Hoe heet zo'n ding? Ik vind Firestarter wel een toepasselijke naamquote:Op maandag 2 juni 2008 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Beunkster, kan je die barbecue-vuur-starter gewoon bij een tuincentrum kopen?
Dat zou mij namelijk wat telefoontjes schelen van: kan je NU komen? De barbecue doet het niet!!!!!
Best okay? Het is baggertraag.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:10 schreef Oblivion het volgende:
Het is toch best okay, Vork?
Ik vind het wel meevallen, soms duurt het wat langer, maar soms ook niet!quote:
Wie zijn ze?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
Obli: ik heb alle termen gebruikt die ik kon bedenken en het ding goed omschreven..... Nu moeten ze zelf maar zoeken
Holy f*ck. Dat ziet er akelig uit... Hou je ons op de hoogte babe?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
http://www.nufoto.nl/2008(...)javastraat-den-haag/
De persoon die uit de auto is gehaald is mijn tante, jongste zusje van mijn papa
tnxquote:Op maandag 2 juni 2008 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ocherm, sterkte MK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Klaar. Danku![]()
Het is toch alleen maar gezeikquote:Op maandag 2 juni 2008 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
De spoiler doet het niet bij mij........
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom trouwens even verkapt klagen. Vrouwengeklaag.
misschien heb ik er geen verstand van he, maar dan koop je toch 2 verpakkingen ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Klaar. DankuJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom trouwens even verkapt klagen. Vrouwengeklaag.
je zei kutplugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo. Klaar. Danku![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
misschien heb ik er geen verstand van he, maar dan koop je toch 2 verpakkingen ??
Gelukkig maarquote:Op maandag 2 juni 2008 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Tante maak het goed, mijn opa en oma weten alleen maar van een ongelukje en zo blijft het
Maar de supermarkt en de drogist hebben alleen kleine verpakkingenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:09 schreef krakkemieke het volgende:
Ahzo ! maar je kan morgen ofzo toch ergens anders grote verpakkingen kopen?
je gebruikt toch niet een hele shitload van die dingen ofwel danquote:Op maandag 2 juni 2008 23:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nah, Lein heeft gelijk, OB is prettiger en heeft big ass verpakkingen, zodat als het over is en het begint na zoveel dagen weer, dan heb je wat in huis.
Groot gelijk, ze schrikken zich vast een rolberoerte als ze weten hoe of wat... Sterkte babequote:Op maandag 2 juni 2008 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Tante maak het goed, mijn opa en oma weten alleen maar van een ongelukje en zo blijft het
Dat is voor elke vrouw verschillend.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
je gebruikt toch niet een hele shitload van die dingen ofwel dan?
geloof me, de ene keer bloed je als een rund, de volgende keer denk je "he? ist nu al over?!"quote:Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou, met een beetje pech gebruik je er 4 tot 5 op een dag, in de eerste 3-4 dagen. Dus 16-20. En dan nog de laatste dagen, 4 per dag, voor zeg 2 dagen. Dan kom je aan de 28 in totaal. In een kleine verpakking zitten er 16.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Ongelukje is wel beter voor opa en oma denk ik ja
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
Je koopt nu een kleine verpakking. Omdat je het nodig hebt. Je koopt later een voorraad.
Dan had je maar eerder aan de voorraad moeten denken. Klaar.
Even chillen joh! Ze bedoelt t anders dan dat jij het opvat! Ze bedoelt (denk ik) dat het beter is dat je opa en oma denken dat het een klein ongelukje is! Niet dat je tante door de brandweer uit de auto gezaagd is. Het staat er misschien wat ongelukkig...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
what the fuck voor een opmerking is dit
![]()
Ben geen SeaOfLove meer, maar ik kan je wel vertellen dat dit een meer dan harteloze reactie is
Zeg doe eens rustig aan...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
what the fuck voor een opmerking is dit
![]()
Ben geen SeaOfLove meer, maar ik kan je wel vertellen dat dit een meer dan harteloze reactie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |