Ik wacht nog op de update, maar ik zit er boven op.quote:
weet huub nou wel waar die wezen moet, hé huub ben je d'r nog, anders ga ik mijn bed opzoeken hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de update, maar ik zit er boven op.
ik doe niet aan up-dates, ben een COSkoe tenslotte.. melkgeven en muhueeen..dat is mijn taakquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de update, maar ik zit er boven op.
Ik ga dus niet met een koe trouwen dat vertel ik je alvast.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:11 schreef Lobasca het volgende:
ik doe niet aan up-dates, ben een COSkoe tenslotte.. melkgeven en muhueeen..dat is mijn taak
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:11 schreef Ziet het volgende:
ja Huub, wie is amanda;s moeder?
en waarom, mocht ze geen bekendheid zijn, wilde ze dan koste wat het kost niet in beeld?
Het is toch niet Netty he?
en ijsjes toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik doe niet aan up-dates, ben een COSkoe tenslotte.. melkgeven en muhueeen..dat is mijn taak
ze lijkt wel verdomd veel op d'r schoonmoeder ja.........quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:11 schreef Ziet het volgende:
ja Huub, wie is amanda;s moeder?
en waarom, mocht ze geen bekendheid zijn, wilde ze dan koste wat het kost niet in beeld?
Het is toch niet Netty he?
maar ik heb de uiers van Amandaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ga dus niet met een koe trouwen dat vertel ik je alvast.
.
12 jaar exact op de kop af......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:15 schreef Meds het volgende:
@ huub, jazeker, maar dat heeft niks te maken met de onderhoudsplicht die je hebt als je getrouwd bent. Als je gaat scheiden en je ex doet een beroep op de sociale dienst, dan komt de sociale dienst het bij jou halen, het maakt niet uit hoelang je getrouwd was en of je op huwelijkse voorwaarden getrouwd was. Ook maakt het geen moer uit of je kinderen hebt, of je weer opnieuw getrouwd bent etc. Je zit voor jaren (ik dacht 12 jaar) vast aan die onderhoudsplicht. Jeee wat is het forum traaaag
Hij loopt wel ergens te slaapwandelen.....pas op dat ie niet tegen je pc aan staat te zeiken....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is weg![]()
of ligt weer in een alcohol coma
shit
Laat die jongen eens met rust...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:15 schreef Meds het volgende:
@ huub, jazeker, maar dat heeft niks te maken met de onderhoudsplicht die je hebt als je getrouwd bent. Als je gaat scheiden en je ex doet een beroep op de sociale dienst, dan komt de sociale dienst het bij jou halen, het maakt niet uit hoelang je getrouwd was en of je op huwelijkse voorwaarden getrouwd was. Ook maakt het geen moer uit of je kinderen hebt, of je weer opnieuw getrouwd bent etc. Je zit voor jaren (ik dacht 12 jaar) vast aan die onderhoudsplicht. Jeee wat is het forum traaaag
Absoluut.......oh God......de tranen biggelen over m'n wangen van plezier (heb nogal fantasie zo af en toe)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:17 schreef Meds het volgende:
In 12 jaar kan veel gebeuren.... I
Kan ie het topic niet vinden?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is weg![]()
of ligt weer in een alcohol coma
shit
ah toch nog een teken van levenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:20 schreef Huubdgk het volgende:
brothers and sisters, ik ga slapen,
thnx voor een paar leuke fok uurtjes ik ga hier vaker komen
adios
Alright, later gastquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:20 schreef Huubdgk het volgende:
adios
Strooien zietje, ga ik buiten egeltjes zoekenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:17 schreef Ziet het volgende:
ik ga ff roken
en dan kom ik nog wel ff gedag zeggen
(maar als ie ineens gaat: leuk dat je hier was huub!
en geef joris een kus, die mag hier ook best posten hoor!
en je vader! (geweldige man!)
nu ben ik uitgeslijmt....
roken zal ik
uhhhh... vooruit dan maar..rust ze!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:20 schreef Huubdgk het volgende:
adios
En schoenmaat 53 toch??quote:
Seg brother...... Huub & Claire zijn gelukkig getrouwd en mocht tie ooit behoeft krijgen aan een ander... gaat tie vast jou advies opvolgen (in een molshoop proppen, wat 't toch)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
12 jaar exact op de kop af......![]()
Ik ben niet zo overspelig.....maar als je er van houdt, bij penetratie van een molshoop heb je de hele wereld eraan hangen.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Seg brother...... Huub & Claire zijn gelukkig getrouwd en mocht tie ooit behoeft krijgen aan een ander... gaat tie vast jou advies opvolgen (in een molshoop proppen, wat 't toch)![]()
Een molshoop.......hoe kom je erop..... ervaring??? en hoe beviel ut.
Toch ben je wel een cuty![]()
Kijk zo hoor je op de valreep nog eens iets. Ik ben er weg van.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:23 schreef Coos het volgende:
En schoenmaat 53 toch??![]()
Toen ik je voor het eerst zag dacht ik dat je op waterski's stond.
Hij mag weer drinkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het valt me wel op dat als je de discussie naar een hoger niveau probeert te trekken Huub niet echt mee kan komen. Of ligt dat aan mij?
beetje vroeg............ vind je niet???quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:20 schreef Huubdgk het volgende:
adios
En jij was 60, ik schrok me het apenlazerusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En schoenmaat 53 toch??![]()
Toen ik je voor het eerst zag dacht ik dat je op waterski's stond.
schoenmaat 38quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kijk zo hoor je op de valreep nog eens iets. Ik ben er weg van.
Laat het een leer momentje zijnquote:
Jij ook truste Zietje.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:31 schreef Ziet het volgende:
truste huub
en leuk dat je hier vaker ff langs gaat komen
ik ga ook naar bed
nu is het gvd weer laat
Ok, deze is te moeilijk op dit late uur.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:45 schreef Prospera het volgende:
Hmm iedereen naar bed?
Nou de laatste dan
Waarom werd er ingezoomd op dit glas?
[ afbeelding ]
Scriptquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ok, deze is te moeilijk op dit late uur.
Brian werd para in de private tijdens een ruzie en er werd ingezoomd op het glas omdat hij para dreigde te worden
[ afbeelding ]
Hieperdepieplobjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Piet Pellenboer, krijgen we nog onweer?
Schorriemorriequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
HieperdepieplobjeHet is hier wel superbenauwd
Neuh, geloof van niet. Truste beebquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SchorriemorrieIm duik me nest in. Der Huub nog bij jullie geweest?
Zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Piet Pellenboer, krijgen we nog onweer?
Trustequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SchorriemorrieIm duik me nest in. Der Huub nog bij jullie geweest?
Gelukkig niet hierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, was ze bang?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig niet hierIk zit al af en aan met een bang klein blond meisje beneden
Leg jij ons dat eens uitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:30 schreef patjuh001 het volgende:
De wereld vind het heerlijk om misleid te worden.
Patrionius:)
Zegt genoeg denk ik toch?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:33 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik ga slapen met mijn vrouw welterusten stelletje gekken
Zij heeft een feilloze radar, beter nog als "hittegolf, 11stedentocht" Oant moarn Piet van de pettefletquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah, was ze bang? [ afbeelding ]
Het heeft hier volgens mij niet (hard) geonweerd.
We weetsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:40 schreef patjuh001 het volgende:
Mundus vult decipi, ergo decipiatur: De wereld wil misleid worden, dus laat het misleid worden. De term werd vroeger veel gebruikt onder illusionisten en is afkomstig van Patrionius uit de eerste eeuw.
Geldt niet voor iedereen hoor, ik begon er steeds minder aan te vinden toen ik er achter kwam dat er een heleboel gestuurd werdt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:40 schreef patjuh001 het volgende:
Mundus vult decipi, ergo decipiatur: De wereld wil misleid worden, dus laat het misleid worden. De term werd vroeger veel gebruikt onder illusionisten en is afkomstig van Patrionius uit de eerste eeuw.
Meer dan 2 uurtjes ga je wel redden hèquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:33 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik ga slapen met mijn vrouw welterusten stelletje gekken
Weet je hoe laat het is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:51 schreef patjuh001 het volgende:
Je word niet misleid als je denkt misleid te worden right?
Je word misleid op het moment dat je niet doorhebt dat je misleid word toch. Dus er zal wel meer aan de hand zijn dan wij allemaal denken te weten en begrijpen;)
BBquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen hoor, ik begon er steeds minder aan te vinden toen ik er achter kwam dat er een heleboel gestuurd werdt.
Daarom mag Big Brother wel weer komen van mij
Ok,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:54 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Haha sorry, maar als ik deze lijfspreuk zie wil ik m toch graag ontrafelen
Ik vind het juist wel mooi al die intriges voor en achter de schermen. Dat heeft De Gouden Kooi ook een beetje gemaakt. Die vaagheid. Ik vond op het einde een ontdekking over de buren ook leuker dan een geslaagde terror actiequote:
Ik ben meer voor de reality, niet dat gemaakte van Feboquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:58 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi al die intriges voor en achter de schermen. Dat heeft De Gouden Kooi ook een beetje gemaakt. Die vaagheid. Ik vond op het einde een ontdekking over de buren ook leuker dan een geslaagde terror actie
Die zin is een beetje dubbelop geloof ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok,
Ik wordt niet misleid als ik weet dat ik misleid wordt omdat ik weet dat ik misleid wordt en dus niet misleid wordt.
Dat kan kloppen, zie ook dubbel op het momentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:00 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Die zin is een beetje dubbelop geloof ik
Geef mij maar BB, debiele opdrachten, geen deceptie dat het miljonairs zijn. EN een echt einde, geen eindeloos gereutel met ongemotiveerde mensen. Regels die niet nageleeft worden, overduidelijk geregisseerde beelden. Terug naar af, BB1quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:58 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi al die intriges voor en achter de schermen. Dat heeft De Gouden Kooi ook een beetje gemaakt. Die vaagheid. Ik vond op het einde een ontdekking over de buren ook leuker dan een geslaagde terror actie
Realiteit is idd beter vind ik ook, maar daarmee had De Gouden Kooi nooit hun doel kunnen bereiken van Reality meets Soap.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben meer voor de reality, niet dat gemaakte van Febo
De realiteit is soms erger dan een goed script![]()
(ik kijk teveel discovery channel)
Daarom twijfel ik nog steeds of ik DGK2 ga volgen. mja zal wel weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:02 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Realiteit is idd beter vind ik ook, maar daarmee had De Gouden Kooi nooit hun doel kunnen bereiken van Reality meets Soap.
Oke, even in het kort mijn theorie waarom De Gouden Kooi nooit enorm is geworden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef mij maar BB, debiele opdrachten, geen deceptie dat het miljonairs zijn. EN een echt einde, geen eindeloos gereutel met ongemotiveerde mensen. Regels die niet nageleeft worden, overduidelijk geregisseerde beelden. Terug naar af, BB1![]()
Of rijk en arm
Het concept zal toch wel enigszins aangepast worden hoor;)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik nog steeds of ik DGK2 ga volgen. mja zal wel weer![]()
aangezien er niets anders komt, zoals bb
Goed verwoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:06 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Oke, even in het kort mijn theorie waarom De Gouden Kooi nooit enorm is geworden.
Het was voor de mens gewoon niet tastbaar genoeg. Het leek wel een surrieel sprookje dat zich afspeelde ergens in Wonderland met karakters inplaats van mensen. De hele identificatie was weg. Daardoor voelde de tv kijkers niet mee met de millionairs wat Big Brother altijd wel bereikt omdat het meer tastbaar is.
Ik vind het een flop, miljonairsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:02 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Realiteit is idd beter vind ik ook, maar daarmee had De Gouden Kooi nooit hun doel kunnen bereiken van Reality meets Soap.
Ik ga mijn bed opzoeken. Aangezien in toch lekker in mn vakantie zit. Morgen middag wel een interview om aangenomen te worden @ Universiteit van Breda...spannend!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed verwoord![]()
bb stond dichter bij de realiteit
Wat ik vooral opmerk is de jaloezie van beide kanten, zij hebben het goed en mogen zo doen en ik niet. Wat ontzettend oneerlijk. Tsja, alsof de wereld eerlijk is. En dan heb ik het over de fans van beide "kampen". Waarom mogen zij wel ongestraft schelden, schoppen en weet ik veel wat. Brieven, mails naar de redactiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:06 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Oke, even in het kort mijn theorie waarom De Gouden Kooi nooit enorm is geworden.
Het was voor de mens gewoon niet tastbaar genoeg. Het leek wel een surrieel sprookje dat zich afspeelde ergens in Wonderland met karakters inplaats van mensen. De hele identificatie was weg. Daardoor voelde de tv kijkers niet mee met de millionairs wat Big Brother altijd wel bereikt omdat het meer tastbaar is.
Ja die mensen zien het allemaal door een donker rode bril;)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat ik vooral opmerk is de jaloezie van beide kanten, zij hebben het goed en mogen zo doen en ik niet. Wat ontzettend oneerlijk. Tsja, alsof de wereld eerlijk is. En dan heb ik het over de fans van beide "kampen". Waarom mogen zij wel ongestraft schelden, schoppen en weet ik veel wat. Brieven, mails naar de redactieTerwijl ik denk: Misschien moet je iets aan je eigen situatie doen? Het is een spelletje en ja dat gaat ver, maar om nou de hele redactie plat te bellen
Die heb ik weleens gezien, maar staat me even niks van bij meer. Maar ik denk dat we elkaar wel begrijpenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:14 schreef patjuh001 het volgende:
@ Morwen: Je moet de film: ''Das Experiment'' eens kijken;), komt aardig overeen met jou beschrijving.
ben nu echt slapen, trusten hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien, maar staat me even niks van bij meer. Maar ik denk dat we elkaar wel begrijpen
Hier nog eentje, was gisteravond een stukje varen met vriend, kwamen helemaal loom en nat thuis om een uur of 10 en doken er maar in. Hoezo foute timing!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen,
Lekker dan, Huub op FOK! ik heb alles gemist, dat joch is ook zo'n nachtbraker.
Wel leuk om terug te lezen.![]()
Wat eng, gaan varen met dat dreigende noodweer of viel je mee bij jullie?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:44 schreef Kaat38 het volgende:
Hier nog eentje, was gisteravond een stukje varen met vriend, kwamen helemaal loom en nat thuis om een uur of 10 en doken er maar in. Hoezo foute timing!
Jaja, wrijf het er maar lekker in.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
Mogge dames![]()
Wat lees ik nou, was Huub hier?
Goeiemoggel!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
Mogge dames![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Goeiemoggel!![]()
Muts je was erbij!
Waarom is FOK zo FOKKING langzaam?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
Mogge dames![]()
ik heb nu ook bagger en dat gaat snel, maar ik vind het een bagger layout!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij de oude lay-out? Met bagger heb ik nergens last van
Hah!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:
maar in mijn hart wist ik het, maar ik wist het echt op de avond van de halve finale toen ze weg was en ik piano ging spelen met haar foto ernaast, dit was niet op de streams want die waren er toen niet maar toen wist ik het zeker,
Goedemorgen!quote:
Ik was er ook niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Zelfs het teruglezen was leuk, jammer dat ik het heb gemist, ik was gewoon misselijk van de warmte en heb lekker op het balkon gezeten toen het ging afkoelen.![]()
Wel gek dat degene waar ik het gros van de plaatjes en GIF-jes van in de COS-OP's heb geplakt er nu echt was, weird.......
Ik heb nog even op fokjoe rondgehangen, toen gingen we terug naar FOK! het liep niet helemaal soepel en er kwam een lekker briesje door het raam dus toen ben ik er ook mee gestopt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was er ook niet.
Ik heb uit frustratie over mijn internetverbinding mijn computer uitgeramd om een uur of 9
Het zal Mazaru ook niet zijn en Huub dacht dat hij off stream was, hah......hij is echt dol op Claire.quote:
Heb geprobeerd, hij doet het niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
Totaal OT ,maar als we praten over weird.....klik op het filmpje: Kikker in de kast.
Da's een taaie rakker zeg maar ook wel zielug.![]()
http://www.beleefdelente.nl/steenuil
Wat raar, bij mij doet hij het gewoon.quote:
Hij viel steeds weg. En als die het deed, dan lag Fok er weer uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal Mazaru ook niet zijn en Huub dacht dat hij off stream was, hah......hij is echt dol op Claire.![]()
Wat was er met je internetverbinding dan?
Ik herken het, schelden tegen je monitor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:11 schreef mazaru het volgende:
Hij viel steeds weg. En als die het deed, dan lag Fok er weer uit.
Ik zat op een gegeven moment zo tegen mijn monitor te schelden dat het me verstandiger leek om mijn compie uit te zettten
Hmm, ik heb nu geen problemen met FOK!, wel met dat filmpje, ik vermoed dat de vuurmuur weer lastig doetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik herken het, schelden tegen je monitor.![]()
Toch loopt FOK! niet helemaal lekker, ook niet in de bagger lay-out, vreemd.
ik had de bagger lay out al, ik vind de kleurtjes zo leuk.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef Disana het volgende:
Ik kon niks vinden dus ik heb hier
Foksilver traag na downtime gisteravond
maar gemeld dat er met de oude layout niet meer valt te werken sinds gisteravond.
Ik dacht ook eerst dat ik niet naar de nieuwe kon switchen, want de bovenkant van de pagina was 'leeg'. Maar als je er met je muis overheen gaat, kom je toch op de linkjes naar o.a. opties terecht.
Hier is geloof ik het onweer bijna over, het wordt weer helder.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik had de bagger lay out al, ik vind de kleurtjes zo leuk.....![]()
OT: Heb jij ook ineens het idee dat er wel eens wat regen kan gaan vallen? Het wordt donker, vanmorgen was het zo lekker zonnig.
Waar zit jij dan? Saantje en ik zitten in Groningen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Hier is geloof ik het onweer bijna over, het wordt weer helder.
quote:Speurders
Zoowww...het filmpje is gevonden van het kickboksgala 01-06-2008. Amanda en ik waren op uitnodiging van Ali B naar Beast of the East gegaan. Gezellig met z'n allen bijgeklets en genoten van het gala. Sem Schilt ook nog ontmoet en holy moly wat is die gast groot, maar echt ontzettend aardig en grappig.
Ik heb vorige week vrijdag 30-05-2008 op een feest van Special Sports back to back gedraaid met DJ Chuckie. Hij was daar om te draaien met zijn MC en terwijl ik met Amanda stond te dansen werd ik door de MC opgeroepen om op te komen. Tsja dan heb je iedereen die opeens je aan staat te staren. Ik op het podium gekomen en heb echt heerlijk back to back een aantal plaatjes gemixed met DJ Chuckie himself. Echt een eer. Binnenkort volgt meer.
En vorige week donderdag 29-05-2008 zijn Amanda en ik naar Dutch Versity (http://www.dutchversity.nl/) gegaan. Mijn Gouden Kooi DJ (ULI) had daar een optreden en had ons uitgenodigd. En ook hier had hij gevraagd of ik even wou opkomen om te MC'en (soort van publiek hyper). Samen met MC Aries en DJ ULI hebben we een leuke show gegeven. En nu kijken of jullie hier het beeldmateriaal van kunnen vinden
ONE LOVE.
En indo...je hebt gelijk...I save lifes
p.s. We zijn bezig met een fandag(en)...to be continued...
Van mij en mijn tuin mag het. Maar ik vind het wel jammer dat het voorlopig een stuk minder warm wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik had de bagger lay out al, ik vind de kleurtjes zo leuk.....![]()
OT: Heb jij ook ineens het idee dat er wel eens wat regen kan gaan vallen? Het wordt donker, vanmorgen was het zo lekker zonnig.
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Oh vandaar, houd je maar vast, we gaan knallen, 100%![]()
quote:
Hey Huub, gezellig dat je er bent, heb je vannacht gemist hier op FOK!.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef Huubdgk het volgende:
zoals je ziet aan mijn kleding is dit niet de avond van de halve finale....
goeiemorgen @ the rest of FOK...
Goedemorgen, lekker geslapen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hallo Huub, wat leuk dat je langskomt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Wat voorspelde die gozer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef blomst het volgende:
Hey Huub, heb je na de finale nog even terug gedacht aan de voorspelling van die blonde jongen van Dreams of Beauty?
Krijg ik ook nog wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef kahaarin het volgende:
Wow, gaat goed, wolkbreuk en donder een paar seconden na de bliksem. Verkoeling!
Als je geen zin hebt in herkenning, leen je de pruik van Amanda maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Huubdgk het volgende:
onweer was hier vannacht,
bekend zijn heeft zijn voordelen en nadelen,
voordeel, iedereen wil met je praten
nadeel, iedereen wil met je praten
snap je
ben nog in tilburg, heb een drukke dag voor de boeg, was gisteren best laat geloof ik lol
Wat ga je allemaal doen vandaag? Net als Brian MC spelen.....ik lig helemaal in een deuk om dat bericht van hem op de site van Bassie en Adriaan. Brian en mixen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Huubdgk het volgende:
snap je
ben nog in tilburg, heb een drukke dag voor de boeg, was gisteren best laat geloof ik lol
Wat een onzalig idee, jakkes....wie zet die dooie, gore cavia nu op zijn hoofd anders dan Dirty Amanda?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:45 schreef Lobasca het volgende:
Als je geen zin hebt in herkenning, leen je de pruik van Amanda maar.
Dat Huub zijn wens die hij in gedachten had niets werd.quote:
Je bent iig verzekerd dat mensen gepaste afstand houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzalig idee, jakkes....wie zet die dooie, gore cavia nu op zijn hoofd anders dan Dirty Amanda?
Gisteren laat? Dat viel wel mee, als het vuurwerk was in de kooi hebben we hier wel eens tot 4.00 uur gezeten met z'n allen......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Huubdgk het volgende:
snap je
Das waar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:48 schreef Lobasca het volgende:
Je bent iig verzekerd dat mensen gepaste afstand houden![]()
Het kan nog net, mogguh Tipsch.quote:
Zijn ava doet het hem hè?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:54 schreef -Blurk- het volgende:
Hahahaha![]()
(zie je Tipsch, ik ben niet de enige)
Vertel nog eens over je uiers enzo ?quote:
Wat gebeurt er ? Niet te incrowd worden nu hè !quote:
Ben je mal, hij is net wakker en staat wrs nu gezellig onder de douche metquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef petraa het volgende:
JUllie hebben Huub alweer weggejaagd met jullie vragenvuur!
Nee joh, was gisternacht ook zo, Claire wil natuurlijk ook aandacht en zulks.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef petraa het volgende:
JUllie hebben Huub alweer weggejaagd met jullie vragenvuur!
nee, één keer is leukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vertel nog eens over je uiers enzo ?
ja, veel te goed, onweer hè ...
Hoi Huub, lekker hè geen Palma aan je bed.
Kijk, zo ken ik je weer COSkoe.quote:
Ja! Goed idee Ccquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Over Claire gesproken: dat ook zij als de wiedeweerga eens een FOK! account aanmaakt!
Ok ik had van de week klein beetje gejokt, met dat ik heel me DGK map had weggegooid!! Één heb ik er bewaardquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, hij is net wakker en staat wrs nu gezellig onder de douche metClaire.
Psies, go Claire!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Over Claire gesproken: dat ook zij als de wiedeweerga eens een FOK! account aanmaakt!
Ik meen te hebben gelezen dat @Noekje ons zo noemt, hoe durft ze.quote:
Later,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:01 schreef Huubdgk het volgende:
gaat ze zeker doen, maar idd mijn vrouw wil nu even mijn onverdeelde aandacht, dus i am off, heb een hele drukke dag misschien dat ik vnncht nog ff online kan als de dag weer voorbij is, want ben nogal druk
later FOKKERS!
x
Doegies, groetjes aanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:01 schreef Huubdgk het volgende:
gaat ze zeker doen, maar idd mijn vrouw wil nu even mijn onverdeelde aandacht, dus i am off, heb een hele drukke dag misschien dat ik vnncht nog ff online kan als de dag weer voorbij is, want ben nogal druk
later FOKKERS!
x
Latersssssssss Huub!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:01 schreef Huubdgk het volgende:
later FOKKERS!
x
Ook een goed idee, Joris op FOK!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:03 schreef petraa het volgende:
Enne Huub, vraag of Joris ook een fok account aanmaakt enne hier komt posten
Ach gossie, misschien heb je vannacht meer geluk.quote:
Het minste wat hij kon doen, weet je hoeveel we over hem hebben zitten posten hier ?quote:
ja vervelend is datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:14 schreef kahaarin het volgende:
Even een OT vraagje, waarom krijg ik steeds witte pagina's?
Geen idee, maar het is al gemeld en Danny weet ervan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:14 schreef kahaarin het volgende:
Ik ben even overgestapt naar FokSilver en ( nog) geen probleem.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:14 schreef kahaarin het volgende:
Het is maar af en toe hoor, zeg een op de tien keer bij het refreshen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben even overgestapt naar FokSilver en ( nog) geen probleem.
Ah thnx, dat ga ik zo even proberen, men is er mee bezig las ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben even overgestapt naar FokSilver en ( nog) geen probleem.
Ik had probleemloos bagger maar die witte schermen was ietwat vervelend, nu heb ik silver aangezet, het zal nu wel beter gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar af en toe hoor, zeg een op de tien keer bij het refreshen.
Ik ben allang blij dat FokSilver het weer doet.
Nope, gisteren waren ze ook heel lang uit de lucht. Geen idee wat er aan de hand is, misschien leest Heidi mee en kan hij er iets aan doen. I hope so.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef Disana het volgende:
Beequeen, doet Africam het voor jou ook niet?
Joris Driepinter, das lang geleden.quote:
Joris Driepinter. Da's nog uit mijn jeugd!quote:
Haha die is leuk...quote:
Maak je niet druk, ouwe koeien kun je ook gewoon weer uit de sloot halen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
En hoezo trouwens COS-koeien? Ik ben eerder een fossiel. Maar wel een slank fossiel!
Ik maak me niet zo snel druk, en al helemaal niet over ouwe koeien in een sloot. Lekker laten liggen die krengen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef elcastel het volgende:
Maak jen iet druk, ouwe koeien kun je ook gewoon weer uit de sloot halen.
Dat had ik vanmorgen ook, ik had niet meer verwacht dat hij nog zou gaan posten, maar goed, hij komt vannacht weer, als het goed is, Claire gaat ook een account aanmaken. Dus wordt nog wel gezellig, alleen moet Huub nog even leren qouten, vertellen we hem nog wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:49 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk om Huub te zien posten!
Ik las al heel lang niet meer terug maar nu nam ik toch wel ff de moeite om alle posts zorgvuldig door te nemen tot op dit punt
Verdorie! Een mens kan niet eens even boodschappen doen zonder wat te missenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Bongiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:49 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk om Huub te zien posten!
Ik las al heel lang niet meer terug maar nu nam ik toch wel ff de moeite om alle posts zorgvuldig door te nemen tot op dit punt
[conspiracy_mode] AIVD is het inmiddels maar je hebt wel gelijk, misschien is die roddel dat lieke een spion was wel echt dan!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verdorie! Een mens kan niet eens even boodschappen doen zonder wat te missen![]()
Nee, dat was niet de avond van de halve finale. Toen hebben wij twee dagen geen streams gehad![]()
Zelfs Miep en haar hond konden ons geen nieuws vertellen![]()
Het was onmogelijk om er achter te komen wie er weg was. De RVD kan een puntje zuigen aan RTL op dat punt
Echt hè?! Arme jij!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verdorie! Een mens kan niet eens even boodschappen doen zonder wat te missen![]()
Nee, dat was niet de avond van de halve finale. Toen hebben wij twee dagen geen streams gehad![]()
Zelfs Miep en haar hond konden ons geen nieuws vertellen![]()
Het was onmogelijk om er achter te komen wie er weg was. De RVD kan een puntje zuigen aan RTL op dat punt
Ik blijf vannacht gewoon op!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt hè?! Arme jij!!!![]()
Heb je daarom al die tijd van die prachtige gifjes gemaakt!!
Hej Lobasquote:
Verbeterdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[conspiracy_mode] AIVD is het inmiddels maar je hebt wel gelijk, misschien is die roddel dat lieke een spion was wel echt dan![/conspiracy_mode]
Shippie, balen man!!! Meeleef knufjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Lobas![]()
Gaat wel, weer last van clusterhoofdpijnen dus dat is minder, op dit moment is het te doen maar vannochtend 2 stevige aanvallen gehad
Niet gesoept? Dan is er misschien wel een FOK!-ker met een gevoel voor humor mee aan het werk geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Dan ben je dik anderhalf jaar in de race om miljonair te worden, pies je net na de pot en begeef je je met je vriendin in het schnabbelcircuit waar ze niet eens de moeite nemen je naam goed te spellen.
Het leven is soms hard.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Dan ben je dik anderhalf jaar in de race om miljonair te worden, pies je net na de pot en begeef je je met je vriendin in het schnabbelcircuit waar ze niet eens de moeite nemen je naam goed te spellen.
Het leven is soms hard.
[ afbeelding ]
Nope:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef kahaarin het volgende:
Niet gesoept? Dan is er misschien wel een FOK!-ker met een gevoel voor humor mee aan het werk geweest.![]()
Liefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Shippie, balen man!!! Meeleef knufje![]()
Maar die kunnen dus zo weer komen?
Hmm, net even op Wiki gekeken wat dat precies is, lijkt me niet echt fijn, zacht gezegd,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief
Ja die kunnen elk moment zomaar opkomen, is moeilijk een peil op te trekken helaas...gisteravond ook al last gehad voor het slapen gaan, duurde lang en op gegeven moment duizelig en misselijk van de pijn mijn bed ingekropen, nu gaat het iig beter, hopelijk blijft dat ook zo
Zo hadden wij laatst 100.000 drukvellen liggen waar 'onbijtservice' op stond ipv 'ontbijtservice' ... gelukkig een foutje van de klant zelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Het leven is soms hard.
[ afbeelding ]
Dankje, mss helpt het een beetjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, net even op Wiki gekeken wat dat precies is, lijkt me niet echt fijn, zacht gezegd,, ik hoop met je mee dan.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, mss helpt het een beetje
Zal ook best te maken kunnen hebben met het benauwde weer gisteren, dan is de kans naar mijn gevoel wel groter dat ik een aanval krijg (net zoiets als dat je ook rond deze tijd last van hooikoorts hebt)
Ik mag hopen dat dat "spetterende" ook overdrachtelijk bedoeld is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Het leven is soms hard.
[ afbeelding ]
Toen ik voor het eerst zo'n aanval voelde was ik ook bang dat het grondig mis was, maar voor zover ik weet is Cluster iig ongevaarlijk, Migraine weet ik niet maar wat daar staat zou ik niet al te letterlijk nemen, dan maak je jezelf alleen maar bang, naar de h-arts gaan is toch altijd het beste (wat ik ook heb gedaan de eerste keer toen ik het kreeg)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef Lobasca het volgende:
Ga ik ook ff wiki'en, kom ik dit tegen: Uit onderzoek uit 2005 blijkt dat migraine-patiënten meer kans hebben op een herseninfarct en/of hersenbloeding.[5] Dit hangt mogelijk samen met het eventuele open foramen ovale
En ik ben al zo'n paniekvogel
Meer kans betekent niet dat het gaat gebeuren hoor, het is niet zo dat je ineens verzekerd bent van een hersenbloeding, als je kijkt hoe weinig mensen er relatief gezien een hersenbloeding krijgen procentueel gezien dan zou ik me niet druk maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef Lobasca het volgende:
Ga ik ook ff wiki'en, kom ik dit tegen: Uit onderzoek uit 2005 blijkt dat migraine-patiënten meer kans hebben op een herseninfarct en/of hersenbloeding.[5] Dit hangt mogelijk samen met het eventuele open foramen ovale
En ik ben al zo'n paniekvogel
Ik ben ervoor bij de neuroloog geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst zo'n aanval voelde was ik ook bang dat het grondig mis was, maar voor zover ik weet is Cluster iig ongevaarlijk, Migraine weet ik niet maar wat daar staat zou ik niet al te letterlijk nemen, dan maak je jezelf alleen maar bang, naar de h-arts gaan is toch altijd het beste (wat ik ook heb gedaan de eerste keer toen ik het kreeg)
Die is net overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meer kans betekent niet dat het gaat gebeuren hoor, het is niet zo dat je ineens verzekerd bent van een hersenbloeding, als je kijkt hoe weinig mensen er relatief gezien een hersenbloeding krijgen procentueel gezien dan zou ik me niet druk maken.
Straks krijg je een migraine aanval.![]()
Het lijkt wel een inktvis met een paar pootjes teveelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
Dit is een van de astronauten aan boord van de Space Shuttle. Het lijkt wel of ze Amanda's pruik draagt maar ze is natuurlijk gewichtloos.
[ afbeelding ]
Hoe meer je leest over ziekten op het net, hoe banger je wordt. Gewoon niet doen hè?quote:
Wat zijn jullie toch liefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe meer je leest over ziekten op het net, hoe banger je wordt. Gewoon niet doen hè?![]()
Gelukkig is je migraine weer over.
Dan moet je ook niet, ik herhaal NIET op de link van Saantje klikken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik moet dat soort dingen ook niet lezen
Die foto's van Nadia op die site....quote:
ze heeft hem verwijderdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet, ik herhaal NIET op de link van Saantje klikken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Die foto's van Nadia op die site....![]()
Het is steeds Nadia en de camera waar Nadia maar 1 pose heeft en dat is op haar manier zwoel in de camera kijken. De mensen waar ze mee op de foto wil lijkt ze totaal geen intresse in te tonen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
http://alcoholism.about.c(...)-risk-45-percent.htm
Wat dacht je van die kop van Dennix.....mén, wat ziet hij eruit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef akveor het volgende:
Het is steeds Nadia en de camera waar Nadia maar 1 pose heeft en dat is op haar manier zwoel in de camera kijken. De mensen waar ze mee op de foto wil lijkt ze totaal geen intresse in te tonen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je aan een optreden van Dennis meer hebt dat aan Amanda en Brian bij elkaar. Dennis kan tenminste zingen, ook al is zijn genre misschien het onze nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van die kop van Dennix.....mén, wat ziet hij eruit.![]()
[ afbeelding ]
Dennis heb ik nooit begrepen in de villa.... daarbuiten moet ik wel om hem lachen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom vind ik dit moeilijk te geloven?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik drink geen druppel meer, kan nooit goed zijn
Spa blauw, here I come
Het is niet leuk idd, ik mag dan nog van geluk spreken dat ik de episodische variant heb en niet chronisch....mja, wel weet ik uit ervaring dat hoe heftiger de aanvallen (en vaker) hoe snelle de periode ook weer voorbij is en ik eindelijk in "remissie" zit zoals dat mooi heetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ervoor bij de neuroloog geweestIk wist wel dat vrouwen die én 'de pil' slikken én aan migraine lijden, een veel grotere kans op een hersenbloeding hebben.
Maar uit dit stukje begrijp ik dat dat dus niet uitmaakt
Maar, bij dat Clusterhoofdpijngedeelte, lees ik dus, dat dát nog heftiger is dan migraine, hebben jij en ik al een keer over gesproken, onverstelbaar, bij een heftige m. aanval mag van mij de atoombom al vallen. En als jij het dan nog een paar tandjes erger hebt, verschrikkelijk!!
Klopt, en die foto van hen samen, ze hebben elkaar liever vast dan ik ooit heb gezien bij B&A.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je aan een optreden van Dennis meer hebt dat aan Amanda en Brian bij elkaar. Dennis kan tenminste zingen, ook al is zijn genre misschien het onze niet
Oh, maar dat ben ik met je eens hoor. Het is me alleen niet duidelijk waar je Naad voor in kunt huren, een M&G met haar kost nb ¤1150,- en dan mag je met haar op de foto......that's is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
En toch vind ik dat je aan een optreden van Dennis meer hebt dat aan Amanda en Brian bij elkaar. Dennis kan tenminste zingen, ook al is zijn genre misschien het onze niet
Da's waar, maar Nadia is dan ook zwanger he... dan krijg je dat soort lieve gevoelentjes. Maar goed, wie ben ik om ze niet het beste te wensen... saampjes en met Brookequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, en die foto van hen samen, ze hebben elkaar liever vast dan ik ooit heb gezien bij B&A.
Dat is ook flauwekul. Ze speculeren er natuurlijk op dat ze veel en vaak met Dennis meekomt, dan vangen ze extra.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, maar dat ben ik met je eens hoor. Het is me alleen niet duidelijk waar je Naad voor in kunt huren, een M&G met haar kost nb ¤1150,- en dan mag je met haar op de foto......that's is.
Wat mij betreft ga je lekker je gang hoor, de foto's worden steeds leuker.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
OK ik ben gemeen, iedereen heeft slechte foto's
Dat zegt nietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, en die foto van hen samen, ze hebben elkaar liever vast dan ik ooit heb gezien bij B&A.
In de kooi vond ik ze niks en nada maar nu, Dennis doet het goed met zijn zingen en Nadia ziet er beter uit dan dat ik ooit heb gezien in de kooi. Toen ze bij Jensen waren een poosje terug, je weet wel toen hij aan het krantlezen ging terwijl Dennis aan het zingen was, vond ik haar er mooi zwanger en rustig uit zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, maar Nadia is dan ook zwanger he... dan krijg je dat soort lieve gevoelentjes. Maar goed, wie ben ik om ze niet het beste te wensen... saampjes en met Brooke
Tja die naam he van onze rat, heel moeilijk hoor,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Het leven is soms hard.
[ afbeelding ]
Tubegirl gets a whole new dimension.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef Verida het volgende:
En wat moet ik me voorstellen bij een spetterende Amanda in de paal
Grappig toch, hij werd op FOK! een hele tijd Brainless genoemd. Dat hebben ze daar goed onthouden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef Verida het volgende:
Tja die naam he van onze rat, heel moeilijk hoor,
En wat moet ik me voorstellen bij een spetterende Amanda in de paal
Hello, waar zijn de gekleurde snoepjes?quote:
quote:
In the place to be ...quote:
Oh, dat heb ik niet gezien, ik vond ze de moeite niet waard om Jensen voor aan te zettenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In de kooi vond ik ze niks en nada maar nu, Dennis doet het goed met zijn zingen en Nadia ziet er beter uit dan dat ik ooit heb gezien in de kooi. Toen ze bij Jensen waren een poosje terug, je weet wel toen hij aan het krantlezen ging terwijl Dennis aan het zingen was, vond ik haar er mooi zwanger en rustig uit zien.
ik vind ze zoooo nep..... meer aandacht voor de camera als voor elkaar (och.... dat was eigenlijk heel hun dgk-tijd zo)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ikke niet... maar wil wel de faciliteiten aanbieden dit te doen overtreffen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:21 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind ze zoooo nep..... meer aandacht voor de camera als voor elkaar (och.... dat was eigenlijk heel hun dgk-tijd zo)![]()
ziezo, de was gedaan, gestreken, stof afgenomen, de stofzuiger gehanteerd...... tijd voor![]()
Ik ga voor de titel... .huisvrouw van de dag... wie overtreft dit gigantische rijtje ......
Wat ontzettend genereus van jouquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ikke niet... maar wil wel de faciliteiten aanbieden dit te doen overtreffen.
Viel er toen middenin en heb het maar afgekeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet gezien, ik vond ze de moeite niet waard om Jensen voor aan te zetten![]()
Laat haar maar vaak 'mooi zwanger en rustig' zijn. Ik ben niet vergeten hoe ze met haar klauwen samen met Amanda de hele tijd vlak voor Liekes gezicht zat te bewegen. Het is en blijft een kreng.
haaa SWA, ik heb jou buro gezien........ thanx... but no thanxquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ikke niet... maar wil wel de faciliteiten aanbieden dit te doen overtreffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |