quote:
Hoezo raakte je haar kwijt?quote:Door de scheiding ben ik zelfs een aantal jaar mijn beste vriendin waar ik alles mee deelde (behalve sex)kwijtgeraakt.
Gelukkig zie ik haar nu weer regelmatig, maar het is toch blijvend veranderd allemaal.
Het haalt je hele leven, hebben en houden en de verhoudingen met iedereen overhoop
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Thanks Bloes, wil niet door muggen gestoken worden vanavond.
* Stereotomy gooit de limoncello over zich heen
Ohhh ik ga zo even kijken, spannendquote:Op zondag 1 juni 2008 15:00 schreef octopussy het volgende:![]()
ik moest lachen
Obli, ik ga met mijn lief trouwen op 22 augustus![]()
MK, SOL heeft pm.
quote:Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Jaartje alleen geweest en lieve nieuwe partner gevonden...![]()
Gewoon door onbegrip van alletwee.quote:Hoezo raakte je haar kwijt?
Ging je ver weg verhuizen?
Steer zal m'n nummer wel gehad hebben ja. Maar ik was er inderdaad niet. Maar, ik denk dat je gewoon nog een keer in Maastricht moet komen winkelen. En ik wil echt ook nog een keer naar Belgique komen!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Nynke, ik heb vanmiddag nog op 't punt gestaan Steer of iemand te bellen voor je nummer, maar ik dacht dat je niet thuis zou zijn, omdat je bij je ouders was. Maar volgende keer: jazeker, dan spreken we wat af!
Wat een naar nieuws voor je trouwens, sterkteRuziende ouders zijn naar... Ik moet zeggen dat ik ook van huis uit slecht ben in ruzie maken: veel schreeuwen en hysterie. Maar ik werk eraan
Morgen gaat de wekker weer om 7.30 dus ja een laatste drankje is me wel gegundquote:
heb je vast wel verdient na zo'n zware dagquote:Op zondag 1 juni 2008 23:03 schreef golfer het volgende:
Ik sla de limocello over en neem een whiskietje op kosten van mijn liev.
als dat maar goed komtquote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga de catering doen voor de bruiloft voor Octopussy zoals het er nu naar uitziet
volgens mij win ik met 5:45quote:Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Hier gaat de wekker om 7.20
Maar ik blijf lekker nog een uurtje op hoor![]()
en hoeveel heeft die knuppel gewonnen dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:07 schreef borisz het volgende:
Lol 5Miljoen in de koffer bij miljoenenjacht
1 miljoen 50kquote:Op zondag 1 juni 2008 23:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
en hoeveel heeft die knuppel gewonnen dan?
balen maar toch een leuk bedragquote:
egwelquote:Op zondag 1 juni 2008 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
als dat maar goed komt![]()
geintjeoepss zou ik niet op bed
![]()
![]()
Tijgerhout op de vloer is vrij heftigquote:Op zondag 1 juni 2008 21:28 schreef SHE het volgende:
60 ongeveer; dus valt mee.
Ik wil eigenljk een gietvloer, maar meneer wil tijgerhout net als de lamellen en zijn speakers .
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef Oblivion het volgende:
Ik ben nog even poffertjes gaan bakken..![]()
Met echte boter en ahorn siroop...
geen flauw benul, ik dacht ook gelijk aan foamquote:Op zondag 1 juni 2008 23:11 schreef prupke het volgende:
mag ik ff een vraagje stellen?
heeft er iemand een culinair woordenboek nederlands engels..?
Ik ben nl opzoek naar te term in het engels dan . van schuim en ik weet niet zeker of dat foam correct is.
Idem. Ik duik dan ook maar eens ff mijn bed in... lijkt me handigquote:
truste Steerquote:
He ik heb net ook een ijskoude limoncello gehad als slaapmutsjequote:Op zondag 1 juni 2008 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Voor Nynke
Wist ff niks beters
En voor iedereen een ijskoude LimoncelloOm de laatste anderhalf uur van mijn verjaardag lekker mee af te sluiten
[ afbeelding ]
Zou kunnen, je weet het nooit... maar bij ons ging het de tweede keer ongeveer zo: ik kom thuis, heey dat beest ligt wel erg zielig in zijn hok in een hoekje. Broertje komt thuis, uurtje later, heey dat beest ligt dood in het hok... geen idee wat ie had, gewoon pats boem van het ene op het andere moment. Stress kan niet, want hij zat al een paar jaar in dat grote hok buiten (en 's winters keurig binnen).quote:Op zondag 1 juni 2008 23:20 schreef mascara-klodder het volgende:
@ Beunkster: ik denk dat ze aan stress overleden zijn, ze konden het buitenleven niet aan denk ik na al die jaren vooral in een kooitje te hebben doorgebracht
Kom je ze halen?quote:
Dat is echt naar, heur. De ruzies vroeger thuis gingen altijd zo en dat is er dus ook een beetje 'ingebakken'. Maar ik zou willen dat ik het anders kon, echtquote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heh, een schreeuwende hysterische CF'je die haar zin niet krijgt, ik zie het helemaal voor me.
En jij mag me altijd bellen heur.
Ja, wel 2 in een paar dagen tijdquote:Op zondag 1 juni 2008 23:30 schreef Oblivion het volgende:
Ah, caviaatje dood?![]()
erop....
Truste aan alle die gaan slapen..
Vast wel, cnk is er helemaal voor in, zijn alleen nu niet meer onze kipjesquote:Op maandag 2 juni 2008 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Ah, CF, wat een gezellige avond had je, enneh mercedes sosaHeerlijke muziek.
Trusten voor de slapers, RIP voor de kloddercaafjes![]()
Moet ineens denken aan je kips, die gaan nu zeker ook niet door SOL?
Lijkt mij een goed plan. Dat schizofrene gedoe begint verwarrend te worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet zelf steeds 10x nadenken wie er wordt bedoeld met MK, dus ik denk dat ik binnenkort gewoon weer mijn oude account oppak
Ik zag vandaag heel laat dat jij gebeld hadquote:Op maandag 2 juni 2008 00:27 schreef Leintjeuh het volgende:terug uit Arnhem. Bluezz, babe, congrats met je verjaardag
Weliswaar 29 minuten te laat, maar welgemeend!!
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zag vandaag heel laat dat jij gebeld had!! Dus dat je aan me dacht is echt lievvv!!!
Hoe was't ?
Dat is wel een apart triootje dan.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Met Vork en Isa in een bed betekend gegarandeerd een niet zo heel erg rustige nacht![]()
nahhh bij SOL hoort een hyper-iconquote:Op maandag 2 juni 2008 00:30 schreef Bluezz het volgende:
SOL met haar gewone naam en dit klodder plaatje, lijkt me helemaal goed
Jah ga ik morgen maareens voor zitten, moet ik Hobbel weer aanspreken voor alle smiley'squote:Op maandag 2 juni 2008 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Het klinkt als een conflict ja.
msn eraf en er weer op?
Er is een vreselijke irritante EK msn trouwens, die heb ik ook, maar nu krijg ik hem er niet meer af
Oh en ik ga zo![]()
alvast.
Dan was het een kwartet geworden.quote:
Dat is sowieso moeilijk te bevatten, zeker als je het niet aanzag komen...quote:Op maandag 2 juni 2008 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik maak in de familie nu ook mee dat ze uit elkaar gaan na 32 jaar verkering. Ik loop geloof ik al behoorljk achter hier, maar toch.
Het gaat niet om mijn ouders (die zouden vijf jaar geleden al vijftig jaar getrouwd zijn geweest}, maar mijn lieve zusje is nu ook alleen na 32 jaar. Ze snapt niet hoe dat werkt, en dat kan ik me voorstellen.
Dit account is al ouder dan dat ik met cnk hadquote:Op maandag 2 juni 2008 00:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind deze leuker
maar dat komt misschien door het plaatje
niet door de gedachte er achter
ik zei dat ik me even geen zee van liefde voelde, das mijn originele accountquote:Op maandag 2 juni 2008 01:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O dacht dat je dat eerder zo zei
Hm. Ik moet naar bed.
Dat wordt dan sávondsquote:Op maandag 2 juni 2008 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jah ga ik morgen maareens voor zitten, moet ik Hobbel weer aanspreken voor alle smiley's![]()
Truste![]()
zwaar lullig idd, ik heb ook geen fiets nl.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:13 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb het geluk een eigen ootoo te hebben.
Maar vind het altijd erg lullig voor de mensen die dus afhankelijk zijn van het openbaar vervoer en "men" gaat staken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |