Volgens mij de laatste keer via FoBo, een half jaar geleden ofzo, of nog langerquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al 2 jaar niet gesproken![]()
![]()
Grinnik.quote:
Langer geleden was dat volgens, ging iig over een topic waar verloren FOK!kers in genoemd werden en daar stond ik bijquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij de laatste keer via FoBo, een half jaar geleden ofzo, of nog langer
Goedzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:24 schreef Euc- het volgende:
Haiii
Ik ben echt he-le-maal kapot zeg, niet normaal. Zondag pinkpop was al heel vermoeiend, gisteren dan het gala met een flinke afterparty erna, vanmorgen teruggekomen vanuit amsterdam omdat ik om 12 uur moest werken en nu net thuis.
Maar wat heb ik genoten zeg
Aan de verstrooidheid ofzo ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerrrrr EucieDan voel je dat je leeft
Hè wat heb ik toch vanavond. Het zullen de laatste druppels van de overgang wel zijn
keek net in mijn SOL- FoBo, zelfs korter dan een half jaar, in februari nlquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Langer geleden was dat volgens, ging iig over een topic waar verloren FOK!kers in genoemd werden en daar stond ik bij![]()
Op naar de ondergang!quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:35 schreef Bluezz het volgende:
Hè wat heb ik toch vanavond. Het zullen de laatste druppels van de overgang wel zijn
Zo echtquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
keek net in mijn SOL- FoBo, zelfs korter dan een half jaar, in februari nl
Dit was een eerste consult, die is gratisquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:53 schreef mascara-klodder het volgende:
SOL MK de rekening verzendt naar Bloemendaal
Jah daar heb ik ook zo'n godsgruwelijke hekel aan!quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit net aan het begin maar ik vind het nu al een tof meisje. Geweldig om te zien dat die 'mongolenlook' met het klassieke bloempottenkapsel en lelijke hobbezakbroeken langzamerhand aan het verdwijnen is.
Boekhouden. Free cash flows, investeringen doorrekenen etc. boek heet Financial Economics, van Zvi Bodiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:43 schreef beunkster het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet onder die titel. Wat doe je met dit vak en welke literatuur gebruik je?
Mogguh Nynkequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:25 schreef AKnynke het volgende:
@ SOL: T lijkt me dat er een heleboel lastige vraagstukken aankomen als Milou ouder wordt. Heb je over dat soort dingen goed contact met haar vader?
Succes op je hopelijk laatste dag stagequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Eerste en hopelijk laatste dag op mijn stage. Straks scriptie nog verbeteren en dan vind ik het wel best.
johhh!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben het niet eens met het stukje van Hans Teeuwen. Sterker nog ik denk dat Hans Teeuwen het er ook niet mee eens is. Als je het syndroom van down hebt kun je ook muziek met je hart maken, of je tong nou uit je mond hangt of niet.
Dat het zo groots gebracht wordt riekt inderdaad een beetje naar aapjes kijken, maar dat verandert niks aan het plezier dat de band ervan heeft.
Jij zou mij nog een PM sturen geloof ik? Iets over schoonzussentrollen en zwanger wordenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Succes op je hopelijk laatste dag stage
Ohgut, das waar ook, begint me iets te dagen, maar wat was de aanleiding ook alweer? (doe maar via PM)quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij zou mij nog een PM sturen geloof ik? Iets over schoonzussentrollen en zwanger worden.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mogguh Nynke![]()
Nee daar heb ik geen goed contact over met haar vader, die houdt zich daar niet mee bezig. En verder wil ik daar niet op ingaan, geeft te veel frustratie om het zo maar even te zeggen
Ik zoek nog wel even terugquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohgut, das waar ook, begint me iets te dagen, maar wat was de aanleiding ook alweer? (doe maar via PM)
isse goeiquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel even terug. Vandaag ergens.
En, zie je al bloed?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Nounou eindelijk is de ambulance ook gearriveerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |