Die is net overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meer kans betekent niet dat het gaat gebeuren hoor, het is niet zo dat je ineens verzekerd bent van een hersenbloeding, als je kijkt hoe weinig mensen er relatief gezien een hersenbloeding krijgen procentueel gezien dan zou ik me niet druk maken.
Straks krijg je een migraine aanval.![]()
Het lijkt wel een inktvis met een paar pootjes teveelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef beequeen het volgende:
Dit is een van de astronauten aan boord van de Space Shuttle. Het lijkt wel of ze Amanda's pruik draagt maar ze is natuurlijk gewichtloos.
[ afbeelding ]
Hoe meer je leest over ziekten op het net, hoe banger je wordt. Gewoon niet doen hè?quote:
Wat zijn jullie toch liefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe meer je leest over ziekten op het net, hoe banger je wordt. Gewoon niet doen hè?![]()
Gelukkig is je migraine weer over.
Dan moet je ook niet, ik herhaal NIET op de link van Saantje klikken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik moet dat soort dingen ook niet lezen
Die foto's van Nadia op die site....quote:
ze heeft hem verwijderdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet, ik herhaal NIET op de link van Saantje klikken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Die foto's van Nadia op die site....![]()
Het is steeds Nadia en de camera waar Nadia maar 1 pose heeft en dat is op haar manier zwoel in de camera kijken. De mensen waar ze mee op de foto wil lijkt ze totaal geen intresse in te tonen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
http://alcoholism.about.c(...)-risk-45-percent.htm
Wat dacht je van die kop van Dennix.....mén, wat ziet hij eruit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef akveor het volgende:
Het is steeds Nadia en de camera waar Nadia maar 1 pose heeft en dat is op haar manier zwoel in de camera kijken. De mensen waar ze mee op de foto wil lijkt ze totaal geen intresse in te tonen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:47 schreef akveor het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je aan een optreden van Dennis meer hebt dat aan Amanda en Brian bij elkaar. Dennis kan tenminste zingen, ook al is zijn genre misschien het onze nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van die kop van Dennix.....mén, wat ziet hij eruit.![]()
[ afbeelding ]
Dennis heb ik nooit begrepen in de villa.... daarbuiten moet ik wel om hem lachen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat dacht je van die kop van Dennix.....mén, wat ziet hij eruit.![]()
[ afbeelding ]
Waarom vind ik dit moeilijk te geloven?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik drink geen druppel meer, kan nooit goed zijn
Spa blauw, here I come
Het is niet leuk idd, ik mag dan nog van geluk spreken dat ik de episodische variant heb en niet chronisch....mja, wel weet ik uit ervaring dat hoe heftiger de aanvallen (en vaker) hoe snelle de periode ook weer voorbij is en ik eindelijk in "remissie" zit zoals dat mooi heetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ervoor bij de neuroloog geweestIk wist wel dat vrouwen die én 'de pil' slikken én aan migraine lijden, een veel grotere kans op een hersenbloeding hebben.
Maar uit dit stukje begrijp ik dat dat dus niet uitmaakt
Maar, bij dat Clusterhoofdpijngedeelte, lees ik dus, dat dát nog heftiger is dan migraine, hebben jij en ik al een keer over gesproken, onverstelbaar, bij een heftige m. aanval mag van mij de atoombom al vallen. En als jij het dan nog een paar tandjes erger hebt, verschrikkelijk!!
Klopt, en die foto van hen samen, ze hebben elkaar liever vast dan ik ooit heb gezien bij B&A.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch vind ik dat je aan een optreden van Dennis meer hebt dat aan Amanda en Brian bij elkaar. Dennis kan tenminste zingen, ook al is zijn genre misschien het onze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |