Dat helpt, echtquote:Op maandag 2 juni 2008 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy kruipt tussen de borsten van Bloes
Over heerlijk gesproken; www.sabon.nlquote:Op maandag 2 juni 2008 18:03 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje LeinDas ff bikkelen dan.
En SHE Heerlijkik herken me soms in jou
![]()
Oh en ik heb 30 ijsjes uitgedeeld, ik voelde me net een kind wat van de juf de klassen rond mocht![]()
Ik kreeg zelfs een sticker van de dokter
een patientensticker![]()
en die winkel is wel lekker dichtbijquote:Op maandag 2 juni 2008 17:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja het is warm, maar nog altijd mooier dan van dat pokkeweer met regen enzo, aangezien ik nog boodschappen moet doen.
Dat geurtje van Zirh rook ook erg sterk naar theequote:Op maandag 2 juni 2008 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, witte thee.
Ik vind theegeuren echt geweldig, maar helaas detecteert mijn neus witte thee het allerslechtst van alle theesoorten. Bulgari Eau Parfumée au Thé Blanc ruik ik dan ook nauwelijks.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat wel, zelfs met stortregen zou dat dus weinig uitmaken
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:20 schreef AKnynke het volgende:
gatverdarrie, ik zit te zweten.
Ja, maar die gebruik ik nooit. Zeker niet voor 50 meterquote:
makkelijk eten is geen drama, dat is een behoefte met dit weer... hier bruine bol met zalmfilet met preiringen en mosterdillesausjequote:Op maandag 2 juni 2008 18:20 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga trouwens aan een lekker prakkie..
Gekookte witlof ala bloop en gekookte aardappie en kip cordon bleutje erbij
Hele week is het drama eten, snel en makkelijk enzo.
We krijgen ook nog de nodige buienquote:Op maandag 2 juni 2008 18:20 schreef AKnynke het volgende:
gatverdarrie, ik zit te zweten. tis hier echt ontzettend benauwd.
Oe ijsquote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, maar die gebruik ik nooit. Zeker niet voor 50 meter
Tijd om eens wat ingredienten voor avondeten te halen. En ijs
Rood, au, jeuk, opengekrabte delen... maar nu echt wegquote:Op maandag 2 juni 2008 18:12 schreef SHE het volgende:
Ja KUT!!!!!
Oh...wat lijkt me dat naar zeg. Krijg je dan brandplekkies enzo? Of alleen jeuk?
ja is wel zo.. maar heb dus de hele week nachtdiensten gehad.. geen puf meer en moet gewoon f een goede lekkere prak hebbenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
makkelijk eten is geen drama, dat is een behoefte met dit weer... hier bruine bol met zalmfilet met preiringen en mosterdillesausje
Aardbeien romanoff makenquote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef Vork het volgende:
Aardbeien. Ah de goede ideeen stromen binnen.
oh menquote:Op maandag 2 juni 2008 18:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Aardbeien romanoff makenheb je nog wat likeur en slagroom nodig
Of aardbeien peper saus
Oww gruwelijk lekker! nu nog meer trek haha.
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk ook weer thuis.
Wat een colerezooi om via sluipwegen thuis te komen.
Hele weg die ik normaal rijdt in Hoofddorp langs Schiphol was afgesloten.
Hoorde net op de autoradio dat er een vliegtuigbom uit WO-2 daar is gevonden langs de Polderbaan.
duimduim succes!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:29 schreef AKnynke het volgende:
zo. duimen jullie voor me dat het nog een 20 minuten droog bljft? dan kan ik nog in de sporthal komen. Dan mag de hel wel losbarsten van me.
Fijne avond allen!
quote:Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef golfer het volgende:
Zo, eindelijk ook weer thuis.
Wat een colerezooi om via sluipwegen thuis te komen.
Hele weg die ik normaal rijdt in Hoofddorp langs Schiphol was afgesloten.
Hoorde net op de autoradio dat er een vliegtuigbom uit WO-2 daar is gevonden langs de Polderbaan.
Volgens mij dichter bij Schiphol dan bij het ziekenhuis.quote:
quote:Hoofddorp -
Bij graafwerkzaamheden in de buurt van de IJweg in Hoofddorp is maandagmiddag rond drie uur vermoedelijk een vliegtuigbom uit de Tweede Wereldoorlog aangetroffen. De bom ligt in het veld.
De politie stelt een nader onderzoek in. Zodra meer bekend is wordt hierover nader bericht.
ik loop al een hele tijd te dralen of ik het nou wel/niet/wel/niet moet proberen, want ik ben echt heel erg gek op stroopwafels. Als ik het niet lekker vind, zit ik weer met een bak ijs in de vriezer die er na een jaar of 2 huilend uit kruipt ofzo...quote:Op maandag 2 juni 2008 18:40 schreef Vork het volgende:
Geen aardbeien hier, wel stroopwafelijs.
ook die heb ik nog nooit op...quote:Op maandag 2 juni 2008 18:58 schreef justmattie het volgende:
ik vind die appeltaart ijs dus niet te vreten
dan toch binnenkort eens proberenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:17 schreef Vork het volgende:
Nuo, de stroopwafelijs variant is dus wel lekker.
Is het baggerzoet of valt het juist meequote:Op maandag 2 juni 2008 19:17 schreef Vork het volgende:
Nuo, de stroopwafelijs variant is dus wel lekker.
Ik vond hem niet te zoet, maar die brokken meel er in konden mij niet bekorenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is het baggerzoet of valt het juist mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |