Ik ben niet zo overspelig.....maar als je er van houdt, bij penetratie van een molshoop heb je de hele wereld eraan hangen.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Seg brother...... Huub & Claire zijn gelukkig getrouwd en mocht tie ooit behoeft krijgen aan een ander... gaat tie vast jou advies opvolgen (in een molshoop proppen, wat 't toch)![]()
Een molshoop.......hoe kom je erop..... ervaring??? en hoe beviel ut.
Toch ben je wel een cuty![]()
Kijk zo hoor je op de valreep nog eens iets. Ik ben er weg van.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:23 schreef Coos het volgende:
En schoenmaat 53 toch??![]()
Toen ik je voor het eerst zag dacht ik dat je op waterski's stond.
Hij mag weer drinkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het valt me wel op dat als je de discussie naar een hoger niveau probeert te trekken Huub niet echt mee kan komen. Of ligt dat aan mij?
beetje vroeg............ vind je niet???quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:20 schreef Huubdgk het volgende:
brothers and sisters, ik ga slapen,
thnx voor een paar leuke fok uurtjes ik ga hier vaker komen
adios
En jij was 60, ik schrok me het apenlazerusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:23 schreef Coos het volgende:
[..]
En schoenmaat 53 toch??![]()
Toen ik je voor het eerst zag dacht ik dat je op waterski's stond.
schoenmaat 38quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kijk zo hoor je op de valreep nog eens iets. Ik ben er weg van.
Laat het een leer momentje zijnquote:
Jij ook truste Zietje.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:31 schreef Ziet het volgende:
truste huub
en leuk dat je hier vaker ff langs gaat komen
ik ga ook naar bed
nu is het gvd weer laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |