Ik ben even overgestapt naar FokSilver en ( nog) geen probleem.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:14 schreef kahaarin het volgende:
Even een OT vraagje, waarom krijg ik steeds witte pagina's?
Het is maar af en toe hoor, zeg een op de tien keer bij het refreshen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben even overgestapt naar FokSilver en ( nog) geen probleem.
Ah thnx, dat ga ik zo even proberen, men is er mee bezig las ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben even overgestapt naar FokSilver en ( nog) geen probleem.
Ik had probleemloos bagger maar die witte schermen was ietwat vervelend, nu heb ik silver aangezet, het zal nu wel beter gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar af en toe hoor, zeg een op de tien keer bij het refreshen.
Ik ben allang blij dat FokSilver het weer doet.
Nope, gisteren waren ze ook heel lang uit de lucht. Geen idee wat er aan de hand is, misschien leest Heidi mee en kan hij er iets aan doen. I hope so.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef Disana het volgende:
Beequeen, doet Africam het voor jou ook niet?
Joris Driepinter, das lang geleden.quote:
Joris Driepinter. Da's nog uit mijn jeugd!quote:
Haha die is leuk...quote:
Maak je niet druk, ouwe koeien kun je ook gewoon weer uit de sloot halen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
En hoezo trouwens COS-koeien? Ik ben eerder een fossiel. Maar wel een slank fossiel!
Ik maak me niet zo snel druk, en al helemaal niet over ouwe koeien in een sloot. Lekker laten liggen die krengen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef elcastel het volgende:
Maak jen iet druk, ouwe koeien kun je ook gewoon weer uit de sloot halen.
Dat had ik vanmorgen ook, ik had niet meer verwacht dat hij nog zou gaan posten, maar goed, hij komt vannacht weer, als het goed is, Claire gaat ook een account aanmaken. Dus wordt nog wel gezellig, alleen moet Huub nog even leren qouten, vertellen we hem nog wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:49 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk om Huub te zien posten!
Ik las al heel lang niet meer terug maar nu nam ik toch wel ff de moeite om alle posts zorgvuldig door te nemen tot op dit punt
Verdorie! Een mens kan niet eens even boodschappen doen zonder wat te missenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zoals je ziet aan mijn kleding is dit niet de avond van de halve finale....
goeiemorgen @ the rest of FOK...
Bongiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:49 schreef BONG4002 het volgende:
Leuk om Huub te zien posten!
Ik las al heel lang niet meer terug maar nu nam ik toch wel ff de moeite om alle posts zorgvuldig door te nemen tot op dit punt
[conspiracy_mode] AIVD is het inmiddels maar je hebt wel gelijk, misschien is die roddel dat lieke een spion was wel echt dan!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verdorie! Een mens kan niet eens even boodschappen doen zonder wat te missen![]()
Nee, dat was niet de avond van de halve finale. Toen hebben wij twee dagen geen streams gehad![]()
Zelfs Miep en haar hond konden ons geen nieuws vertellen![]()
Het was onmogelijk om er achter te komen wie er weg was. De RVD kan een puntje zuigen aan RTL op dat punt
Echt hè?! Arme jij!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verdorie! Een mens kan niet eens even boodschappen doen zonder wat te missen![]()
Nee, dat was niet de avond van de halve finale. Toen hebben wij twee dagen geen streams gehad![]()
Zelfs Miep en haar hond konden ons geen nieuws vertellen![]()
Het was onmogelijk om er achter te komen wie er weg was. De RVD kan een puntje zuigen aan RTL op dat punt
Ik blijf vannacht gewoon op!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt hè?! Arme jij!!!![]()
Heb je daarom al die tijd van die prachtige gifjes gemaakt!!
Hej Lobasquote:
Verbeterdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[conspiracy_mode] AIVD is het inmiddels maar je hebt wel gelijk, misschien is die roddel dat lieke een spion was wel echt dan![/conspiracy_mode]
Shippie, balen man!!! Meeleef knufjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Lobas![]()
Gaat wel, weer last van clusterhoofdpijnen dus dat is minder, op dit moment is het te doen maar vannochtend 2 stevige aanvallen gehad
Niet gesoept? Dan is er misschien wel een FOK!-ker met een gevoel voor humor mee aan het werk geweest.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Dan ben je dik anderhalf jaar in de race om miljonair te worden, pies je net na de pot en begeef je je met je vriendin in het schnabbelcircuit waar ze niet eens de moeite nemen je naam goed te spellen.
Het leven is soms hard.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Dan ben je dik anderhalf jaar in de race om miljonair te worden, pies je net na de pot en begeef je je met je vriendin in het schnabbelcircuit waar ze niet eens de moeite nemen je naam goed te spellen.
Het leven is soms hard.
[ afbeelding ]
Nope:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef kahaarin het volgende:
Niet gesoept? Dan is er misschien wel een FOK!-ker met een gevoel voor humor mee aan het werk geweest.![]()
Liefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Shippie, balen man!!! Meeleef knufje![]()
Maar die kunnen dus zo weer komen?
Hmm, net even op Wiki gekeken wat dat precies is, lijkt me niet echt fijn, zacht gezegd,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief
Ja die kunnen elk moment zomaar opkomen, is moeilijk een peil op te trekken helaas...gisteravond ook al last gehad voor het slapen gaan, duurde lang en op gegeven moment duizelig en misselijk van de pijn mijn bed ingekropen, nu gaat het iig beter, hopelijk blijft dat ook zo
Zo hadden wij laatst 100.000 drukvellen liggen waar 'onbijtservice' op stond ipv 'ontbijtservice' ... gelukkig een foutje van de klant zelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Het leven is soms hard.
[ afbeelding ]
Dankje, mss helpt het een beetjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, net even op Wiki gekeken wat dat precies is, lijkt me niet echt fijn, zacht gezegd,, ik hoop met je mee dan.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, mss helpt het een beetje
Zal ook best te maken kunnen hebben met het benauwde weer gisteren, dan is de kans naar mijn gevoel wel groter dat ik een aanval krijg (net zoiets als dat je ook rond deze tijd last van hooikoorts hebt)
Ik mag hopen dat dat "spetterende" ook overdrachtelijk bedoeld is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Het leven is soms hard.
[ afbeelding ]
Toen ik voor het eerst zo'n aanval voelde was ik ook bang dat het grondig mis was, maar voor zover ik weet is Cluster iig ongevaarlijk, Migraine weet ik niet maar wat daar staat zou ik niet al te letterlijk nemen, dan maak je jezelf alleen maar bang, naar de h-arts gaan is toch altijd het beste (wat ik ook heb gedaan de eerste keer toen ik het kreeg)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef Lobasca het volgende:
Ga ik ook ff wiki'en, kom ik dit tegen: Uit onderzoek uit 2005 blijkt dat migraine-patiënten meer kans hebben op een herseninfarct en/of hersenbloeding.[5] Dit hangt mogelijk samen met het eventuele open foramen ovale
En ik ben al zo'n paniekvogel
Meer kans betekent niet dat het gaat gebeuren hoor, het is niet zo dat je ineens verzekerd bent van een hersenbloeding, als je kijkt hoe weinig mensen er relatief gezien een hersenbloeding krijgen procentueel gezien dan zou ik me niet druk maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef Lobasca het volgende:
Ga ik ook ff wiki'en, kom ik dit tegen: Uit onderzoek uit 2005 blijkt dat migraine-patiënten meer kans hebben op een herseninfarct en/of hersenbloeding.[5] Dit hangt mogelijk samen met het eventuele open foramen ovale
En ik ben al zo'n paniekvogel
Ik ben ervoor bij de neuroloog geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst zo'n aanval voelde was ik ook bang dat het grondig mis was, maar voor zover ik weet is Cluster iig ongevaarlijk, Migraine weet ik niet maar wat daar staat zou ik niet al te letterlijk nemen, dan maak je jezelf alleen maar bang, naar de h-arts gaan is toch altijd het beste (wat ik ook heb gedaan de eerste keer toen ik het kreeg)
Die is net overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meer kans betekent niet dat het gaat gebeuren hoor, het is niet zo dat je ineens verzekerd bent van een hersenbloeding, als je kijkt hoe weinig mensen er relatief gezien een hersenbloeding krijgen procentueel gezien dan zou ik me niet druk maken.
Straks krijg je een migraine aanval.![]()
Het lijkt wel een inktvis met een paar pootjes teveelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
Dit is een van de astronauten aan boord van de Space Shuttle. Het lijkt wel of ze Amanda's pruik draagt maar ze is natuurlijk gewichtloos.
[ afbeelding ]
Hoe meer je leest over ziekten op het net, hoe banger je wordt. Gewoon niet doen hè?quote:
Wat zijn jullie toch liefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe meer je leest over ziekten op het net, hoe banger je wordt. Gewoon niet doen hè?![]()
Gelukkig is je migraine weer over.
Dan moet je ook niet, ik herhaal NIET op de link van Saantje klikken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik moet dat soort dingen ook niet lezen
Die foto's van Nadia op die site....quote:
ze heeft hem verwijderdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet, ik herhaal NIET op de link van Saantje klikken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Die foto's van Nadia op die site....![]()
Het is steeds Nadia en de camera waar Nadia maar 1 pose heeft en dat is op haar manier zwoel in de camera kijken. De mensen waar ze mee op de foto wil lijkt ze totaal geen intresse in te tonen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
http://alcoholism.about.c(...)-risk-45-percent.htm
Wat dacht je van die kop van Dennix.....mén, wat ziet hij eruit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef akveor het volgende:
Het is steeds Nadia en de camera waar Nadia maar 1 pose heeft en dat is op haar manier zwoel in de camera kijken. De mensen waar ze mee op de foto wil lijkt ze totaal geen intresse in te tonen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je aan een optreden van Dennis meer hebt dat aan Amanda en Brian bij elkaar. Dennis kan tenminste zingen, ook al is zijn genre misschien het onze nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van die kop van Dennix.....mén, wat ziet hij eruit.![]()
[ afbeelding ]
Dennis heb ik nooit begrepen in de villa.... daarbuiten moet ik wel om hem lachen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom vind ik dit moeilijk te geloven?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik drink geen druppel meer, kan nooit goed zijn
Spa blauw, here I come
Het is niet leuk idd, ik mag dan nog van geluk spreken dat ik de episodische variant heb en niet chronisch....mja, wel weet ik uit ervaring dat hoe heftiger de aanvallen (en vaker) hoe snelle de periode ook weer voorbij is en ik eindelijk in "remissie" zit zoals dat mooi heetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ervoor bij de neuroloog geweestIk wist wel dat vrouwen die én 'de pil' slikken én aan migraine lijden, een veel grotere kans op een hersenbloeding hebben.
Maar uit dit stukje begrijp ik dat dat dus niet uitmaakt
Maar, bij dat Clusterhoofdpijngedeelte, lees ik dus, dat dát nog heftiger is dan migraine, hebben jij en ik al een keer over gesproken, onverstelbaar, bij een heftige m. aanval mag van mij de atoombom al vallen. En als jij het dan nog een paar tandjes erger hebt, verschrikkelijk!!
Klopt, en die foto van hen samen, ze hebben elkaar liever vast dan ik ooit heb gezien bij B&A.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je aan een optreden van Dennis meer hebt dat aan Amanda en Brian bij elkaar. Dennis kan tenminste zingen, ook al is zijn genre misschien het onze niet
Oh, maar dat ben ik met je eens hoor. Het is me alleen niet duidelijk waar je Naad voor in kunt huren, een M&G met haar kost nb ¤1150,- en dan mag je met haar op de foto......that's is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
En toch vind ik dat je aan een optreden van Dennis meer hebt dat aan Amanda en Brian bij elkaar. Dennis kan tenminste zingen, ook al is zijn genre misschien het onze niet
Da's waar, maar Nadia is dan ook zwanger he... dan krijg je dat soort lieve gevoelentjes. Maar goed, wie ben ik om ze niet het beste te wensen... saampjes en met Brookequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, en die foto van hen samen, ze hebben elkaar liever vast dan ik ooit heb gezien bij B&A.
Dat is ook flauwekul. Ze speculeren er natuurlijk op dat ze veel en vaak met Dennis meekomt, dan vangen ze extra.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, maar dat ben ik met je eens hoor. Het is me alleen niet duidelijk waar je Naad voor in kunt huren, een M&G met haar kost nb ¤1150,- en dan mag je met haar op de foto......that's is.
Wat mij betreft ga je lekker je gang hoor, de foto's worden steeds leuker.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef Scandalous het volgende:
[ afbeelding ]
OK ik ben gemeen, iedereen heeft slechte foto's
Dat zegt nietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, en die foto van hen samen, ze hebben elkaar liever vast dan ik ooit heb gezien bij B&A.
In de kooi vond ik ze niks en nada maar nu, Dennis doet het goed met zijn zingen en Nadia ziet er beter uit dan dat ik ooit heb gezien in de kooi. Toen ze bij Jensen waren een poosje terug, je weet wel toen hij aan het krantlezen ging terwijl Dennis aan het zingen was, vond ik haar er mooi zwanger en rustig uit zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, maar Nadia is dan ook zwanger he... dan krijg je dat soort lieve gevoelentjes. Maar goed, wie ben ik om ze niet het beste te wensen... saampjes en met Brooke
Tja die naam he van onze rat, heel moeilijk hoor,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Copycat het volgende:
Het leven is soms hard.
[ afbeelding ]
Tubegirl gets a whole new dimension.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef Verida het volgende:
En wat moet ik me voorstellen bij een spetterende Amanda in de paal
Grappig toch, hij werd op FOK! een hele tijd Brainless genoemd. Dat hebben ze daar goed onthouden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef Verida het volgende:
Tja die naam he van onze rat, heel moeilijk hoor,
En wat moet ik me voorstellen bij een spetterende Amanda in de paal
Hello, waar zijn de gekleurde snoepjes?quote:
quote:
In the place to be ...quote:
Oh, dat heb ik niet gezien, ik vond ze de moeite niet waard om Jensen voor aan te zettenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In de kooi vond ik ze niks en nada maar nu, Dennis doet het goed met zijn zingen en Nadia ziet er beter uit dan dat ik ooit heb gezien in de kooi. Toen ze bij Jensen waren een poosje terug, je weet wel toen hij aan het krantlezen ging terwijl Dennis aan het zingen was, vond ik haar er mooi zwanger en rustig uit zien.
ik vind ze zoooo nep..... meer aandacht voor de camera als voor elkaar (och.... dat was eigenlijk heel hun dgk-tijd zo)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ikke niet... maar wil wel de faciliteiten aanbieden dit te doen overtreffen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:21 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind ze zoooo nep..... meer aandacht voor de camera als voor elkaar (och.... dat was eigenlijk heel hun dgk-tijd zo)![]()
ziezo, de was gedaan, gestreken, stof afgenomen, de stofzuiger gehanteerd...... tijd voor![]()
Ik ga voor de titel... .huisvrouw van de dag... wie overtreft dit gigantische rijtje ......
Wat ontzettend genereus van jouquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ikke niet... maar wil wel de faciliteiten aanbieden dit te doen overtreffen.
Viel er toen middenin en heb het maar afgekeken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet gezien, ik vond ze de moeite niet waard om Jensen voor aan te zetten![]()
Laat haar maar vaak 'mooi zwanger en rustig' zijn. Ik ben niet vergeten hoe ze met haar klauwen samen met Amanda de hele tijd vlak voor Liekes gezicht zat te bewegen. Het is en blijft een kreng.
haaa SWA, ik heb jou buro gezien........ thanx... but no thanxquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ikke niet... maar wil wel de faciliteiten aanbieden dit te doen overtreffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |