Ik wacht nog op de update, maar ik zit er boven op.quote:
weet huub nou wel waar die wezen moet, hé huub ben je d'r nog, anders ga ik mijn bed opzoeken hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de update, maar ik zit er boven op.
ik doe niet aan up-dates, ben een COSkoe tenslotte.. melkgeven en muhueeen..dat is mijn taakquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:10 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de update, maar ik zit er boven op.
Ik ga dus niet met een koe trouwen dat vertel ik je alvast.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:11 schreef Lobasca het volgende:
ik doe niet aan up-dates, ben een COSkoe tenslotte.. melkgeven en muhueeen..dat is mijn taak
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:11 schreef Ziet het volgende:
ja Huub, wie is amanda;s moeder?
en waarom, mocht ze geen bekendheid zijn, wilde ze dan koste wat het kost niet in beeld?
Het is toch niet Netty he?
en ijsjes toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik doe niet aan up-dates, ben een COSkoe tenslotte.. melkgeven en muhueeen..dat is mijn taak
ze lijkt wel verdomd veel op d'r schoonmoeder ja.........quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:11 schreef Ziet het volgende:
ja Huub, wie is amanda;s moeder?
en waarom, mocht ze geen bekendheid zijn, wilde ze dan koste wat het kost niet in beeld?
Het is toch niet Netty he?
maar ik heb de uiers van Amandaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik ga dus niet met een koe trouwen dat vertel ik je alvast.
.
12 jaar exact op de kop af......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:15 schreef Meds het volgende:
@ huub, jazeker, maar dat heeft niks te maken met de onderhoudsplicht die je hebt als je getrouwd bent. Als je gaat scheiden en je ex doet een beroep op de sociale dienst, dan komt de sociale dienst het bij jou halen, het maakt niet uit hoelang je getrouwd was en of je op huwelijkse voorwaarden getrouwd was. Ook maakt het geen moer uit of je kinderen hebt, of je weer opnieuw getrouwd bent etc. Je zit voor jaren (ik dacht 12 jaar) vast aan die onderhoudsplicht. Jeee wat is het forum traaaag
Hij loopt wel ergens te slaapwandelen.....pas op dat ie niet tegen je pc aan staat te zeiken....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is weg![]()
of ligt weer in een alcohol coma
shit
Laat die jongen eens met rust...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:15 schreef Meds het volgende:
@ huub, jazeker, maar dat heeft niks te maken met de onderhoudsplicht die je hebt als je getrouwd bent. Als je gaat scheiden en je ex doet een beroep op de sociale dienst, dan komt de sociale dienst het bij jou halen, het maakt niet uit hoelang je getrouwd was en of je op huwelijkse voorwaarden getrouwd was. Ook maakt het geen moer uit of je kinderen hebt, of je weer opnieuw getrouwd bent etc. Je zit voor jaren (ik dacht 12 jaar) vast aan die onderhoudsplicht. Jeee wat is het forum traaaag
Absoluut.......oh God......de tranen biggelen over m'n wangen van plezier (heb nogal fantasie zo af en toe)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:17 schreef Meds het volgende:
In 12 jaar kan veel gebeuren.... I
Kan ie het topic niet vinden?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub is weg![]()
of ligt weer in een alcohol coma
shit
ah toch nog een teken van levenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:20 schreef Huubdgk het volgende:
brothers and sisters, ik ga slapen,
thnx voor een paar leuke fok uurtjes ik ga hier vaker komen
adios
Alright, later gastquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:20 schreef Huubdgk het volgende:
adios
Strooien zietje, ga ik buiten egeltjes zoekenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:17 schreef Ziet het volgende:
ik ga ff roken
en dan kom ik nog wel ff gedag zeggen
(maar als ie ineens gaat: leuk dat je hier was huub!
en geef joris een kus, die mag hier ook best posten hoor!
en je vader! (geweldige man!)
nu ben ik uitgeslijmt....
roken zal ik
uhhhh... vooruit dan maar..rust ze!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:20 schreef Huubdgk het volgende:
adios
En schoenmaat 53 toch??quote:
Seg brother...... Huub & Claire zijn gelukkig getrouwd en mocht tie ooit behoeft krijgen aan een ander... gaat tie vast jou advies opvolgen (in een molshoop proppen, wat 't toch)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
12 jaar exact op de kop af......![]()
Ik ben niet zo overspelig.....maar als je er van houdt, bij penetratie van een molshoop heb je de hele wereld eraan hangen.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Seg brother...... Huub & Claire zijn gelukkig getrouwd en mocht tie ooit behoeft krijgen aan een ander... gaat tie vast jou advies opvolgen (in een molshoop proppen, wat 't toch)![]()
Een molshoop.......hoe kom je erop..... ervaring??? en hoe beviel ut.
Toch ben je wel een cuty![]()
Kijk zo hoor je op de valreep nog eens iets. Ik ben er weg van.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:23 schreef Coos het volgende:
En schoenmaat 53 toch??![]()
Toen ik je voor het eerst zag dacht ik dat je op waterski's stond.
Hij mag weer drinkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het valt me wel op dat als je de discussie naar een hoger niveau probeert te trekken Huub niet echt mee kan komen. Of ligt dat aan mij?
beetje vroeg............ vind je niet???quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:20 schreef Huubdgk het volgende:
adios
En jij was 60, ik schrok me het apenlazerusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En schoenmaat 53 toch??![]()
Toen ik je voor het eerst zag dacht ik dat je op waterski's stond.
schoenmaat 38quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kijk zo hoor je op de valreep nog eens iets. Ik ben er weg van.
Laat het een leer momentje zijnquote:
Jij ook truste Zietje.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:31 schreef Ziet het volgende:
truste huub
en leuk dat je hier vaker ff langs gaat komen
ik ga ook naar bed
nu is het gvd weer laat
Ok, deze is te moeilijk op dit late uur.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:45 schreef Prospera het volgende:
Hmm iedereen naar bed?
Nou de laatste dan
Waarom werd er ingezoomd op dit glas?
[ afbeelding ]
Scriptquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ok, deze is te moeilijk op dit late uur.
Brian werd para in de private tijdens een ruzie en er werd ingezoomd op het glas omdat hij para dreigde te worden
[ afbeelding ]
Hieperdepieplobjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Piet Pellenboer, krijgen we nog onweer?
Schorriemorriequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
HieperdepieplobjeHet is hier wel superbenauwd
Neuh, geloof van niet. Truste beebquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SchorriemorrieIm duik me nest in. Der Huub nog bij jullie geweest?
Zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Piet Pellenboer, krijgen we nog onweer?
Trustequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
SchorriemorrieIm duik me nest in. Der Huub nog bij jullie geweest?
Gelukkig niet hierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, was ze bang?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig niet hierIk zit al af en aan met een bang klein blond meisje beneden
Leg jij ons dat eens uitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:30 schreef patjuh001 het volgende:
De wereld vind het heerlijk om misleid te worden.
Patrionius:)
Zegt genoeg denk ik toch?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:33 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik ga slapen met mijn vrouw welterusten stelletje gekken
Zij heeft een feilloze radar, beter nog als "hittegolf, 11stedentocht" Oant moarn Piet van de pettefletquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah, was ze bang? [ afbeelding ]
Het heeft hier volgens mij niet (hard) geonweerd.
We weetsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:40 schreef patjuh001 het volgende:
Mundus vult decipi, ergo decipiatur: De wereld wil misleid worden, dus laat het misleid worden. De term werd vroeger veel gebruikt onder illusionisten en is afkomstig van Patrionius uit de eerste eeuw.
Geldt niet voor iedereen hoor, ik begon er steeds minder aan te vinden toen ik er achter kwam dat er een heleboel gestuurd werdt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:40 schreef patjuh001 het volgende:
Mundus vult decipi, ergo decipiatur: De wereld wil misleid worden, dus laat het misleid worden. De term werd vroeger veel gebruikt onder illusionisten en is afkomstig van Patrionius uit de eerste eeuw.
Meer dan 2 uurtjes ga je wel redden hèquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:33 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik ga slapen met mijn vrouw welterusten stelletje gekken
Weet je hoe laat het is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:51 schreef patjuh001 het volgende:
Je word niet misleid als je denkt misleid te worden right?
Je word misleid op het moment dat je niet doorhebt dat je misleid word toch. Dus er zal wel meer aan de hand zijn dan wij allemaal denken te weten en begrijpen;)
BBquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen hoor, ik begon er steeds minder aan te vinden toen ik er achter kwam dat er een heleboel gestuurd werdt.
Daarom mag Big Brother wel weer komen van mij
Ok,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:54 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Haha sorry, maar als ik deze lijfspreuk zie wil ik m toch graag ontrafelen
Ik vind het juist wel mooi al die intriges voor en achter de schermen. Dat heeft De Gouden Kooi ook een beetje gemaakt. Die vaagheid. Ik vond op het einde een ontdekking over de buren ook leuker dan een geslaagde terror actiequote:
Ik ben meer voor de reality, niet dat gemaakte van Feboquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:58 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi al die intriges voor en achter de schermen. Dat heeft De Gouden Kooi ook een beetje gemaakt. Die vaagheid. Ik vond op het einde een ontdekking over de buren ook leuker dan een geslaagde terror actie
Die zin is een beetje dubbelop geloof ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok,
Ik wordt niet misleid als ik weet dat ik misleid wordt omdat ik weet dat ik misleid wordt en dus niet misleid wordt.
Dat kan kloppen, zie ook dubbel op het momentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:00 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Die zin is een beetje dubbelop geloof ik
Geef mij maar BB, debiele opdrachten, geen deceptie dat het miljonairs zijn. EN een echt einde, geen eindeloos gereutel met ongemotiveerde mensen. Regels die niet nageleeft worden, overduidelijk geregisseerde beelden. Terug naar af, BB1quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:58 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel mooi al die intriges voor en achter de schermen. Dat heeft De Gouden Kooi ook een beetje gemaakt. Die vaagheid. Ik vond op het einde een ontdekking over de buren ook leuker dan een geslaagde terror actie
Realiteit is idd beter vind ik ook, maar daarmee had De Gouden Kooi nooit hun doel kunnen bereiken van Reality meets Soap.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben meer voor de reality, niet dat gemaakte van Febo
De realiteit is soms erger dan een goed script![]()
(ik kijk teveel discovery channel)
Daarom twijfel ik nog steeds of ik DGK2 ga volgen. mja zal wel weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:02 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Realiteit is idd beter vind ik ook, maar daarmee had De Gouden Kooi nooit hun doel kunnen bereiken van Reality meets Soap.
Oke, even in het kort mijn theorie waarom De Gouden Kooi nooit enorm is geworden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geef mij maar BB, debiele opdrachten, geen deceptie dat het miljonairs zijn. EN een echt einde, geen eindeloos gereutel met ongemotiveerde mensen. Regels die niet nageleeft worden, overduidelijk geregisseerde beelden. Terug naar af, BB1![]()
Of rijk en arm
Het concept zal toch wel enigszins aangepast worden hoor;)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik nog steeds of ik DGK2 ga volgen. mja zal wel weer![]()
aangezien er niets anders komt, zoals bb
Goed verwoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:06 schreef patjuh001 het volgende:
[..]
Oke, even in het kort mijn theorie waarom De Gouden Kooi nooit enorm is geworden.
Het was voor de mens gewoon niet tastbaar genoeg. Het leek wel een surrieel sprookje dat zich afspeelde ergens in Wonderland met karakters inplaats van mensen. De hele identificatie was weg. Daardoor voelde de tv kijkers niet mee met de millionairs wat Big Brother altijd wel bereikt omdat het meer tastbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |