Ik vind hem ook wat ongelukkig gekozen, deze TT.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een stomme TT zeg. Zelfs ík vat m verkeerd op!
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Mag ik iets vragen?
Ik eet in Frankrijk gewoon lekkere dingen. Als ik lees over de moderne restaurants, dan denk ik: ik zou daar vast niet lekker eten.
Ik vraag me weleens af: als je dingen gaat eten van vanillesaus met peper en al die combinaties.....
Kan je dan ook gewoon genieten van een aioli of een simpele stoofpot?
Nog geen idee. Moet ik allemaal nog even uitzoeken en navragen wat er in die klasse (zeg maar VW Golf) te kiezen valt.quote:
Die zie je zelden als lease-auto's tegenwoordig.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geef niks om auto's behalve een Corvette stingray
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef Muck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, laat die TV maar komen
Jeetje SOL wat erg, wat een schrik![]()
![]()
Net anderhalfuur met rood-en-witte stipjes op MSN gepraat. Over muziek bijvoorbeeld. Na haar definitieve 'enlightment' heeft ze blijkbaar grondig haar CD collectie doorgeploegd en dingen als Rage against the Machine weggemieterd, omdat ze dat niet meer wilde luisteren vanwege de aanstootgevende teksten.![]()
Nee, dit was allemaal tóch niet goed gegaan.![]()
en ik hou niet eens van Rage against the Machine
Confidence through competence![]()
Nope, dit had niet goed gegaan, I told you so je bent voor je helemaal smoor bent geworden op tijd 'gered' de hand van god.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Net anderhalfuur met rood-en-witte stipjes op MSN gepraat. Over muziek bijvoorbeeld. Na haar definitieve 'enlightment' heeft ze blijkbaar grondig haar CD collectie doorgeploegd en dingen als Rage against the Machine weggemieterd, omdat ze dat niet meer wilde luisteren vanwege de aanstootgevende teksten.![]()
Nee, dit was allemaal tóch niet goed gegaan.![]()
en ik hou niet eens van Rage against the Machine![]()
![]()
![]()
Wat moet het wordenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wat ongelukkig gekozen, deze TT.
Misshien dat een modje er nog iets anders van kan maken?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Zo. Weer thuis. Men, ik denk dat het 27 graden was in de sporthal, en ik heb 3 uur gevolleybald. Ik denk dat ik wel 4 liter zweet ben kwijtgeraakt, op een gegeven moment floepte de bal zelfs door m'n handen omdat die te bezweet waren.
Wel lekker. En het regende of onweerde niet eens op de heen of terugweg, maar tussendoor wel heeeeeel erg!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Hmm, als ze rage against the machine vanwege jou wegpleurt, gaat het niet goed.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
je mag wat mij betreft zelf iets leuks verzinnen. Verras ons maar.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ik vind het absoluut niet ongelukkig gekozen. Over het algemeen snap je nooit de titel van de SC, so what? Dan moet je maar meelezen of teruglezen......Am I evil? Yes I am!
Tijdens het spelen al 2 liter op, en nu nog een koud glas.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:06 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft nynke een gekoelde liter water*
Zo t bed in. Heb geen ontbijt voor morgen vroeg, dus kan een beetje langer slapen.Dan ontbijt ik wel op t werk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik heb niet echt inspiratie @ the momentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
je mag wat mij betreft zelf iets leuks verzinnen. Verras ons maar.
maar tis wel balen voor MKheftige foto zag ik al.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
We zijn blij dat er geen zwaargewonden zijn. Vandaar de TT toch?Am I evil? Yes I am!
Goh, nu zie ik pas dat je de TT nog anders kan opvatten. Ben niet echt meer scherp.
Hob: 'waar we ruzieen over de TT""?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Veel fuck, veel sex, veel alle dingen wat god verboten heeft.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom wil ze dat niet meer horen vraag ik me af? @ Steer?
Gelukkig mag ik altijd nog tussen moeder's veilige borsten kruipen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, dit had niet goed gegaan, I told you so je bent voor je helemaal smoor bent geworden op tijd 'gered' de hand van god.
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, als ze rage against the machine vanwege jou wegpleurt, gaat het niet goed.![]()
![]()
![]()
donequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:20 schreef AKnynke het volgende:
Goh, nu zie ik pas dat je de TT nog anders kan opvatten. Ben niet echt meer scherp.
Hob: 'waar we ruzieen over de TT""?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Hobsel, sla me maar hoor. Sla me maar totdat je sproeten van je gezicht af springen!
Weet je dat heul zekerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hobsel, sla me maar hoor. Sla me maar totdat je sproeten van je gezicht af springen!![]()
![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Maak je er dan ook Nederlands van en verander je het nog even in: ruziën?quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ik heb netjes gecopy /pastequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Maak je er dan ook Nederlands van en verander je het nog even in: ruziën?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |