Ik zou niet weten van wie, de enige waar ik goed mee omga hier in de flat is de buuf, maar die moet alles vragen aan haar man.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:21 schreef Oblivion het volgende:
Kan je niet een fiets lenen?
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik heb zo erg geen zin in deze dag![]()
Als ik straks mijn telefoontjes heb gepleegd, ga ik lekker terug naar bed met een kop thee en een boek.
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh ik heb zo erg geen zin in deze dag![]()
Als ik straks mijn telefoontjes heb gepleegd, ga ik lekker terug naar bed met een kop thee en een boek.
Heb me je nog gehoord?quote:Op maandag 2 juni 2008 07:38 schreef DarkElf het volgende:
Morning allemaal, en Den _haag, toeter ff
Zo nu snel douchen/aankleden en dan om half negen weg.. (met de ex-auto van manlief dus tuffie heeft een dagje vrij)
Succes!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik lach kunstmatig vandaag. En vanmiddag ga ik ergens een stom filmpje van ons aller favoriete modje posten
Maar nu eerst naar school. Morituri te salutant
Ik hoop dat ze optijd aan komen. Vanochtend was het weer eens chaotisch op rampstation Arnhem.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:37 schreef AKnynke het volgende:
Vanmiddag eens lunchen met Lianne en Isa. Voordat ze naar Belgique vertrekken.
Dan zorg ik dat ik ook om 12.10 op het station sta! Tot zo!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
Goedemorgen!
Ik bevind me in Heerlen. Op het werk.En ik ben brak.
Isa ETA is 12.09 uur is mij verteld. Ik zorg dat ik om half 12 de trein heb uit Heerlen, dan ben ik ook om 12 uur in Maastricht.
Owja, en Pinkpop was tof.![]()
Nog Lowlands gangers hier trouwens?Dat schijnt ook helemaal tof te zijn.
Of nog meer liefhebbers voor Rock Werchter?
Ok! Tof!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik ook om 12.10 op het station sta! Tot zo!
Nog witte stipjes er op gemaakt?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Succes!
Tis hier flink warm, en waarschijniljk de enige warme dag deze week, dus ik heb m'n rooie jurkje aangetrokken. En dat zorgt voor veel complimentjes, en dat is weer goed voor m'n ego.
Vanmiddag eens lunchen met Lianne en Isa. Voordat ze naar Belgique vertrekken.
Ze heeft een date met mij en Isa hoor, niet met steer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |