ja vervelend is datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:14 schreef kahaarin het volgende:
Even een OT vraagje, waarom krijg ik steeds witte pagina's?
Geen idee, maar het is al gemeld en Danny weet ervan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:14 schreef kahaarin het volgende:
Ik ben even overgestapt naar FokSilver en ( nog) geen probleem.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:14 schreef kahaarin het volgende:
Het is maar af en toe hoor, zeg een op de tien keer bij het refreshen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben even overgestapt naar FokSilver en ( nog) geen probleem.
Ah thnx, dat ga ik zo even proberen, men is er mee bezig las ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben even overgestapt naar FokSilver en ( nog) geen probleem.
Ik had probleemloos bagger maar die witte schermen was ietwat vervelend, nu heb ik silver aangezet, het zal nu wel beter gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar af en toe hoor, zeg een op de tien keer bij het refreshen.
Ik ben allang blij dat FokSilver het weer doet.
Nope, gisteren waren ze ook heel lang uit de lucht. Geen idee wat er aan de hand is, misschien leest Heidi mee en kan hij er iets aan doen. I hope so.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef Disana het volgende:
Beequeen, doet Africam het voor jou ook niet?
Joris Driepinter, das lang geleden.quote:
Joris Driepinter. Da's nog uit mijn jeugd!quote:
Haha die is leuk...quote:
Maak je niet druk, ouwe koeien kun je ook gewoon weer uit de sloot halen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
En hoezo trouwens COS-koeien? Ik ben eerder een fossiel. Maar wel een slank fossiel!
Ik maak me niet zo snel druk, en al helemaal niet over ouwe koeien in een sloot. Lekker laten liggen die krengen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef elcastel het volgende:
Maak jen iet druk, ouwe koeien kun je ook gewoon weer uit de sloot halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |