Leg jij ons dat eens uitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:30 schreef patjuh001 het volgende:
De wereld vind het heerlijk om misleid te worden.
Patrionius:)
Zegt genoeg denk ik toch?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:33 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik ga slapen met mijn vrouw welterusten stelletje gekken
Zij heeft een feilloze radar, beter nog als "hittegolf, 11stedentocht" Oant moarn Piet van de pettefletquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah, was ze bang? [ afbeelding ]
Het heeft hier volgens mij niet (hard) geonweerd.
We weetsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:40 schreef patjuh001 het volgende:
Mundus vult decipi, ergo decipiatur: De wereld wil misleid worden, dus laat het misleid worden. De term werd vroeger veel gebruikt onder illusionisten en is afkomstig van Patrionius uit de eerste eeuw.
Geldt niet voor iedereen hoor, ik begon er steeds minder aan te vinden toen ik er achter kwam dat er een heleboel gestuurd werdt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:40 schreef patjuh001 het volgende:
Mundus vult decipi, ergo decipiatur: De wereld wil misleid worden, dus laat het misleid worden. De term werd vroeger veel gebruikt onder illusionisten en is afkomstig van Patrionius uit de eerste eeuw.
Meer dan 2 uurtjes ga je wel redden hèquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:33 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik ga slapen met mijn vrouw welterusten stelletje gekken
Weet je hoe laat het is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:51 schreef patjuh001 het volgende:
Je word niet misleid als je denkt misleid te worden right?
Je word misleid op het moment dat je niet doorhebt dat je misleid word toch. Dus er zal wel meer aan de hand zijn dan wij allemaal denken te weten en begrijpen;)
BBquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen hoor, ik begon er steeds minder aan te vinden toen ik er achter kwam dat er een heleboel gestuurd werdt.
Daarom mag Big Brother wel weer komen van mij
Ok,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:54 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Haha sorry, maar als ik deze lijfspreuk zie wil ik m toch graag ontrafelen
Ik vind het juist wel mooi al die intriges voor en achter de schermen. Dat heeft De Gouden Kooi ook een beetje gemaakt. Die vaagheid. Ik vond op het einde een ontdekking over de buren ook leuker dan een geslaagde terror actiequote:
Ik ben meer voor de reality, niet dat gemaakte van Feboquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:58 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi al die intriges voor en achter de schermen. Dat heeft De Gouden Kooi ook een beetje gemaakt. Die vaagheid. Ik vond op het einde een ontdekking over de buren ook leuker dan een geslaagde terror actie
Die zin is een beetje dubbelop geloof ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok,
Ik wordt niet misleid als ik weet dat ik misleid wordt omdat ik weet dat ik misleid wordt en dus niet misleid wordt.
Dat kan kloppen, zie ook dubbel op het momentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:00 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Die zin is een beetje dubbelop geloof ik
Geef mij maar BB, debiele opdrachten, geen deceptie dat het miljonairs zijn. EN een echt einde, geen eindeloos gereutel met ongemotiveerde mensen. Regels die niet nageleeft worden, overduidelijk geregisseerde beelden. Terug naar af, BB1quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:58 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi al die intriges voor en achter de schermen. Dat heeft De Gouden Kooi ook een beetje gemaakt. Die vaagheid. Ik vond op het einde een ontdekking over de buren ook leuker dan een geslaagde terror actie
Realiteit is idd beter vind ik ook, maar daarmee had De Gouden Kooi nooit hun doel kunnen bereiken van Reality meets Soap.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben meer voor de reality, niet dat gemaakte van Febo
De realiteit is soms erger dan een goed script![]()
(ik kijk teveel discovery channel)
Daarom twijfel ik nog steeds of ik DGK2 ga volgen. mja zal wel weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:02 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Realiteit is idd beter vind ik ook, maar daarmee had De Gouden Kooi nooit hun doel kunnen bereiken van Reality meets Soap.
Oke, even in het kort mijn theorie waarom De Gouden Kooi nooit enorm is geworden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef mij maar BB, debiele opdrachten, geen deceptie dat het miljonairs zijn. EN een echt einde, geen eindeloos gereutel met ongemotiveerde mensen. Regels die niet nageleeft worden, overduidelijk geregisseerde beelden. Terug naar af, BB1![]()
Of rijk en arm
Het concept zal toch wel enigszins aangepast worden hoor;)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik nog steeds of ik DGK2 ga volgen. mja zal wel weer![]()
aangezien er niets anders komt, zoals bb
Goed verwoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:06 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Oke, even in het kort mijn theorie waarom De Gouden Kooi nooit enorm is geworden.
Het was voor de mens gewoon niet tastbaar genoeg. Het leek wel een surrieel sprookje dat zich afspeelde ergens in Wonderland met karakters inplaats van mensen. De hele identificatie was weg. Daardoor voelde de tv kijkers niet mee met de millionairs wat Big Brother altijd wel bereikt omdat het meer tastbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |