Doei Bassie!quote:
Thnx Disana.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:29 schreef Desii het volgende:
Disana![]()
Ga eens een kijkje nemen bij BB Australie
Dat is de eigen (boekings)site van Huub en Jaap, die hangt echter wel aan Rocket TM waar ook Amanda en Brian te boeken zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:20 schreef happyme28 het volgende:
Op www.rocketmiljonairs.nl is nu ook een agenda te zien van Huub en Jaap. Jaap als winnaar uiteraard veel optredens maar opvallend dat Brian en Amanda hier niet op genoemd worden terwijl ze ook optredens hebben volgens mij.
Is toch de site van Huub en Jaap?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:20 schreef happyme28 het volgende:
Op www.rocketmiljonairs.nl is nu ook een agenda te zien van Huub en Jaap. Jaap als winnaar uiteraard veel optredens maar opvallend dat Brian en Amanda hier niet op genoemd worden terwijl ze ook optredens hebben volgens mij.
Welterusten!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:30 schreef Ziet het volgende:
ik hoop het ook
maar wel jammer dat ze niet ook iets samen op tv gaan doen.
(maar misschien moeten ze het eerst even zelf proberen....)
ik duik nog ff mijn nest in.
siësta he... vast wennen
Sorry, ik werd even irl afgeleid en nu is ie al volquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx Disana.![]()
Hey misschien een idee, als je nu de link van dit topic even in je laatste post plakt, dan zijn we iets beter vindbaar.![]()
De laatste post was van Desii, die kan de link er nog wel bij in zetten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik werd even irl afgeleid en nu is ie al vol
Bedoel jij het verhaal van Alice over de dame en the vet?quote:
Dat is dus mijn vraag.. waarom heeft rocket een site van Huub en Jaap en niet Brian en Amanda daarbij. Die zitten ook bij Rocket en zijn ex-miljonairs. Ik vind het apart, maar leuk dat ze blijkbaar meer vertrouwen hebben in Jaap en Huub.quote:
Ja ik ben er nog!quote:
Interactief... Leuk Huub. Je fans hebben iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:54 schreef Huubdgk het volgende:
de site hebben jaap en huub zelf laten maken, hij is nog wel wat matig maar in 1,5 dag uit de grond gestampt, hij wordt heel gaaf met een groot interactief gedeelte! keep it checked!
Yvonne, ben je er nog, Huppel is er weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |