Ik vind het een flop, miljonairsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:02 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Realiteit is idd beter vind ik ook, maar daarmee had De Gouden Kooi nooit hun doel kunnen bereiken van Reality meets Soap.
Ik ga mijn bed opzoeken. Aangezien in toch lekker in mn vakantie zit. Morgen middag wel een interview om aangenomen te worden @ Universiteit van Breda...spannend!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goed verwoord![]()
bb stond dichter bij de realiteit
Wat ik vooral opmerk is de jaloezie van beide kanten, zij hebben het goed en mogen zo doen en ik niet. Wat ontzettend oneerlijk. Tsja, alsof de wereld eerlijk is. En dan heb ik het over de fans van beide "kampen". Waarom mogen zij wel ongestraft schelden, schoppen en weet ik veel wat. Brieven, mails naar de redactiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:06 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Oke, even in het kort mijn theorie waarom De Gouden Kooi nooit enorm is geworden.
Het was voor de mens gewoon niet tastbaar genoeg. Het leek wel een surrieel sprookje dat zich afspeelde ergens in Wonderland met karakters inplaats van mensen. De hele identificatie was weg. Daardoor voelde de tv kijkers niet mee met de millionairs wat Big Brother altijd wel bereikt omdat het meer tastbaar is.
Ja die mensen zien het allemaal door een donker rode bril;)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat ik vooral opmerk is de jaloezie van beide kanten, zij hebben het goed en mogen zo doen en ik niet. Wat ontzettend oneerlijk. Tsja, alsof de wereld eerlijk is. En dan heb ik het over de fans van beide "kampen". Waarom mogen zij wel ongestraft schelden, schoppen en weet ik veel wat. Brieven, mails naar de redactieTerwijl ik denk: Misschien moet je iets aan je eigen situatie doen? Het is een spelletje en ja dat gaat ver, maar om nou de hele redactie plat te bellen
Die heb ik weleens gezien, maar staat me even niks van bij meer. Maar ik denk dat we elkaar wel begrijpenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:14 schreef patjuh001 het volgende:
@ Morwen: Je moet de film: ''Das Experiment'' eens kijken;), komt aardig overeen met jou beschrijving.
ben nu echt slapen, trusten hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien, maar staat me even niks van bij meer. Maar ik denk dat we elkaar wel begrijpen
Hier nog eentje, was gisteravond een stukje varen met vriend, kwamen helemaal loom en nat thuis om een uur of 10 en doken er maar in. Hoezo foute timing!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen,
Lekker dan, Huub op FOK! ik heb alles gemist, dat joch is ook zo'n nachtbraker.
Wel leuk om terug te lezen.![]()
Wat eng, gaan varen met dat dreigende noodweer of viel je mee bij jullie?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:44 schreef Kaat38 het volgende:
Hier nog eentje, was gisteravond een stukje varen met vriend, kwamen helemaal loom en nat thuis om een uur of 10 en doken er maar in. Hoezo foute timing!
Jaja, wrijf het er maar lekker in.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
Mogge dames![]()
Wat lees ik nou, was Huub hier?
Goeiemoggel!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
Mogge dames![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Goeiemoggel!![]()
Muts je was erbij!
Waarom is FOK zo FOKKING langzaam?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:59 schreef Lobasca het volgende:
Mogge dames![]()
ik heb nu ook bagger en dat gaat snel, maar ik vind het een bagger layout!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij de oude lay-out? Met bagger heb ik nergens last van
Hah!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:28 schreef Huubdgk het volgende:
maar in mijn hart wist ik het, maar ik wist het echt op de avond van de halve finale toen ze weg was en ik piano ging spelen met haar foto ernaast, dit was niet op de streams want die waren er toen niet maar toen wist ik het zeker,
Goedemorgen!quote:
Ik was er ook niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
Zelfs het teruglezen was leuk, jammer dat ik het heb gemist, ik was gewoon misselijk van de warmte en heb lekker op het balkon gezeten toen het ging afkoelen.![]()
Wel gek dat degene waar ik het gros van de plaatjes en GIF-jes van in de COS-OP's heb geplakt er nu echt was, weird.......
Ik heb nog even op fokjoe rondgehangen, toen gingen we terug naar FOK! het liep niet helemaal soepel en er kwam een lekker briesje door het raam dus toen ben ik er ook mee gestopt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was er ook niet.
Ik heb uit frustratie over mijn internetverbinding mijn computer uitgeramd om een uur of 9
Het zal Mazaru ook niet zijn en Huub dacht dat hij off stream was, hah......hij is echt dol op Claire.quote:
Heb geprobeerd, hij doet het niet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
Totaal OT ,maar als we praten over weird.....klik op het filmpje: Kikker in de kast.
Da's een taaie rakker zeg maar ook wel zielug.![]()
http://www.beleefdelente.nl/steenuil
Wat raar, bij mij doet hij het gewoon.quote:
Hij viel steeds weg. En als die het deed, dan lag Fok er weer uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal Mazaru ook niet zijn en Huub dacht dat hij off stream was, hah......hij is echt dol op Claire.![]()
Wat was er met je internetverbinding dan?
Ik herken het, schelden tegen je monitor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:11 schreef mazaru het volgende:
Hij viel steeds weg. En als die het deed, dan lag Fok er weer uit.
Ik zat op een gegeven moment zo tegen mijn monitor te schelden dat het me verstandiger leek om mijn compie uit te zettten
Hmm, ik heb nu geen problemen met FOK!, wel met dat filmpje, ik vermoed dat de vuurmuur weer lastig doetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik herken het, schelden tegen je monitor.![]()
Toch loopt FOK! niet helemaal lekker, ook niet in de bagger lay-out, vreemd.
ik had de bagger lay out al, ik vind de kleurtjes zo leuk.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef Disana het volgende:
Ik kon niks vinden dus ik heb hier
Foksilver traag na downtime gisteravond
maar gemeld dat er met de oude layout niet meer valt te werken sinds gisteravond.
Ik dacht ook eerst dat ik niet naar de nieuwe kon switchen, want de bovenkant van de pagina was 'leeg'. Maar als je er met je muis overheen gaat, kom je toch op de linkjes naar o.a. opties terecht.
Hier is geloof ik het onweer bijna over, het wordt weer helder.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik had de bagger lay out al, ik vind de kleurtjes zo leuk.....![]()
OT: Heb jij ook ineens het idee dat er wel eens wat regen kan gaan vallen? Het wordt donker, vanmorgen was het zo lekker zonnig.
Waar zit jij dan? Saantje en ik zitten in Groningen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Hier is geloof ik het onweer bijna over, het wordt weer helder.
quote:Speurders
Zoowww...het filmpje is gevonden van het kickboksgala 01-06-2008. Amanda en ik waren op uitnodiging van Ali B naar Beast of the East gegaan. Gezellig met z'n allen bijgeklets en genoten van het gala. Sem Schilt ook nog ontmoet en holy moly wat is die gast groot, maar echt ontzettend aardig en grappig.
Ik heb vorige week vrijdag 30-05-2008 op een feest van Special Sports back to back gedraaid met DJ Chuckie. Hij was daar om te draaien met zijn MC en terwijl ik met Amanda stond te dansen werd ik door de MC opgeroepen om op te komen. Tsja dan heb je iedereen die opeens je aan staat te staren. Ik op het podium gekomen en heb echt heerlijk back to back een aantal plaatjes gemixed met DJ Chuckie himself. Echt een eer. Binnenkort volgt meer.
En vorige week donderdag 29-05-2008 zijn Amanda en ik naar Dutch Versity (http://www.dutchversity.nl/) gegaan. Mijn Gouden Kooi DJ (ULI) had daar een optreden en had ons uitgenodigd. En ook hier had hij gevraagd of ik even wou opkomen om te MC'en (soort van publiek hyper). Samen met MC Aries en DJ ULI hebben we een leuke show gegeven. En nu kijken of jullie hier het beeldmateriaal van kunnen vinden
ONE LOVE.
En indo...je hebt gelijk...I save lifes
p.s. We zijn bezig met een fandag(en)...to be continued...
Van mij en mijn tuin mag het. Maar ik vind het wel jammer dat het voorlopig een stuk minder warm wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ik had de bagger lay out al, ik vind de kleurtjes zo leuk.....![]()
OT: Heb jij ook ineens het idee dat er wel eens wat regen kan gaan vallen? Het wordt donker, vanmorgen was het zo lekker zonnig.
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur_bliksem
Oh vandaar, houd je maar vast, we gaan knallen, 100%![]()
quote:
Hey Huub, gezellig dat je er bent, heb je vannacht gemist hier op FOK!.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef Huubdgk het volgende:
zoals je ziet aan mijn kleding is dit niet de avond van de halve finale....
goeiemorgen @ the rest of FOK...
Goedemorgen, lekker geslapen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hallo Huub, wat leuk dat je langskomt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Wat voorspelde die gozer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef blomst het volgende:
Hey Huub, heb je na de finale nog even terug gedacht aan de voorspelling van die blonde jongen van Dreams of Beauty?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |