Weetje...die sjit moet je ook alleen maar eten als je te veel hebt uitgegeven bij IKEA, neem het nou niet mee naar huis, dat geeft geen voldoening enzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef SHE het volgende:
[..]
ja echt he? Ik stond het vanochtend met het schaamrood op de kaken klaar te maken.
Gelukkig hebben kindertjes die associatie niet. Hopelijk zit er niet zo'n bijdehand kind-exemplaar tussen, want ik besterf het echt als ik met die dingen in mijn handen sta.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:16 schreef SHE het volgende:
Stiekem ben ik jaloers op jouw mongool.
Ik wil ook een kindje die later een aardbei wil worden. In plaats van de eeuwig vermoeiende wensen als brandweerman, politie en prinses.
Aardbeien zijn veel leuker![]()
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat Milou je de allergrootste glimlach geeft.
Ik heb de foto met tomatensaus gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
9 van de 10x zegt madameke btw dat ze kok wil worden
Gelukkig heeft ze vanaf begin af aan van vele keukens wat meegekregen, en nu ze zelf 'echt' meekookt vindt ze bijna alles echt lekker, zolang het maar niet te pittig isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb de foto met tomatensaus gezien.
Dat was echte passie. Zoveel passie; dat de tomaten 1 waren geworden met Milou.
Het zou me niets verbazen als ze dat ook uiteindelijk zal worden.
Ik baal alleen dat Milou niet goed afwastquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Zo ga ik mijn kinderen ook opvoeden. In de keuken.
Het was niet eens perse lief bedoeld, maar ik kan me de ongefrustreerde, pure blijdschap van zo'n kind erg goed voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
SHE wat weet je t weer lief te zeggen (aardbei post)
Ik had het over bijten in een condoom.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gewoon happen en in 1x doorslikken dus![]()
Moois. Stil.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was niet eens perse lief bedoeld, maar ik kan me de ongefrustreerde, pure blijdschap van zo'n kind erg goed voorstellen.
Ik was zelf een hoogbegaafd kind en ben tot op de dag van vandaag een heel ongelukkig mens geweest.
Er zijn zelfs momenten geweest dat ik mijn brein letterlijk uit mijn schedel heb willen rukken.
Het is een vloek.
Mensen die het prijzen sporen niet, want de meeste hoogbegaafde kinderen kampen met frustraties, onbegrip en allerhande problematiek.
Een kind met Down daarentegen is zo puur, zo ongehavend dat ik al vrolijk word als ik over haar lees.
Ik heb nu ook een kindje met Down in mijn dieet-poule zitten en ik kijk echt uit naar onze meetings.
Hij is zo vreselijk mooi dat ik soms wel kan huilen om zijn eenvoud, eerlijkheid en fijngevoeligheid. Er is niets verdorven aan dat kind.
Het leven spiegelt je vaak dingen voor die volgens de meerderheid mooi zijn, tot je ontdekt dat schoonheid in hele kleine dingen zit. Soms zo klein als een chromosoompje.
Ik dacht ook al dat je het over condooms had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had het over bijten in een condoom.
Niet over bijten in een IKEA-knakworst.
Wich reminds me: FREET KICK op komst. Friet met mayo hebben mij niet kunnen bekoren vandaag. Er moet nog iets bij. Dolma's bijvoorbeeld. Of chips met taziki. Of een vette fricadel.
Oeh, lekker. Ik ben in een vreetbui vandaag, maar het kan niet. Vandaag een nieuwe bikini gekocht, en daar moet ik dit weekend nog in. Net even bij een vriend een biertje (1) gedronken, en ook keurig van de chips afgebleven.quote:
Ze is wakkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
spekkoek
jammie
haha ja kan het me voorstellenword ze anders wakker?
Netals wat de anderen zeiden: mooi verwoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Het was niet eens perse lief bedoeld, maar ik kan me de ongefrustreerde, pure blijdschap van zo'n kind erg goed voorstellen.
Ik was zelf een hoogbegaafd kind en ben tot op de dag van vandaag een heel ongelukkig mens geweest.
Er zijn zelfs momenten geweest dat ik mijn brein letterlijk uit mijn schedel heb willen rukken.
Het is een vloek.
Mensen die het prijzen sporen niet, want de meeste hoogbegaafde kinderen kampen met frustraties, onbegrip en allerhande problematiek.
Een kind met Down daarentegen is zo puur, zo ongehavend dat ik al vrolijk word als ik over haar lees.
Ik heb nu ook een kindje met Down in mijn dieet-poule zitten en ik kijk echt uit naar onze meetings.
Hij is zo vreselijk mooi dat ik soms wel kan huilen om zijn eenvoud, eerlijkheid en fijngevoeligheid. Er is niets verdorven aan dat kind.
Het leven spiegelt je vaak dingen voor die volgens de meerderheid mooi zijn, tot je ontdekt dat schoonheid in hele kleine dingen zit. Soms zo klein als een chromosoompje.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is wakkerZij kwam ook met de telefoon aanzetten: mamamammamammamammama BELLEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar erg goed dat jij je dit al realiseert en dus daar op voorbereid bent om haar met al jouw (zeeën van) liefde in te begeleiden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Ze is een bijdehand, pienter meisje en erg lang zal het niet meer duren voor ze doorkrijgt dat ze anders is. En zij tegen eigenlijk hetzelfde soort problemen aanloopt, maar het ws alleen veel moeilijker kan verwoorden en uiten en het de nodige gedragsproblemen zal opleveren.
dat was in "je zal het maar hebben"quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:16 schreef Bluezz het volgende:
SOL, bij BNN werd een meisje met down gevolgd, er werden goeie vragen aan haar gesteld vond ik.
Over hoe zij zichzelf zag, over hoe anderen haar zagen.
Ik weet alleen niet meer bij welk programma
Jah lach maarquote:
Tnxx MMquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
dat was in "je zal het maar hebben"
http://player.omroep.nl/?aflID=6954187
morgen even kijken, tnx @ jou en Bluezzquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was in "je zal het maar hebben"
http://player.omroep.nl/?aflID=6954187
Ben benieuwd, hopelijk gaat het niet over Petri ofzo, zij is echt het slechtste voorbeeld van iemand met het Syndroom van Down.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
No thanks, had het toevallig zelf ook gezien en was redelijk ervan onder de indruk
Hobbel? Wat of wie is Nabbie?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn vader heeft op een school gewerkt voor verstandelijk gehandicapten.Tijdens een open dag was ik daar vrijwilliger en heb verscheidene pientere gesprekken gevoerd met die kids daar.
"Waar woon jij?"
"Hier om de hoek, niet ver van jouw school!"
<stilte>
"Maar.... HOE KOM JIJ DAN ZO BRUIN?"
dit meisje was 19 en heet Sara en ze woont semi-zelfstandig in een huis met 7 andere verstandelijk gehandicapten. Ik vnd het erg boeiend in ieder geval.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hopelijk gaat het niet over Petri ofzo, zij is echt het slechtste voorbeeld van iemand met het Syndroom van Down.
Zij is echt overgestimuleerd door haar moeder, zij staan zo ver van de realiteit met als gevolg dat het kind denkt dat ze normaal is, en natuurlijk is zij ook een volwaardig mens, maar die moeder is echt te ver doorgeslagen met 'alles eruit halen wat erin zit'.
Dat is wat ik later ook hoop voor Milou. Sara 'ken' ik niet, dus ik ben benieuwd. Zal wel weer behoorlijk confronterend zijn en de nodige tranen kostenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit meisje was 19 en heet Sara en ze woont semi-zelfstandig in een huis met 7 andere verstandelijk gehandicapten. Ik vnd het erg boeiend in ieder geval.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat is wat ik later ook hoop voor Milou. Sara 'ken' ik niet, dus ik ben benieuwd. Zal wel weer behoorlijk confronterend zijn en de nodige tranen kostenWat dat betreft ben ik ook een echte kneus gevoelige betrokken moeder
Op naar de top!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:52 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer
Mag ik hier even trots zijn op míjn -aussie- kind![]()
Hij is dyslectisch dus erg veel moeite, bijscholing etc etc met best wat hobbels op de weg in een moeilijke tijd tóch de VMBO gehaald.
Nu in aus. heeft ie niet alleen al 2 jaar gewerkt als kok, maar ook op de internationale school zijn dipl. voor een soort midd. hotelschool gehaald.
Mailt ie me vandaag dat ie toegelaten is op de Universiteit van Cairns*glimt* het gaat zo goed met hem, echt zo lekker!!
Wow!!! Wat fantastisch zeg, kan me voorstellen dat je als moeder dan helemaal straalt en supertrots bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:52 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer
Mag ik hier even trots zijn op míjn -aussie- kind![]()
Hij is dyslectisch dus erg veel moeite, bijscholing etc etc met best wat hobbels op de weg in een moeilijke tijd tóch de VMBO gehaald.
Nu in aus. heeft ie niet alleen al 2 jaar gewerkt als kok, maar ook op de internationale school zijn dipl. voor een soort midd. hotelschool gehaald.
Mailt ie me vandaag dat ie toegelaten is op de Universiteit van Cairns*glimt* het gaat zo goed met hem, echt zo lekker!!
Hoi, aangenaamquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hobbel? Wat of wie is Nabbie?
Trusten PF![]()
Iemand die kenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hobbel? Wat of wie is Nabbie?
Trusten PF![]()
Volgens mij de laatste keer via FoBo, een half jaar geleden ofzo, of nog langerquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al 2 jaar niet gesproken![]()
![]()
Grinnik.quote:
Langer geleden was dat volgens, ging iig over een topic waar verloren FOK!kers in genoemd werden en daar stond ik bijquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij de laatste keer via FoBo, een half jaar geleden ofzo, of nog langer
Goedzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:24 schreef Euc- het volgende:
Haiii
Ik ben echt he-le-maal kapot zeg, niet normaal. Zondag pinkpop was al heel vermoeiend, gisteren dan het gala met een flinke afterparty erna, vanmorgen teruggekomen vanuit amsterdam omdat ik om 12 uur moest werken en nu net thuis.
Maar wat heb ik genoten zeg
Aan de verstrooidheid ofzo ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerrrrr EucieDan voel je dat je leeft
Hè wat heb ik toch vanavond. Het zullen de laatste druppels van de overgang wel zijn
keek net in mijn SOL- FoBo, zelfs korter dan een half jaar, in februari nlquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Langer geleden was dat volgens, ging iig over een topic waar verloren FOK!kers in genoemd werden en daar stond ik bij![]()
Op naar de ondergang!quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Hè wat heb ik toch vanavond. Het zullen de laatste druppels van de overgang wel zijn
Zo echtquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
keek net in mijn SOL- FoBo, zelfs korter dan een half jaar, in februari nl
Dit was een eerste consult, die is gratisquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:53 schreef mascara-klodder het volgende:
SOL MK de rekening verzendt naar Bloemendaal
Jah daar heb ik ook zo'n godsgruwelijke hekel aan!quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit net aan het begin maar ik vind het nu al een tof meisje. Geweldig om te zien dat die 'mongolenlook' met het klassieke bloempottenkapsel en lelijke hobbezakbroeken langzamerhand aan het verdwijnen is.
Boekhouden. Free cash flows, investeringen doorrekenen etc. boek heet Financial Economics, van Zvi Bodiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:43 schreef beunkster het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet onder die titel. Wat doe je met dit vak en welke literatuur gebruik je?
Mogguh Nynkequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:25 schreef AKnynke het volgende:
@ SOL: T lijkt me dat er een heleboel lastige vraagstukken aankomen als Milou ouder wordt. Heb je over dat soort dingen goed contact met haar vader?
Succes op je hopelijk laatste dag stagequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Eerste en hopelijk laatste dag op mijn stage. Straks scriptie nog verbeteren en dan vind ik het wel best.
johhh!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben het niet eens met het stukje van Hans Teeuwen. Sterker nog ik denk dat Hans Teeuwen het er ook niet mee eens is. Als je het syndroom van down hebt kun je ook muziek met je hart maken, of je tong nou uit je mond hangt of niet.
Dat het zo groots gebracht wordt riekt inderdaad een beetje naar aapjes kijken, maar dat verandert niks aan het plezier dat de band ervan heeft.
Jij zou mij nog een PM sturen geloof ik? Iets over schoonzussentrollen en zwanger wordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Succes op je hopelijk laatste dag stage
Ohgut, das waar ook, begint me iets te dagen, maar wat was de aanleiding ook alweer? (doe maar via PM)quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij zou mij nog een PM sturen geloof ik? Iets over schoonzussentrollen en zwanger worden.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mogguh Nynke![]()
Nee daar heb ik geen goed contact over met haar vader, die houdt zich daar niet mee bezig. En verder wil ik daar niet op ingaan, geeft te veel frustratie om het zo maar even te zeggen
Ik zoek nog wel even terugquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohgut, das waar ook, begint me iets te dagen, maar wat was de aanleiding ook alweer? (doe maar via PM)
isse goeiquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel even terug. Vandaag ergens.
En, zie je al bloed?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Nounou eindelijk is de ambulance ook gearriveerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |