quote:
Wiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, imho had God sex nooit leuk gemaakt als het niet de bedoeling was om leuk te zijn. Je moet er wel een beetje kieskeurig mee zijn.....
Watquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:35 schreef krakkemieke het volgende:
En Steer, imho had God sex nooit leuk gemaakt als het niet de bedoeling was om leuk te zijn. Je moet er wel een beetje kieskeurig mee zijn.....
Uhuhquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:44 schreef krakkemieke het volgende:
En het is leuker als je op die spetterende sex wacht, maar da's ook weer indvidueel enzo........
Ey neuqen ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuh*
*mits niet langer dan een paar dagen natuurlijk
Vind ik ook altijd relaxed vroeg boodschappen doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:47 schreef DarkElf het volgende:
ik ga zo even boodschappen doen (lekker als de winkels net open zijn, lekker rustig) en dan ff wachten op de mensen die de auto komen halen..
gisteren bijna alles gedaan in huis dus vandaag mag ik wat minder streng zijn
nogal jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:59 schreef DarkElf het volgende:
niets mis met burgerlijk
(zo'n jeuk woord he?)
Wat is er met je naam gebeurd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:44 schreef mascara-klodder het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Kutweer? Het is hier prachtig.![]()
Het zou toch de hele ochtend regenen in Groningen?Zonnetje, temperatuur is perfect, niet te warm maar net lekker en het is ook niet meer zo broeierig. Ik ga zo lekker op mijn slippertjes naar college, skip het volgende college en ga dan lekker de tuin in met de honden en laptop en eens even een paar recepten zoeken met butternut pompoen.
Oh wacht, dat is wel wat voor in mijn andere topic. [ afbeelding ]
Nee, en Utrecht is net ook een beetje te ver weg. D'r zit hier ook een heerlijke italiaanse zaak, maar die was nog niet open. Ach ja, de ergste honger is weg. heb alleen nog steeds de vieze, kleffe nasmaak!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Wacht maar, de regen zit nu in utrecht en komt zo naar het noorden
Bakker bart is idd ook heel vies. Ik vind eigenlijk alle broodjeszaken vies, behalve de italiaan bij mij om de hoek. Maar daar heeft Nynke nu geen fluit aan natuurlijk.
Dat trekt lekker de andere kant op.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Beeeeeeelgiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Bakker bart is idd ook heel vies. Ik vind eigenlijk alle broodjeszaken vies, behalve de italiaan bij mij om de hoek. Maar daar heeft Nynke nu geen fluit aan natuurlijk.
Ik probeer mezelf moed in te typen want ik zie het niet zitten vandaagquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hier is het droog en aangenaam. Leven het oosten, fuck de randstad.
Leintjeh zijn jeoprecht, of probeer je jezelf moed in te typen?
Superflappies!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef golfer het volgende:
Oh en trouwens, vandaag werd mij door mijn baas meegedeeld dat mijn tijdelijke contract dat tot het einde van het jaar loopt per 1-7 wordt opengebroken en ik dankzij mijn resultaten tot nu toe dan meteen een dienstverband voor onbepaalde tijd krijg aangeboden en dat ik een lease-auto mag gaan uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |