Krijg ik ook nog wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef kahaarin het volgende:
Wow, gaat goed, wolkbreuk en donder een paar seconden na de bliksem. Verkoeling!
Als je geen zin hebt in herkenning, leen je de pruik van Amanda maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Huubdgk het volgende:
onweer was hier vannacht,
bekend zijn heeft zijn voordelen en nadelen,
voordeel, iedereen wil met je praten
nadeel, iedereen wil met je praten
snap je
ben nog in tilburg, heb een drukke dag voor de boeg, was gisteren best laat geloof ik lol
Wat ga je allemaal doen vandaag? Net als Brian MC spelen.....ik lig helemaal in een deuk om dat bericht van hem op de site van Bassie en Adriaan. Brian en mixen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Huubdgk het volgende:
snap je
ben nog in tilburg, heb een drukke dag voor de boeg, was gisteren best laat geloof ik lol
Wat een onzalig idee, jakkes....wie zet die dooie, gore cavia nu op zijn hoofd anders dan Dirty Amanda?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:45 schreef Lobasca het volgende:
Als je geen zin hebt in herkenning, leen je de pruik van Amanda maar.
Dat Huub zijn wens die hij in gedachten had niets werd.quote:
Je bent iig verzekerd dat mensen gepaste afstand houdenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzalig idee, jakkes....wie zet die dooie, gore cavia nu op zijn hoofd anders dan Dirty Amanda?
Gisteren laat? Dat viel wel mee, als het vuurwerk was in de kooi hebben we hier wel eens tot 4.00 uur gezeten met z'n allen......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:43 schreef Huubdgk het volgende:
snap je
Das waar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:48 schreef Lobasca het volgende:
Je bent iig verzekerd dat mensen gepaste afstand houden![]()
Het kan nog net, mogguh Tipsch.quote:
Zijn ava doet het hem hè?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:54 schreef -Blurk- het volgende:
Hahahaha![]()
(zie je Tipsch, ik ben niet de enige)
Vertel nog eens over je uiers enzo ?quote:
Wat gebeurt er ? Niet te incrowd worden nu hè !quote:
Ben je mal, hij is net wakker en staat wrs nu gezellig onder de douche metquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef petraa het volgende:
JUllie hebben Huub alweer weggejaagd met jullie vragenvuur!
Nee joh, was gisternacht ook zo, Claire wil natuurlijk ook aandacht en zulks.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef petraa het volgende:
JUllie hebben Huub alweer weggejaagd met jullie vragenvuur!
nee, één keer is leukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vertel nog eens over je uiers enzo ?
ja, veel te goed, onweer hè ...
Hoi Huub, lekker hè geen Palma aan je bed.
Kijk, zo ken ik je weer COSkoe.quote:
Ja! Goed idee Ccquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Over Claire gesproken: dat ook zij als de wiedeweerga eens een FOK! account aanmaakt!
Ok ik had van de week klein beetje gejokt, met dat ik heel me DGK map had weggegooid!! Één heb ik er bewaardquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal, hij is net wakker en staat wrs nu gezellig onder de douche metClaire.
Psies, go Claire!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Over Claire gesproken: dat ook zij als de wiedeweerga eens een FOK! account aanmaakt!
Ik meen te hebben gelezen dat @Noekje ons zo noemt, hoe durft ze.quote:
Later,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:01 schreef Huubdgk het volgende:
gaat ze zeker doen, maar idd mijn vrouw wil nu even mijn onverdeelde aandacht, dus i am off, heb een hele drukke dag misschien dat ik vnncht nog ff online kan als de dag weer voorbij is, want ben nogal druk
later FOKKERS!
x
Doegies, groetjes aanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:01 schreef Huubdgk het volgende:
gaat ze zeker doen, maar idd mijn vrouw wil nu even mijn onverdeelde aandacht, dus i am off, heb een hele drukke dag misschien dat ik vnncht nog ff online kan als de dag weer voorbij is, want ben nogal druk
later FOKKERS!
x
Latersssssssss Huub!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:01 schreef Huubdgk het volgende:
later FOKKERS!
x
Ook een goed idee, Joris op FOK!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:03 schreef petraa het volgende:
Enne Huub, vraag of Joris ook een fok account aanmaakt enne hier komt posten
Ach gossie, misschien heb je vannacht meer geluk.quote:
Het minste wat hij kon doen, weet je hoeveel we over hem hebben zitten posten hier ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |