quote:
Hoezo raakte je haar kwijt?quote:Door de scheiding ben ik zelfs een aantal jaar mijn beste vriendin waar ik alles mee deelde (behalve sex)kwijtgeraakt.
Gelukkig zie ik haar nu weer regelmatig, maar het is toch blijvend veranderd allemaal.
Het haalt je hele leven, hebben en houden en de verhoudingen met iedereen overhoop
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks Bloes, wil niet door muggen gestoken worden vanavond.
* Stereotomy gooit de limoncello over zich heen
Ohhh ik ga zo even kijken, spannendquote:Op zondag 1 juni 2008 15:00 schreef octopussy het volgende:![]()
ik moest lachen
Obli, ik ga met mijn lief trouwen op 22 augustus![]()
MK, SOL heeft pm.
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Jaartje alleen geweest en lieve nieuwe partner gevonden...![]()
Gewoon door onbegrip van alletwee.quote:Hoezo raakte je haar kwijt?
Ging je ver weg verhuizen?
Steer zal m'n nummer wel gehad hebben ja. Maar ik was er inderdaad niet. Maar, ik denk dat je gewoon nog een keer in Maastricht moet komen winkelen. En ik wil echt ook nog een keer naar Belgique komen!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Nynke, ik heb vanmiddag nog op 't punt gestaan Steer of iemand te bellen voor je nummer, maar ik dacht dat je niet thuis zou zijn, omdat je bij je ouders was. Maar volgende keer: jazeker, dan spreken we wat af!
Wat een naar nieuws voor je trouwens, sterkteRuziende ouders zijn naar... Ik moet zeggen dat ik ook van huis uit slecht ben in ruzie maken: veel schreeuwen en hysterie. Maar ik werk eraan
Morgen gaat de wekker weer om 7.30 dus ja een laatste drankje is me wel gegundquote:
heb je vast wel verdient na zo'n zware dagquote:Op zondag 1 juni 2008 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik sla de limocello over en neem een whiskietje op kosten van mijn liev.
als dat maar goed komtquote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga de catering doen voor de bruiloft voor Octopussy zoals het er nu naar uitziet
volgens mij win ik met 5:45quote:Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Hier gaat de wekker om 7.20
Maar ik blijf lekker nog een uurtje op hoor![]()
en hoeveel heeft die knuppel gewonnen dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:07 schreef borisz het volgende:
Lol 5Miljoen in de koffer bij miljoenenjacht
1 miljoen 50kquote:Op zondag 1 juni 2008 23:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
en hoeveel heeft die knuppel gewonnen dan?
balen maar toch een leuk bedragquote:
egwelquote:Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
als dat maar goed komt![]()
geintjeoepss zou ik niet op bed
![]()
![]()
Tijgerhout op de vloer is vrij heftigquote:Op zondag 1 juni 2008 21:28 schreef SHE het volgende:
60 ongeveer; dus valt mee.
Ik wil eigenljk een gietvloer, maar meneer wil tijgerhout net als de lamellen en zijn speakers .
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben nog even poffertjes gaan bakken..![]()
Met echte boter en ahorn siroop...
geen flauw benul, ik dacht ook gelijk aan foamquote:Op zondag 1 juni 2008 23:11 schreef prupke het volgende:
mag ik ff een vraagje stellen?
heeft er iemand een culinair woordenboek nederlands engels..?
Ik ben nl opzoek naar te term in het engels dan . van schuim en ik weet niet zeker of dat foam correct is.
Idem. Ik duik dan ook maar eens ff mijn bed in... lijkt me handigquote:
truste Steerquote:
He ik heb net ook een ijskoude limoncello gehad als slaapmutsjequote:Op zondag 1 juni 2008 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Voor Nynke
Wist ff niks beters
En voor iedereen een ijskoude LimoncelloOm de laatste anderhalf uur van mijn verjaardag lekker mee af te sluiten
[ afbeelding ]
Zou kunnen, je weet het nooit... maar bij ons ging het de tweede keer ongeveer zo: ik kom thuis, heey dat beest ligt wel erg zielig in zijn hok in een hoekje. Broertje komt thuis, uurtje later, heey dat beest ligt dood in het hok... geen idee wat ie had, gewoon pats boem van het ene op het andere moment. Stress kan niet, want hij zat al een paar jaar in dat grote hok buiten (en 's winters keurig binnen).quote:Op zondag 1 juni 2008 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
@ Beunkster: ik denk dat ze aan stress overleden zijn, ze konden het buitenleven niet aan denk ik na al die jaren vooral in een kooitje te hebben doorgebracht
Kom je ze halen?quote:
Dat is echt naar, heur. De ruzies vroeger thuis gingen altijd zo en dat is er dus ook een beetje 'ingebakken'. Maar ik zou willen dat ik het anders kon, echtquote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, een schreeuwende hysterische CF'je die haar zin niet krijgt, ik zie het helemaal voor me.
En jij mag me altijd bellen heur.
Ja, wel 2 in een paar dagen tijdquote:Op zondag 1 juni 2008 23:30 schreef Oblivion het volgende:
Ah, caviaatje dood?![]()
erop....
Truste aan alle die gaan slapen..
Vast wel, cnk is er helemaal voor in, zijn alleen nu niet meer onze kipjesquote:Op maandag 2 juni 2008 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Ah, CF, wat een gezellige avond had je, enneh mercedes sosaHeerlijke muziek.
Trusten voor de slapers, RIP voor de kloddercaafjes![]()
Moet ineens denken aan je kips, die gaan nu zeker ook niet door SOL?
Lijkt mij een goed plan. Dat schizofrene gedoe begint verwarrend te worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet zelf steeds 10x nadenken wie er wordt bedoeld met MK, dus ik denk dat ik binnenkort gewoon weer mijn oude account oppak
Ik zag vandaag heel laat dat jij gebeld hadquote:Op maandag 2 juni 2008 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:terug uit Arnhem. Bluezz, babe, congrats met je verjaardag
Weliswaar 29 minuten te laat, maar welgemeend!!
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zag vandaag heel laat dat jij gebeld had!! Dus dat je aan me dacht is echt lievvv!!!
Hoe was't ?
Dat is wel een apart triootje dan.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Met Vork en Isa in een bed betekend gegarandeerd een niet zo heel erg rustige nacht![]()
nahhh bij SOL hoort een hyper-iconquote:Op maandag 2 juni 2008 00:30 schreef Bluezz het volgende:
SOL met haar gewone naam en dit klodder plaatje, lijkt me helemaal goed
Jah ga ik morgen maareens voor zitten, moet ik Hobbel weer aanspreken voor alle smiley'squote:Op maandag 2 juni 2008 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt als een conflict ja.
msn eraf en er weer op?
Er is een vreselijke irritante EK msn trouwens, die heb ik ook, maar nu krijg ik hem er niet meer af
Oh en ik ga zo![]()
alvast.
Dan was het een kwartet geworden.quote:
Dat is sowieso moeilijk te bevatten, zeker als je het niet aanzag komen...quote:Op maandag 2 juni 2008 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik maak in de familie nu ook mee dat ze uit elkaar gaan na 32 jaar verkering. Ik loop geloof ik al behoorljk achter hier, maar toch.
Het gaat niet om mijn ouders (die zouden vijf jaar geleden al vijftig jaar getrouwd zijn geweest}, maar mijn lieve zusje is nu ook alleen na 32 jaar. Ze snapt niet hoe dat werkt, en dat kan ik me voorstellen.
Dit account is al ouder dan dat ik met cnk hadquote:Op maandag 2 juni 2008 00:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind deze leuker
maar dat komt misschien door het plaatje
niet door de gedachte er achter
ik zei dat ik me even geen zee van liefde voelde, das mijn originele accountquote:Op maandag 2 juni 2008 01:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O dacht dat je dat eerder zo zei
Hm. Ik moet naar bed.
Dat wordt dan sávondsquote:Op maandag 2 juni 2008 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jah ga ik morgen maareens voor zitten, moet ik Hobbel weer aanspreken voor alle smiley's![]()
Truste![]()
zwaar lullig idd, ik heb ook geen fiets nl.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:13 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb het geluk een eigen ootoo te hebben.
Maar vind het altijd erg lullig voor de mensen die dus afhankelijk zijn van het openbaar vervoer en "men" gaat staken.
Ik zou niet weten van wie, de enige waar ik goed mee omga hier in de flat is de buuf, maar die moet alles vragen aan haar man.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:21 schreef Oblivion het volgende:
Kan je niet een fiets lenen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik heb zo erg geen zin in deze dag![]()
Als ik straks mijn telefoontjes heb gepleegd, ga ik lekker terug naar bed met een kop thee en een boek.
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik heb zo erg geen zin in deze dag![]()
Als ik straks mijn telefoontjes heb gepleegd, ga ik lekker terug naar bed met een kop thee en een boek.
Heb me je nog gehoord?quote:Op maandag 2 juni 2008 07:38 schreef DarkElf het volgende:
Morning allemaal, en Den _haag, toeter ff
Zo nu snel douchen/aankleden en dan om half negen weg.. (met de ex-auto van manlief dus tuffie heeft een dagje vrij)
Succes!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik lach kunstmatig vandaag. En vanmiddag ga ik ergens een stom filmpje van ons aller favoriete modje posten
Maar nu eerst naar school. Morituri te salutant
Ik hoop dat ze optijd aan komen. Vanochtend was het weer eens chaotisch op rampstation Arnhem.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:37 schreef AKnynke het volgende:
Vanmiddag eens lunchen met Lianne en Isa. Voordat ze naar Belgique vertrekken.
Dan zorg ik dat ik ook om 12.10 op het station sta! Tot zo!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!
Ik bevind me in Heerlen. Op het werk.En ik ben brak.
Isa ETA is 12.09 uur is mij verteld. Ik zorg dat ik om half 12 de trein heb uit Heerlen, dan ben ik ook om 12 uur in Maastricht.
Owja, en Pinkpop was tof.![]()
Nog Lowlands gangers hier trouwens?Dat schijnt ook helemaal tof te zijn.
Of nog meer liefhebbers voor Rock Werchter?
Ok! Tof!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik ook om 12.10 op het station sta! Tot zo!
Nog witte stipjes er op gemaakt?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Succes!
Tis hier flink warm, en waarschijniljk de enige warme dag deze week, dus ik heb m'n rooie jurkje aangetrokken. En dat zorgt voor veel complimentjes, en dat is weer goed voor m'n ego.
Vanmiddag eens lunchen met Lianne en Isa. Voordat ze naar Belgique vertrekken.
Ze heeft een date met mij en Isa hoor, niet met steer!quote:
En zelfs voor Steer had ik er geen stipjes opgemaakt, want m'n jurkje is zo veel mooier!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze heeft een date met mij en Isa hoor, niet met steer!
Telling you, Temoe lawak!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goede(net nog)morgen.
Gisteren verjaardag gehad en Hete vis gehad. Heel heet. Ik heb nu extreme krampen in m'n darmen.
Oh ja, dat ging ik nog kopen...quote:
En niet alleen de ster!quote:
* ColdFeet kijkt naar het mistroostige abrikozenbroodje op haar bureau...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, wat is dat lunchen in Belgie toch top!
ja he? vond Rtificial ook altijdquote:Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, wat is dat lunchen in Belgie toch top!
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet kijkt naar het mistroostige abrikozenbroodje op haar bureau...
ehh.. zal ff voor je kijken op inet.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
Zonnebloem. En Nynke, OK, wat is nu de ETA?
* DH voor CF een smoske kaas+hesp besteld...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet kijkt naar het mistroostige abrikozenbroodje op haar bureau...
Heb 'm inmiddels afgewassen, en zet 'm straks in de olie. Heb alleen geen idee waar ik dat ding moet laten, is zo gigantisch grootquote:Op maandag 2 juni 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Arachide kan ook. Maar olijfolie gaat echt stinken in de wok, vind ik.
En ja, smossen zijn dikke pret. Maar de belegde broodjes zijn hier sowieso
Echt niet; maar in Utrecht staat het winkeltje pal naast de klantenservice.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef SHE het volgende:
Ik ben verdomme echt niet normaal.
Ik ging alleen ff wat terugbrengen bij Ikea. Kom ik ineens thuis met gravad lax saus; worstjes, broodjes en jam.
En guess what; ik ben door het gekut in dat winkeltje dus helemaal vergeten het verkeerde, terug te brengen.
Voor jan lul de halve stad door geweest. Naja..ik heb worst..maar toch.
Ik krijg zo op mijn lazer straks
Ik heb t helemaal gemist, maar wat is er aan de hand en wat is er mis?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kreeg net een sms van mijn ex. Volgens de reumatoloog is er toch wel iets mis.
alleen de ramen niet en de binnenkant van de keukenkastjes niet (das veul werk).. die doe ik dus later deze week.. maar verder is alles spic and spanquote:
Snel! Mentholzalf gaan halen! Koelen die handel.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:39 schreef Euc- het volgende:
Damnit, mn hele gezicht is verbrand
Ik ga er echt te debiel uitzien vanavond in mijn smoking
Lekker hoor!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alleen de ramen niet en de binnenkant van de keukenkastjes niet (das veul werk).. die doe ik dus later deze week.. maar verder is alles spic and span
me = on a roll
maar nu stort ik lekker in met een boek en een gróóóót glas water.
ja vertel DHquote:Op maandag 2 juni 2008 15:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb t helemaal gemist, maar wat is er aan de hand en wat is er mis?
Ze had al tijden last van haar rug/heup en het straalt ook al tijden uit naar haar been en nu ook een arm.quote:
grapje zekerquote:Op maandag 2 juni 2008 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
Hele luide donders en flitsende bliksems buiten.
hier begint het ook te rommelen. En ik moet straks nog in m'n jurkje naar de sporthal fietsen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
Hele luide donders en flitsende bliksems buiten.
Tis hier nog wel warmer denk ik. Graad of 27. Maar daar komt vast snel een einde aan, als de hel losbarst. Natuurlijk als ik op de fiets zit.quote:
Het is hier gewoon 30 graden ofzo, da's niet mooiquote:
Ja het is warm, maar nog altijd mooier dan van dat pokkeweer met regen enzo, aangezien ik nog boodschappen moet doen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef Adelante het volgende:
Het is hier gewoon 30 graden ofzo, da's niet mooi
Dat helpt, echtquote:Op maandag 2 juni 2008 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy kruipt tussen de borsten van Bloes
Over heerlijk gesproken; www.sabon.nlquote:Op maandag 2 juni 2008 18:03 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje LeinDas ff bikkelen dan.
En SHE Heerlijkik herken me soms in jou
![]()
Oh en ik heb 30 ijsjes uitgedeeld, ik voelde me net een kind wat van de juf de klassen rond mocht![]()
Ik kreeg zelfs een sticker van de dokter
een patientensticker![]()
en die winkel is wel lekker dichtbijquote:Op maandag 2 juni 2008 17:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja het is warm, maar nog altijd mooier dan van dat pokkeweer met regen enzo, aangezien ik nog boodschappen moet doen.
Dat geurtje van Zirh rook ook erg sterk naar theequote:Op maandag 2 juni 2008 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, witte thee.
Ik vind theegeuren echt geweldig, maar helaas detecteert mijn neus witte thee het allerslechtst van alle theesoorten. Bulgari Eau Parfumée au Thé Blanc ruik ik dan ook nauwelijks.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat wel, zelfs met stortregen zou dat dus weinig uitmaken
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:20 schreef AKnynke het volgende:
gatverdarrie, ik zit te zweten.
Ja, maar die gebruik ik nooit. Zeker niet voor 50 meterquote:
makkelijk eten is geen drama, dat is een behoefte met dit weer... hier bruine bol met zalmfilet met preiringen en mosterdillesausjequote:Op maandag 2 juni 2008 18:20 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga trouwens aan een lekker prakkie..
Gekookte witlof ala bloop en gekookte aardappie en kip cordon bleutje erbij
Hele week is het drama eten, snel en makkelijk enzo.
We krijgen ook nog de nodige buienquote:Op maandag 2 juni 2008 18:20 schreef AKnynke het volgende:
gatverdarrie, ik zit te zweten. tis hier echt ontzettend benauwd.
Oe ijsquote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, maar die gebruik ik nooit. Zeker niet voor 50 meter
Tijd om eens wat ingredienten voor avondeten te halen. En ijs
Rood, au, jeuk, opengekrabte delen... maar nu echt wegquote:Op maandag 2 juni 2008 18:12 schreef SHE het volgende:
Ja KUT!!!!!
Oh...wat lijkt me dat naar zeg. Krijg je dan brandplekkies enzo? Of alleen jeuk?
ja is wel zo.. maar heb dus de hele week nachtdiensten gehad.. geen puf meer en moet gewoon f een goede lekkere prak hebbenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
makkelijk eten is geen drama, dat is een behoefte met dit weer... hier bruine bol met zalmfilet met preiringen en mosterdillesausje
Aardbeien romanoff makenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef Vork het volgende:
Aardbeien. Ah de goede ideeen stromen binnen.
oh menquote:Op maandag 2 juni 2008 18:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Aardbeien romanoff makenheb je nog wat likeur en slagroom nodig
Of aardbeien peper saus
Oww gruwelijk lekker! nu nog meer trek haha.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk ook weer thuis.
Wat een colerezooi om via sluipwegen thuis te komen.
Hele weg die ik normaal rijdt in Hoofddorp langs Schiphol was afgesloten.
Hoorde net op de autoradio dat er een vliegtuigbom uit WO-2 daar is gevonden langs de Polderbaan.
duimduim succes!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef AKnynke het volgende:
zo. duimen jullie voor me dat het nog een 20 minuten droog bljft? dan kan ik nog in de sporthal komen. Dan mag de hel wel losbarsten van me.
Fijne avond allen!
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk ook weer thuis.
Wat een colerezooi om via sluipwegen thuis te komen.
Hele weg die ik normaal rijdt in Hoofddorp langs Schiphol was afgesloten.
Hoorde net op de autoradio dat er een vliegtuigbom uit WO-2 daar is gevonden langs de Polderbaan.
Volgens mij dichter bij Schiphol dan bij het ziekenhuis.quote:
quote:Hoofddorp -
Bij graafwerkzaamheden in de buurt van de IJweg in Hoofddorp is maandagmiddag rond drie uur vermoedelijk een vliegtuigbom uit de Tweede Wereldoorlog aangetroffen. De bom ligt in het veld.
De politie stelt een nader onderzoek in. Zodra meer bekend is wordt hierover nader bericht.
ik loop al een hele tijd te dralen of ik het nou wel/niet/wel/niet moet proberen, want ik ben echt heel erg gek op stroopwafels. Als ik het niet lekker vind, zit ik weer met een bak ijs in de vriezer die er na een jaar of 2 huilend uit kruipt ofzo...quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef Vork het volgende:
Geen aardbeien hier, wel stroopwafelijs.
ook die heb ik nog nooit op...quote:Op maandag 2 juni 2008 18:58 schreef justmattie het volgende:
ik vind die appeltaart ijs dus niet te vreten
dan toch binnenkort eens proberenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:17 schreef Vork het volgende:
Nuo, de stroopwafelijs variant is dus wel lekker.
Is het baggerzoet of valt het juist meequote:Op maandag 2 juni 2008 19:17 schreef Vork het volgende:
Nuo, de stroopwafelijs variant is dus wel lekker.
Ik vond hem niet te zoet, maar die brokken meel er in konden mij niet bekorenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is het baggerzoet of valt het juist mee
Hoe heet zo'n ding? Ik vind Firestarter wel een toepasselijke naamquote:Op maandag 2 juni 2008 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Beunkster, kan je die barbecue-vuur-starter gewoon bij een tuincentrum kopen?
Dat zou mij namelijk wat telefoontjes schelen van: kan je NU komen? De barbecue doet het niet!!!!!
Best okay? Het is baggertraag.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:10 schreef Oblivion het volgende:
Het is toch best okay, Vork?
Ik vind het wel meevallen, soms duurt het wat langer, maar soms ook niet!quote:
Wie zijn ze?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
Obli: ik heb alle termen gebruikt die ik kon bedenken en het ding goed omschreven..... Nu moeten ze zelf maar zoeken
Holy f*ck. Dat ziet er akelig uit... Hou je ons op de hoogte babe?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
http://www.nufoto.nl/2008(...)javastraat-den-haag/
De persoon die uit de auto is gehaald is mijn tante, jongste zusje van mijn papa
tnxquote:Op maandag 2 juni 2008 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ocherm, sterkte MK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Klaar. Danku![]()
Het is toch alleen maar gezeikquote:Op maandag 2 juni 2008 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
De spoiler doet het niet bij mij........
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom trouwens even verkapt klagen. Vrouwengeklaag.
misschien heb ik er geen verstand van he, maar dan koop je toch 2 verpakkingen ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Klaar. DankuJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom trouwens even verkapt klagen. Vrouwengeklaag.
je zei kutplugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Klaar. Danku![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
misschien heb ik er geen verstand van he, maar dan koop je toch 2 verpakkingen ??
Gelukkig maarquote:Op maandag 2 juni 2008 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Tante maak het goed, mijn opa en oma weten alleen maar van een ongelukje en zo blijft het
Maar de supermarkt en de drogist hebben alleen kleine verpakkingenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Ahzo ! maar je kan morgen ofzo toch ergens anders grote verpakkingen kopen?
je gebruikt toch niet een hele shitload van die dingen ofwel danquote:Op maandag 2 juni 2008 23:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nah, Lein heeft gelijk, OB is prettiger en heeft big ass verpakkingen, zodat als het over is en het begint na zoveel dagen weer, dan heb je wat in huis.
Groot gelijk, ze schrikken zich vast een rolberoerte als ze weten hoe of wat... Sterkte babequote:Op maandag 2 juni 2008 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Tante maak het goed, mijn opa en oma weten alleen maar van een ongelukje en zo blijft het
Dat is voor elke vrouw verschillend.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
je gebruikt toch niet een hele shitload van die dingen ofwel dan?
geloof me, de ene keer bloed je als een rund, de volgende keer denk je "he? ist nu al over?!"quote:Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou, met een beetje pech gebruik je er 4 tot 5 op een dag, in de eerste 3-4 dagen. Dus 16-20. En dan nog de laatste dagen, 4 per dag, voor zeg 2 dagen. Dan kom je aan de 28 in totaal. In een kleine verpakking zitten er 16.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ongelukje is wel beter voor opa en oma denk ik ja
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
Je koopt nu een kleine verpakking. Omdat je het nodig hebt. Je koopt later een voorraad.
Dan had je maar eerder aan de voorraad moeten denken. Klaar.
Even chillen joh! Ze bedoelt t anders dan dat jij het opvat! Ze bedoelt (denk ik) dat het beter is dat je opa en oma denken dat het een klein ongelukje is! Niet dat je tante door de brandweer uit de auto gezaagd is. Het staat er misschien wat ongelukkig...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
what the fuck voor een opmerking is dit
![]()
Ben geen SeaOfLove meer, maar ik kan je wel vertellen dat dit een meer dan harteloze reactie is
Zeg doe eens rustig aan...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
what the fuck voor een opmerking is dit
![]()
Ben geen SeaOfLove meer, maar ik kan je wel vertellen dat dit een meer dan harteloze reactie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |