Vast wel, maar niet onder die titel. Wat doe je met dit vak en welke literatuur gebruik je?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
@Steer
@Beunkster, jij trouwens ook Finance I gehad? Vast wel toch?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Alles kan kapot, trallaa lallaa lalalal la
Je msn-naam is: 'de caaf doet gymnastiek en ligt met zijn pootjes omhoog'?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
oh en in mijn geval ook:
[ afbeelding ]
![]()
Iemand nog foto's van dode cavia's?![]()
Heb btw nog steeds niet verteld aan mijn zusje dat caaf nr2 ook een beetje dood is, hopelijk begrijpt ze het als ze mijn msnnaam ziet
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je msn-naam is: 'de caaf doet gymnastiek en ligt met zijn pootjes omhoog'?
hier schijnt het zonnetje door de bewolking heenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:37 schreef Vork het volgende:
Ah, God loopt weer z'n blaas te legen over ons land. Het is hier zeikweer momenteel.
Dat is tof!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
1 van de vakmannen komt zo uit venlo hier naartoe rijden want hij wilde toch wat dingen alvast monteren zodat zaterdag alles snel klaar is en ik tijd heb om lekker schoon te maken
Hij zegt ; ' ik neem wel mijn kinderen mee, want mijn vrouw moest boodschappen doen'
Zo zoet
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
1 van de vakmannen komt zo uit venlo hier naartoe rijden want hij wilde toch wat dingen alvast monteren zodat zaterdag alles snel klaar is en ik tijd heb om lekker schoon te maken
Hij zegt ; ' ik neem wel mijn kinderen mee, want mijn vrouw moest boodschappen doen'
Zo zoet
Sterkte Tezz, vreselijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je dan dat soort fun wilt hoef je niet per sé het deksel te gebruiken
Dat is slechts een optie he
Overigens vind ik dat de smaak van met en zonder deksel echt anders is. Maar dat kan aan mij liggen
@ Tezz: ontzettend veel sterkte gewenst met het verwerken van dit bericht... meer weet ik zo niet te zeggen, sorry...
In theorie wel, want eigenlijk is hij chefkok.quote:
Ohgut die arme kinderen in één huis met SHEquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
Zo zoet
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
Typisch he? Dat je altijd eerst door ellende moet om tot iets prachtigs te komen?
Was ik die bloedhond niet tegengekomen, dan had ik deze jongens nooit gehad. En nu komt niet alleen mijn badkamer goed, maar ook mijn keuken, mijn vloer en alle andere klussen dit jaar
*knipoogt naar MK*
dat was vroeger m'n wachtwoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vraag me af hoe je je voelt als Pizzapunt er is.
maar wel altijd makkelijk zulke lui. Voor mn auto heb ik ook een ''mannetje'' scheelt je aanzienelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:01 schreef SHE het volgende:
[..]
In theorie wel, want eigenlijk is hij chefkok.
Vroeger wel aannemer, maar hij besloot op zijn 35ste dat hij liever wilde koken
De pleog bestaat overigens wel uit gecertificeerde tegelzetters/loodgieters en timmerlui.
Maar goed, ik krijg de rekening nog. Dan ben ik vast meer gematigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |