Ik vind hem ook wat ongelukkig gekozen, deze TT.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een stomme TT zeg. Zelfs ík vat m verkeerd op!
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Mag ik iets vragen?
Ik eet in Frankrijk gewoon lekkere dingen. Als ik lees over de moderne restaurants, dan denk ik: ik zou daar vast niet lekker eten.
Ik vraag me weleens af: als je dingen gaat eten van vanillesaus met peper en al die combinaties.....
Kan je dan ook gewoon genieten van een aioli of een simpele stoofpot?
Nog geen idee. Moet ik allemaal nog even uitzoeken en navragen wat er in die klasse (zeg maar VW Golf) te kiezen valt.quote:
Die zie je zelden als lease-auto's tegenwoordig.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geef niks om auto's behalve een Corvette stingray
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef Muck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, laat die TV maar komen
Jeetje SOL wat erg, wat een schrik![]()
![]()
Net anderhalfuur met rood-en-witte stipjes op MSN gepraat. Over muziek bijvoorbeeld. Na haar definitieve 'enlightment' heeft ze blijkbaar grondig haar CD collectie doorgeploegd en dingen als Rage against the Machine weggemieterd, omdat ze dat niet meer wilde luisteren vanwege de aanstootgevende teksten.![]()
Nee, dit was allemaal tóch niet goed gegaan.![]()
en ik hou niet eens van Rage against the Machine
Confidence through competence![]()
Nope, dit had niet goed gegaan, I told you so je bent voor je helemaal smoor bent geworden op tijd 'gered' de hand van god.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Net anderhalfuur met rood-en-witte stipjes op MSN gepraat. Over muziek bijvoorbeeld. Na haar definitieve 'enlightment' heeft ze blijkbaar grondig haar CD collectie doorgeploegd en dingen als Rage against the Machine weggemieterd, omdat ze dat niet meer wilde luisteren vanwege de aanstootgevende teksten.![]()
Nee, dit was allemaal tóch niet goed gegaan.![]()
en ik hou niet eens van Rage against the Machine![]()
![]()
![]()
Wat moet het wordenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wat ongelukkig gekozen, deze TT.
Misshien dat een modje er nog iets anders van kan maken?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Zo. Weer thuis. Men, ik denk dat het 27 graden was in de sporthal, en ik heb 3 uur gevolleybald. Ik denk dat ik wel 4 liter zweet ben kwijtgeraakt, op een gegeven moment floepte de bal zelfs door m'n handen omdat die te bezweet waren.
Wel lekker. En het regende of onweerde niet eens op de heen of terugweg, maar tussendoor wel heeeeeel erg!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Hmm, als ze rage against the machine vanwege jou wegpleurt, gaat het niet goed.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
je mag wat mij betreft zelf iets leuks verzinnen. Verras ons maar.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ik vind het absoluut niet ongelukkig gekozen. Over het algemeen snap je nooit de titel van de SC, so what? Dan moet je maar meelezen of teruglezen......Am I evil? Yes I am!
Tijdens het spelen al 2 liter op, en nu nog een koud glas.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:06 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft nynke een gekoelde liter water*
Zo t bed in. Heb geen ontbijt voor morgen vroeg, dus kan een beetje langer slapen.Dan ontbijt ik wel op t werk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik heb niet echt inspiratie @ the momentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
je mag wat mij betreft zelf iets leuks verzinnen. Verras ons maar.
maar tis wel balen voor MKheftige foto zag ik al.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
We zijn blij dat er geen zwaargewonden zijn. Vandaar de TT toch?Am I evil? Yes I am!
Goh, nu zie ik pas dat je de TT nog anders kan opvatten. Ben niet echt meer scherp.
Hob: 'waar we ruzieen over de TT""?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Veel fuck, veel sex, veel alle dingen wat god verboten heeft.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom wil ze dat niet meer horen vraag ik me af? @ Steer?
Gelukkig mag ik altijd nog tussen moeder's veilige borsten kruipen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, dit had niet goed gegaan, I told you so je bent voor je helemaal smoor bent geworden op tijd 'gered' de hand van god.
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, als ze rage against the machine vanwege jou wegpleurt, gaat het niet goed.![]()
![]()
![]()
donequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:20 schreef AKnynke het volgende:
Goh, nu zie ik pas dat je de TT nog anders kan opvatten. Ben niet echt meer scherp.
Hob: 'waar we ruzieen over de TT""?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Hobsel, sla me maar hoor. Sla me maar totdat je sproeten van je gezicht af springen!
Weet je dat heul zekerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hobsel, sla me maar hoor. Sla me maar totdat je sproeten van je gezicht af springen!![]()
![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Maak je er dan ook Nederlands van en verander je het nog even in: ruziën?quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik heb netjes gecopy /pastequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Maak je er dan ook Nederlands van en verander je het nog even in: ruziën?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
En Steer, imho had God sex nooit leuk gemaakt als het niet de bedoeling was om leuk te zijn. Je moet er wel een beetje kieskeurig mee zijn.....
Am I evil? Yes I am!
Wiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, imho had God sex nooit leuk gemaakt als het niet de bedoeling was om leuk te zijn. Je moet er wel een beetje kieskeurig mee zijn.....![]()
![]()
En het is leuker als je op die spetterende sex wacht, maar da's ook weer indvidueel enzo........Am I evil? Yes I am!
Watquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, imho had God sex nooit leuk gemaakt als het niet de bedoeling was om leuk te zijn. Je moet er wel een beetje kieskeurig mee zijn.....
Uhuhquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
En het is leuker als je op die spetterende sex wacht, maar da's ook weer indvidueel enzo........*
*mits niet langer dan een paar dagen natuurlijk![]()
Ik ga maar weer eens netjes op tijd het mandje opzoeken.
Ey neuqen ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuh*
*mits niet langer dan een paar dagen natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen! Heb alweer beter geslapen dan de afgelopen dagen, en ben dus een stuk wakkerder nu.
Whatever I want.![]()
Morning! heb eindelijk weer eens lekker geslapen (als we vakantie niet meetellen maar puur alleen eigen bed)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
oh er staat van alles doorelkaarvooral de bovenkant van een pagina, handig met een tt aanklikken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Bij mij duurt het echt onwijs lang voor ik een pagina te zien krijg![]()
Milou is inmiddels gedouched en aangekleed, heb een was weggevouwen en een nieuwe erin zitten, dus dat schiet ookal op, nu nog even snel de afwas van gisteravond wegwerken, dan is dat ook maar gebeurd![]()
![]()
ik ga zo even boodschappen doen (lekker als de winkels net open zijn, lekker rustig) en dan ff wachten op de mensen die de auto komen halen..
gisteren bijna alles gedaan in huis dus vandaag mag ik wat minder streng zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Vind ik ook altijd relaxed vroeg boodschappen doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:47 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo even boodschappen doen (lekker als de winkels net open zijn, lekker rustig) en dan ff wachten op de mensen die de auto komen halen..
gisteren bijna alles gedaan in huis dus vandaag mag ik wat minder streng zijn
Afwas en afdroog inmiddels gedaan, zo Milou op de taxi zetten, dan ook even boodschappen doen, en de aardappels alvast schillen voor vanaaf, lekker burgerlijk![]()
![]()
nogal jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:59 schreef DarkElf het volgende:
niets mis met burgerlijk
(zo'n jeuk woord he?)
![]()
Planning omgegooid, heb net de aardappels geschild en zo eerst even douchen en aankleden en dan pas boodschappen doen.
Vleesch haal ik uit de vriezer, groenten moet ik nog even verzinnen. Heb nog tomaat-fetasalade over van gisteren nu alleen nog een warme groente erbij.![]()
zo, boodschappies gehaald. Kon geen bresaola vinden dus heb maar parmaham gehaald maar vanavond eet ik iig lekker![]()
(he je moet een beetje voor jezelf zorgen he als manlief er niet is)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Goedemorgen![]()
Paar drukke dagen achter de rug maar ik ben er weer.![]()
Ik ben lekker vroeg op want ik heb Bert naar zijn werk gebracht om kwart voor zeven. En nu zijn de honden al uit geweest, de badkamer en het toilet zijn schoon, ik heb gestofzuigd en een wasje gedraaid. Wat moet ik nu met de rest van mijn tijd?Ik ben nooit zo vroeg op en al helemaal niet zo vroeg productief.
Wat is er met je naam gebeurd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:44 schreef mascara-klodder het volgende:![]()
Heeft iemand een linkje naar terugleeswaardige SC's of een samenvatting?
There is no love sincerer than the love of food.![]()
Mijn rijst was op.
Dus heb ik ontbeten met ikea hotdogs en ikea rosti, waarvan het meeste in de prullenbak ligt.
Gatverrrrreeeedamme!
Zelfs mijn vent gaat dit niet wegkrijgen
Nu mijn laatstefuji appel en dan maar eens wat werken ofzo. Oh ja, kutweer.
![]()
Goeiemorgen allemaal..
Mijn ontbijt was ook op, dus ik heb kleffe bakker bart shit op op t werk. Niet echt lekker.
Tis hier stralend blauw, ongeloofelijk!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Kutweer? Het is hier prachtig.![]()
Het zou toch de hele ochtend regenen in Groningen?Zonnetje, temperatuur is perfect, niet te warm maar net lekker en het is ook niet meer zo broeierig. Ik ga zo lekker op mijn slippertjes naar college, skip het volgende college en ga dan lekker de tuin in met de honden en laptop en eens even een paar recepten zoeken met butternut pompoen.
Oh wacht, dat is wel wat voor in mijn andere topic.
Wacht maar, de regen zit nu in utrecht en komt zo naar het noorden
Bakker bart is idd ook heel vies. Ik vind eigenlijk alle broodjeszaken vies, behalve de italiaan bij mij om de hoek. Maar daar heeft Nynke nu geen fluit aan natuurlijk.![]()
mmm lees Utrecht en broodjes en denk aan een broodje bij hoe -heet-het-ook-alweer op de oude gracht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Kutweer? Het is hier prachtig.![]()
Het zou toch de hele ochtend regenen in Groningen?Zonnetje, temperatuur is perfect, niet te warm maar net lekker en het is ook niet meer zo broeierig. Ik ga zo lekker op mijn slippertjes naar college, skip het volgende college en ga dan lekker de tuin in met de honden en laptop en eens even een paar recepten zoeken met butternut pompoen.
Oh wacht, dat is wel wat voor in mijn andere topic. [ afbeelding ]
hier in Delft plenst het. En het is gruwelijk warm
![]()
![]()
![]()
Nee, en Utrecht is net ook een beetje te ver weg. D'r zit hier ook een heerlijke italiaanse zaak, maar die was nog niet open. Ach ja, de ergste honger is weg. heb alleen nog steeds de vieze, kleffe nasmaak!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Bakker bart is idd ook heel vies. Ik vind eigenlijk alle broodjeszaken vies, behalve de italiaan bij mij om de hoek. Maar daar heeft Nynke nu geen fluit aan natuurlijk.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Dat trekt lekker de andere kant op.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Wacht maar, de regen zit nu in utrecht en komt zo naar het noorden![]()
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?
En dat plukje in Duitsland is langzaam aan het verdwijnen en zelfs al komt dat nog over Nederland dan mist het Groningen net.
Bah, ik heb net wat drinken ingeschonken en nu moet ik weg. Had beter op de tijd moeten letten.![]()
Tot vanmiddag!
Beeeeeeelgiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Bakker bart is idd ook heel vies. Ik vind eigenlijk alle broodjeszaken vies, behalve de italiaan bij mij om de hoek. Maar daar heeft Nynke nu geen fluit aan natuurlijk.
Lianne heeft ge-karaoke'd gisteren. En meer wil ik er niet over kwijt![]()
![]()
Hier is het droog en aangenaam. Leven het oosten, fuck de randstad.
Leintjeh zijn jeoprecht, of probeer je jezelf moed in te typen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Ik probeer mezelf moed in te typen want ik zie het niet zitten vandaagquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hier is het droog en aangenaam. Leven het oosten, fuck de randstad.
Leintjeh zijn jeoprecht, of probeer je jezelf moed in te typen?
![]()
![]()
![]()
Nog steeds ongesteld?
Mijn vriendin wordt altijd hyper als ze ongesteld is. Dan gaat ze net als een stuiterbal door het huis heen.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Superflappies!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef golfer het volgende:
Oh en trouwens, vandaag werd mij door mijn baas meegedeeld dat mijn tijdelijke contract dat tot het einde van het jaar loopt per 1-7 wordt opengebroken en ik dankzij mijn resultaten tot nu toe dan meteen een dienstverband voor onbepaalde tijd krijg aangeboden en dat ik een lease-auto mag gaan uitzoeken.
Gaahaahaahaaf!
Wat voor soort auto mag je uit gaan zoeken? Heb je al iets op het oog?"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel![]()
Heb echt kut geslapen. Het was vies warm in de slaapkameren een raam openzetten als het stort is ook weer zowat.
Naja, vandaag even een hoofdstuk schrijven voor mijn verslag en dan mag ik van mezelf gaan hardlopen![]()
![]()
Marrrrrrriooooooooooooo .quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:46 schreef DarkElf het volgende:
mmm lees Utrecht en broodjes en denk aan een broodje bij hoe -heet-het-ook-alweer op de oude gracht
Goed plan, daarmee ga ik denk ik maar eens de smaak van die vieze ikea uit mijn giechel spoelen.![]()
Zo, net een heeeerlijke espresso op.
De eerste bak koffie vanaf 6 uur vanochtend
@ Krakkemieke en Leintjuh: zo'n ding heet een Chimney Starter en is bij elke Weber dealer te koop.
Dat betekent het betere (nou ja...) tuincentrum, kookwinkels, et cetera.
De Intratruin bijvoorbeeld moet ze zeker hebben.
En zo'n ding is echt gewoon perfect. Wil niet meer zonder.
Nu nog een Weber BBQ..."De dwaling is de moeder van het inzicht."
LinkedIn profiel![]()
ik vind bbqen niet meer zo leuk met dat dingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef beunkster het volgende:
@ Krakkemieke en Leintjuh: zo'n ding heet een Chimney Starter en is bij elke Weber dealer te koop.
Nu nog een Weber BBQ...
wat kranten, briquetjes, aansteken, 20 m wachten, in weber storten. klaar
en zelfs de temperatuur kan je regelen. alles lukt altijd geen omkijken naar.
waar zijn de vlammen. het terras dat in de fik gaat. etc![]()
![]()
Bigoli zit op de schouten straat en is helemaal niet lekker
Ik heb er een keer voesdelvergiftiging opgelopen van de pastrami; en de delicatessen die ze verkopen komen gewoon van de Hanos.
Pfffffffft ( spuugt op deze nepperds)
Mario is ook een prutser natuurlijk, maar die prutst tenmimste al 25 jaar consequent en is te doen.![]()
Ik vind het lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:08 schreef SHE het volgende:
Bigoli zit op de schouten straat en is helemaal niet lekker
Ik heb er een keer voesdelvergiftiging opgelopen van de pastrami; en de delicatessen die ze verkopen komen gewoon van de Hanos.
Pfffffffft ( spuugt op deze nepperds)
Mario is ook een prutser natuurlijk, maar die prutst tenmimste al 25 jaar consequent en is te doen.
![]()
![]()
Ik heb hier nog een gas Weber staan; scheelt je gerommel met starters.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef beunkster het volgende:
Nu nog een Weber BBQ...
Of mocht iemand anders BBQ zin hebben....ik moet er vanaf!![]()
In principe wil ik liever geen gas, maar wellicht weet ik nog wel iemand die dat wel wil.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een gas Weber staan; scheelt je gerommel met starters.
Of mocht iemand anders BBQ zin hebben....ik moet er vanaf!
Welk type is het en wat moet het kosten?"De dwaling is de moeder van het inzicht."
LinkedIn profiel![]()
Mjah, maar het juist omdat het resultaat altijd goed is, is het wel ideaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik vind bbqen niet meer zo leuk met dat ding
wat kranten, briquetjes, aansteken, 20 m wachten, in weber storten. klaar
en zelfs de temperatuur kan je regelen. alles lukt altijd geen omkijken naar.
waar zijn de vlammen. het terras dat in de fik gaat. etc
Maar de chimney starter in combinatie met willekeurig welke houtskool barbecue is al erg handig.
Want het scheelt je gewoon een uur of langer wachten tot de briketten grijs zijn. Dat zul je toch moeten doen, of je nu wel of niet zo'n starter gebruikt. Die vlammen moeten toch echt wel gedoofd zijn als je fatsoenlijk eten wilt klaarmaken op een BBQ.
Voor mij is barbecueën iets gezelligs, iets waar je tijd voor uittrekt, iets waarvoor je een middag in de keuken staat om de sauzen en (kruiden)boter en salade te maken en het vlees te marineren, kruiden, et cetera.
Niet iets waarbij je een kant-en-klaar pakketje in zo min mogelijk tijd naar binnen schuift nadat het op een rooster dat veel te dicht op het veel te hete vuur helemaal zwart is geschroeid en is uitgedroogd of helemaal zwart is geschroeid aan de buitenkant en helemaal nog niet echt gaar is aan de binnenkant."De dwaling is de moeder van het inzicht."
LinkedIn profiel![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Marrrrrrriooooooooooooo .
Goed plan, daarmee ga ik denk ik maar eens de smaak van die vieze ikea uit mijn giechel spoelen.
meestal als ik in Utrecht ben moet ik zo'n broodje halen
Doet ie wel goed dat prutsen.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Hey She women gaat het nu volgens plan met je badkamer enzo ?
Heb nog nie bijgelezen.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Ja maar je hoeft helemaal niet meer op te lettenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef beunkster het volgende:
[..]
Mjah, maar het juist omdat het resultaat altijd goed is, is het wel ideaal.
Maar de chimney starter in combinatie met willekeurig welke houtskool barbecue is al erg handig.
Want het scheelt je gewoon een uur of langer wachten tot de briketten grijs zijn. Dat zul je toch moeten doen, of je nu wel of niet zo'n starter gebruikt. Die vlammen moeten toch echt wel gedoofd zijn als je fatsoenlijk eten wilt klaarmaken op een BBQ.
Voor mij is barbecueën iets gezelligs, iets waar je tijd voor uittrekt, iets waarvoor je een middag in de keuken staat om de sauzen en (kruiden)boter en salade te maken en het vlees te marineren, kruiden, et cetera.
Niet iets waarbij je een kant-en-klaar pakketje in zo min mogelijk tijd naar binnen schuift nadat het op een rooster dat veel te dicht op het veel te hete vuur helemaal zwart is geschroeid en is uitgedroogd of helemaal zwart is geschroeid aan de buitenkant en helemaal nog niet echt gaar is aan de binnenkant.
deksel er op
gaatjes wat dichter
wachten
klaar
zo saai![]()
Ik heb de zin nog niet gemaakt alle foto's up te loaden, maar we zijn ontzettend goed op weg.
Wanden en vloer zijn gesloopt, leidingen zijn verlegd en gerepareert en alles weer opieuw gelegd.
Plafond is gesloopt en opnieuw opgebouwd; netjes met gaas en versteviging. Toilet is gecentreerd.
Drain en afzuiging zijn netjes weggwerkt en nu blijft over ; klein stukje tegelen vloer , stuccen plafond, kitten en afmonteren.
zaterdag is alles echt, echt klaar en ik ben meeer dan dik tevreden. Supertevreden.
Omdat mijn vent in de VVE zit; heeft hij ze meteen een nieuwe klus gegeven: het renoveren van het hele klooster![]()
![]()
U weet niet wat u mist; ik was vroeger een houtskool adapt die niet van haar heilige overtuiging af te brengen was.....so I thought.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef beunkster het volgende:
[..]
In principe wil ik liever geen gas, maar wellicht weet ik nog wel iemand die dat wel wil.
Welk type is het en wat moet het kosten?
Het is de Q100 titanium; mag weg voor 100e![]()
SHE, wat fijn dat je een deugdzame aannemer/uitvoerder hebt gevonden. Hoe lang zijn ze nog bezig met je badkamer?![]()
Hoi lieverds........bedankt voor de overvloed aan PM's die ik heb mogen ontvangen van jullie in het proces met mijn schoonmoeder. Echt een supersteun!
Ik wil jullie toch even laten weten hoe het gaat, ondanks dat ik de SC (tijdelijk) ff de rug heb toegekeerd (wat overigens niet aan jullie ligt hoor schatjes).
We hebben vandaag de uitslag van de onderzoeken gehad. Helaas is het niet meer behandelbaar. Er zijn uitzaaiingen naar de slokdarm en opereren is geen optie. Nu wordt er met chemo gekeken of het nog enigszins terug te dringen is, maar dat is eigenlijk slechts een kwestie van 'verlengen'. De arts heeft gezegd dat (op basis van feiten uit het verleden) er nog een levensverwachting is van hooguit drie jaar.
We zijn de ergste schrik nog niet te boven. We hopen dat ze vooral nog erg lang kan genieten van haar leven zoals het nu is (het gaat nu redelijk goed met haar en ze kan best veel) en we proberen haar zo veel mogelijk te steunen.
Erg bizar allemaal in ieder geval. De tranen vloeien rijkelijk hier in huize Tezz en we zoeken vooral steun bij elkaar.
Helaas heb ik geen leuker bericht!!!!!!!Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
Lieve Tezz, wat ontzettend ellendig! Ik heb ook geen troostrijke woorden paraat, enkel een dikke zoen voor jouen mijn sterktewensen!
![]()
Hmm... ik zal het eens navragenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
[..]
U weet niet wat u mist; ik was vroeger een houtskool adapt die niet van haar heilige overtuiging af te brengen was.....so I thought.
Het is de Q100 titanium; mag weg voor 100e
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
LinkedIn profiel![]()
@ Lein: zaterdag doen ze de afwerking, dan is het officieel klaar en mooi
Maar helaas werd ik afgeleid door een minder leuk bericht; Tezz, wat KUT. Wat verschrikkelijk KUT.
Nog kutter is het feit dat jullie haar die lijdensweg moeten zien gaan. Dat is afgrijselijk.
Sterkte en kracht toegewenst. De hemel huilt hier in elk geval met jullie mee.![]()
Dat is waar, maar als je dan dat soort fun wilt hoef je niet per sé het deksel te gebruikenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft helemaal niet meer op te letten
deksel er op
gaatjes wat dichter
wachten
klaar
zo saai
Dat is slechts een optie he
Overigens vind ik dat de smaak van met en zonder deksel echt anders is. Maar dat kan aan mij liggen
@ Tezz: ontzettend veel sterkte gewenst met het verwerken van dit bericht... meer weet ik zo niet te zeggen, sorry...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
LinkedIn profiel![]()
Tezz, liefde, kracht en sterkte toegewenst.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef Tezz het volgende:
Hoi lieverds........bedankt voor de overvloed aan PM's die ik heb mogen ontvangen van jullie in het proces met mijn schoonmoeder. Echt een supersteun!
Ik wil jullie toch even laten weten hoe het gaat, ondanks dat ik de SC (tijdelijk) ff de rug heb toegekeerd (wat overigens niet aan jullie ligt hoor schatjes).
We hebben vandaag de uitslag van de onderzoeken gehad. Helaas is het niet meer behandelbaar. Er zijn uitzaaiingen naar de slokdarm en opereren is geen optie. Nu wordt er met chemo gekeken of het nog enigszins terug te dringen is, maar dat is eigenlijk slechts een kwestie van 'verlengen'. De arts heeft gezegd dat (op basis van feiten uit het verleden) er nog een levensverwachting is van hooguit drie jaar.
We zijn de ergste schrik nog niet te boven. We hopen dat ze vooral nog erg lang kan genieten van haar leven zoals het nu is (het gaat nu redelijk goed met haar en ze kan best veel) en we proberen haar zo veel mogelijk te steunen.
Erg bizar allemaal in ieder geval. De tranen vloeien rijkelijk hier in huize Tezz en we zoeken vooral steun bij elkaar.
Helaas heb ik geen leuker bericht!!!!!!!
![]()
![]()
Ik voel me bijna bezwaard om nu goed nieuws te posten, met de narigheid van Tezz' familie...
De wasmachine wordt as we speak geleverd. 6 1/2 trap, kan nog wel even duren![]()
![]()
Lieverds, hou je alsjeblieft niet in voor mij, post vooral leuke dingen!
Dat heb ik ook wel even nodig hoor!
Het leven gaat door, we moeten dit een plaats zien te geven en hopen dat ze niet al te veel zal lijden. Ik heb me ook al voorgenomen om haar niet door allerlei chemo's te trekken als ze zelf besluit om het op te geven. Pff dat klinkt zwaar he, maar de lijdensweg die ze zal moeten gaan is vreselijk en dat gun ik niemand!
En nu weer allemaal verder met leuke dingen!!!!!!!!!!Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:42 schreef Tezz het volgende:
Lieverds, hou je alsjeblieft niet in voor mij, post vooral leuke dingen!
Dat heb ik ook wel even nodig hoor!
Het leven gaat door, we moeten dit een plaats zien te geven en hopen dat ze niet al te veel zal lijden. Ik heb me ook al voorgenomen om haar niet door allerlei chemo's te trekken als ze zelf besluit om het op te geven. Pff dat klinkt zwaar he, maar de lijdensweg die ze zal moeten gaan is vreselijk en dat gun ik niemand!
En nu weer allemaal verder met leuke dingen!!!!!!!!!!![]()
Net gelunched, nu wee rhard aan t werk.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Tezz, wat een rotbericht voor jullie allemaal.
Ondersteun haar en elkaar maar zo goed mogelijk. Dat is het beste en ook het enige wat je kunt doen, ongeacht hoe lang het gaat duren.Confidence through competence![]()
Nou bedankt hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Wacht maar, de regen zit nu in utrecht en komt zo naar het noordenBen nu mijn was opnieuw aan het doen omdat het zeiknat aan de lijn hing.
![]()
Tezz: Verschrikkelijk nieuws.Heel veel sterkte.
Zo, jij bent hard aan het werk!quote:
Ik zal er even over nadenken of het hier mooi op mijn balkon past. inpandigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Meet de gasfles van 7 kg erbij, wordt ie 150,-
Ben je wel een heel jaar zoet mee.![]()
![]()
Tezz, nogmaals veel sterkte.
Ik zit al een tijdje met een vraag. Heeft Dinand Woesthoff een neusoperatie gehad? Hij ziet er de laatste tijd uit als Michael Jackson, of is hij gewoon veel afgevallen?Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Aaah. De spijker en de kop.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar met meer nadenken zie ik het minder zittenConfidence through competence![]()
Had ff geen zin in mijn andere naamquote:![]()
Zo Milou is thuis, lekker op tijd, ze mag nu even televisie kijken, aangezien ze dat gister en het weekend niet gedaan heeft, en morgen ook niet zal doen.
Vriendin die vanmiddag zou komen met haar dochter heeft afgebeld, dus ik hoef niet stressen met het eten![]()
Morgen komt mijn moeder eten, ik heb nog tonijn en zalm van de visboer in de vriezer liggen, dus als verrassing denk ik dat ik wat sushi voor haar maak morgen. Is ze dol op, maar eet het eigenlijk nooit.![]()
Wat is je andere naam dan?Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Er is er maar ééntje hier die een dochter heeft die Milou heetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is je andere naam dan?![]()
![]()
hoe zit het nou met HEMquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er is er maar ééntje hier die een dochter heeft die Milou heet
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Is het nou wat geworden of is het niks meer ?quote:Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Jonge jonge jonge, steer en DH. Ik houd veel voor mogelijk, maar dit ligt toch erg ver van mijn realiteit af.
We hadden een groep stagaires hier, die ik begeleid heb de afgelopen maanden, ze kwamen 1x in de week voor een specifiek project. Vandaag was de laatste keer, en nu hadden ze champagne, toastjes en olijven, zo lief!
Ik drink veel te vaak onder werktijd tegenwoordig!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Vast wel, maar niet onder die titel. Wat doe je met dit vak en welke literatuur gebruik je?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
@Steer
@Beunkster, jij trouwens ook Finance I gehad? Vast wel toch?"De dwaling is de moeder van het inzicht."
LinkedIn profiel![]()
Zo, lekker op tijd weer thuis.
Morgen weer m'n vrije dagje.
@Tezz: wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte voor jou en uiteraard ook je man en de rest van de familie. Hopelijk heeft je schoonmoeder nog een mooie 'verlenging' voor de boeg.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Alles kan kapot, trallaa lallaa lalalal la![]()
![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2008 18:18:38 ]![]()
oh en in mijn geval ook:
![]()
Iemand nog foto's van dode cavia's?![]()
Heb btw nog steeds niet verteld aan mijn zusje dat caaf nr2 ook een beetje dood is, hopelijk begrijpt ze het als ze mijn msnnaam ziet![]()
![]()
Je msn-naam is: 'de caaf doet gymnastiek en ligt met zijn pootjes omhoog'?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
oh en in mijn geval ook:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand nog foto's van dode cavia's?![]()
Heb btw nog steeds niet verteld aan mijn zusje dat caaf nr2 ook een beetje dood is, hopelijk begrijpt ze het als ze mijn msnnaam ziet
Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
Zo, ik ben weer thuis. Weer geen snars voor elkaar gekregen vandaag, er zijn gewoon veel te veel kleine dingetjes.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je msn-naam is: 'de caaf doet gymnastiek en ligt met zijn pootjes omhoog'?![]()
Nee eerst was het: cavia dood *snik* en nu is het: cavia's dood *snik*
![]()
![]()
hier schijnt het zonnetje door de bewolking heenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:37 schreef Vork het volgende:
Ah, God loopt weer z'n blaas te legen over ons land. Het is hier zeikweer momenteel.![]()
![]()
1 van de vakmannen komt zo uit venlo hier naartoe rijden want hij wilde toch wat dingen alvast monteren zodat zaterdag alles snel klaar is en ik tijd heb om lekker schoon te maken
Hij zegt ; ' ik neem wel mijn kinderen mee, want mijn vrouw moest boodschappen doen'
Zo zoet![]()
![]()
Dat is tof!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
1 van de vakmannen komt zo uit venlo hier naartoe rijden want hij wilde toch wat dingen alvast monteren zodat zaterdag alles snel klaar is en ik tijd heb om lekker schoon te maken
Hij zegt ; ' ik neem wel mijn kinderen mee, want mijn vrouw moest boodschappen doen'
Zo zoet
T zonnetje schijnt hier heerlijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Typisch he? Dat je altijd eerst door ellende moet om tot iets prachtigs te komen?
Was ik die bloedhond niet tegengekomen, dan had ik deze jongens nooit gehad. En nu komt niet alleen mijn badkamer goed, maar ook mijn keuken, mijn vloer en alle andere klussen dit jaar
*knipoogt naar MK*![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
Zo zoet
wat een vent, in de avond-uren voorklussen
![]()
![]()
Sterkte Tezz, vreselijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je dan dat soort fun wilt hoef je niet per sé het deksel te gebruiken
Dat is slechts een optie he
Overigens vind ik dat de smaak van met en zonder deksel echt anders is. Maar dat kan aan mij liggen
@ Tezz: ontzettend veel sterkte gewenst met het verwerken van dit bericht... meer weet ik zo niet te zeggen, sorry...
![]()
Ja, dat is inderdaad wel een optie, maar m'n vader bemoeit zich er altijd mee![]()
![]()
In theorie wel, want eigenlijk is hij chefkok.quote:
Vroeger wel aannemer, maar hij besloot op zijn 35ste dat hij liever wilde koken
De pleog bestaat overigens wel uit gecertificeerde tegelzetters/loodgieters en timmerlui.
Maar goed, ik krijg de rekening nog. Dan ben ik vast meer gematigd![]()
![]()
Ohgut die arme kinderen in één huis met SHEquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
Zo zoet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
Typisch he? Dat je altijd eerst door ellende moet om tot iets prachtigs te komen?
Was ik die bloedhond niet tegengekomen, dan had ik deze jongens nooit gehad. En nu komt niet alleen mijn badkamer goed, maar ook mijn keuken, mijn vloer en alle andere klussen dit jaar
*knipoogt naar MK*![]()
![]()
Milou kan inmiddels met wat hulp al redelijk YouTuben![]()
Ze kan aangeven welk nr ze wil horen van Kinderen voor Kinderen![]()
En nu probeer ik momenteel tegen beter weten in haar te leren hoe de muis werkt en om het goede knopje van de muis aan te klikken![]()
Het pijltje op de monitor kan ze in ieder geval aanwijzen![]()
![]()
![]()
dat was vroeger m'n wachtwoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af hoe je je voelt als Pizzapunt er is.
![]()
![]()
maar wel altijd makkelijk zulke lui. Voor mn auto heb ik ook een ''mannetje'' scheelt je aanzienelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:01 schreef SHE het volgende:
[..]
In theorie wel, want eigenlijk is hij chefkok.
Vroeger wel aannemer, maar hij besloot op zijn 35ste dat hij liever wilde koken
De pleog bestaat overigens wel uit gecertificeerde tegelzetters/loodgieters en timmerlui.
Maar goed, ik krijg de rekening nog. Dan ben ik vast meer gematigd
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Maarruh SHE...we willen wel foto's zien natuurlijk
Ik ga ze dit weekend allemaal uploaden van sloop , naar maak, naar eindresultaat.![]()
Ik heb altijd mannetjes gehad in ruil voor lekker eten![]()
Daar heb ik o.a. een Senseo, een mega saladeschaal van Bodum en een computer aan overgehouden![]()
En mijn stukje galerij was altijd vrij van spinnen en mijn lampen werden altijd vervangen![]()
![]()
Ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga ze dit weekend allemaal uploaden van sloop , naar maak, naar eindresultaat.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohgut die arme kinderen in één huis met SHE
Ik ben gewapend met aardbeienijsjes zonder kleur-smaakstoffen , ikea hotdogs en satelliet tv met minimaal 50 zenders aan cartoons.
Ik own ze.![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind dat je weer snel SOL moet worden...ik mis d'r!
Deze is leuker![]()
![]()
Die hotdogs waar je vanochtend zowat over je nek ging.... dat bedoel ik dus, you evil womanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben gewapend met aardbeienijsjes zonder kleur-smaakstoffen , ikea hotdogs en satelliet tv met minimaal 50 zenders aan cartoons.
Ik own ze.![]()
![]()
Ach elke keer dat ik in de IKEA ben geweest en er weer veels te veel gekocht is, dan mot ik ook zo'n cheap-ass hotdog die volgens mij de gemiddelde bite van een condoom heeftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:40 schreef SHE het volgende:
Kinderen lusten dat wel, het behoeft een aquired taste![]()
![]()
Stel Culislettenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb altijd mannetjes gehad in ruil voor lekker eten![]()
Daar heb ik o.a. een Senseo, een mega saladeschaal van Bodum en een computer aan overgehouden![]()
En mijn stukje galerij was altijd vrij van spinnen en mijn lampen werden altijd vervangen
![]()
Ik heb lekker gesmuld van mijn kip in witte wijn saus![]()
![]()
Daar moet je niet in bijten schat, daar gaan ze stuk van.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
cheap-ass hotdog die volgens mij de gemiddelde bite van een condoom heeft
Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
gewoon happen en in 1x doorslikken dusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Daar moet je niet in bijten schat, daar gaan ze stuk van.![]()
![]()
![]()
doe eens een receptje ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:44 schreef octopussy het volgende:
[..]
Stel Culisletten![]()
Ik heb lekker gesmuld van mijn kip in witte wijn saus![]()
![]()
ja echt he? Ik stond het vanochtend met het schaamrood op de kaken klaar te maken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ach elke keer dat ik in de IKEA ben geweest en er weer veels te veel gekocht is, dan mot ik ook zo'n cheap-ass hotdog die volgens mij de gemiddelde bite van een condoom heeft
Gelukkig hebben kindertjes die associatie niet. Hopelijk zit er niet zo'n bijdehand kind-exemplaar tussen, want ik besterf het echt als ik met die dingen in mijn handen sta.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gewoon happen en in 1x doorslikken dus![]()
klein beetje lastig maar in 2x moet het kunnen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Dat lijkt nogal het recept van scallopini ! Fantastisch!
Nooit bedacht dat je dat ook met kip kunt doen.
Alleen moeten in scallopini ook nog paddo's ..maar toch.![]()
Ze is verder dan mijn moeder hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Milou kan inmiddels met wat hulp al redelijk YouTuben![]()
Ze kan aangeven welk nr ze wil horen van Kinderen voor Kinderen![]()
En nu probeer ik momenteel tegen beter weten in haar te leren hoe de muis werkt en om het goede knopje van de muis aan te klikken![]()
Het pijltje op de monitor kan ze in ieder geval aanwijzen![]()
Dochterlief eindelijk ook op bed, hadden nog even gejoetjoept op Kinderen voor Kinderen, en ze kon er geen genoeg van krijgen....en ik ook niet dus![]()
![]()
Het valt me allang mee dat ze de muis niet tegen de monitor houdt, en dat ze de connectie tussen muis en pijl door heeft... hoe ze ermee omgaat is weer een ander verhaalquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2008 20:18:41 ]![]()
Stiekem ben ik jaloers op jouw mongool.
Ik wil ook een kindje die later een aardbei wil worden. In plaats van de eeuwig vermoeiende wensen als brandweerman, politie en prinses.
Aardbeien zijn veel leuker![]()
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat Milou je de allergrootste glimlach geeft.![]()
Weetje...die sjit moet je ook alleen maar eten als je te veel hebt uitgegeven bij IKEA, neem het nou niet mee naar huis, dat geeft geen voldoening enzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef SHE het volgende:
[..]
ja echt he? Ik stond het vanochtend met het schaamrood op de kaken klaar te maken.
Gelukkig hebben kindertjes die associatie niet. Hopelijk zit er niet zo'n bijdehand kind-exemplaar tussen, want ik besterf het echt als ik met die dingen in mijn handen sta.![]()
*SOL hoopt dat er geen kindje bij zit zoals Milou of Tezze-kindje voor SHE, want die halen hun neus op voor IKEA-food![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:16 schreef SHE het volgende:
Stiekem ben ik jaloers op jouw mongool.
Ik wil ook een kindje die later een aardbei wil worden. In plaats van de eeuwig vermoeiende wensen als brandweerman, politie en prinses.
Aardbeien zijn veel leuker![]()
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat Milou je de allergrootste glimlach geeft.![]()
9 van de 10x zegt madameke btw dat ze kok wil worden![]()
![]()
Ik heb de foto met tomatensaus gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
9 van de 10x zegt madameke btw dat ze kok wil worden
Dat was echte passie. Zoveel passie; dat de tomaten 1 waren geworden met Milou.
Het zou me niets verbazen als ze dat ook uiteindelijk zal worden.![]()
Gelukkig heeft ze vanaf begin af aan van vele keukens wat meegekregen, en nu ze zelf 'echt' meekookt vindt ze bijna alles echt lekker, zolang het maar niet te pittig isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb de foto met tomatensaus gezien.
Dat was echte passie. Zoveel passie; dat de tomaten 1 waren geworden met Milou.
Het zou me niets verbazen als ze dat ook uiteindelijk zal worden.![]()
![]()
Vanaaf karbo, appelcompote en zoete aardappels uit de oven met rode ui en olijfolie en naderhand een beetje citroensap, verse peterselie en peper en zout erover. Frietjes van zoete aardappel vond ik geen succes maar dit was al beter te pruimen. Bert is er sowieso gek op maar ik ben nog niet helemaal om.
Wat een kerel She
Ik baal alleen dat Milou niet goed afwastquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Zo ga ik mijn kinderen ook opvoeden. In de keuken.Fles afwasmiddel zo goed als leeg, maar de borden niet schoon en een zwembad in de keuken...grmbl
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2008 20:44:14 ]![]()
Het was niet eens perse lief bedoeld, maar ik kan me de ongefrustreerde, pure blijdschap van zo'n kind erg goed voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
SHE wat weet je t weer lief te zeggen (aardbei post)
Ik was zelf een hoogbegaafd kind en ben tot op de dag van vandaag een heel ongelukkig mens geweest.
Er zijn zelfs momenten geweest dat ik mijn brein letterlijk uit mijn schedel heb willen rukken.
Het is een vloek.
Mensen die het prijzen sporen niet, want de meeste hoogbegaafde kinderen kampen met frustraties, onbegrip en allerhande problematiek.
Een kind met Down daarentegen is zo puur, zo ongehavend dat ik al vrolijk word als ik over haar lees.
Ik heb nu ook een kindje met Down in mijn dieet-poule zitten en ik kijk echt uit naar onze meetings.
Hij is zo vreselijk mooi dat ik soms wel kan huilen om zijn eenvoud, eerlijkheid en fijngevoeligheid. Er is niets verdorven aan dat kind.
Het leven spiegelt je vaak dingen voor die volgens de meerderheid mooi zijn, tot je ontdekt dat schoonheid in hele kleine dingen zit. Soms zo klein als een chromosoompje.![]()
bedoelde ook niet cuddly lief maar misschien meer mooi omschreven, net als deze post
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik had het over bijten in een condoom.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gewoon happen en in 1x doorslikken dus![]()
Niet over bijten in een IKEA-knakworst.
Wich reminds me: FREET KICK op komst. Friet met mayo hebben mij niet kunnen bekoren vandaag. Er moet nog iets bij. Dolma's bijvoorbeeld. Of chips met taziki. Of een vette fricadel.Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
Moois. Stil.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was niet eens perse lief bedoeld, maar ik kan me de ongefrustreerde, pure blijdschap van zo'n kind erg goed voorstellen.
Ik was zelf een hoogbegaafd kind en ben tot op de dag van vandaag een heel ongelukkig mens geweest.
Er zijn zelfs momenten geweest dat ik mijn brein letterlijk uit mijn schedel heb willen rukken.
Het is een vloek.
Mensen die het prijzen sporen niet, want de meeste hoogbegaafde kinderen kampen met frustraties, onbegrip en allerhande problematiek.
Een kind met Down daarentegen is zo puur, zo ongehavend dat ik al vrolijk word als ik over haar lees.
Ik heb nu ook een kindje met Down in mijn dieet-poule zitten en ik kijk echt uit naar onze meetings.
Hij is zo vreselijk mooi dat ik soms wel kan huilen om zijn eenvoud, eerlijkheid en fijngevoeligheid. Er is niets verdorven aan dat kind.
Het leven spiegelt je vaak dingen voor die volgens de meerderheid mooi zijn, tot je ontdekt dat schoonheid in hele kleine dingen zit. Soms zo klein als een chromosoompje.
Prachtig verwoord.
Ik dacht ook al dat je het over condooms had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had het over bijten in een condoom.
Niet over bijten in een IKEA-knakworst.
Wich reminds me: FREET KICK op komst. Friet met mayo hebben mij niet kunnen bekoren vandaag. Er moet nog iets bij. Dolma's bijvoorbeeld. Of chips met taziki. Of een vette fricadel.
Zo, ik heb weer rijles gehad. M'n instructeur is wel goed, maar ik word echt helemaal gek van hem. Hij zegt achter elke zin 'ja?', of 'okay?', zodat ik elke keer bevestigend moet beantwoorden. Na elke zin word dat best vermoeiend. Maar ja!
@ SHE: je zegt t mooi! Volgens mij is dat we allemaal denken, en beginnen we allemaal te lachen als we een foto van milou zien, ze maakt dat je je warm voelt van binnen.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik ga naar bed.![]()
Ik ben nu al een paar dagen steeds vroeg op en met dit weer bevalt dat wel goed dus ik doe morgenvroeg weer lekker met Bert mee. Ik ben de hele dag vrij dus ik ga thuis een beetje fröbelen. Studeren, schoonmaken, wasje draaien, boodschapjes doen, schilderijtjes afmaken voor de babykamer van een vriendin en natuurlijk koken. Morgen gaat die pompoen eraan!![]()
Ik vind het altijd een beetje spannend om iets te koken wat ik nog niet ken. Voelt een beetje als sinterklaas of je verjaardag toen je nog kind was.![]()
![]()
![]()
* MinderMutsig verwachtingsvol en zenuwachtig met haar voetjes trappelt
Slaap lekker!
Oeh, lekker. Ik ben in een vreetbui vandaag, maar het kan niet. Vandaag een nieuwe bikini gekocht, en daar moet ik dit weekend nog in. Net even bij een vriend een biertje (1) gedronken, en ook keurig van de chips afgebleven.quote:
Nu zo maar richting bed.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik zie nu pas dat SOL in mijn fobo heeft gereageerd. Wat een mijlpaal
Die trut leert het nog weleens.
Ik wens jullie een fijne nacht, morgen weer werken en dat is nog steeds een activiteit die me niet echt kan charmeren..maar het moet.
Bubbles & rainbows !![]()
![]()
Ik was na mijn laatste post al in bed gaan liggen bij dochterlief, maar werd helaas wakker gebeld net![]()
En nu heb ik trek, heb al een stukje spekkoek op, en er ligt nu een Indisch pasteitje in de oven warm te worden![]()
Milou ligt nu in mijn armen en dat is best rottig typen![]()
![]()
Ze is wakkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
spekkoek
jammie
haha ja kan het me voorstellenword ze anders wakker?
Zij kwam ook met de telefoon aanzetten: mamamammamammamammama BELLEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Netals wat de anderen zeiden: mooi verwoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was niet eens perse lief bedoeld, maar ik kan me de ongefrustreerde, pure blijdschap van zo'n kind erg goed voorstellen.
Het is een vloek.
Het leven spiegelt je vaak dingen voor die volgens de meerderheid mooi zijn, tot je ontdekt dat schoonheid in hele kleine dingen zit. Soms zo klein als een chromosoompje.![]()
Maar vergeet niet dat wat jij zei over hoogbegaafde kinderen en wat je daar zelf van mee hebt gemaakt, Milou daar ook mee te maken gaat krijgen.
Ze is een bijdehand, pienter meisje en erg lang zal het niet meer duren voor ze doorkrijgt dat ze anders is. En zij tegen eigenlijk hetzelfde soort problemen aanloopt, maar het ws alleen veel moeilijker kan verwoorden en uiten en het de nodige gedragsproblemen zal opleveren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2008 08:19:10 (woordje te veel) ]![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is wakkerZij kwam ook met de telefoon aanzetten: mamamammamammamammama BELLEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SOL, bij BNN werd een meisje met down gevolgd, er werden goeie vragen aan haar gesteld vond ik.
Over hoe zij zichzelf zag, over hoe anderen haar zagen.
Ik weet alleen niet meer bij welk programma![]()
![]()
Alleen maar erg goed dat jij je dit al realiseert en dus daar op voorbereid bent om haar met al jouw (zeeën van) liefde in te begeleiden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze is een bijdehand, pienter meisje en erg lang zal het niet meer duren voor ze doorkrijgt dat ze anders is. En zij tegen eigenlijk hetzelfde soort problemen aanloopt, maar het ws alleen veel moeilijker kan verwoorden en uiten en het de nodige gedragsproblemen zal opleveren.
Oh, en we hebben net kipkluifjes van de poelier in de oven gemikt en opgevreten.
dat was in "je zal het maar hebben"quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:16 schreef Bluezz het volgende:
SOL, bij BNN werd een meisje met down gevolgd, er werden goeie vragen aan haar gesteld vond ik.
Over hoe zij zichzelf zag, over hoe anderen haar zagen.
Ik weet alleen niet meer bij welk programma
http://player.omroep.nl/?aflID=6954187![]()
Jah lach maarquote:Ik dacht eigenlijk dat de wekker keihard afging en werd helemaal confuus wakker en toen was het ook nog donker en toen begreep ik er helemaal niets meer van
![]()
Ondertussen geniet ik van Milou, die als ze 's avonds laat/'snachts wakker wordt altijd onwijze praatkicks krijgt en hele verhalen vertelt op een behoorlijke verstaanbare manier![]()
![]()
Tnxx MMquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
dat was in "je zal het maar hebben"
![]()
morgen even kijken, tnx @ jou en Bluezzquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was in "je zal het maar hebben"
Tnx @ golfer voor je lieve reactie.
Weet je, dat zijn dingen die ik me al jaren realiseer, maar ik ben er eigenlijk helemaal niet meer mee bezig, dat waren vooral de eerste paar jaren, waar je met zoveel informatie te dealen krijgt.
Maar soms door bijv de woorden van SHE dan komt dat weer naar boven en dan vertel ik daar ook over.![]()
Ben benieuwd, hopelijk gaat het niet over Petri ofzo, zij is echt het slechtste voorbeeld van iemand met het Syndroom van Down.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
No thanks, had het toevallig zelf ook gezien en was redelijk ervan onder de indruk
Zij is echt overgestimuleerd door haar moeder, zij staan zo ver van de realiteit met als gevolg dat het kind denkt dat ze normaal is, en natuurlijk is zij ook een volwaardig mens, maar die moeder is echt te ver doorgeslagen met 'alles eruit halen wat erin zit'.![]()
Hobbel? Wat of wie is Nabbie?quote:
Trusten PF![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2008 00:43:01 ]![]()
Mijn vader heeft op een school gewerkt voor verstandelijk gehandicapten.Tijdens een open dag was ik daar vrijwilliger en heb verscheidene pientere gesprekken gevoerd met die kids daar.
"Waar woon jij?"
"Hier om de hoek, niet ver van jouw school!"
<stilte>
"Maar.... HOE KOM JIJ DAN ZO BRUIN?"
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vader heeft op een school gewerkt voor verstandelijk gehandicapten.Tijdens een open dag was ik daar vrijwilliger en heb verscheidene pientere gesprekken gevoerd met die kids daar.
"Waar woon jij?"
"Hier om de hoek, niet ver van jouw school!"
<stilte>
"Maar.... HOE KOM JIJ DAN ZO BRUIN?"![]()
![]()
dit meisje was 19 en heet Sara en ze woont semi-zelfstandig in een huis met 7 andere verstandelijk gehandicapten. Ik vnd het erg boeiend in ieder geval.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hopelijk gaat het niet over Petri ofzo, zij is echt het slechtste voorbeeld van iemand met het Syndroom van Down.
Zij is echt overgestimuleerd door haar moeder, zij staan zo ver van de realiteit met als gevolg dat het kind denkt dat ze normaal is, en natuurlijk is zij ook een volwaardig mens, maar die moeder is echt te ver doorgeslagen met 'alles eruit halen wat erin zit'.![]()
@ Steer
Mag ik hier even trots zijn op míjn -aussie- kind![]()
Hij is dyslectisch dus erg veel moeite, bijscholing etc etc met best wat hobbels op de weg in een moeilijke tijd tóch de VMBO gehaald.
Nu in aus. heeft ie niet alleen al 2 jaar gewerkt als kok, maar ook op de internationale school zijn dipl. voor een soort midd. hotelschool gehaald.
Mailt ie me vandaag dat ie toegelaten is op de Universiteit van Cairns*glimt* het gaat zo goed met hem, echt zo lekker!!
![]()
Dat is wat ik later ook hoop voor Milou. Sara 'ken' ik niet, dus ik ben benieuwd. Zal wel weer behoorlijk confronterend zijn en de nodige tranen kostenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit meisje was 19 en heet Sara en ze woont semi-zelfstandig in een huis met 7 andere verstandelijk gehandicapten. Ik vnd het erg boeiend in ieder geval.Wat dat betreft ben ik ook een echte kneus
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat is wat ik later ook hoop voor Milou. Sara 'ken' ik niet, dus ik ben benieuwd. Zal wel weer behoorlijk confronterend zijn en de nodige tranen kostenWat dat betreft ben ik ook een echte kneus gevoelige betrokken moeder
![]()
Op naar de top!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:52 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer
Hij is dyslectisch dus erg veel moeite, bijscholing etc etc met best wat hobbels op de weg in een moeilijke tijd tóch de VMBO gehaald.
Nu in aus. heeft ie niet alleen al 2 jaar gewerkt als kok, maar ook op de internationale school zijn dipl. voor een soort midd. hotelschool gehaald.
Mailt ie me vandaag dat ie toegelaten is op de Universiteit van Cairns*glimt* het gaat zo goed met hem, echt zo lekker!!
![]()
![]()
En dat hij zoveel plezier onderweg heeft.
En ik ben trots op Bluezz dat zij ook met haar handicap echtgenoot toch op overgangsleeftijd nog gelukkig lijkt geworden te zijn.
Wow!!! Wat fantastisch zeg, kan me voorstellen dat je als moeder dan helemaal straalt en supertrots bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:52 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer
Wat een ongelovelijke mijlpaal zeg
![]()
![]()
Hoi, aangenaamquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hobbel? Wat of wie is Nabbie?
Trusten PF![]()
.
ijs_beer fan!![]()
Iemand die kenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hobbel? Wat of wie is Nabbie?
Trusten PF![]()
NanKinky dus
![]()
Zo lief en zulks !!![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door MissHobje op 04-06-2008 01:21:15 ][b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Volgens mij de laatste keer via FoBo, een half jaar geleden ofzo, of nog langerquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al 2 jaar niet gesproken![]()
![]()
![]()
![]()
Haiii
Ik ben echt he-le-maal kapot zeg, niet normaal. Zondag pinkpop was al heel vermoeiend, gisteren dan het gala met een flinke afterparty erna, vanmorgen teruggekomen vanuit amsterdam omdat ik om 12 uur moest werken en nu net thuis.
Maar wat heb ik genoten zeg
O_o o_O O_O °_O °_° O_°![]()
Grinnik.quote:
Langer geleden was dat volgens, ging iig over een topic waar verloren FOK!kers in genoemd werden en daar stond ik bijquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij de laatste keer via FoBo, een half jaar geleden ofzo, of nog langer![]()
ijs_beer fan!![]()
Goedzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:24 schreef Euc- het volgende:
Haiii
Ik ben echt he-le-maal kapot zeg, niet normaal. Zondag pinkpop was al heel vermoeiend, gisteren dan het gala met een flinke afterparty erna, vanmorgen teruggekomen vanuit amsterdam omdat ik om 12 uur moest werken en nu net thuis.
Maar wat heb ik genoten zeg
en toch gegaan
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Lekkerrrrr EucieDan voel je dat je leeft
Hè wat heb ik toch vanavond. Het zullen de laatste druppels van de overgang wel zijn![]()
![]()
Aan de verstrooidheid ofzo ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerrrrr EucieDan voel je dat je leeft
Hè wat heb ik toch vanavond. Het zullen de laatste druppels van de overgang wel zijn
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
keek net in mijn SOL- FoBo, zelfs korter dan een half jaar, in februari nlquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Langer geleden was dat volgens, ging iig over een topic waar verloren FOK!kers in genoemd werden en daar stond ik bij![]()
![]()
![]()
Op naar de ondergang!quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Hè wat heb ik toch vanavond. Het zullen de laatste druppels van de overgang wel zijn
Ik bestel maar vast een emmertje vol glijmiddel voor het geval je binnenkort helemaal opdroogt.
Zo echtquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
keek net in mijn SOL- FoBo, zelfs korter dan een half jaar, in februari nl, dan ben ik echt hersenloos
.
ijs_beer fan!![]()
Dit was een eerste consult, die is gratisquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:53 schreef mascara-klodder het volgende:
SOL MK de rekening verzendt naar Bloemendaal![]()
![]()
Bloes wat goed van je zoon! Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Ik ben nog niet helemaal wakker dus ik ga met een dekentje op de bank 'Je zal het maar hebben' eens even bekijken. Goed programma is dat en ze stellen inderdaad vaak de vragen die je altijd al wilde weten maar soms niet durfde te vragen. (En zeker niet aan een vreemde in de stad.) Ik bedoel, bij mensen die ik ken vraag ik dat soort dingen wel maar ik ken nu eenmaal niet altijd mensen met een aandoening waar ik nieuwsgierig naar ben.
Ik zit net aan het begin maar ik vind het nu al een tof meisje. Geweldig om te zien dat die 'mongolenlook' met het klassieke bloempottenkapsel en lelijke hobbezakbroeken langzamerhand aan het verdwijnen is.
Jah daar heb ik ook zo'n godsgruwelijke hekel aan!quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit net aan het begin maar ik vind het nu al een tof meisje. Geweldig om te zien dat die 'mongolenlook' met het klassieke bloempottenkapsel en lelijke hobbezakbroeken langzamerhand aan het verdwijnen is.
Helaas heeft niet ieder kind hippe ouders, en zijn er bij Milou op school nog genoeg kinderen met down die helemaal aan het stereotype beeld voldoen![]()
![]()
Mogguhhhhhhhhhhhhhhh
daggie school vandaag, dus 1 uur weer vrij![]()
Boekhouden. Free cash flows, investeringen doorrekenen etc. boek heet Financial Economics, van Zvi Bodiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:43 schreef beunkster het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet onder die titel. Wat doe je met dit vak en welke literatuur gebruik je?
Morgen allemaal!![]()
Mijn comp weigert de aflevering af te spelen, ook in Explorer doet ie het niet![]()
Ik mail het linkje wel even naar mezelf en als ik dan achter een comp zit die het wel normaal doet dan kijk ik wel even.![]()
Dit meisje ziet er leuk uit.![]()
Ik heb een keer flinke ruzie gehad op mijn stage in een instelling voor verstandelijk gehandicapten. Ik moest met de bewoners naar de huiskapper zodat ze allemaal een vers bloempotje aangemeten konden krijgen en toen heb ik gezegd dat ze er op die manier juist zelf mongolen van maakten. Dat lag erg gevoelig bij mijn begeleidster want van haar mocht ik het woord mongolen absoluut niet gebruiken. Maar ze liet het wel gebeuren.![]()
Acht vrouwen met totaal verschillende persoonlijkheden die allemaal op dezelfde dag dezelfde lelijke bloempot kregen.Winkelen voor nieuwe kleding met bewoners was ook al geen succes. Ik stelde voor om nu eens niet naar de Vögele te gaan maar iets moderners te kopen voor een bewoner van 24 die er goddomme door de haardracht en kledingkeuze van de lokale stagebegeleidertrut uitzag alsof ze rond de 50 was. Maar dat was te lastig. Ze moesten tegenwoordig de bewoners dan wel meenemen als ze gingen winkelen omdat dit goed was voor de socialisatie en normalisatie maar je moet het jezelf vooral niet te moeilijk maken. Je rijdt naar de fucking Vögele, parkeert voor de deur met een kaartje van een kwartier, stapt naar binnen, zegt tegen de verkoopster dat je vier broeken in donkere kleuren en 8 T-shirtjes, 3 bloesjes en 3 truien wilt hebben in maat 42 , kijkt even, houdt het de betreffende mongool voor ("Kijk Anita, je nieuwe kleren! Mooi hè?!") betaalt en rent dan snel weer terug naar de auto. He he, dat zit er weer op voor een half jaar. En dan schrijf je 's avonds in het overdrachtsboek dat je gezellig bent wezen winkelen met Anita maar dat 'we' er misschien maar eens over na moeten denken om in het vervolg toch voor Anita's welzijn haar niet meer mee moeten nemen want ze wordt er erg onrustig, druk en gefrustreerd door. (Ze riep hard "Nee!" na de opmerking dat dit haar mooie nieuwe kleren waren en was naderhand thuis inderdaad niet te genieten en heeft een vaas bloemen stuk gesmeten.
) Ze kan zoveel contact met de buitenwereld duidelijk niet aan en het kan toch niet de bedoeling zijn dat gezellig winkelen alleen maar stress en ellende oplevert.
![]()
Maar ik heb wel Anita's haren geverfd met toestemming van de ouders en zonder medeweten van mijn stagebegeleider.Een leuk kleurtje met highlights.
En ze was daarna hartstikke blij. Mijn stagebegeleider niet. Ik heb die stage ook niet gehaald. Ik was niet geschikt voor werken met verstandelijk gehandicapten volgens mijn haar. Dat vond ik het grootste compliment dat ze me had kunnen geven.
![]()
[/rant]There is no love sincerer than the love of food.![]()
Goedemorgen. Voor het eerst geen nieuw topic de volgende morgen.
MMhulde! Heb je op school er over gesproken en wat zeiden die ervan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
MinderMutsig, wat een verhaal zeg!
En ook zo triest dat dit soort praktijken nog aan de orde van de dag zijn. Ik moet er toch niet aan denken dat dit Milou zal overkomen. Goddank is dit nog een ver van mijn bed show en heb ik nu zelf nog volledige controle over haar, en thank god dat er ook nog mensen zoals jij zijn die in de zorg werken.
Ik heb zelf btw SPW gedaan, en daar is mij ook geleerd om het woord mongool niet te gebruiken (ik spreek nu over bijna 15 jaar geleden).
Maargoed dat is weer een heel andere discussie, waar ik zelf eigenlijk nieteens een vast standpunt in heb. Ik gebruik de term mongool zelden, maar ik heb er ook niet echt problemen mee.
Het stukje van Hans Teeuwen over de Jostiband daar kan je me bij wegdragen, hilarisch gewoon en oh zo waarheid.
Veel ouders die een kindje met down hebben konden niet begrijpen dat ik dit humor vind, en ik heb heel wat commentaar over me heen gekregen destijds.
Dat zijn dezelfde ouders die zwaar teleurgesteld waren dat hun kind niet mee kon komen op regulier onderwijs en dat ze moesten overstappen op speciaal onderwijs.![]()
Goeiemorgen allemaal!
Hoewel al 2 uur wakker ben ik nog steeds zo ontzettend duf, zelfs de 3 koppen koffie die ik al achter de kiezen heb werken niet meer!
@ Bluezz: wat tof voor bloezzezoon zeg! Wat gaat ie studeren? verder de hotelwereld in? Wordt ie dan net zo'n hotello als Euc-?![]()
@ SOL: T lijkt me dat er een heleboel lastige vraagstukken aankomen als Milou ouder wordt. Heb je over dat soort dingen goed contact met haar vader?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Hoi. Eerste en hopelijk laatste dag op mijn stage. Straks scriptie nog verbeteren en dan vind ik het wel best.
![]()
Mogguh Nynkequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:25 schreef AKnynke het volgende:
@ SOL: T lijkt me dat er een heleboel lastige vraagstukken aankomen als Milou ouder wordt. Heb je over dat soort dingen goed contact met haar vader?![]()
Nee daar heb ik geen goed contact over met haar vader, die houdt zich daar niet mee bezig. En verder wil ik daar niet op ingaan, geeft te veel frustratie om het zo maar even te zeggen![]()
![]()
Ik ben het niet eens met het stukje van Hans Teeuwen. Sterker nog ik denk dat Hans Teeuwen het er ook niet mee eens is. Als je het syndroom van down hebt kun je ook muziek met je hart maken, of je tong nou uit je mond hangt of niet.
Dat het zo groots gebracht wordt riekt inderdaad een beetje naar aapjes kijken, maar dat verandert niks aan het plezier dat de band ervan heeft.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Succes op je hopelijk laatste dag stagequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Eerste en hopelijk laatste dag op mijn stage. Straks scriptie nog verbeteren en dan vind ik het wel best.
![]()
![]()
johhh!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben het niet eens met het stukje van Hans Teeuwen. Sterker nog ik denk dat Hans Teeuwen het er ook niet mee eens is. Als je het syndroom van down hebt kun je ook muziek met je hart maken, of je tong nou uit je mond hangt of niet.
Dat het zo groots gebracht wordt riekt inderdaad een beetje naar aapjes kijken, maar dat verandert niks aan het plezier dat de band ervan heeft.![]()
![]()
Jij zou mij nog een PM sturen geloof ik? Iets over schoonzussentrollen en zwanger wordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Succes op je hopelijk laatste dag stage
.
![]()
Ohgut, das waar ook, begint me iets te dagen, maar wat was de aanleiding ook alweer? (doe maar via PM)quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij zou mij nog een PM sturen geloof ik? Iets over schoonzussentrollen en zwanger worden.
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mogguh Nynke![]()
Nee daar heb ik geen goed contact over met haar vader, die houdt zich daar niet mee bezig. En verder wil ik daar niet op ingaan, geeft te veel frustratie om het zo maar even te zeggen
Ik zoek nog wel even terugquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohgut, das waar ook, begint me iets te dagen, maar wat was de aanleiding ook alweer? (doe maar via PM)
. Vandaag ergens.
![]()
isse goeiquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel even terug. Vandaag ergens.
![]()
![]()
En, zie je al bloed?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Nounou eindelijk is de ambulance ook gearriveerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |