Ik zou niet weten van wie, de enige waar ik goed mee omga hier in de flat is de buuf, maar die moet alles vragen aan haar man.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:21 schreef Oblivion het volgende:
Kan je niet een fiets lenen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik heb zo erg geen zin in deze dag![]()
Als ik straks mijn telefoontjes heb gepleegd, ga ik lekker terug naar bed met een kop thee en een boek.
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik heb zo erg geen zin in deze dag![]()
Als ik straks mijn telefoontjes heb gepleegd, ga ik lekker terug naar bed met een kop thee en een boek.
Heb me je nog gehoord?quote:Op maandag 2 juni 2008 07:38 schreef DarkElf het volgende:
Morning allemaal, en Den _haag, toeter ff
Zo nu snel douchen/aankleden en dan om half negen weg.. (met de ex-auto van manlief dus tuffie heeft een dagje vrij)
Succes!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik lach kunstmatig vandaag. En vanmiddag ga ik ergens een stom filmpje van ons aller favoriete modje posten
Maar nu eerst naar school. Morituri te salutant
Ik hoop dat ze optijd aan komen. Vanochtend was het weer eens chaotisch op rampstation Arnhem.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:37 schreef AKnynke het volgende:
Vanmiddag eens lunchen met Lianne en Isa. Voordat ze naar Belgique vertrekken.
Dan zorg ik dat ik ook om 12.10 op het station sta! Tot zo!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!
Ik bevind me in Heerlen. Op het werk.En ik ben brak.
Isa ETA is 12.09 uur is mij verteld. Ik zorg dat ik om half 12 de trein heb uit Heerlen, dan ben ik ook om 12 uur in Maastricht.
Owja, en Pinkpop was tof.![]()
Nog Lowlands gangers hier trouwens?Dat schijnt ook helemaal tof te zijn.
Of nog meer liefhebbers voor Rock Werchter?
Ok! Tof!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik ook om 12.10 op het station sta! Tot zo!
Nog witte stipjes er op gemaakt?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Succes!
Tis hier flink warm, en waarschijniljk de enige warme dag deze week, dus ik heb m'n rooie jurkje aangetrokken. En dat zorgt voor veel complimentjes, en dat is weer goed voor m'n ego.
Vanmiddag eens lunchen met Lianne en Isa. Voordat ze naar Belgique vertrekken.
Ze heeft een date met mij en Isa hoor, niet met steer!quote:
En zelfs voor Steer had ik er geen stipjes opgemaakt, want m'n jurkje is zo veel mooier!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze heeft een date met mij en Isa hoor, niet met steer!
Telling you, Temoe lawak!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goede(net nog)morgen.
Gisteren verjaardag gehad en Hete vis gehad. Heel heet. Ik heb nu extreme krampen in m'n darmen.
Oh ja, dat ging ik nog kopen...quote:
En niet alleen de ster!quote:
* ColdFeet kijkt naar het mistroostige abrikozenbroodje op haar bureau...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, wat is dat lunchen in Belgie toch top!
ja he? vond Rtificial ook altijdquote:Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, wat is dat lunchen in Belgie toch top!
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet kijkt naar het mistroostige abrikozenbroodje op haar bureau...
ehh.. zal ff voor je kijken op inet.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
Zonnebloem. En Nynke, OK, wat is nu de ETA?
* DH voor CF een smoske kaas+hesp besteld...quote:Op maandag 2 juni 2008 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet kijkt naar het mistroostige abrikozenbroodje op haar bureau...
Heb 'm inmiddels afgewassen, en zet 'm straks in de olie. Heb alleen geen idee waar ik dat ding moet laten, is zo gigantisch grootquote:Op maandag 2 juni 2008 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
Arachide kan ook. Maar olijfolie gaat echt stinken in de wok, vind ik.
En ja, smossen zijn dikke pret. Maar de belegde broodjes zijn hier sowieso
Echt niet; maar in Utrecht staat het winkeltje pal naast de klantenservice.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:18 schreef SHE het volgende:
Ik ben verdomme echt niet normaal.
Ik ging alleen ff wat terugbrengen bij Ikea. Kom ik ineens thuis met gravad lax saus; worstjes, broodjes en jam.
En guess what; ik ben door het gekut in dat winkeltje dus helemaal vergeten het verkeerde, terug te brengen.
Voor jan lul de halve stad door geweest. Naja..ik heb worst..maar toch.
Ik krijg zo op mijn lazer straks
Ik heb t helemaal gemist, maar wat is er aan de hand en wat is er mis?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kreeg net een sms van mijn ex. Volgens de reumatoloog is er toch wel iets mis.
alleen de ramen niet en de binnenkant van de keukenkastjes niet (das veul werk).. die doe ik dus later deze week.. maar verder is alles spic and spanquote:
Snel! Mentholzalf gaan halen! Koelen die handel.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:39 schreef Euc- het volgende:
Damnit, mn hele gezicht is verbrand
Ik ga er echt te debiel uitzien vanavond in mijn smoking
Lekker hoor!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alleen de ramen niet en de binnenkant van de keukenkastjes niet (das veul werk).. die doe ik dus later deze week.. maar verder is alles spic and span
me = on a roll
maar nu stort ik lekker in met een boek en een gróóóót glas water.
ja vertel DHquote:Op maandag 2 juni 2008 15:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb t helemaal gemist, maar wat is er aan de hand en wat is er mis?
Ze had al tijden last van haar rug/heup en het straalt ook al tijden uit naar haar been en nu ook een arm.quote:
grapje zekerquote:Op maandag 2 juni 2008 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
Hele luide donders en flitsende bliksems buiten.
hier begint het ook te rommelen. En ik moet straks nog in m'n jurkje naar de sporthal fietsen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
Hele luide donders en flitsende bliksems buiten.
Tis hier nog wel warmer denk ik. Graad of 27. Maar daar komt vast snel een einde aan, als de hel losbarst. Natuurlijk als ik op de fiets zit.quote:
Het is hier gewoon 30 graden ofzo, da's niet mooiquote:
Ja het is warm, maar nog altijd mooier dan van dat pokkeweer met regen enzo, aangezien ik nog boodschappen moet doen.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:56 schreef Adelante het volgende:
Het is hier gewoon 30 graden ofzo, da's niet mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |