Vast wel, cnk is er helemaal voor in, zijn alleen nu niet meer onze kipjesquote:Op maandag 2 juni 2008 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Ah, CF, wat een gezellige avond had je, enneh mercedes sosaHeerlijke muziek.
Trusten voor de slapers, RIP voor de kloddercaafjes![]()
Moet ineens denken aan je kips, die gaan nu zeker ook niet door SOL?
Lijkt mij een goed plan. Dat schizofrene gedoe begint verwarrend te worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet zelf steeds 10x nadenken wie er wordt bedoeld met MK, dus ik denk dat ik binnenkort gewoon weer mijn oude account oppak
Ik zag vandaag heel laat dat jij gebeld hadquote:Op maandag 2 juni 2008 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:terug uit Arnhem. Bluezz, babe, congrats met je verjaardag
Weliswaar 29 minuten te laat, maar welgemeend!!
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zag vandaag heel laat dat jij gebeld had!! Dus dat je aan me dacht is echt lievvv!!!
Hoe was't ?
Dat is wel een apart triootje dan.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Met Vork en Isa in een bed betekend gegarandeerd een niet zo heel erg rustige nacht![]()
nahhh bij SOL hoort een hyper-iconquote:Op maandag 2 juni 2008 00:30 schreef Bluezz het volgende:
SOL met haar gewone naam en dit klodder plaatje, lijkt me helemaal goed
Jah ga ik morgen maareens voor zitten, moet ik Hobbel weer aanspreken voor alle smiley'squote:Op maandag 2 juni 2008 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt als een conflict ja.
msn eraf en er weer op?
Er is een vreselijke irritante EK msn trouwens, die heb ik ook, maar nu krijg ik hem er niet meer af
Oh en ik ga zo![]()
alvast.
Dan was het een kwartet geworden.quote:
Dat is sowieso moeilijk te bevatten, zeker als je het niet aanzag komen...quote:Op maandag 2 juni 2008 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik maak in de familie nu ook mee dat ze uit elkaar gaan na 32 jaar verkering. Ik loop geloof ik al behoorljk achter hier, maar toch.
Het gaat niet om mijn ouders (die zouden vijf jaar geleden al vijftig jaar getrouwd zijn geweest}, maar mijn lieve zusje is nu ook alleen na 32 jaar. Ze snapt niet hoe dat werkt, en dat kan ik me voorstellen.
Dit account is al ouder dan dat ik met cnk hadquote:Op maandag 2 juni 2008 00:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind deze leuker
maar dat komt misschien door het plaatje
niet door de gedachte er achter
ik zei dat ik me even geen zee van liefde voelde, das mijn originele accountquote:Op maandag 2 juni 2008 01:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O dacht dat je dat eerder zo zei
Hm. Ik moet naar bed.
Dat wordt dan sávondsquote:Op maandag 2 juni 2008 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jah ga ik morgen maareens voor zitten, moet ik Hobbel weer aanspreken voor alle smiley's![]()
Truste![]()
zwaar lullig idd, ik heb ook geen fiets nl.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:13 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb het geluk een eigen ootoo te hebben.
Maar vind het altijd erg lullig voor de mensen die dus afhankelijk zijn van het openbaar vervoer en "men" gaat staken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |