af of iemand het goedkoper kan dan dit:
Metal Gear Solid 4 42 euro incl Biz-com2
LEGO Indiana Jones 35 euro incl Biz-com2
Dragon Ball Z Burst Limit 42 euro Gamehubs.com
Battlefield Bad Company 34 euro incl Biz-com2
All hail the master of EBAYquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 4 ¤39 incl Big3mkt
Lego Indiana Jones ¤31 incl ProGamerShop88
Dragonball Burst Limit ¤36 incl Gaminghub369
Ik wil geen halfbekraste cd-tjes, gekraakte doosjes en vernaggelde boekies, ik wil al m'n games nieuwquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kopen jullie die spellen wie al weer een maandje ofzo uit zijn niet gewoon 2de hands dat is nog een stuk goedkoper. Voor nieuew games bij de release is dit idd wel beter.
Geldige redenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik wil geen halfbekraste cd-tjes, gekraakte doosjes en vernaggelde boekies, ik wil al m'n games nieuw
Net na de release idd wel maar na een maandje vind je ze vaak al veel goedkoper. Of tenminste Sackboy komt vaak met iets van aanbiedingen ofzo van al die wedsite's maar dan heb ik die spellen al vaak 2dehands gekocht ofzo voor goedkoper dus daarom had ik zo iets van hoezo zijn dit goeie aanbiedingen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:54 schreef koei het volgende:
In veel gevallen zijn games 2e hands maar enkele euro's goedkoper of zelfs duurder kort na de release. 40 euro is een normale prijs voor een net nieuwe game, en diezelfde game kun je gloednieuw vaak goedkoper kopen door te importeren. Dan ben je minder afhankelijk van een verkoper en heb je minder gedoe. (met gedoe bedoel ik goed zoeken of de game ergens goedkoop op marktplaats of iets staat en dat als de deal bijna rond is iemand een euro meer biedt bijvoorbeeld...) En games worden tegenwoordig redelijk snel afgeprijsd, vooral online.
Ik koop vrijwel geen 2e hands games meer, ik vind het gewoon teveel gedoe. Games die ik erg graag wil hebben ten tijde van de release haal ik meestal bij gamehubs en van andere games wacht ik gewoon totdat ze ergens in de uitverkoop gaan en een voor mij acceptabele prijs worden.
Omdat we hier in nederland kampen met debiele verkopers die menen dat ze hun Bart Smit aankoop van 70 euro moeten verkopen voor 69 omdat 'hij net nieuw is'. Wat deze mensen niet snappen is dat de game 40 nieuw kost online. Vandaar de massale import aan mijn kant iig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kopen jullie die spellen wie al weer een maandje ofzo uit zijn niet gewoon 2de hands dat is nog een stuk goedkoper. Voor nieuew games bij de release is dit idd wel beter.
Daar heb je idd wel een puntquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omdat we hier in nederland kampen met debiele verkopers die menen dat ze hun Bart Smit aankoop van 70 euro moeten verkopen voor 69 omdat 'hij net nieuw is'. Wat deze mensen niet snappen is dat de game 40 nieuw kost online. Vandaar de massale import aan mijn kant iig.
Dus mogelijk heb je nu al minder kans op douane onderscheppingenquote:Wel lijkt de douane nu al het drempelbedrag van 150 euro te hanteren, al wordt dit door de douane zelf officieel ontkend.
Tofquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:27 schreef Sackboy het volgende:
Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
[..]
Dus mogelijk heb je nu al minder kans op douane onderscheppingen
Dat weet ik ook wel (staat ook in de OP), het ging mij alleen ff om dat zinnetje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh God, dat is al weken, zo niet maanden bekend. Lekker op tijd van FOK! en de Telegraaf
Wat is datquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef disjfa het volgende:
De discussies die ik daar over heb gehadNee 150 euro. Echt niet *boehoe insert import rant over btw betalen*
Binnenkort heb ik deze uit spelend-asie
[ afbeelding ]
Waar heb je je xbox gekocht?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:25 schreef Sorella het volgende:
Hm even een vraagje tussendoor hoe kan je zien welke regio je xbox heeft ? er staat ntsc-j en ntsc-u ja en bij pal staat nee.
Dit is de eerste keer dat ik buiten europa een spel wil bestellen dus wil dan wel zeker zijn dat ik de goede versie koop.
Dus waar kan ik zien welke regio(,s) mijn xbox heeft ?
P.s. het gaat om battlefield bad company gold edition.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |