Ik vind hem ook wat ongelukkig gekozen, deze TT.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat een stomme TT zeg. Zelfs ík vat m verkeerd op!
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Mag ik iets vragen?
Ik eet in Frankrijk gewoon lekkere dingen. Als ik lees over de moderne restaurants, dan denk ik: ik zou daar vast niet lekker eten.
Ik vraag me weleens af: als je dingen gaat eten van vanillesaus met peper en al die combinaties.....
Kan je dan ook gewoon genieten van een aioli of een simpele stoofpot?
Nog geen idee. Moet ik allemaal nog even uitzoeken en navragen wat er in die klasse (zeg maar VW Golf) te kiezen valt.quote:
Die zie je zelden als lease-auto's tegenwoordig.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geef niks om auto's behalve een Corvette stingray
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:17 schreef Muck het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, laat die TV maar komen
Jeetje SOL wat erg, wat een schrik![]()
![]()
Net anderhalfuur met rood-en-witte stipjes op MSN gepraat. Over muziek bijvoorbeeld. Na haar definitieve 'enlightment' heeft ze blijkbaar grondig haar CD collectie doorgeploegd en dingen als Rage against the Machine weggemieterd, omdat ze dat niet meer wilde luisteren vanwege de aanstootgevende teksten.![]()
Nee, dit was allemaal tóch niet goed gegaan.![]()
en ik hou niet eens van Rage against the Machine
Confidence through competence![]()
Nope, dit had niet goed gegaan, I told you so je bent voor je helemaal smoor bent geworden op tijd 'gered' de hand van god.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Net anderhalfuur met rood-en-witte stipjes op MSN gepraat. Over muziek bijvoorbeeld. Na haar definitieve 'enlightment' heeft ze blijkbaar grondig haar CD collectie doorgeploegd en dingen als Rage against the Machine weggemieterd, omdat ze dat niet meer wilde luisteren vanwege de aanstootgevende teksten.![]()
Nee, dit was allemaal tóch niet goed gegaan.![]()
en ik hou niet eens van Rage against the Machine![]()
![]()
![]()
Wat moet het wordenquote:Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wat ongelukkig gekozen, deze TT.
Misshien dat een modje er nog iets anders van kan maken?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Zo. Weer thuis. Men, ik denk dat het 27 graden was in de sporthal, en ik heb 3 uur gevolleybald. Ik denk dat ik wel 4 liter zweet ben kwijtgeraakt, op een gegeven moment floepte de bal zelfs door m'n handen omdat die te bezweet waren.
Wel lekker. En het regende of onweerde niet eens op de heen of terugweg, maar tussendoor wel heeeeeel erg!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Hmm, als ze rage against the machine vanwege jou wegpleurt, gaat het niet goed.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!![]()
je mag wat mij betreft zelf iets leuks verzinnen. Verras ons maar.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Ik vind het absoluut niet ongelukkig gekozen. Over het algemeen snap je nooit de titel van de SC, so what? Dan moet je maar meelezen of teruglezen......Am I evil? Yes I am!
Tijdens het spelen al 2 liter op, en nu nog een koud glas.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:06 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft nynke een gekoelde liter water*
Zo t bed in. Heb geen ontbijt voor morgen vroeg, dus kan een beetje langer slapen.Dan ontbijt ik wel op t werk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik heb niet echt inspiratie @ the momentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
je mag wat mij betreft zelf iets leuks verzinnen. Verras ons maar.
maar tis wel balen voor MKheftige foto zag ik al.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
We zijn blij dat er geen zwaargewonden zijn. Vandaar de TT toch?Am I evil? Yes I am!
Goh, nu zie ik pas dat je de TT nog anders kan opvatten. Ben niet echt meer scherp.
Hob: 'waar we ruzieen over de TT""?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Veel fuck, veel sex, veel alle dingen wat god verboten heeft.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom wil ze dat niet meer horen vraag ik me af? @ Steer?
Gelukkig mag ik altijd nog tussen moeder's veilige borsten kruipen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, dit had niet goed gegaan, I told you so je bent voor je helemaal smoor bent geworden op tijd 'gered' de hand van god.
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, als ze rage against the machine vanwege jou wegpleurt, gaat het niet goed.![]()
![]()
![]()
donequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:20 schreef AKnynke het volgende:
Goh, nu zie ik pas dat je de TT nog anders kan opvatten. Ben niet echt meer scherp.
Hob: 'waar we ruzieen over de TT""?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Hobsel, sla me maar hoor. Sla me maar totdat je sproeten van je gezicht af springen!
Weet je dat heul zekerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hobsel, sla me maar hoor. Sla me maar totdat je sproeten van je gezicht af springen!![]()
![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Maak je er dan ook Nederlands van en verander je het nog even in: ruziën?quote:There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik heb netjes gecopy /pastequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Maak je er dan ook Nederlands van en verander je het nog even in: ruziën?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
En Steer, imho had God sex nooit leuk gemaakt als het niet de bedoeling was om leuk te zijn. Je moet er wel een beetje kieskeurig mee zijn.....
Am I evil? Yes I am!
Wiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, imho had God sex nooit leuk gemaakt als het niet de bedoeling was om leuk te zijn. Je moet er wel een beetje kieskeurig mee zijn.....![]()
![]()
En het is leuker als je op die spetterende sex wacht, maar da's ook weer indvidueel enzo........Am I evil? Yes I am!
Watquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, imho had God sex nooit leuk gemaakt als het niet de bedoeling was om leuk te zijn. Je moet er wel een beetje kieskeurig mee zijn.....
Uhuhquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
En het is leuker als je op die spetterende sex wacht, maar da's ook weer indvidueel enzo........*
*mits niet langer dan een paar dagen natuurlijk![]()
Ik ga maar weer eens netjes op tijd het mandje opzoeken.
Ey neuqen ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuh*
*mits niet langer dan een paar dagen natuurlijk
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen! Heb alweer beter geslapen dan de afgelopen dagen, en ben dus een stuk wakkerder nu.
Whatever I want.![]()
Morning! heb eindelijk weer eens lekker geslapen (als we vakantie niet meetellen maar puur alleen eigen bed)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
oh er staat van alles doorelkaarvooral de bovenkant van een pagina, handig met een tt aanklikken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Bij mij duurt het echt onwijs lang voor ik een pagina te zien krijg![]()
Milou is inmiddels gedouched en aangekleed, heb een was weggevouwen en een nieuwe erin zitten, dus dat schiet ookal op, nu nog even snel de afwas van gisteravond wegwerken, dan is dat ook maar gebeurd![]()
![]()
ik ga zo even boodschappen doen (lekker als de winkels net open zijn, lekker rustig) en dan ff wachten op de mensen die de auto komen halen..
gisteren bijna alles gedaan in huis dus vandaag mag ik wat minder streng zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Vind ik ook altijd relaxed vroeg boodschappen doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:47 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo even boodschappen doen (lekker als de winkels net open zijn, lekker rustig) en dan ff wachten op de mensen die de auto komen halen..
gisteren bijna alles gedaan in huis dus vandaag mag ik wat minder streng zijn
Afwas en afdroog inmiddels gedaan, zo Milou op de taxi zetten, dan ook even boodschappen doen, en de aardappels alvast schillen voor vanaaf, lekker burgerlijk![]()
![]()
nogal jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:59 schreef DarkElf het volgende:
niets mis met burgerlijk
(zo'n jeuk woord he?)
![]()
Planning omgegooid, heb net de aardappels geschild en zo eerst even douchen en aankleden en dan pas boodschappen doen.
Vleesch haal ik uit de vriezer, groenten moet ik nog even verzinnen. Heb nog tomaat-fetasalade over van gisteren nu alleen nog een warme groente erbij.![]()
zo, boodschappies gehaald. Kon geen bresaola vinden dus heb maar parmaham gehaald maar vanavond eet ik iig lekker![]()
(he je moet een beetje voor jezelf zorgen he als manlief er niet is)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Goedemorgen![]()
Paar drukke dagen achter de rug maar ik ben er weer.![]()
Ik ben lekker vroeg op want ik heb Bert naar zijn werk gebracht om kwart voor zeven. En nu zijn de honden al uit geweest, de badkamer en het toilet zijn schoon, ik heb gestofzuigd en een wasje gedraaid. Wat moet ik nu met de rest van mijn tijd?Ik ben nooit zo vroeg op en al helemaal niet zo vroeg productief.
Wat is er met je naam gebeurd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:44 schreef mascara-klodder het volgende:![]()
Heeft iemand een linkje naar terugleeswaardige SC's of een samenvatting?
There is no love sincerer than the love of food.![]()
Mijn rijst was op.
Dus heb ik ontbeten met ikea hotdogs en ikea rosti, waarvan het meeste in de prullenbak ligt.
Gatverrrrreeeedamme!
Zelfs mijn vent gaat dit niet wegkrijgen
Nu mijn laatstefuji appel en dan maar eens wat werken ofzo. Oh ja, kutweer.
![]()
Goeiemorgen allemaal..
Mijn ontbijt was ook op, dus ik heb kleffe bakker bart shit op op t werk. Niet echt lekker.
Tis hier stralend blauw, ongeloofelijk!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Kutweer? Het is hier prachtig.![]()
Het zou toch de hele ochtend regenen in Groningen?Zonnetje, temperatuur is perfect, niet te warm maar net lekker en het is ook niet meer zo broeierig. Ik ga zo lekker op mijn slippertjes naar college, skip het volgende college en ga dan lekker de tuin in met de honden en laptop en eens even een paar recepten zoeken met butternut pompoen.
Oh wacht, dat is wel wat voor in mijn andere topic.
Wacht maar, de regen zit nu in utrecht en komt zo naar het noorden
Bakker bart is idd ook heel vies. Ik vind eigenlijk alle broodjeszaken vies, behalve de italiaan bij mij om de hoek. Maar daar heeft Nynke nu geen fluit aan natuurlijk.![]()
mmm lees Utrecht en broodjes en denk aan een broodje bij hoe -heet-het-ook-alweer op de oude gracht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Kutweer? Het is hier prachtig.![]()
Het zou toch de hele ochtend regenen in Groningen?Zonnetje, temperatuur is perfect, niet te warm maar net lekker en het is ook niet meer zo broeierig. Ik ga zo lekker op mijn slippertjes naar college, skip het volgende college en ga dan lekker de tuin in met de honden en laptop en eens even een paar recepten zoeken met butternut pompoen.
Oh wacht, dat is wel wat voor in mijn andere topic. [ afbeelding ]
hier in Delft plenst het. En het is gruwelijk warm
![]()
![]()
![]()
Nee, en Utrecht is net ook een beetje te ver weg. D'r zit hier ook een heerlijke italiaanse zaak, maar die was nog niet open. Ach ja, de ergste honger is weg. heb alleen nog steeds de vieze, kleffe nasmaak!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Bakker bart is idd ook heel vies. Ik vind eigenlijk alle broodjeszaken vies, behalve de italiaan bij mij om de hoek. Maar daar heeft Nynke nu geen fluit aan natuurlijk.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Dat trekt lekker de andere kant op.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Wacht maar, de regen zit nu in utrecht en komt zo naar het noorden![]()
http://www6.buienradar.nl/h.aspx?
En dat plukje in Duitsland is langzaam aan het verdwijnen en zelfs al komt dat nog over Nederland dan mist het Groningen net.
Bah, ik heb net wat drinken ingeschonken en nu moet ik weg. Had beter op de tijd moeten letten.![]()
Tot vanmiddag!
Beeeeeeelgiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Bakker bart is idd ook heel vies. Ik vind eigenlijk alle broodjeszaken vies, behalve de italiaan bij mij om de hoek. Maar daar heeft Nynke nu geen fluit aan natuurlijk.
Lianne heeft ge-karaoke'd gisteren. En meer wil ik er niet over kwijt![]()
![]()
Hier is het droog en aangenaam. Leven het oosten, fuck de randstad.
Leintjeh zijn jeoprecht, of probeer je jezelf moed in te typen?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Ik probeer mezelf moed in te typen want ik zie het niet zitten vandaagquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hier is het droog en aangenaam. Leven het oosten, fuck de randstad.
Leintjeh zijn jeoprecht, of probeer je jezelf moed in te typen?
![]()
![]()
![]()
Nog steeds ongesteld?
Mijn vriendin wordt altijd hyper als ze ongesteld is. Dan gaat ze net als een stuiterbal door het huis heen.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.![]()
Superflappies!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef golfer het volgende:
Oh en trouwens, vandaag werd mij door mijn baas meegedeeld dat mijn tijdelijke contract dat tot het einde van het jaar loopt per 1-7 wordt opengebroken en ik dankzij mijn resultaten tot nu toe dan meteen een dienstverband voor onbepaalde tijd krijg aangeboden en dat ik een lease-auto mag gaan uitzoeken.
Gaahaahaahaaf!
Wat voor soort auto mag je uit gaan zoeken? Heb je al iets op het oog?"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel![]()
Heb echt kut geslapen. Het was vies warm in de slaapkameren een raam openzetten als het stort is ook weer zowat.
Naja, vandaag even een hoofdstuk schrijven voor mijn verslag en dan mag ik van mezelf gaan hardlopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |